Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
441/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex suuttui siitä, kun kiitin ravintolassa tarjoilijaa hänen tuodessaan laskun. Laskusta ei kuulemma saisi kiittää, sillä emmehän ole iloisia siitä, että joudumme maksamaan laskun. Käsittämätön logiikka!

🤣🤣

Ymmärrän jos lapsi ajattelee noin.

Omani kysyi, kun huikkasin hammaslääkäristä lähtiessämme normaalit "kiitos ja hei!", että miksi kiität kun häneltä otetaan hampaita pois...

Vierailija
442/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista asioista joista eukko on repinyt pelihousut:

Suhteen alkupuolella kun tulin kylään ja hän laittoi ruokaa miespuolisen kämppiksen kanssa. Itse olin hieman väsynyt asioidenhoidosta kaupungilla enkä jaksanut seurustella ja höpöttää joten nappasin hyllystä Tex Willerin ja istahdin lukemaan hetkeksi. Raivosi hetken päästä pää punaisena miten en kuulemma arvostanut häntä ollenkaan kun en tullut häntä lääppimään kesken ruoanlaiton.

Juttelin veljensä kanssa ja hän tapansa mukaan tuli keskeyttämään jutun heti alkuunsa mutten silloin tajunnut asiaa (on mustasukkainen vaikka avainnipulle jota pyöritän sormessa enkä tajua hiplata häntä). Otin hänet syliin mutta hirveä huuto pää punaisena hetken päästä miten en keskeyttänyt heti keskustelua hänen takiaan vaan jatkoin asian keskustelun loppuun niin että hän oli sylissäni.

Aina väitetään että isät ovat mustasukkaisia vauvasta äidille. Tämä tapaus kyllä menee toisinpäin. Raivarit tuli siitäkin miten keskityn liikaa juuri kotiin tulleeseen vauvaan ja arjen sujuvoittamiseen enkä hänen hellimiseen.

Naapurin miehen aamuinen puhelu ei saisi tapahtua kun hän joutuu heräämään, ulos puhumaan siirtyminen että hän saa nukkua rauhassa, lisää vain kierroksia ja syyttelyä huo rille soittelusta (vaikka olin tuolloin valmis vielä antamaan puhelimen tutkittavaksi, en enää)

Oman terveydenhoitoon liittyvän aamuisen puhelinvastaanottoajan unohtaminen, ja hetken mietintä kesken aamumuhinoinnin että vastaanko, taas syytetään huo rien kanssa juttelunhalusta enkä arvosta häntä (vaikken vastannut ja jouduin maksamaan sakkomaksun)

Hämillinen naurahtaminen tilanteelle kun vieraan paikkakunnan mäkkärin kassa ei ymmärtänyt tilaustani, halusin vaan panna sitä huo raa, kun sekin naurahti tilanteelle, syy lähteä autosta kesken tilausjonotuksen pakkaseen ja palata vartin päästä syyttämään heitteillejätöstä, aivan kuin vauvan ja auton kanssa pääsisin keskeltä jonoa hänen egoaan silittelemään.

Liikennetilanteessa itse kuskina en pystynyt keskittymään hänen selitykseensä siitä mitä hänen laskemillaan kolikoilla käydään ostamassa, niin en arvosta häntä ollenkaan, ja perusteena se että hetkeä myöhemmin auton ollessa parkissa pystyin katsomaan peilistä miten veljensä tulee kohta autolle... logiikkaa en ymmärrä tänäkään päivänä?

Näitä on välillä päivittäin ja voisi kirjoittaa kirjan vaikka suhdetta on vasta pari vuotta eletty. Ehkä kirjoitankin. Ei tätä muuten enää kauaa pää kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin harrastetouhuissa ja noissa on joskus myös naisiakin. Yksi nainen sitten kysyi jos voisin hitusen opettaa häntä. Kysyin moneen kertaan onko ok, jos opetan hitusen. Oli olevinaan ok, mutta ei sitten kuitenkaan, kuulemma hymyilin liikaa ja muutenkin olin liian hyvällä tuulella. Silloinen vaimo on sitten nykyään ex-vaimo. Kuitenkin tämä nainen jota opetin oli kaverin tyttöystävä. Tuolloin vain selvisi itselle, että touhu ei ole oikein järkevällä pohjalla. Jos ei voi tuon vertaa luottaa, niin sitten ei luottamusta selvästikään ole.

Vierailija
444/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitin samassa huoneesssa.

Vierailija
445/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin asia? Oliskohan ollut penikseni.

Vierailija
446/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä se narsissi vasta olisikin hermostunut, kun olisin tälleen nolosti testannut, että toimiiko tässä muu html-muotoilu, vai pelkästään nuo valmiiksi tarjoillut..

Miltähän tämä näyttää?

Vierailija
447/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tästä se narsissi vasta olisikin hermostunut, kun olisin tälleen nolosti testannut, että toimiiko tässä muu html-muotoilu, vai pelkästään nuo valmiiksi tarjoillut..

Miltähän tämä näyttää?

Juu ei toimi :(

Vierailija
448/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-miesystäväni raivostui minulle siitä, että hänen kaverinsa pitivät minusta liikaa. Hän oli kutsunut muutaman kaverinsa ja minut luokseen iltaa viettämään, ja koska hän oli aiemmin valittanut minun olevan liian hiljainen seurueessa, yritin parantaa tapani.

Raivostuminen ei ensin näkynyt mitenkään, koska exä katosi kesken illan. Löysin hänet sängystä peiton alta (vaatteet yllä ja kengät jalassa), mistä käsin hän sähisi minulle, että minun pitäisi mennä takaisin muiden luo, kun kerran viihdyin siellä niin hyvin. Ainakin yksi hänen kavereistaan kävi nostamassa peitonkulmaa ja saamassa samat passiivis-aggressiiviset sähinät.

Raivo repesi kunnolla kaverien lähdettyä. Olin kuulemma nöyryyttänyt häntä olemalla liian hauska. En kuulemma itse asiassa ollut ollut edes yhtään hauska, koska hänen kaverinsa olivat vain teeskennelleet pelkästä halusta miellyttää häntä. Olin itse asiassa kaikkein tylsin ja typerin ihminen, kenet hän oli koskaan tavannut. Tilanne kulminoitui siihen, että minä seisoin selkä seinää vasten ja hän huusi pää punaisena ja heitteli tavaroita seinään.

Seurustelusuhteemme oli lyhyt mutta "myrskyisä". Kerrottavaa kertyi.

(Olen muuten kertonut tämän ainakin yhden kerran aiemmin, joten "lainaamisesta" ei tarvitse huomautella. Ihan oma kokemukseni on.)

Hahah. Minun ex oli myös vähän samanlainen kiukuttelija, muttei näyttänyt sitä kavereilleen. Meni kesken illanvieton sänkyyn pelaamaan tabletilla ja minulle räyhäsi, ettei kestä olla kanssani samassa tilassa, kun olin sitä ja tätä... Kaverinsa kävi makkarissa, niin sanoi, että tuli ruuasta jotenkin huono olo, niin lepää hetken. Kävi sitten kavereidensa kanssa saunomassa ja lähtivät baariin. Aamulla huutoraivosi minulle, että olen kuulemma kamala tyrkky ja hän ei voi käsittää miksi tulen niin hyvin juttuun kaverinsa "Maken" kanssa. "Makekin" kuulemma oli vain p***un perässä ja esitti minulle mukavaa. Todellisuudessa en edes tämän "Maken" kanssa jutellut, kuin pari sanaa ja tein pitkälti omia juttujani, kun miehet pelasivat pleikkaria, katsoivat jääkiekkoa ja olivat keskenään. Ilmeisesti minun olisi pitänyt lähteä pois kodistani, kun kaverinsa tulivat. Päivän varoitusajalla en kyllä halunnut lähteä kodistani pois.

Ihan uskomatonta, nimittäin se että omakin ex teki tätä aivan samaa! Luulin että hän on vain poikkeuksellisen dramaattinen mutta että tämä onkin joku yleinen tapa. Inhosin siis käydä tapaamassa yhteisiä tuttavia koska jos olin heille liian hauskaa seuraa eli juttelin ihan normaalisti kuin kenen tahansa kanssa, ex alkoi mököttämään ja jälkikäteen valitti että hänelle tuli ulkopuolinen ja kurja olo koska "kaikki tykkäs vain susta" ja "kukaan ei huomioinut häntä". No ei varmaan huomioi jos olet hiljaa katse jaloissa murjottamassa etkä osallistu keskusteluun tai vastaa kysymyksiin. Pahimmassa tapauksessa lähti kokonaan paikalta mitään sanomatta, hitto miten noloa oli selitellä hämmästyneille tuttaville että mihin se nyt lähti ja miten se nyt noin, samalla toki itse murehtien että riita on taas edessä tämän jälkeen. Uskomattoman lohdullista että en ole ainoa joka tällaista on saanut sietää. :( Ja ihan aikusiia oltiin, ei mitään teinejä. 

Vierailija
449/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyin facebookissa ystäväni aviomiehen (sanotaan häntä nyt tässä vaikka Eetuksi) kaveripyynnön.

Olkapäähäni on tatuoitu kolmen tyttäremme nimen alkukirjain (E) ja exä oli sitten aivan varma, että oikeasti olin ottanut tatuoinnin tuon ystäväni miehen nimen mukaan. Miten tyhmä sitä voi olla 😳

Vierailija
450/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hän käytti työssään valkoisia paitoja. Emme asuneet yhdessä, mutta hän oli menossa luotani töihin ja kaksi mukana ollutta paitaa piti pestä. (minun luonnollisestikin) No, minä aloin laittaa niitä koneeseen ja aioin laitta samaan kyytiin poikani vitivalkoisen hupparin, jossa oli kuitenkin värillisiä MUOVIOSIA. Sai aivan hirveät raivarit siitä, että aioin pilata hänen työpaitansa sillä hupparilla ja tietty siihen päälle kaikki se miten tyhmä idiootti olen jne. Eikä siihen sit riittänyt, että olisin pessyt ne ilman hupparia omassa koneessani, vaan siinä samalla kone muuttui hänen mielestään saastaiseksi ja minun piti lähteä pesemään ne kaksi paitaa pyykkituvassa KUNNON koneella. 

Kerran hänen piti parkkeerata auto ja hän etsimällä etsi mahdollisimman kaukana muista olevan paikan. Sen jälkeen kiersi auton ja tarkasti kyljet. Havaitsi toisessa kyljessä todella hennon jäljen ja alkoi raivota siellä parkkipaikalla lapsenikin nähden, miten sellaisilta autoja naarmuttavilta ihmisiltä "pitäisi potkia kallot murskaksi". Ja tämä oli siis vanha himmeä jälki, sellainen kuin kiiltävään pintaan tulisi vaikka pyyhekumilla pyyhkimällä.

Kerran hän laski viinilasinsa arkkupöydän saranan päälle ja se lasi jäi kallelleen. Suoristin lasin ihan vaistomaisesti ja kun hän havaitsi tämän vessasta palattuaan, sai aivan käsittämättömän raivarin, joka meni ihan fyysiseksikin. Tämä kun oli ollut hänen arvosteluaan ja minä olen sen myötä myös pska äiti, koska raivostutan hänet sillä tavalla kun lapseni oli kotona ja hän ei ota mitään vastuuta siitä, mitä tekee kun raivostuu.

Edellisen tapauksen seuraavana yönä hän ei saanut unta, vaan pomppasi keskellä yötä sängystä raivoamaan sitä, miten hänen kaikki exänsä ovat olleet niin hirveitä hxxria ja että seuraavan, joka hänet jättää, hän tappaa. Sit paineli ulos pitkälle kävelylle.

Suhde ei ollut pitkä ja päättyi aika pian tuon jälkeen, mutta noita tapauksia ehti olla todella paljon. Siksikään en ihan suorilta uskaltanut häntä vain jättää, vaan hommasin uuden asunnon ja muutin tietoni salaiseksi. Ja.. tämä on tarina, josta mut tunnistaa, koska olen nämäasiat kertonutsuhteestamme muillekin, mut samapa se. Siksi on aivan sama kertoa tähän päälle, että kyseinen mies on myös ihan virassa oleva pastori.

Todella moni tämän ketjun esimerkeistä kuulostaa juuri sellaiselta, mitä hänessä ilmeni, aivan mielivaltaista raivoamista. Sen lisäksi hän oli erittäin ihastunut itseensä, krooninen valehtelija ja kaiken lisäksi hyväksikäyttäjä. (mm. yllättäen aina tili tyhjä tai lompakko unohtunut tms. ) Jos te olette suhteessa tällaisen ihmisen kanssa, niin lähtekää karkuun ja heti.

Vierailija
451/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miesystäväni raivostui minulle siitä, että hänen kaverinsa pitivät minusta liikaa. Hän oli kutsunut muutaman kaverinsa ja minut luokseen iltaa viettämään, ja koska hän oli aiemmin valittanut minun olevan liian hiljainen seurueessa, yritin parantaa tapani.

Raivostuminen ei ensin näkynyt mitenkään, koska exä katosi kesken illan. Löysin hänet sängystä peiton alta (vaatteet yllä ja kengät jalassa), mistä käsin hän sähisi minulle, että minun pitäisi mennä takaisin muiden luo, kun kerran viihdyin siellä niin hyvin. Ainakin yksi hänen kavereistaan kävi nostamassa peitonkulmaa ja saamassa samat passiivis-aggressiiviset sähinät.

Raivo repesi kunnolla kaverien lähdettyä. Olin kuulemma nöyryyttänyt häntä olemalla liian hauska. En kuulemma itse asiassa ollut ollut edes yhtään hauska, koska hänen kaverinsa olivat vain teeskennelleet pelkästä halusta miellyttää häntä. Olin itse asiassa kaikkein tylsin ja typerin ihminen, kenet hän oli koskaan tavannut. Tilanne kulminoitui siihen, että minä seisoin selkä seinää vasten ja hän huusi pää punaisena ja heitteli tavaroita seinään.

Seurustelusuhteemme oli lyhyt mutta "myrskyisä". Kerrottavaa kertyi.

(Olen muuten kertonut tämän ainakin yhden kerran aiemmin, joten "lainaamisesta" ei tarvitse huomautella. Ihan oma kokemukseni on.)

Onkohan me seurusteltu saman miehen kanssa… 😂

Vierailija
452/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nussinu sekä vaimoaan että anoppiaan ja molemmat on kuulemma raskaana!

Vaimo 22 v ja anoppi 43v....

Ei ollu mahtanu mitään kun oli alkanu pussit tyhjenemään...

Vierailija
453/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsamuumio kirjoitti:

Suhteen alkupuolella kun tulin kylään ja hän laittoi ruokaa miespuolisen kämppiksen kanssa. Itse olin hieman väsynyt asioidenhoidosta kaupungilla enkä jaksanut seurustella ja höpöttää joten nappasin hyllystä Tex Willerin ja istahdin lukemaan hetkeksi. Raivosi hetken päästä pää punaisena miten en kuulemma arvostanut häntä ollenkaan kun en tullut häntä lääppimään kesken ruoanlaiton.

Monesti olen herännyt siihen kun miehen penis on perseessäni ja kovasti koettaa punnerrella sillä naurettavalla napurallaan.

Juttelin veljensä kanssa ja hän tapansa mukaan tuli keskeyttämään jutun heti alkuunsa mutten silloin tajunnut asiaa (on mustasukkainen vaikka avainnipulle jota pyöritän sormessa enkä tajua hiplata häntä). Otin hänet syliin mutta hirveä huuto pää punaisena hetken päästä miten en keskeyttänyt heti keskustelua hänen takiaan vaan jatkoin asian keskustelun loppuun niin että hän oli sylissäni.

Aina väitetään että isät ovat mustasukkaisia vauvasta äidille. Tämä tapaus kyllä menee toisinpäin. Raivarit tuli siitäkin miten keskityn liikaa juuri kotiin tulleeseen vauvaan ja arjen sujuvoittamiseen enkä hänen hellimiseen.

Naapurin miehen aamuinen puhelu ei saisi tapahtua kun hän joutuu heräämään, ulos puhumaan siirtyminen että hän saa nukkua rauhassa, lisää vain kierroksia ja syyttelyä huo rille soittelusta (vaikka olin tuolloin valmis vielä antamaan puhelimen tutkittavaksi, en enää)

Oman terveydenhoitoon liittyvän aamuisen puhelinvastaanottoajan unohtaminen, ja hetken mietintä kesken aamumuhinoinnin että vastaanko, taas syytetään huo rien kanssa juttelunhalusta enkä arvosta häntä (vaikken vastannut ja jouduin maksamaan sakkomaksun)

Hämillinen naurahtaminen tilanteelle kun vieraan paikkakunnan mäkkärin kassa ei ymmärtänyt tilaustani, halusin vaan panna sitä huo raa, kun sekin naurahti tilanteelle, syy lähteä autosta kesken tilausjonotuksen pakkaseen ja palata vartin päästä syyttämään heitteillejätöstä, aivan kuin vauvan ja auton kanssa pääsisin keskeltä jonoa hänen egoaan silittelemään.

Liikennetilanteessa itse kuskina en pystynyt keskittymään hänen selitykseensä siitä mitä hänen laskemillaan kolikoilla käydään ostamassa, niin en arvosta häntä ollenkaan, ja perusteena se että hetkeä myöhemmin auton ollessa parkissa pystyin katsomaan peilistä miten veljensä tulee kohta autolle... logiikkaa en ymmärrä tänäkään päivänä?

Näitä on välillä päivittäin ja voisi kirjoittaa kirjan vaikka suhdetta on vasta pari vuotta eletty. Ehkä kirjoitankin. Ei tätä muuten enää kauaa pää kestä.

Vierailija
454/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsamuumio kirjoitti:

Siis mitä? Et ole jättänyt häntä?

Jos ero ei ole vaihtoehto niin koita puhua sen kanssa edes tosta, ei sun elämästä muuten tule mitään.

Vierailija
455/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppani ärsyyntyy kun laitan leivän täytteet eri järjestyksessä kuin hän. Pitää kuulemmma olla salaatti, leikkele ja sitten vasta juusto. 

Mun exä veti kilarit samasta syystä, mutta leikeleen tuli olla päällä. "Opasti" mua muissakin asioissa siten kuin oli kotona oppinut.

Vierailija
456/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani ärsyyntyy kun laitan leivän täytteet eri järjestyksessä kuin hän. Pitää kuulemmma olla salaatti, leikkele ja sitten vasta juusto. 

Mun exä veti kilarit samasta syystä, mutta leikeleen tuli olla päällä. "Opasti" mua muissakin asioissa siten kuin oli kotona oppinut.

Leivälle ensin margariini, sitten leikkele, sit juusto ja päälle vasta kasvikset.

Vierailija
457/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun eka koskaan tapahtunut erimielisyys seurustelukumppanin kanssa. (nykyinen ex)

Olimme kaupassa ja halusin ostaa Kallen mätitahnaa. Mies nosti hirveän huutomyrskyn että ei tosiaan osteta ja kuka sitä syö! Intti ja häpesin kun kaikki katsoi. Minä söin (ja syön edelleen) ja omilla rahoilla ostin. Olisi silloin pitänyt tajuta että ei lähde mihinkään pitemmälle sen kanssa.

Vierailija
458/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein perunamuusista liian velliä. Kieltäytyi syömästä ja mökötti illan.

Vierailija
459/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan uskomattomia jotkut jutut täällä, enkä itsekään niitä uskoisi ellei olisi vastaavia kokemuksia itsellänikin. Typerin ja idioottimaisin asia mistä ex suuttui oli se, kun jonakin torstaipäivänä sanoin että torstai on toivoa täynnä. Se kun kuulemma tarkoitti että petän häntä. Tietystikin, miksi en itse sitä tajunnut että siitä se koko juoni paljastuu! Tsiisus!

Mun puoliso suuttui samasta sananlaskusta. Hänen mielestään se oli vittuilua häntä kohtaan, koska en kuitenkaan "antaisi" hänelle juuri sinä päivänä.

Vierailija
460/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäliina wc:n tasolla. Ei ole ex, ainakaan vielä.