Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
521/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä käytti yleensä mustia sukkia, joista irtosi väriä vaaleaan mattoon, koska exä yleensä istui aina samalla paikalla pöydän ääressä. Exän mielestä niin ei voinut tapahtua, eikä maton värjäymät johtuneet hänen sukistaan. Siitä jaksettiin huomautella naapureita myöten.

Vierailija
522/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin kumppanin suklaakalenterin ja sisustin pelitilan olkkariin. Kumppani kilahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorin perunoita ennen keittämistä ja ex vaimo rähjäsi että "on hyvä että olet niin rikas että voit kuoria noin paksuja kuoria".

Edellisenä päivänä olin keittänyt perunat kuorineen ja siitä kommentti oli että "oletko noin laiska ettei viitti kuoria perunoita".

Vierailija
524/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkasin pyyhkeet väärin kaappiin. Ex veti ne kaikki pöydälle ja viikkasi kuten äitinsä oli opettanut.

Vierailija
525/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton vääränlaisem muovipussin roskapussiksi. Se oli biopussi, lun olisi pitänyt olla toinen. Sain kuulla "Mitä v..ittuu sä teit?"

Vierailija
526/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monia. Mm. kaikki kavereiden tapaamiset. Lopulta sain tavata vain yhtä kaveriani. (Koska heillä oli suhde, mitä en tiennyt vielä silloin.) Hän oli sitten meillä kylässä ja heillä oli omat juttunsa, joten tein messengerin kautta yhden nettikirppisoston. Äijä kilahti ja vaati huutaen mua pyytämään anteeksi kaveriltani, kun juttelen vain mesessä enkä ole yhtään vieraanvarainen. Loppuillan sitten istuin toimettomana ja ulkopuolisena hiljaa sohvan nurkassa. Noi oli niitä viimeisiä aikoja.

Yllättäen kohteli kaveriani samanlailla ja hänkin oli sekasin ku seinäkello jonkun aikaan päästyään äijästä eroon, mutta toipui hiljalleen. 

Mitä myöhemmin oon äijää nähnyt, niin on mm. kilahtanut baarissa ängettyään vieraiden ihmisten pöytään, kun heillä oli niin paskat jutut, eivät siis heti ymmärtäneet lopettaa omia juttujaan ja alkaa herraa viihdyttämään. Heitti baarijakkaran. 

Vierailija
527/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousfriikki eksä valitti milloin mistäkin, mutta viimeinen niitti oli, kun roskapussi tuli aamulla täyteen ja hän vaati että se on vietävä jätepisteeseen HETI. Olin lähdössä töihin, joten sanoin, että vien roskapussin samalla kun lähden töihin, en nyt lähde pakkaseen vain sitä viemään. Tämä ei hänelle käynyt vaan pimahti aivan täysin miten epäsiisti olin. Tuolloin päätin että nyt riittää!

Vierailija
528/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostui, kun en ostanut itselleni uutta kännykkää.

Vierailija
529/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kuulla kiukuttelua siitä kun minulla oli kasvojen ihossa kuiva kohta. Oli talviaika ja ihoni kuivuu sihen vuodenaikaan muutenkin. Olisi pitänyt kuulemma laittaa meikkivoidetta ja meikata oikein kunnolla kuiva kohta jemmaan. :D Kuulemma olin nolo.

Vierailija
530/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananlaskusta kun takaisin hänelle hänen ollessa pitkään työttömänä että kyllä tekevä työtä löytää,,

Onhan tuo nyt suoranaista kettuilua omaa kumppania kohtaan. Sanoisin että käytit henkistä väkivaltaa ja nyt leikit marttyyria ja kaikki on exän vika.

Vierailija
531/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10cm pitkä pippeli... Jostain syystä exä hermostui siitä..... Tai sitten se johtuu siitä kun sanoin että siskollas on tiukempi pillu....

Vierailija
532/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on monia. Mm. kaikki kavereiden tapaamiset. Lopulta sain tavata vain yhtä kaveriani. (Koska heillä oli suhde, mitä en tiennyt vielä silloin.) Hän oli sitten meillä kylässä ja heillä oli omat juttunsa, joten tein messengerin kautta yhden nettikirppisoston. Äijä kilahti ja vaati huutaen mua pyytämään anteeksi kaveriltani, kun juttelen vain mesessä enkä ole yhtään vieraanvarainen. Loppuillan sitten istuin toimettomana ja ulkopuolisena hiljaa sohvan nurkassa. Noi oli niitä viimeisiä aikoja.

Yllättäen kohteli kaveriani samanlailla ja hänkin oli sekasin ku seinäkello jonkun aikaan päästyään äijästä eroon, mutta toipui hiljalleen. 

Mitä myöhemmin oon äijää nähnyt, niin on mm. kilahtanut baarissa ängettyään vieraiden ihmisten pöytään, kun heillä oli niin paskat jutut, eivät siis heti ymmärtäneet lopettaa omia juttujaan ja alkaa herraa viihdyttämään. Heitti baarijakkaran. 

Mua muuten ärsyttää nämä puhelinvahdit. Joskus istuin kaverilla, ja kaveri katsoi BB:tä, eikä keskustelua oikein syntynyt, niin viestittelin serkkuni kanssa. Yhtäkkiä kaverini kireänä "Puhelin pois" oikein vinkuvalla äänellä, eli olin vähän kuin hattuhyllyllä odottamassa koska kaveri saa naamansa irti telkkarista. Samaten kun menin yhteen seurueeseen, jossa kaikki tunsi toisensa ja olin ainoa selvinpäin, niin viestittelin sitten jollekin aikani kuluksi kun seurailin muiden pelleilyä. Eikö ex sitten oikein holhoavasti ollut nappaamassa multa puhelinta kädestä. Välillä nää puhelimesta huomauttelijat osaavat kans tämän tilannetajun jalon taidottomuuden ja mä itse päätän, koska olen sosiaalinen ja koska en. 

Vierailija
533/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.

Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.

Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.

M44

No sinusta voisi olla jopa huolissaan.

Vierailija
534/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua muuten ärsyttää nämä puhelinvahdit. Joskus istuin kaverilla, ja kaveri katsoi BB:tä, eikä keskustelua oikein syntynyt, niin viestittelin serkkuni kanssa. Yhtäkkiä kaverini kireänä "Puhelin pois" oikein vinkuvalla äänellä, eli olin vähän kuin hattuhyllyllä odottamassa koska kaveri saa naamansa irti telkkarista. Samaten kun menin yhteen seurueeseen, jossa kaikki tunsi toisensa ja olin ainoa selvinpäin, niin viestittelin sitten jollekin aikani kuluksi kun seurailin muiden pelleilyä. Eikö ex sitten oikein holhoavasti ollut nappaamassa multa puhelinta kädestä. Välillä nää puhelimesta huomauttelijat osaavat kans tämän tilannetajun jalon taidottomuuden ja mä itse päätän, koska olen sosiaalinen ja koska en. 

Tässä on kyllä erittäin hyvä pointti. Joskus kuulin kun aikuinen mies vittuili tuntemattomalle teinitytölle bussipysäkillä, että te nuoret vaan olette puhelimissanne kiinni, kun tyttö ei lähtenyt hänen känniseen keskusteluunsa mukaan. Eiköhän siellä puhelimessa ollut jotain paljon mielenkiintoisempaa, kuin vieraan kännisen miehen horinat ja iskuyritykset.

Vierailija
535/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyllä erittäin hyvä pointti. Joskus kuulin kun aikuinen mies vittuili tuntemattomalle teinitytölle bussipysäkillä, että te nuoret vaan olette puhelimissanne kiinni, kun tyttö ei lähtenyt hänen känniseen keskusteluunsa mukaan. Eiköhän siellä puhelimessa ollut jotain paljon mielenkiintoisempaa, kuin vieraan kännisen miehen horinat ja iskuyritykset.

Teinihän oli fiksu kun pakeni henkisesti puhelimelle ja itsekin käytän puhelinta sosiaalisena blokkerina kun ei yksinkertaisesti kaikkien länkytykset kiinnosta, ja nyt puhutaan oikeasti tilanteista joita sattuu taatusti useammin nuorille naisille kuin miesoletetuille. Sit kun elämä on muutenkin pelkkää jonottamista ja oman vuoron odottamista, joten en itse tasan enää jaksa istua tylsistyneenä vaan kaivan sen puhelimen esille. Se alituinen odottelu ei jalosta ketään, vaikka sitä pidetään jonain ihmeellisenä hyveenä. Toisekseen siellä puhelimessa on nykyisin kaikki kartoista matkalippuihin ja verkkopankkeihin, joten miksi ei sitä puhelinta voisi käyttää sitten. 

Vierailija
536/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex sai aina raivarin jos oli ottanut alkoholia ja halusi valvoa, enkä minä jaksanut pitää hänelle seuraa. Pari kertaa hän kävi repimässä minut sängystä ja veti turpaan. Jatkossa sitten istuin hänen seuranaan kuuntelemassa hänen valitsemaansa musiikkia vaikka mulla olisi ollut töitä seuraavana päivänä.

Opitpahan.

Suosittelen hoitoa sinulle.

Vierailija
537/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun pelasin videopelejä. Narsisti ei kestänyt sitä, kun minulla oli 1) harrastuksia 2) elämää muijan ulkopuolelta 3) naispuolisia ystäviä. Videopeleissä nämä kaikki kolme yhdistyi ja se ei sopinut narsistille akalle.

1. Harrastukset: postimerkkien kerääminen tuskin oli harrastuksesi, sillä se harvoin harmittaa kumppania. Veikkaankin että sinun "harrastuksesi" olivat sellaisia kuin biljardi tai muu baariin ja huvitteluun keskittyvä toiminta, jossa kumppani odottaa kotona kun sinä suoritat nautintojasi. Herää.

2. "Elämää muijan ulkopuolella": vahvistaa edellisen spekulaation. Parisuhteessa jaetaan elämä, kuulostaa että et ole henkisesti valmis tähän.

3. Naispuolisia ystäviä. Jos parisuhteessa miehen "useat naispuoliset" ystävät ovat ongelma, niin lähes poikkeuksetta kyseessa on pikkupoika, joka jälleen haluaa pitaa ja syödä kakun. Ja peleissa on varamuijia odottamassa.

Sinulla ei ole naiselle mitään sellaista tarjottavaa, minka takia kannattaisia yrittää, hyvä että naisesi tajusi tämän.

Olet videopelejä pelaava vauva. Taidat kuitenkin olla komea, en muuten keksi miksi kukaan haluaisi kanssasi suhdetta, sillä viestisi saavat sinut vaikuttamaan henkisesti noin 8-vuotiaalta, aggressiiviselta, itsekkäältä, hedonistiselta ja kuin et tuntisi osaisi tuntea empatiaa.

Jännä että eksasi oli kuitenkin se narsisti.. Kuka teki diagnoosin, sinä vai äiti?

Vierailija
538/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissit

Vierailija
539/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, mitähän näitä suutahduksia ennen on tapahtunut? 🤔 Exässähän se vika vain oli, ei minussa mitään vikaa ole.

Mä olin ainakin edellisenä päivänä leikkauspöydällä koska olin tapaturmassa, jonka seurauksena leukani murtui useasta kohdasta.

Pääsin kotiin ja ex suuttui siitä, kun en halunnut seksiä kivuliaana ja naama jalkapallon kokoiseksi turvonneena, ei ollut hirveän hehkeä olo. Murjotti seuraavaan päivään "kun en häntä halua ja ajattelen varmasti muita miehiä" ja lähti juomaan.

Kuka edes haluaa seksiä tuossa tilanteessa?

Vierailija
540/930 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kun tein abortin. Kerroin raskaudesta vasta koko episodin jälkeen. Ukko veti ihan uskomattomat kilarit!