Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyltymätön 53-vuotias nainen

Minnu53
19.07.2023 |

Olen 53-vuotias muofokas nainen ja seksi kiinnostaa kovasti ja minulla on 5-vuotta nuorempi mies/vakituinen kumppani ja harrastamme seksiä silloin tällöin,muttei säännöllisesti .

Välillä ajatus tukee,että haluaisin kokeilla vanhempaa miestä ja se kiihottaisi kovasti ,mutta en tietenkään halua olla pettäjä nykyusessä suhteessa .

Myös omistan erilaisia dildoja ja niillä tyydytän omia halujani välillä .

Antakaa vinkkejä tälläiselle kyltymättömälle naiselle 👍

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette harrasta seksiä säännöllisesti ?

Me parikunta ja harrastettu seksiä nyt yli 20 vuotta säännöllisesti toistemme kanssa 200-250 kertaa vuodessa.

Vierailija
2/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokapäivä harrastamme, harrastus hyvä ja ilmainenkin. Luvat ollu kunnossa pian 40 vuotta. Miksi pitäisi pitää taukoja, pitäähän syödäkkin päivittäin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin viisikymppinen rouva, naimisissa siis, enkä yhtään rauhoittinut. Minulla on ja on ollut mieheeni aivan hyvä, tyydyttävä suhde, myös seksuaalisesti. Siitä huolimatta olen  lähes viidentoista vuoden ajan silloin tällöin sortunut salaisiin seksisuhteisiin muidenkin miesten kanssa, niitä jopa järjestäen, vietellen, itseäni tarjoten.

Ja totta kai olen jäänyt myös kiinni, katunut niitä yhdessä mieheni kanssa säkissä ja tuhkassa. Kunnes taas.

Syynä on se mieletön toivo odottavasta hurmiosta. Ja joka kerta, kun olen miestäni pettänyt, olen vannontu että se oli viimeinen kerta.

Tällainen nainen minä olen. Ja katson itseäni peilistä. Aika hyvännäköinen olen, luonnollinen ja haluttava, mutta, miten niin hyvin sanotaankin, liha on heikko.

Vierailija
4/10 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yli 40 v naista seksi enää kiinnosta. Pelkkää urbaania legendaa. Nämäkin täällä itseään naiseksi kutsuvat ovat miehiä jotka muna pystyssä kirjoittelevat fantasioistaan.

Vierailija
5/10 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin viisikymppinen rouva, naimisissa siis, enkä yhtään rauhoittinut. Minulla on ja on ollut mieheeni aivan hyvä, tyydyttävä suhde, myös seksuaalisesti. Siitä huolimatta olen  lähes viidentoista vuoden ajan silloin tällöin sortunut salaisiin seksisuhteisiin muidenkin miesten kanssa, niitä jopa järjestäen, vietellen, itseäni tarjoten.

Ja totta kai olen jäänyt myös kiinni, katunut niitä yhdessä mieheni kanssa säkissä ja tuhkassa. Kunnes taas.

Syynä on se mieletön toivo odottavasta hurmiosta. Ja joka kerta, kun olen miestäni pettänyt, olen vannontu että se oli viimeinen kerta.

Tällainen nainen minä olen. Ja katson itseäni peilistä. Aika hyvännäköinen olen, luonnollinen ja haluttava, mutta, miten niin hyvin sanotaankin, liha on heikko.

Olet (sana, jota tänne ei voi kirjoittaa).

Vierailija
6/10 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ei pitäisi olla parisuhteessa. Vittumaisen itsekäs miehestäsi välittämätön h..ra. Sellainen sinä olet.

Vierailija
7/10 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yli 40 v naista seksi enää kiinnosta. Pelkkää urbaania legendaa. Nämäkin täällä itseään naiseksi kutsuvat ovat miehiä jotka muna pystyssä kirjoittelevat fantasioistaan.

Mun vaimo on yli 40, ja naidaan noin 400 krt vuodessa. Mitta ethän sitä usko. Mahdotonta.

Muna pystyssä kirjoitteleva mies.

Vierailija
8/10 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sybian.

Vierailija
9/10 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki sybian.

On kallis, ja äänekäs. Mitäs sitten, jollei se ole kiva?

Vierailija
10/10 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienempi paha tuo, kuin pihtaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi