Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
561/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo suuttuu minulle ihan kaikesta.

esim näistä: jos seuraan häntä, jos katson silmiin pitkään, jos sanon jotain väärää, jos en sano jotain jota olisi hänen mielestä pitänyt sanoa, jo en osaa lukea ajatuksia, jos en syö hänen tekemää ruokaa ja kaikesta muusta naurettavasta. 

Vierailija
562/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan rohmuaja mies joka syö kyl tehokkaasti jääkaapin tyhjäksi muttei osta juurikaan tilalle mitään,sitten mököttää ja suuttuu jos sanoo ettei söisi kerralla ja yksin vuoallisen makaronilaatikkoa tai keittoa tms ,haukkuu ja sättii et pidän nälässä ja eikö mitään saisi syödä, no minähän se ostin sinne jääkaappiin ruokaa joka syötiin sitä mukaan kun sinne tuli,,kun erottiin niin huomasin miten ihanaa oli että rahaa jäi säästöön ja kauppalaskut puolitti peräti neljänneksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ollut ostanut vähillä rahoillani viikonlopuksi koppa kaljaa, mökötti ja ärhenteli ja haistatteli koko viikonlopun, mahtavat fiilikset kuunnella kun toinen ärhentelee...

Vierailija
564/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoan rohmuaja mies joka syö kyl tehokkaasti jääkaapin tyhjäksi muttei osta juurikaan tilalle mitään,sitten mököttää ja suuttuu jos sanoo ettei söisi kerralla ja yksin vuoallisen makaronilaatikkoa tai keittoa tms ,haukkuu ja sättii et pidän nälässä ja eikö mitään saisi syödä, no minähän se ostin sinne jääkaappiin ruokaa joka syötiin sitä mukaan kun sinne tuli,,kun erottiin niin huomasin miten ihanaa oli että rahaa jäi säästöön ja kauppalaskut puolitti peräti neljänneksellä.

tarkoittaa?

Vierailija
565/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasi aina videopelejä ja söikin koneen ääressä, minulle irvisteli lukemisesta että vain  mummot lukee ja että pelejä kehitelleet sentään rikastuu, kirjailijat ei. Aloin nauraa että joo, Stephen Kingikin kituuttaa köyhyydessä josta mies tulistui niin että alkoi kutsua minua rouva Kingiksi todella v""seen äänensävyyn "keittäisikö Rouva King kahvia?" "Voisiko Rouva King siirtyä he""iin edestä?" 

Tahtoi aina seksiä ennen nukahtamista, minua väsytti enkä ollu fiiliksessä mistä sain haukkuja kun en unentokkurassa esim. alkanut ottaa suihin.

Nirsoili ruuan kanssa, aina olisi pitänyt  olla ranskalaisia ja nakkeja. Tai ranskalaisia ja kalapuikkoja.  

Vierailija
566/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkoittaa?

Varmaan tarkoitti puolittui, joskus voi tulla näppäilyvirhe jos et tiennyt.

Vierailija
567/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalasku varmaankin 'puolittui' neljännekseen. Minulle käy usein noin, kun korjaan tai muutan lausetta. Minulla ruokalaskusta jäi neljännes, kun poika muutti aikuistuttuaan. Usein miehen annos on isompi, eli se ruokalaskun puolitus on harvoin reilua. Totta kai maksoin  lapseni ruuan, ilman laskelmia.

Vierailija
568/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein ex-aviomieheni avioliiton aikana lounaalle ravintolaan lomalla. Meillä oli lapsiperhe ja halusin mennä exän kanssa ilman lapsia ravintollaan.

Kysyin mieheltä lounaan päätteeksi "Tykkäsitkö ruuasta? Onko susta kiva käydä kahdestaan syömässä ulkona?" 

Kotiin päästyämme mies sai hirvittävän huutoraivokohtauksen näistä kysymyksistäni ja huutokarjui "jos sä rakastaisit mua niin tietäisit, etät mä tykkään käydä ravintolassa eikä sitä tarvitse eriksene kysyä!".

Okei. Oli muuten viimeinen yhteinen ravintolakäynti ennen avioeroa.

Vierailija
569/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo suuttuu minulle ihan kaikesta.

esim näistä: jos seuraan häntä, jos katson silmiin pitkään, jos sanon jotain väärää, jos en sano jotain jota olisi hänen mielestä pitänyt sanoa, jo en osaa lukea ajatuksia, jos en syö hänen tekemää ruokaa ja kaikesta muusta naurettavasta. 

Ihan syystä suuttuu. Käytöksesi on outoa.

Vierailija
570/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kyllä oksettaa lukee näitä miten jotkut miehet kohtelee naisia. Pahaa tekee. Eipä sitä itsekkään helpoimmasta päästä ollut aina, mutta ikinä en väkivallalla alkaisi edes uhkailemaan tai jatkuvaa nälvimistä. Huh huh.. -M31

Vierailija
571/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin liikaa yhtä naista

Vierailija
572/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva jos ulkopuoliset puuttuisi siihen jos mies räyhää ja retuuttaa julkisella paikalla kumppaniaan,mutta ei Suomessa, täällä tuijotetaan zombina ja hoomoilasena,edes hätäkeskukseen ei soiteta! Jotkut jopa kuvaavat! Hei haloo ihmiset, te voitte vaikka pelastaa sen naisen hengen!

Joo, siitähän tunnetusti seuraa hyviä asioita kun alkaa puuttua vieraan pariskunnan tekemisiin. Kyllä sen naisen pitää itse tajuta lähteä tai ottaa edes yhteyttä jonnekin.

Vierailija
573/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani ärsyyntyy kun laitan leivän täytteet eri järjestyksessä kuin hän. Pitää kuulemmma olla salaatti, leikkele ja sitten vasta juusto. 

Mun exä veti kilarit samasta syystä, mutta leikeleen tuli olla päällä. "Opasti" mua muissakin asioissa siten kuin oli kotona oppinut.

Leivälle ensin margariini, sitten leikkele, sit juusto ja päälle vasta kasvikset.

Hyi, liha koskettaa margariinia. Mieluummin juusto siihen alle ensin.

Vierailija
574/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttui aurinkolaseista. Ei sietänyt aurinkolasien käyttöä, koska sitten silmiä ei näy ja voisin hänen huomaamattaan katsella esimerkiksi toisia miehiä. Uhkasi heittää lasini Aurajokeen :D

Kunnon turkulainen mies. Jos hän piti itse aurinkolaseja niin tämän jälkeen tiesit miksi.

Vierailija
575/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.

Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.

Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.

M44

"Kaikilla mun exillä on ollut isompi muna kuin sulla. Niillä kaikilla on ollut valtavan kokoinen jortikka. Noo, älä nyt pahastu, sinun pieni munasi on ihan hyvä"

Miltä tuo sinusta tuntuisi miehenä? 

Vierailija
576/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet silti yhdessä tuollaisen helmen kanssa ja syy siihen on?

Vierailija
577/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä ketju.

Siis näin yksinäisenä sinkkuna.

Paljolta säästynyt.

Vierailija
578/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kun tein abortin. Kerroin raskaudesta vasta koko episodin jälkeen. Ukko veti ihan uskomattomat kilarit!

Ihan oikein että suuttui,abortti on murha!

höpöjä, kysyttiin nimenomaan pienintä asiaa, ja tuon alkion kokohan oli vain muutamia millejä. 

Vierailija
579/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.

Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.

Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.

M44

"Kaikilla mun exillä on ollut isompi muna kuin sulla. Niillä kaikilla on ollut valtavan kokoinen jortikka. Noo, älä nyt pahastu, sinun pieni munasi on ihan hyvä"

Miltä tuo sinusta tuntuisi miehenä? 

Kävin naapurikaupungissa iltaisin luennoilla. Meitä varoitettiin itsensä paljastelijasta. Raukka luopui urastaan, kun oli hypännyt hiljaisessa toimistossa siivoojan eteen. Tämä oli todennut: 'Enpä ole noin pientä ennen nähnytkään.' ja jatkanut töitään. Uskon jutun, kertojana oli siivoojan sisar.

Uskomattoman pieniä kyllä on olemassa. Jopa siinä kuuluisassa juhlakunnossa.

Vierailija
580/930 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani ärsyyntyy kun laitan leivän täytteet eri järjestyksessä kuin hän. Pitää kuulemmma olla salaatti, leikkele ja sitten vasta juusto. 

Mun exä veti kilarit samasta syystä, mutta leikeleen tuli olla päällä. "Opasti" mua muissakin asioissa siten kuin oli kotona oppinut.

Leivälle ensin margariini, sitten leikkele, sit juusto ja päälle vasta kasvikset.

Hyi, liha koskettaa margariinia. Mieluummin juusto siihen alle ensin.

Ehdottomasti juusto ensin!!! Senkin psykopaatti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän