Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
1/930 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia syitä eli ei mitään syytä kun narsku saa raivokohtauksen. Siis ex.

Vierailija
2/930 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä turhat napsautukset tulee nälästä. Olemme asiasta keskustelleet ja asiaa yritetään ennakoidakin, mutta välillä nälkä hiipii yllättäen ja tulee ihan turhia töksäytyksiä, johon toinen saattaa omassa nälässään provosoitua. Syönnin jälkeen onneksi halataan ja puhutaan asia selväksi, et ens kerralla taas ennkoidaan.. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/930 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut käymään vaa'alla ex-poikaystävän nähden. Minulla oli anoreksia joka edelleen oireilee ajoittain. En esim. syö muiden nähden kun nykyisen puolisoni. Hän ymmärtää, tukee ja rakastaa. Toisin kuin ex.

Vierailija
4/930 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin McDonaldsissa häneltä yhden ranskalaisen. Pauhasi pää punaisena.

Vierailija
5/930 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitin kissaani enkä häntä. Huusi "Onko *Leevi sulle tärkeämpi kun minä" :D

Vierailija
6/930 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui aurinkolaseista. Ei sietänyt aurinkolasien käyttöä, koska sitten silmiä ei näy ja voisin hänen huomaamattaan katsella esimerkiksi toisia miehiä. Uhkasi heittää lasini Aurajokeen :D

Vierailija
7/930 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme pussikaljalla exäni ja erään kaverini kanssa. Kaveri oli ostanut uutta siiderimakua ja maistoin ottamalla pikku huikan  kaverini tölkistä, mies  kilahti ja   huusi ettei ikinä enää suutele minua kun suuni on tautinen sekä  lähti aikansa raivottuaan baariin.  Aamulla ei muistanut mitään ja selitti kännihöpinäksi.

Kaverillani ei siis ole mitään tauteja, ei edes huuliherpestä mikä olisi voinut tarttua minuun .D

Vierailija
8/930 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä suuttui, kun en tiennyt yhden sanan merkitystä (hänen harrastukseensa liittyvä). Oli sitä mieltä, että valehtelen. Suuttui monesta, kuten vääränlaisesta ilmeestä, mutta tämä lienee pienin.

Vierailija
9/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin hänen kuulapyssynsä kuulan. On siitä yhä katkera. Ikää tuolloin 22v :D

Vierailija
10/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä suuttu kerran ku kävelin kaupassa hetken sen perässä, enkä vieressä. :D

Vierailija
11/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri illalla katsoin dokumentin niin kutsutusta hammasmur/haajasta, hänhän vaimonsa listi koska tämä joi viiniä pullon suusta eikä käyttänyt lasia. Se on aikas pieni syy päättää jonkun elämä...

Vierailija
12/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin hänen mielestään kotonani liian hiljaisesti, siis liian vähän ääntä pitäen.

Vierailija
13/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui siitä kun annoin yhden hänen protskuvanukkaista lapsellemme välipalaksi. Kauhea pauhaaminen ja lopuksi haukkui vielä huonoksi äidiksi ja lähti ostamaan toisen läjän protskuvanukkaita kaappiimme..

Vierailija
14/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä yleensä turhat napsautukset tulee nälästä. Olemme asiasta keskustelleet ja asiaa yritetään ennakoidakin, mutta välillä nälkä hiipii yllättäen ja tulee ihan turhia töksäytyksiä, johon toinen saattaa omassa nälässään provosoitua. Syönnin jälkeen onneksi halataan ja puhutaan asia selväksi, et ens kerralla taas ennkoidaan.. 😁

Puhut kumppanistasi kuin lapsesta, joka ei osaa itse huolehtia syömisestään🙄

Vierailija
15/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex raivostui ku ostin halpisvessapaperia, joten osti omat vessapaperit ja ilmoitti näiden olevan vain hänen hanurinsa pyyhkimiseen.

Syystäkin kermaperc on ex.

Vierailija
16/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti-ex suuttui mm. siitä, että olin unohtanut laittaa korvikset, kun lähdimme vapun viettoon. Ja siitä, että kävelin julkisella paikalla kädet selän takana (hänen mukaansa meiltä meni maine, koska olin alistuvan näköinen).

Vierailija
17/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-Rouva sai käsittämättömän hepulin kun luulin takaapäin hänen siskoaan itsekseen ja tartuin tuota kädestä.. en ymmärrä miten se niin raivostui, vaimoke tiesi mulla kuitenkin olevan huono näkö.

Vierailija
18/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex suuttui, kun lauloin joskus Sannin että mitähän v***ua biisiä autossa radion mukana. En vielä tiennyt, että hän oli pettänyt minua, mutta luuli kai, että tiedän ja lauloin sitä hänelle kiusatakseni.

Vierailija
19/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies suuttui kun kävin vaihtamassa hånen gta hahmonsa vaatteet. Nykyään piilottaa ohjaimet kassakaappiin kun ei itse pelaa.

Pakkohan mun oli tehdä jotain sille asulle ku ei ole ukolla mitään tyylitajua :)

Vierailija
20/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin odottamaan vihreää valoa kadun ylittämiseen, kun exä ylitti punaisilla. Osoitin epäluottamusta hänen arviontikykyään kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän