Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Tiesin missä paikkakunnallamme oleva kelikamera sijaitsee. Mies luuli sen olevan toisessa paikassa ja suuttui kun joku toinen tiesi paremmin. Onhan noita ihme juttuja kertynyt narskun kanssa jos jonkinlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Silitin kissaani enkä häntä. Huusi "Onko *Leevi sulle tärkeämpi kun minä" :D
Minunkin ex oli mustasukkainen, kun silitin kissaa. Oli vieläpä hänen kissansa.
Hän oli mustasukkainen myös siitä, että luin sanomalehteä. Kaiken huomion olisi pitänyt olla koko ajan hänessä.
Mun exä oli jättänyt exänsä koska tämä "söi spaghettia väärällä tavalla".
Kaikista ällötttävintä tuo että olla mustasukkaisia lemmieläimelle tai omalle veljelle/siskolle!! Siis voiko olla niin sairas tyyppi että luulee kumppanillaan olevan suhde omaan veljeensä:D
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ällötttävintä tuo että olla mustasukkaisia lemmieläimelle tai omalle veljelle/siskolle!! Siis voiko olla niin sairas tyyppi että luulee kumppanillaan olevan suhde omaan veljeensä:D
Kyllä voi olla niin sairas. Jotkut ovat mustasukkaisia myös kumppanin harrastuksille. Kumppanilla ei saisi olla mitään omaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso kilahti mulle siitä kun muistutin hänen lastaan siitä että vois laittaa voiveitsen tiskariin.
Tuosta voiveitsestä on aiemminkin ollut vääntöä palstalla. Itse pesen n, kerran viikossa tiskikoneessa . Muuloin on rasiassa. Ihan turhaa jatkuvasti tiskata sitä, ei se pilaannu
Mies haukkui minua ja sitten haukkui lisää, kun en siinä tilanteessa osannut sanoa mitään nokkelaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla niin sairas. Jotkut ovat mustasukkaisia myös kumppanin harrastuksille. Kumppanilla ei saisi olla mitään omaa.
Tampoonimiehen mustasukkaisuuden kohteena olivat myös sisarukseni ja vanhempani. Hän yritti määrätä, että saisin soittaa sisaruksilleni ( 3 kpl) tai vanhemmilleni kerran viikossa eli keskumäärin olisin saanut puhua esim äitini kanssa 5 viikon välein. Siihen sanoin, että soitan kenelle haluan, vaikka kerran tunnissa eikä miehellä oke siihen sanottavaa. Yrityksiä kontrolloida oli monia, en vain suostunut niihin, vaikka tuloksena oli raivoamista.
Pikkukettu kirjoitti:
Ex ei hyväksynyt, että olin missään kontaktissa muihin miespuolisiin. Jos lapsuudenystäväni/perhetuttuni, joka silloin tällöin auttoi minua autoni kanssa, sattui soittamaan, niin minun piti laittaa puhelin kaiuttimelle, jotta ex kuulee puhelun sanasta sanaan. Tämän jälkeen tietysti käski minun poistaa kyseisen kaverin numeron.
Someprofiileja minulla ei saanut olla, koska hain kuulemma niillä vaan miesten huomiota ja tykkäyksiä. Päätin että helpompi vaan totella, jottei tule turhia riitoja. Kuitenkin vahingossa näin kerran hänen omassa puhelimessaan Instagram-sovelluksen kuvakkeen, ensin hän kielsi että hänellä on siellä mitään profiilia. Oli kuulemma vain ladannut kyseisen sovelluksen puhelimeensa, mutta ei ole tehnyt sinne tunnuksia. Sitten myönsikin, että hänellä on siellä profiili mutta vain sen takia, että voi katsoa kauniita maisemakuvia kotimaastaan Turk ista.
Suuttui jos pukeuduin kesällä hameeseen tai shortseihin, suuttui jos edes vahingossa vilkaisin vastaantulevia miehiä. Alkoi tenttaus, että no oliko noin hyvännäkönen ku piti ihan tuijottaa?! Eikö hän enää kelpaa, haikailenko suo malaista mu naa?
Oli kyllä kaiken sen ulkoisen charmin takana ihan kamala mies.
Niinhän ne on . Oliko tosiaan ihan uusi asia sinulle ?
Piti viikon mykkäkoulua ja kommunikoi näyttämällä kieltä ja keskaria ,kaikki vaan sen takia etten jaksanut viikonloppuna leipoa ja tehdä ruokaa raskaan työviikon jälkeen,,teen monesti arkisin mutta viikonloppuna haluan vaan olla rennosti, kun sitten vihdoin suostui puhumaan niin sitten ilveili ja rähisi ettei HÄNEN takia tarvitse vaivautua tekemään enää yhtään mitään! Ja jep exä on! Lyhyt pinna todellakin,itse vain työttömänä makasi,nukkui ja söi vaan ja oli "koko ajan hakemassa töitä!" Siedin 2 vuotta hänen oikkujaan,en kyl tajua miksi siedin niin kauan...
Suuttui siitä, kun hän oli ostanut kaupasta valkosipulia kysyin alkuperämaata ja sen kuultuani, kerroin että sen maan sipuleissa on mitattu korkeita myrkkypitoisuuksia ja siksi niitä kannattaisi välttää. No sai raivarit tuosta sitten ja haukkui minut vainohathaiseksi. Hän oli itse antanut aiemmin lahjaksi kirjan,jossa käsiteltiin ruokien alkuperiä ja sieltäpä se tietokin minulla oli.
Vierailija kirjoitti:
Toissailtana huomautin (en huutanut, en nalkuttanut) että miksi meillä on aina TV auki ja sieltä katsellaan vain autoihin liittyviä ohjelmia (top gear, korjaa vanha auto, huoltamo miehet jne)
Että miksi en saa katsoa ikinä televisiota vaan omia ohjelmia pitää katsoa puhelimella areenasta!
Huusi ettei ole minun palvelija?!
Nyt mököttää ja nukkuu sohvalla.
Kauanko aiot katsella tyyppiä ?
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomattomia jotkut jutut täällä, enkä itsekään niitä uskoisi ellei olisi vastaavia kokemuksia itsellänikin. Typerin ja idioottimaisin asia mistä ex suuttui oli se, kun jonakin torstaipäivänä sanoin että torstai on toivoa täynnä. Se kun kuulemma tarkoitti että petän häntä. Tietystikin, miksi en itse sitä tajunnut että siitä se koko juoni paljastuu! Tsiisus!
Vähän kuin naispuolinen exäni. Kerran jos toisenkin sain kuulla olevani esim. pedofiili sanoessani hänen mielestään "väärän" sanan. Esimerkiksi sanoin että jotkut tykkää äideistä toiset tyttäristä (sekä lisäsin heti perään että tämä sanonta tarkoittaa sitä että makuja on monia) niin olin jo tuon lauseen perusteella pedofiili. Monta muutakin juttua tapahtui joille nauraisitte täällä makeat naurut.
Itse olen kilahtanut todella vähäisistä syistä nuorempana. Niistä en todella ole ylpeä ja ne hävettävät suuresti edelleen. Kasvoin todella epäterveessä perheessä ja sieltä tuli itselle myös epäterve malli sekä läjä diagnooseja joiden kanssa yhä kamppailen. Vieläkin välillä lähtee ärsyyntyminen tyhjänpäiväisyyksistä, mutta onneksi osaan hillitä tunteita nykyään ja teen töitä itseni kanssa.
Harrastin yksissä juhlissa vähän pettingiä ja taisin ottaa yhdeltä tyypiltä suihin, ja poikaystäväni sai siitä hirveät kilarit.
Erään kaveripariskunnan julkisia kilahduksia paikanpäällä sivusta seuranneena:
-nainen suuttui miehelle, koska mies ei ollut heti kertonut että miehen pihalla oleva kuollut puu kaadetaan "sitten joskus".
-mies suuttui naiselle, kun nainen kysyi täysin normaalilla äänellä kohteliaasti tarvitseeko tämä apua ruohonleikkuussa.
-nainen suuttui kun mies joi lasillisen hänen kokispullostaan, joita oli muutenkin aina jemmassa vähintään 6x1,5litraa.
-nainen suuttui kun mies puhui bändinsä uuden, naimisissa olevan, laulajanaisen kanssa. Suuttui myös vähän siitä, että häntä itseään ei pyydetty miehen bändin laulajaksi vaikkei osaa laulaa eikä esiintyä.
-mies suuttui kun nainen ei halunnut katsoa taide-elokuvaa.
-mies suuttui kun nainen ei ollut himolenkkeilijä kuten miehen työkaverin vaimo.
-nainen suuttui kun mies otti oman teini-ikäisen lapsensa asumaan luokseen väliaikaisesti.
Odotan jännityksellä eroilmoitusta.
Mies suuttui jos äitini soitti n kerran viikossa. Sitten kun en vastannut, syytti että on jotain salaista kun en voi hänen aikanaan puhua. Kysyin että kumpaa haluat, vastaan vai en vastaa niin hän sanoi tuohtuneena että ei hän ala mua määräilemään.
Ei onneksi ehditty muuttaa yhteen tämän raivopään kanssa..
mies oli tulossa viikonlopuksi asunnolleni ja kysyi tarvitseeko kaupasta jotain, pyysin tuomaan kissanhiekkaa ja minulle pari lonkeroa sekä lupasin maksaa kissanhiekan hinnan takaisin. Mies sitten tuli "en mä muistanut sitä kissanhiekkaa" ja kun lähdin itse kauppaan, sai kauhean kohtauksen "miksi sun tarvii mennä, kiva kun tuun ja yksi häipyy!", mökäsi niin että hissiin asti kuului. Laitoin viestin että "toivon sinun poistuneen asunnostani siihen mennessä kun palaan kaupasta" ja pelkäsin koko ajan, että tekee kissalleni raivoissaan jotain. No kissan oli jättänyt rauhaan, mutta kaatanut olutta sohvalleni (vahingossa vai tahallaan, en tiedä)eli ilmeisesti oli alkanut jo juoda vaikka oli autolla :O
Tapailin miestä ja jäin yksin hänen kotiinsa, kun hän meni töihin ja itselläni vapaapäivä. Ajattelin sitten olevani hyödyksi ja siivosin siellä, kun ei siinä muutakaan oikein ollut. Äijä sitten tuli kotiin ja samantien alkoi kulkemaan tuhisten ympäri kämpän nurkkia. Sitä hetken katseltuani kysyin, että mikäs nyt on. Alkoi kauhea huuto ja möykkä, että en osaa kyllä lainkaan siivota, kun en tee sitä niinkuin hänen äitinsä! Anteeksi että mitä?! Kuulemma heillä ei ole muuta tyyliä kuin äitimuorin tyyli. Tyyppi pisti mut pihalle ja laitteli vielä viestiä perään, että ei tästä nyt taida tulla mitään. No ei kyllä tullutkaan! :D
Ahdistaa lukea näitä juttuja.
T. Henkistä väkivaltaa edellisessä suhteessa kokenut