Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
421/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni nainen siis veti herneet nenään kun oli itse sentin leikannut hiuksiaan. Minä en huomannut sitä joten siinä meni riidaksi. NO kyseinen nainen jätti minut sydäleikkaukseni jälkeen.

Vierailija
422/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasi spiritismiä yms,lopulta sekosi, tunsin aina hänen luona vieraillessani ahdistusta,pelkoa ja ihan konkreettista pahuutta, kun käskin lopettaa noiden asioiden kanssa leikkimisen niin meinas hakata mut! Kun aloitti tuon spiritismin muuttui äreäksi ja äksyksi joka asiaan, mikään ei ollut hyvä ja arvosteli ja h""ritteli jos olin liikaa meikannut,, mutta toi spiritismi oli lopullinen niitti suhteesen, aloin saamaan kovia painajaisia hänen luona yöpyessä ja oli niin karmivaa siellä että menin jonkinalaiseen shokki/selviytymis tilaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex suuttui, kun sanoin hänelle, että olipa tuossa kadulla kaunis naispoliisi. Epäili, että olen lesbo ja haluaisin pettää häntä naisen kanssa. Olen kuitenkin hetero nainen, jonka hänkin mainiosti tiesi, mutta mielestäni kaunis nainen on silti kaunis nainen. 🤷🏼‍♀️

Toinen ex suuttui mm. kun kananmunasta ei aamiaisella irronnut kuoret nätisti. Heitti kaikki munat raivona kattoon. Olin niin tottunut hänen räiskähtelyihin, että yleensä lisäsin televisioon volyymia ja annoin hänen kaikessa rauhassa tuhota asuntoa sen aikaa, kun tarve vaati. :D ollaan näille yhdessä eron jälkeen kyllä naurettukin.

Ja olen toki itsekin suuttunut typeristä asioista. Exälle suutuin mm. siitä, että meidän ystäväpariskunta lähti Espanjaan. Koska ex ei vienyt minua myös matkalle.

Ja toiselle exälle suutuin nälissäni kerran siitä, että kun itse lisäsin jäiset mustikat välipalarahkan sekaan niin koko rahka jäätyi enkä voinut syödä sitä heti. Mökötin sohvatyynyjen alla.

Onhan näitä. Lienee olemme toistemme exiä syystä. :D

Vierailija
424/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.

Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.

Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.

M44

On totta että naisellasi on ihan hyvät tissit, etenkin vasen on sellainen mukavan terhakka ketunnokka. Oikea taas on kuin laihalla pojalla, jos sellaisesta tykkää ja minähän tykkään. Erityisesti rakastan hiplata naisesi tissejä, se on rattoisaa ajanvietettä se.

Vierailija
425/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärtää termofysiikasta jotain, tietää että saunan löylyveden lämpötilalla ei ole merkitystä.

Jos ymmärtää kiviaineksen eroosiosta jotain, tietää että saunan löylyveden lämpötilalla on merkitystä kiuaskivien ehjänä kestämisen kannalta

https://www.is.fi/asuminen/art-2000001040125.html

Jos osaa lainkaan lukea, niin ymmärtää että asialla ei ole v*tunkaan väliä:

"Kotisaunojalle löylyveden lämmöllä on harvemmin väliä, jos ei mielettömän paljon löylyttele. Ero on lopulta aika pieni, Styrman huomauttaa."

Vierailija
426/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

exäni sai raivarit siitä, etten koskaan saa raivareita. Hänen exänsä kun oli ollut vallan ihana raivotar, oli viskellyt lautasia seinään ja huutanut.

Mutta tämä on totta, ihminen joka ei osaa edes tarvittaessa suuttua ja raivota, ei yksinkertaisesti ole psyykkisesti terve. Eikä edes kovin kiinnostava. Minäkin olen opettanut mieheni suuttumaan ja ärjymään ja hän on sen itsekin huomannut, miten paljon parempaa elämä on, kun näyttää tunteensa, eikä pienet asiat ala kasautua isoiksi möykyiksi mieleen.

Samoin parisuhteet, joissa ei koskaan olla eri mieltä eikä riidellä, eivät todellakaan ole hyviä suheita, eivätkä voi mitenkään perustua rehellisyydelle ja avoimuudelle, vaan molemmat teeskentelevät.

Koska tarvitsee suuttua ja raivota?

Vierailija
427/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkoi kerran mun silmien edessä yhden hienon taulun. Sitten väitti kiven kovaa, että ei hän ole rikkonut mitään ja alkoi tietenkin mykkäkoulu, kun kehtasin väittää moista. En minä mikään sokea ole, jos siinä naamani edessä pistää taulun palasiksi.

Vierailija
428/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex suuttui siitä, kun kiitin ravintolassa tarjoilijaa hänen tuodessaan laskun. Laskusta ei kuulemma saisi kiittää, sillä emmehän ole iloisia siitä, että joudumme maksamaan laskun. Käsittämätön logiikka!

Vierailija
429/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex itse jätti minut ensin yllärinä. Ei oltu käyty yhteistä keskustelua erosta vaan mies oli paennut viikoiksi radiohiljaisuuteen. Ex sai aivan mielettömän raivarin, kun ilmoitin hänelle rauhallisesti, etten haluaisi olla enää tämän kanssa tekemisissä eron jälkeen. Ex tarrasi käsivarsiini kiinni ja yritti heittää ulos asunnosta, kun oli ensin kiihtynyt nollasta sataan ja karjunut, että: ulos täältä.

Narsismiepäily sai vain entisestään vahvistusta eikä olla enää missään tekemisissä.

Jos kumppani/ex raivostuu jatkuvasti asioista, joista kukaan normaali ihminen ei mielestänne raivostuisi, niin kuunnelkaa hälytyskelloja ja juoskaa. Narsistit, sosiopaatit ja psykopaatit eivät ole pelkkiä populaarikulttuurissa ym. esiintyviä taruolentoja, vaan heitä on ihan oikeasti olemassa ihmisten keskuudessa.

Vierailija
430/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.

Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.

Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.

M44

Auts. "Kaikilla mun exillä on ollut isompi muna kun sulla. Niillä oli kaikilla valtava muna. Mies pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessään sanoin vielä että hänen pieni munansa on ihan hyvä, mutta mies ei uskonut sitä. Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa."

Empatiakurssille, kirjoittaja hyvä. Haavoitit todellakin puolisoasi elämän arimmalla alueella... Ei tolleen saa sanoa miehelle eikä naiselle.

Vierailija
431/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puoliso sai jonkinlaisen raivokohtauksen kun erehdyin vahingossa pieraisemaan keittiössä, kun hän oli pöydän ääressä syömässä, mutta kuitenkin usean metrin päässä minusta.  Toki piereskely on vähän niin ja näin, myönnän sen itsekin, mutta olin aamulla vielä hieman unenpöpperössä ja se vain pääsi. Se raivari oli joka tapauksessa "hieman" ylimitoitettu ja siinä haukuttiin periaatteessa mun koko paska kotikasvatus, eli vanhempia myöten kaikki. Jäi jotenkin mieleen tuo, varsinkin kun samainen puoliso nykyään piereskelee itsekin kohtalaisen estottomasti. 

Vierailija
432/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana taitaa minkä nuorena oppii kirjoitti:

Töistä tultuani sain kohdata sinipunaisesta vihasta puhkuvan ukon, joka oli ratsannut kotiin unohtamani kännykän, josta ei älynnyt muutenkaan mitään, koska häntä 'ei semmoset kotkotukset kiinnostaneet'.

P..seestä asti huutaen uteli, että kuka helevetti se on se Yahoo? Entä se ja se?

Kelle oot viestitelly, että "olen kokouksessa", "tulen kohta" ja mitä niitä n.k. valmiiksi puhelimeen asetuksissa olevia juttuja nyt olikaan muinoin.

Ei pössi tietenkään uskonut, vaan kävi nakkaamassa kännykän etuovesta pihakivetykselle.

Ois oikeastaan jo naurattanutkin se kähinä, vaan ei uskaltanut.

Oli pelkästään kateellinen vanha jäärä, kun ei luonto antanut hommata itselleen moista eikä minullakaan olisi saanut olla.

Ei sais nauraa mutta 🤣🤣🤣

Vierailija
433/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin vaimon nimen väärin peti puuhien hekumassa

Vierailija
434/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan uskomattomia jotkut jutut täällä, enkä itsekään niitä uskoisi ellei olisi vastaavia kokemuksia itsellänikin. Typerin ja idioottimaisin asia mistä ex suuttui oli se, kun jonakin torstaipäivänä sanoin että torstai on toivoa täynnä. Se kun kuulemma tarkoitti että petän häntä. Tietystikin, miksi en itse sitä tajunnut että siitä se koko juoni paljastuu! Tsiisus!

Vähän kuin naispuolinen exäni. Kerran jos toisenkin sain kuulla olevani esim. pedofiili sanoessani hänen mielestään "väärän" sanan. Esimerkiksi sanoin että jotkut tykkää äideistä toiset tyttäristä (sekä lisäsin heti perään että tämä sanonta tarkoittaa sitä että makuja on monia) niin olin jo tuon lauseen perusteella pedofiili. Monta muutakin juttua tapahtui joille nauraisitte täällä makeat naurut.

Minua ei tuollaiset jutut naurata ollenkaan. Ihan hirveää, miten joissain suhteissa joutuu koko ajan olemaan varuillaan, mitä sanoo.

Vierailija
435/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni suuttui usein ja useista eri asioista. Mm. siitä,kun kerran kannoin viherkasvia hänen edellään kotiin ja ex oli  perässäni tallustellessaan tiputtanut hanskansa pihalle. Tämä oli minun vikani ja olin kpää,kun en ollut sanonut asiasta hänelle. Muistan myös hillittömän raiviksen, kun olin laittanut vessapaperirullan väärinpäin telineeseen. Oi niitä aikoja...

Vierailija
436/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitin väärin joka aiheutti naiselle hermojen menetyksen

Vierailija
437/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut ihmiset jaksavat olla noin hirveitä ja suuttua turhista? En tajua.

Sanos muuta. Ja sitten kun koskaan et voi tietää, kuka on tuollainen hirveä turhastasuuttuja. Esimerkiksi tiedän miehen, joka on loistava seuramies, todella hyvä ystävä ja uskomattoman hyvä isä - ja puolisona halutessaan täysi paskapää, joka saattaa suuttua vaimolleenn siitä, että vaimo antoi koiralle on "väärää" koiranmakkaraa kahdesta saman koiranmakkaramerkin makuvaihtoehdosta.

Ohis mutta rodella, todella monet mukavat miehet ovat kusipäitä vain ja ainoastaan kumppaniaan kohtaan.

Vierailija
438/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex hermostui kerran, kun lähdin lyhyellä varoitusajalla kavereiden kans leville pariksi päiväksi dokaamaan. Ei suostunut auttamaan, kun soitin töistä, että laittaisi mulle pyyhkeen ja vaihtovaatteet valmiiksi. Kauheaa kontrollointia, joka pistää mielen matalaksi.

En tiedä kirjoittiko tämän nainen vai mies, mutta itse naisena pitäisi itseäni sen verran vapaana, että ottaisin myös oikeudeksi lähteä ilmoitusluonteisesti Leville ja soittaisin kotiin että haluan pyyhkeen, kiitos. En tajua alapeukkuja, onko muut muka sellaisia että kyselevät lupia? 

Olisipa ihanaa, jos puoliso yhtäkkiä lähtisi Leville moneksi päiväksi. Saisin koko talon itselleni ja pitäisin kavereilleni 2pv bileet. Mutta ei, koskaan ei mihinkään mene.

Vierailija
439/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta mistäilysi jo!

Vierailija
440/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ällötttävintä tuo että olla mustasukkaisia lemmieläimelle tai omalle veljelle/siskolle!! Siis voiko olla niin sairas tyyppi että luulee kumppanillaan olevan suhde omaan veljeensä:D

Mun ex oli vakuuttunut, että panen kaikkia miehiä paitsi omaa veljeäni ja veljestäni olin hänen mielestään sairaalloisen mustasukkainen.