Mikä vaivaa ihmistä, jota tavalliset t-paidat kuristaa laulasta ja sukkien varret kiristää
Ja ovat kuitenkin ihan hoikkia ihmisiä, joten nuo vaatteet ei oikeasti edes kiristä
Kommentit (23)
Häntä kuristavat tavalliset t- paidat ja sukat. Ne vaivaavat.
Aistiyliherkkyys, diabeteksen aiheuttama neuropatia? Tai ehkä hän vaan ostaa liian pieniä vaatteita.
Pakkomielle ostaa liian pieniä vaatteita?
Sydämen vajaatoiminta, nilkat ja kaula turpoaa, kerää nestettä.
Aistiyliherkkyys.
Voi olla ihan yksinkin, mutta usein on osa nepsypiirteisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sydämen vajaatoiminta, nilkat ja kaula turpoaa, kerää nestettä.
Tai munuaisten. Tai kilpirauhasen.
Onhan nykyvaatteista suurin osa ihan luokatonta kuraa.
Vaivaako se sinua, että jotakin vaivaa mainitsemasi asiat? Ehkä kyseessä on jokin yliherkkyytesi?
Kilpirauhasesta vajis mulla. Ei vaivannut ennen sitä nuo asiat.
Itsekin olen jopa normaalin painoisen ja alipainoisen rajamailla, eli erittäin hoikka mies ja muutenkin melko hintelärakenteinen, niin kaikki sukat puristaa nilkoista, vaikka ne olisi 3 numeroa liian suurelle jalalle tehty, t-paidt puristavat kaulasta, vaikka käytän aina 1-2 numeroa liian isoja ja väljiä t-paitoja.
Samoin kauluspaitojen kaulukset eivät sulkeudu kunnolla, se ylin nappi tulisi mennä kiinni niin, että sormi mahtuu juuri ja juuri väliin, silloin se kravattikin asettuu siihen kuten pitää, eikä niin, että se vetää niitä kauluksia sivuille.
Eli näissä kauluspaidoissakin pitää aina ostaa joku 1-2 numeroa liian suuri, jos sitä täytyy joskus käyttää kravatin kanssa.
Minua ahdisti kaulukset, ihan jo tavallisten t-paitojen resorit, ennen kuin sain kilpirauhasen vajaatoiminnan diagnoosin ja lääkityksen. Ei tarvitse olla korkea tai edes tiukka kaulus, kun tulee tunne että se kuristaa.
eli siis ostit aasian mitoituksilla täyttä paskaa nyt syyttelet suomalaisia ostajia käyttäjiä.
Tämä meni päivön top 10 typerimmän aloituksen joukkoon, samoin valtaosa kommenteista.
Nykyään sukkien varret on melkein aina liian kireitä, vaikea löytää löysävartisia sukkia mistään normikaupoista. Eikä ne varret edes veny käytössä.
Onpa huonotapaisia vaatteita, kun kuristaa ja kiristää.
En tiedä, olisi kiva tietää. Minua nuo vaivaa, ylipainoakin kyllä on, joten voi olla siitäkin kiinni minun kohdallani. Voipi olla aistiyliherkkyyttä myös. En siedä mitään kiristävää, esim. kaarituelliset rintaliivit on aivan saatanasta.
Kuristaa kaulasta siis
Ap