Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
621/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain huudot siitä kun pesin hänen piponsa pesukoneessa 40 asteen pesuohjelmalla, mikä on kyllä ihan normaalia. Hän otti piponsa pesukoneesta ja löi minua kyseisellä tekstiilin palasella useamman kerran jonka jälkeen töni minua ym, pienesti huuli aukesi rytäkässä. Teon tajuttuaan asshole läks johonki juopottelemaan ja tuli jokusien päivien päästä kotiin häntä koipien välissä, anteeksi pyydellen.

Vierailija
622/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jutut laittaa pohtimaan omaa suhdetta ja sitä millaiseksi mies on alkanut muuttuumaan. Halveksintaa, lyttäämistä, kaasuttamista, pikkuasioista räjähtämistä, kylmyyttä, itseä ei ihmetytä yksikään näistä oudoista kertomuksista kun on joutunut kaikkea kokemaan. Pahinta on se kun suhteesta on vaikea lähteä koska haluaa ajatella toisesta hyvää ja yrittää keksiä käytökselle syitä, sehän on vain työstressi...

Kuvittelee että se sama rakastava ihminen muuttuisi vielä samaksi kuin alussa. Pienet pilkahdukset tästä kaiken sonnan keskellä saa uutta toivoa aikaan, vaikka parasta olisi tehdä raskas ja kipeä ero..

Käypä lukemassa Narsistin keskustelutyyli -ketjua, niin voit saada siitä paljon apua tilanteen ratkaisemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostui, kun katsoin Sinkkuelämää -sarjaa. Kuulemma ihannoin sinkkuelämää. Ohjelma oli siis hänelle uhka.

Vierailija
624/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että puhuin, siitä miten puhuin, siitä että en puhunut. 

Siitä että olin tyhmä (muka), siitä että en vastanut sitä mitä olisi pitänyt, siitä että hengitin väärin, siitä että olen nainen, siitä että söin, siitä että minusta kuuluu ääntä kun liikun kodissani. Siitä että haluan illalla mennä nukkumaan koska seuraavana päivänä olis työpäivä jne.

Näytin puolisolle ovea ja käskin hankkimaan oman tasonsa seuraa, kun itse olen niin helvetin tyhmä enkä osaa mitään. 

TÄMÄ! Se että miten puhuin. Mitä se hänelle kuului, miten puhun? Itse vinku jotain käisttämätöntä Porin murrettä turkulaisittain... Onneksi ei edennyt pidemmälle...

Vierailija
625/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempaan kommenttiini (Sagittarius 18.2.22) lisäys:

Kyseessä oli kyllä myös BDSM -suhde, mutta ei liittynyt ainoastaan seksiin, vaan yleensäkin koko yhteiselämään, jossa hän määräsi säännöt. Mies yhtäkkiä muuttui täysin, oltuaan suhteen alussa todella ihastuttava kunnes toi tämän Master - kuvion esille. Kertoi olevansa myös "seksiaddikti" mutta halusi sitten ensin "kokeilla" seksitöntä elämää, jolloin sääntöjä oli mm. että sain koskea vain kysymällä luvan ja yhteen paikkaan, olkapäähän. Ymmärrän, että hän kärsi riippuvuudestaan. Minulle se ei kuitenkaan ollut addiktio, ja suostuin kokeiluun, niinkuin BDSM - kokeiluunkin suhteen alussa. Mutta toki olisin halunnut hellyyttä, mutta minun ei ollut lupa sitä pyytää.

Tapahtui aivan käsittämättömiä asioita suhteen aikana, jopa vakaviakin, jolloin jouduin lähtemään omasta kodistani turvakotiin, tai muualle kun hän suuttui jostain käsittämättömän pienestä asiasta, milloin mistäkin,: uhkaili ja ahdisti nurkkaan, löi ja puristi käsivarret mustelmille. En vain taipunut ja pistin vastaan kun en päässyt tilanteesta pois. Tilanteet saattoivat kestää tuntikausia. Joskus ei päästänyt nukkumaan, vaikka aamulla oli aikainen herätys töihin. Hänellä oli lapsuuden traumoja takanaan, hylännyt lapsuudenperheensä kokonaan sekä kotimaansa vapaaehtoisesti. Tunnelukkoja ei ollut selvitellyt ja kovettanut itsensä, peittäen haavoittuvuutensa ja hylkäämispelkonsa.

Hän sai pitää muita naisia, joiden kanssa viestitteli, mutta minä en saanut edes jutella miesten kanssa, saati ystävällisesti hymyillä. Piti aina vannoa, etten ollut flirttaillut töissä miesten kanssa.

Olisin halunnut auttaa ja tukea olemalla mahdollisimman ymmärtäväinen ja kiltti, mutta ei ihmistä voi auttaa liian läheltä käsin. Lukuisien kipeiden erojen ja taas vaihteeksi mahdottoman yhteiselon myötä opin päästämään irti suhteesta ja hänestä vähitellen. Toivon vain hyvää hänelle kaikesta huolimatta. Mitäpä muutakaan voin. Usein lapsuuden traumat aiheuttavat luonnevikoja, heikkoa/olematonta itsetuntoa, jota ihminen yrittää pönkittää manipuloimalla ja käyttämällä valtaa. Hyvin surullista.

Näistä asioista ei vaan oikein voi puhua kenellekään, siksi tänne kirjoittelin..

Puhelimeeni jäänyt muistiin tuo iso M -kirjain 🙂

Vierailija
626/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä sai aina hepulin, jos hänen ajaessaan laskin oman aurinkolippani alas. Opin, että parempi minun sokaistua kuin kuunnella hänen hepulointiaan.

Vierailija
627/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagittarius kirjoitti:

Kyseessä oli kyllä myös BDSM -suhde, mutta ei liittynyt ainoastaan seksiin, vaan yleensäkin koko yhteiselämään, jossa hän määräsi säännöt. Mies yhtäkkiä muuttui täysin, oltuaan suhteen alussa todella ihastuttava kunnes toi tämän Master - kuvion esille. Kertoi olevansa myös "seksiaddikti" mutta halusi sitten ensin "kokeilla" seksitöntä elämää, jolloin sääntöjä oli mm. että sain koskea vain kysymällä luvan ja yhteen paikkaan, olkapäähän. Ymmärrän, että hän kärsi riippuvuudestaan. Minulle se ei kuitenkaan ollut addiktio, ja suostuin kokeiluun, niinkuin BDSM - kokeiluunkin suhteen alussa. Mutta toki olisin halunnut hellyyttä, mutta minun ei ollut lupa sitä pyytää.

Tapahtui aivan käsittämättömiä asioita suhteen aikana, jopa vakaviakin, jolloin jouduin lähtemään omasta kodistani turvakotiin, tai muualle kun hän suuttui jostain käsittämättömän pienestä asiasta, milloin mistäkin,: uhkaili ja ahdisti nurkkaan, löi ja puristi käsivarret mustelmille. En vain taipunut ja pistin vastaan kun en päässyt tilanteesta pois. Tilanteet saattoivat kestää tuntikausia. Joskus ei päästänyt nukkumaan, vaikka aamulla oli aikainen herätys töihin. Hänellä oli lapsuuden traumoja takanaan, hylännyt lapsuudenperheensä kokonaan sekä kotimaansa vapaaehtoisesti. Tunnelukkoja ei ollut selvitellyt ja kovettanut itsensä, peittäen haavoittuvuutensa ja hylkäämispelkonsa.

Hän sai pitää muita naisia, joiden kanssa viestitteli, mutta minä en saanut edes jutella miesten kanssa, saati ystävällisesti hymyillä. Piti aina vannoa, etten ollut flirttaillut töissä miesten kanssa.

Olisin halunnut auttaa ja tukea olemalla mahdollisimman ymmärtäväinen ja kiltti, mutta ei ihmistä voi auttaa liian läheltä käsin. Lukuisien kipeiden erojen ja taas vaihteeksi mahdottoman yhteiselon myötä opin päästämään irti suhteesta ja hänestä vähitellen. Toivon vain hyvää hänelle kaikesta huolimatta. Mitäpä muutakaan voin. Usein lapsuuden traumat aiheuttavat luonnevikoja, heikkoa/olematonta itsetuntoa, jota ihminen yrittää pönkittää manipuloimalla ja käyttämällä valtaa. Hyvin surullista.

Näistä asioista ei vaan oikein voi puhua kenellekään, siksi tänne kirjoittelin..

Nyt on kyllä jo palstan parhaimmistoa tämä suhde. 

Vierailija
628/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani ärsyyntyy kun laitan leivän täytteet eri järjestyksessä kuin hän. Pitää kuulemmma olla salaatti, leikkele ja sitten vasta juusto. 

Mun exä veti kilarit samasta syystä, mutta leikeleen tuli olla päällä. "Opasti" mua muissakin asioissa siten kuin oli kotona oppinut.

Leivälle ensin margariini, sitten leikkele, sit juusto ja päälle vasta kasvikset.

Hyi, liha koskettaa margariinia. Mieluummin juusto siihen alle ensin.

Mitä ihmettä hyi, että liha koskettaa margariinia? Miksi se ei sitten haittaa, että juusto koskettaa margariinia tai miksi laittaa margariinia jos se on kamalaa?

Suussa pureskelet kuitenkin kaiken koskettamaan kaikkea.

Se on kato jotain tällaista aistiherkkää mystiikkaa, ilmeisesti olen jonkin sortin autisti kun mietin tuollaisia. Toisaalta taas jos laitan tomaattia leivän päälle niin sen on oltava juuston kaverina, silloin täytyy laittaa leikkele alimmaiseksi.

Olen autistinen ja ymmärrän tämän oikein hyvin. Etenkin juuston ja tomaatin, puistattaa ajatus mistään muusta järjestyksestä. 

Vierailija
629/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain huudot siitä kun pesin hänen piponsa pesukoneessa 40 asteen pesuohjelmalla, mikä on kyllä ihan normaalia. Hän otti piponsa pesukoneesta ja löi minua kyseisellä tekstiilin palasella useamman kerran jonka jälkeen töni minua ym, pienesti huuli aukesi rytäkässä. Teon tajuttuaan asshole läks johonki juopottelemaan ja tuli jokusien päivien päästä kotiin häntä koipien välissä, anteeksi pyydellen.

Joku raja silläkin, mitä voi antaa anteeksi. Nyt se on pipo, seuraavan kerran joku muu syy. Jos haluat selvitä tuosta suhteesta yhdellä haljenneella huulella, pakkaa kamasi ja häivy. Jokaisella menee joskus kuppi nurin, mutta ei se anna aihetta käydä käsiksi ja häipyä pariksi päiväksi ryyppäämään.

Vierailija
630/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagittarius kirjoitti:

Tuollaisiin juttuihin ei mennä mukaan vain siksi, että toinen osapuoli (yllättäen se alistaja) yksipuolisesti tahtoo ja haluaa jonkin leikin ja fetissin tekosyyn varjolla tosi asiassa vain tosissaan alistaa toista. En ole BDSM- harrastaja, mutta aika varma ettei sen homman todellisuudessa niissä piireissäkään niin kuulu toimia. En nyt tarkoita tässä syyllistää, vaan sanoa että kaikenmaailman hiihtäjiä on liikkeellä kieroin motiivein ja osaavat pukea ne  sellaiseen pakettiin, jonka läpi katsottuna ne näyttäytyvät muka jotenkin hyväksyttäviltä.

Vierailija
631/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani ärsyyntyy kun laitan leivän täytteet eri järjestyksessä kuin hän. Pitää kuulemmma olla salaatti, leikkele ja sitten vasta juusto. 

Mun exä veti kilarit samasta syystä, mutta leikeleen tuli olla päällä. "Opasti" mua muissakin asioissa siten kuin oli kotona oppinut.

Leivälle ensin margariini, sitten leikkele, sit juusto ja päälle vasta kasvikset.

Hyi, liha koskettaa margariinia. Mieluummin juusto siihen alle ensin.

Mitä ihmettä hyi, että liha koskettaa margariinia? Miksi se ei sitten haittaa, että juusto koskettaa margariinia tai miksi laittaa margariinia jos se on kamalaa?

Suussa pureskelet kuitenkin kaiken koskettamaan kaikkea.

Se on kato jotain tällaista aistiherkkää mystiikkaa, ilmeisesti olen jonkin sortin autisti kun mietin tuollaisia. Toisaalta taas jos laitan tomaattia leivän päälle niin sen on oltava juuston kaverina, silloin täytyy laittaa leikkele alimmaiseksi.

Olen autistinen ja ymmärrän tämän oikein hyvin. Etenkin juuston ja tomaatin, puistattaa ajatus mistään muusta järjestyksestä. 

Ja se on ihan ok, kunhan nämä neuroosit pysyttelevät siinä omalla lautasella, eikä laajenneta niitä muiden ruokatottumuksiin.

Vierailija
632/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinähän annoit? Et exästä puhu.

Vierailija
633/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostui kun en puhunut hänelle. Hermostui jo toisella viikolla. Nyt ei olla puhuttu enää vuosiin.

Vierailija
634/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin asia josta kumppani suuttui… hmm - SATIAISET!

Vierailija
635/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelasi aina videopelejä ja söikin koneen ääressä, minulle irvisteli lukemisesta että vain  mummot lukee ja että pelejä kehitelleet sentään rikastuu, kirjailijat ei. Aloin nauraa että joo, Stephen Kingikin kituuttaa köyhyydessä josta mies tulistui niin että alkoi kutsua minua rouva Kingiksi todella v""seen äänensävyyn "keittäisikö Rouva King kahvia?" "Voisiko Rouva King siirtyä he""iin edestä?" 

Tahtoi aina seksiä ennen nukahtamista, minua väsytti enkä ollu fiiliksessä mistä sain haukkuja kun en unentokkurassa esim. alkanut ottaa suihin.

Nirsoili ruuan kanssa, aina olisi pitänyt  olla ranskalaisia ja nakkeja. Tai ranskalaisia ja kalapuikkoja.  

Hahah, mun ex oli kans mustasukkainen Stephen Kingistä. :D

Vierailija
636/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui kerran ihan raivon partaalle, kun oltiin ajamassa mun isovanhempien luo ja olimme jo melkein perillä, kun ilmeni etten pakannut hänelle pyyhettä mukaan. En ollut todellakaan tajunnut että mun olisi pitänyt aikuisen miehen tavaroista huolehtia.

Vierailija
637/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissämme päästelin paineita naapurin Mirjan kanssa. Latasin oikein isolla melalla ja kassit tyhjäksi! 

Paukuttelin menemään kunnolla kerrankin, jumalauta!

Ei kuulemma ollu herrasmiehen käytöstä!

T. mies 11 lasta saman vaimon kanssa..

Vierailija
638/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienin asia josta kumppani suuttui… hmm - SATIAISET!

Pieniähän nuo ovat, mutta...

Vierailija
639/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui siitä etten valita työpaikastani/työkavereista kuten ”normaalit” ihmiset. Olisi tehnyt mieli valittaa MUTTA vihaan kuunnella kun muut ihmiset valittavat heidän työkavereistaan joita en edes tunne. Joten olen itsekin hiljaa. Vähän sama kuin pitäisi kuunnella jonkun unta - ei kiinnosta.

Vierailija
640/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippelini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi