Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
481/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönäisin miestä vahingossa, kun kompuroin keittiössä. Pyysin tietysti saman tien anteeksi.

Mies kilahti anteeksipyynnöstä ja sanoi minun kohtelevan häntä kylmästi ja kuin ketä tahansa ventovierasta. Kuka nyt muka omalta väeltä anteeksi pyytelee? Matki vielä anteeksipyyntöäni nälvivään äänensävyyn, sitten ärähti ymmärtäneensä yskän ja häipyi ovet paukkuen.

Hämmentävää, vaikka ei todellakaan ainoa älytön veto kyseiseltä exältä.

Vierailija
482/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kesäreissulla silloinen puoliso valikoi kaupassa muutaman dvd-leffan. Kurkkasin ostoskoriin nähdäkseni mitä ne olivat ja sanoin, että voisin itse ostaa myös pari minua kiinnostavaa leffaa. Siitä seurasi viikon mykkäkoulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kerran kissamme syliin ja sanoin, että tämä on mukavempi kuin hän. No, se kissa joutui ennenaikaiseen kissojen taivaaseen?

Vierailija
484/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun läpikäytyä nämä suuttumiset voidaan jakaa kolmeen kategoriaan.

1. Sairaalloinen mustasukkaisuus. Kumppani on niin mustasukkainen ja epävarma suhteesta, että näkee kaikki muut uhkina tai merkkinä erosta. Itsetunto on niin huono, että ei pystytä toimimaan normaalisti vaan mustasukkaisuus ottaa vallan.

2. Narsismi, autismi ja asperger. Henkilö haluaa, että kumppani toimii juuri hänen toimintatapojensa mukaan. Kassalla ostokset väärin hihnalla koska vain hänen tapansa on oikea ja muu on hölmöyttä. Tämä näkyy kaikessa elämässä koska henkilö pitää itseään parempana kuin muut ja omia tapojaan tehdä asioita parhaina.

3. Ihmiset jotka eivät oikeasti ole parisuhteessa oikeiden syiden takia. Todennäköisesti ollaan yhdessä koska yksin pelottaa ja siksi kelpaa kuka tahansa siihen vierelle. Kun syyt ovat tällaisia niin henkilöiden vikoja ei nähdä minään muuna kuin vikoina. Se toinen ihminen ärsyttää ja sitten tiuskitaan koska ei uskalleta myöntää, että ei pitäisi edes olla yhdessä.

Vierailija
485/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei oo mikään raivoojatyyppi mut yhen kerran on tullu outoo "raivoomista" yhdestä asiasta. Silloin palaute ei tullut heti vaan tyyliin parin kk päästä ja ko iltana mies käyttäytyi täysin normaalisti.

Vietettiin juhannusta isohkolla porukalla ja kun tultiin paikalle, meillä oli kauheesti kantamuksia. Mulla oli semmonen olkihattu, jonka halusin mukaan, mut mulla oli just silloin nuttura niin se tippu silmille, niin heitin sen miehen päähän, että se tulis kuitenki mukaan. Myöhemmin mies sitten alkoi antaa palautetta, että miten olin nöyryyttänyt häntä laittamalla NAISTEN hatun hänen päähänsä, kun hän näkee mun ystäviä ensimmäistä kertaa, mitähän olivat ajattelet siitä että hänellä on naisten hattu päässä.

Mies ei huutanut eikä raivonnut, vaan vähän kiihtyneesti alkoi tosta puhua ihan puun takaa.

No olisitko itse vaikka voinut ottaa sen nutturan pois jotta saat kannettua OMAN hattusi? Tai olisitko voinut vaikka kysyä mieheltäsi voisiko hän pitää hattuasi? Ymmärrän miestäsi. Alat omalla päätöksellä pukemaan miestä kuin jotain nukkea… Mies ei ole hattutelineesi vaan ihminen.

Vierailija
486/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin autoa ja teiden rotavauroiden vuoksi autosta puhkesi rengas. Mies suuttui silmittömästi ja syytti minua vahingosta. Meni aivan henkilökohtaisuuksiin ja haukkui minut pystyyn ja oli haukkunut minut myös rengasliikkeen myyjälle, kuinka "muija oli ajanut kanttariin". Kaiken huippu on, että miehellä kävi pari vuotta sitte ihan sama kesäaikaan asfaltista törröttäneen naulan takia, mutta silloin autossa oli Nokian Hakkapeliitta renkaat ja siihen kuuluva rengasturva --> mies ei joutunut maksamaan mistään. Nyt oli ostanut vastoin yhteistä sopimusta talvirenkaat, jossa tätä turvaa ei ollut ja maksoin koko lystin korjauksineen 200€ omasta pussistani. Ja mies kokee, että hän on tällä hetkellä loukattu ja esittää marttyyriä eikä puhu minulle. :-D Sanoin, että en suostu pyytämään anteeksi, koska en voinut vahingolle mitään eikä ole mitään anteeksipyydettävää. Kaiken lisäksi auto on minun nimissäni, maksan omat bensani ja autoveron, hän hoitaa vakuutukset. Jos olen jotain toilaillut, olen maksanut hänelle rahalisesti hänen bonuksistaan tippuneen osan. Mutta pienimunainen mikä pienimunainen.

Vierailija
487/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttui siitä, kun hän oli ostanut kaupasta valkosipulia kysyin alkuperämaata ja sen kuultuani, kerroin että sen maan sipuleissa on mitattu korkeita myrkkypitoisuuksia ja siksi niitä kannattaisi välttää. No sai raivarit tuosta sitten ja haukkui minut vainohathaiseksi. Hän oli itse antanut aiemmin lahjaksi kirjan,jossa käsiteltiin ruokien alkuperiä ja sieltäpä se tietokin minulla oli.

Olet vainoharhainen ja viisastelija. Tiesitkö, että Suomi valikoi tuontituotteet aika pirun tarkkaan.

Vierailija
488/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojatuolipsykologi kirjoitti:

Ketjun läpikäytyä nämä suuttumiset voidaan jakaa kolmeen kategoriaan.

1. Sairaalloinen mustasukkaisuus. Kumppani on niin mustasukkainen ja epävarma suhteesta, että näkee kaikki muut uhkina tai merkkinä erosta. Itsetunto on niin huono, että ei pystytä toimimaan normaalisti vaan mustasukkaisuus ottaa vallan.

2. Narsismi, autismi ja asperger. Henkilö haluaa, että kumppani toimii juuri hänen toimintatapojensa mukaan. Kassalla ostokset väärin hihnalla koska vain hänen tapansa on oikea ja muu on hölmöyttä. Tämä näkyy kaikessa elämässä koska henkilö pitää itseään parempana kuin muut ja omia tapojaan tehdä asioita parhaina.

3. Ihmiset jotka eivät oikeasti ole parisuhteessa oikeiden syiden takia. Todennäköisesti ollaan yhdessä koska yksin pelottaa ja siksi kelpaa kuka tahansa siihen vierelle. Kun syyt ovat tällaisia niin henkilöiden vikoja ei nähdä minään muuna kuin vikoina. Se toinen ihminen ärsyttää ja sitten tiuskitaan koska ei uskalleta myöntää, että ei pitäisi edes olla yhdessä.

Mielenkiintoista

Mihin ryhmään laitat meidät ikiajat yhdessä olleet vanhat keskenänsä tahisijat?

Nytkin tuo ukko on alkanut tahallaan hengittää suun kautta, kun olen kuulolla. Tietää ärsyttävänsä ja nauttii minun tuhahtelustani.

Vien hälle välillä nestuukia, että turistaisi sen hemmetin klyyvarinsa, mutta siitä mukamas suuttuu, kun ei hän ole huomannut mitään.

Tuota se on tehnyt nyt pari viikkoa.

Nyt aloin itse vihellellä ja suhistella äänekkäämmin kuin ukko.

Toistaiseksi en ole onnistunut vastavedossani. Alkaa kypsyttämään mummoa tämä suhistelu ja viheltäminen.

Sukkapuikot saa kyllä kyytiä.

Mistäkö tiedän, että ei ole sairas tai mitään.

Koskapa unohtaa sen söhinän, jos on hiihtokisat telkassa tai jotain muuta jännää.

Ennen tapasi rapsuttaa jotain sohvan kulmaa, tyynyä tms. niin, että jouduin sanomaan, kun alkoi ärsyttää, kun ei kuullut enää telkkarin ääntäkään. Sitten muka loukkaantuu ja minun pitää koittaa hyvitellä.

Älkääkä sanoko, että ottakaa ero tai juokse.

Tässä mihinkään kepin kanssa uskalla lähteä, kun niin kova huoli vain tulee, että miten se riepu pärjää.

Vierailija
489/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että näitä raivohulluja riittää, voisikohan joku tällainen parisuhteen terroristiosapuoli kertoa itse, miksi käyttäytyy aivan päättömästi joskus?

Vierailija
490/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex keitteli riitoja tyhjästä, että pääsi livahtamaan salarakkaan luo. 

Keitteli riitoja? Onko se joku noita vai?

Vierailija
491/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaisin väärin, itse en kyllä edes huomannut tehneeni niin. Samasta syystä suututtiin kyllä useasti ja vielä eronkin jälkeen. Tätä saattoi seurata monen päivän mykkäkoulu. Raivostui kyllä kaikesta muustakin, esimerkiksi siitä että olin väsynyt tai iloinen tai halusin nukkua tai koska aamulla piti herätä töihin. On ihan syystä ex, mutta lasten takia joutuu vieläkin välillä kestää tuota kiukuttelua.

Vierailija
492/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silitin kissaani enkä häntä. Huusi "Onko *Leevi sulle tärkeämpi kun minä" :D

Eli kissa oli tärkeämpi.

Jos olikin, niin todennäköisesti syystä.

Vierailija
493/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä yleensä turhat napsautukset tulee nälästä. Olemme asiasta keskustelleet ja asiaa yritetään ennakoidakin, mutta välillä nälkä hiipii yllättäen ja tulee ihan turhia töksäytyksiä, johon toinen saattaa omassa nälässään provosoitua. Syönnin jälkeen onneksi halataan ja puhutaan asia selväksi, et ens kerralla taas ennkoidaan.. 😁

Puhut kumppanistasi kuin lapsesta, joka ei osaa itse huolehtia syömisestään🙄

Nyt kyllä halusit ymmärtää asian väärin 😂

Kirjoitin me-muodossa, eli koskee ihan meitä molempia ja keskustelemme aiheesta ihan yhdessä.

Lisäksi hän on se, kuka meillä enemmän kokkaa 😉

Kumppanini on aikuinen ja oikein kykenevä mies. Minulle paras!

Aihe nyt vaan tuli mieleen tässä yhteydessä, koska me ei nyt riidellä kauheasti oikein mistään, ellei olla nälkäisiä.

Kyllähän se fiksua olisi, ettei esimerkiksi kauppaan menisi nälkäisenä, mutta oikeasti kuinka moni voi todeta, ettei se nälkä yllättäisi jo ennen ruuan valmistumista? Käsi sydemmällä, kiireessä käy näin - vaikka usein asiasta meilläkin puhutaan, että fiksua olisi se välipalan syöminen esimerkiksi ennen kauppaan menoa.

Vierailija
494/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimeni koko :(

Vierailija
495/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kun sydämeni hakkasi liian kovaäänisesti, ei saanut kuulemma yöllä nukuttua,aamulla karjui että prkl kun tälläsen pa"ka akan takia pitää mennä töihin väsyneenä.

- lisäsin kastikkeeseen sipulia antamaa makua,karjui ja heitti paistinpannulla olevan kastikkeen seinään ja lähti ovet paukkuen jonnekin "syömään oikeata ruokaa".

- katsoin kuulemma suu virneessä häntä ja huusi ja kiroili että haavailenko jostakin toisesta...

- Sananlaskusta kun takaisin hänelle hänen ollessa pitkään työttömänä että kyllä tekevä työtä löytää,,kiroili ja pärräs että pidänkö häntä laiskana,paiskoi kädessään olevan lasin päin minua mutta ehdin väistää, no lasi meni seinään ja rikkoontui..

- olen kuulemma ahmatti ja rahansyöppö koska kävin usein kaupalla, syön kuulemma muutenkin ihan liikaa ja pitäisi syödä mun vain 2 krt/vko....no ukko itse söi ja hotki jääkaapin tyhjäksi että jouduin käymään joka toinen päivä kaupalla ja se olin minä joka enimmäkseen ostin ja tein ruoat...

Näitä raivonpurkauksia oli 8 vuoden aikana useita, olin paniikissa ja itkin monet illat että mitä tein taas väärin ja miksi en kelpaa,, loppua kohden väkivaltakin tuli peliin, muutaman kerran jouduin tikattavaksi,, kun erosin tein sen sillä tavalla kun ukko oli päivisin muualla otin tärkeimmät tavarani, vaihdoin puh numeron, muutin paikkakunnalta ja ilmoitin työpaikalleni tilanteen,onneksi ymmärtivät, vaihdoin myös nimeni kokonaan,,onneksi ei ollut yhteisiä lapsia ja ei ole lähisukua niin ei tarvinnut heitä sitten ukon uhkailla.

Vierailija
496/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukottelin autossa, kun olin väsynyt. Tästä hyvästä repi takkini vetoketjun rikki.

Vierailija
497/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex suuttui, kun pyysin häntä työpäivän jälkeen vaihtamaan kuivat ja puhtaat sukat jalkoihinsa. Aivan järkyttävå kettumyrkky niissä sukissa.

Vierailija
498/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostui, kun näytin hänen mielestään rumalta ja epäsiistiltä. Käski minun tehdä ulkonäölleni jotain.

Kun sitten "tein jotain", sekin oli väärin. Kuulemma yritin parantaa ulkonäköäni saadakseni huomiota muilta miehiltä.

On ex.

Vierailija
499/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli varakkaasta perheestä ja ulkona syöminen tämän kanssa oli useimmiten hermoille käyvää. Pizzeria oli ainoa, missä ruokailusta ei tullut draamaa. Vaikea ehkä selittää asiaa ulkopuoliselle, mutta jo paikan valinta oli siis ongelma.

Vierailija
500/930 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin viimeisen kanankoiven padasta ja toisella kertaa unohdin eväsrasian lämpimään. Hänellä on hieman erikoinen suhde ruokaan.