Jos on lähdössä pitkälle lennolle kesällä, niin kannattaisiko hakea lääkäristä, joku verotulpan estolääkitys varmuuden vuoksi?
Kommentit (17)
Ei sellaista määrätä. Tukisukat jalkaan ja pari viikkoa kalaöljykapseleita.
Vierailija kirjoitti:
Aspiriini.
Rinnakkaislääkkeitä saa apteekista ilman reseptiä halvalla. Eloquis vaatii reseptin ja on kallista. Sen toimintamekanismi on erilainen mutta jos ei ole alttiutta veritulpille niin edellinen riittää hyvin. Ilmankin pärjää jos ei ole missään riskiryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta hörähdin tulle verotulpalle 😃
En edes huomannut, mutta hauska typohan tuo on. 🤣 -ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aspiriini.
Rinnakkaislääkkeitä saa apteekista ilman reseptiä halvalla. Eloquis vaatii reseptin ja on kallista. Sen toimintamekanismi on erilainen mutta jos ei ole alttiutta veritulpille niin edellinen riittää hyvin. Ilmankin pärjää jos ei ole missään riskiryhmässä.
Mä vaan pelkään noita tulppia ja jaloissa on huono verenkierto ja ylipainoakin on liikaa. Ehkä mä yritän syödä kaikkea vihreetä ja kalakapseleita ja liikkua enemmän, jos sitten pärjäisin.
Eikös vihreät kasvikset sisällä runsaasti K-vitamiinia, joka lisää veren hyytymistä. En ainakaan poikkeuksellisia määriä söisi vihreää, sillä vaikutus voi olla juuri päinvastainen.
Verotulppa on täällä Suomessa auki jokatapauksessa halusi tai ei . Suihkarilla vaan mahdollisimman kauaksi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aspiriini.
Mä vaan pelkään noita tulppia ja jaloissa on huono verenkierto ja ylipainoakin on liikaa. Ehkä mä yritän syödä kaikkea vihreetä ja kalakapseleita ja liikkua enemmän, jos sitten pärjäisin.
Sitten kannattaa hakea kompressiosukat. Pidä huoli että ovat riittävän pitkät ja ulottuvat polveen asti eivätkä paina pohjetta kuopalle. Myös aspiriinia kannattaa harkita ja jutella lääkärin kanssa. Parempaa tietoa heiltä saa kuin palstalta.
Hierot koneessa pohkeita välillä, nouset muutamia kertoja verryttelemään.
Aspiriini huuleen lennon alussa.
Vierailija kirjoitti:
Kuolet vain pois ja säästät työssäkäyvien rahoja
Mulla on vakituinen työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Eikös vihreät kasvikset sisällä runsaasti K-vitamiinia, joka lisää veren hyytymistä. En ainakaan poikkeuksellisia määriä söisi vihreää, sillä vaikutus voi olla juuri päinvastainen.
Ai, mä olen ymmärtänyt sitten väärin, kun verta ohentavia on kielletty syömästä vihreitä kasviksia. Olen luullut, että sen takia, että se veri ohenee liikaa jis on sekä lääkitys että suö vihreitä kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää nuo tahalliset, muka hauskat virheet, joilla yritetään saada klikkauksia ja kommentointia aikaan. Kehitetään kokonainen tarina vain, että saa käyttää keksimäänsä otsikkoa ja sitten kiherrellään miten hauska onkaan ja kaikki uskovat virhettä tahattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hierot koneessa pohkeita välillä, nouset muutamia kertoja verryttelemään.
Aspiriini huuleen lennon alussa.
Lisäksi käytäväpaikka ja teet tikusta asiaa mennäksesi tasavälein vessaan. Siihen joka on kauimpana sinusta.
Joku totesi tukisukat jo.
Tuo on kuitenkin yksilöllistä: yhteen työpalaveriin USAssa lensi hyväkuntoinen, nuori kolleega Euroopassa bisneksessä, silti sai tulpan jalkaansa. Selvisi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää nuo tahalliset, muka hauskat virheet, joilla yritetään saada klikkauksia ja kommentointia aikaan. Kehitetään kokonainen tarina vain, että saa käyttää keksimäänsä otsikkoa ja sitten kiherrellään miten hauska onkaan ja kaikki uskovat virhettä tahattomaksi.
Toi oli kyllä minulta ihan vahinko. Ipadillä tulee tosi paljon painettua vääriä kirjaimia. Mutta joo, kiitos niille, jotka antoi vinkkejä. Ja luin noista kasviksista lisää, niin melkein minkä vaan kasviksen syönti auttaa asiaa. -ap-
Ja tuo aspiriini kannattaa ottaa jo edellisenä päivänä että ehtii vaikuttaa
Aspiriini.