Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salvequick kuorintasukat - ei ikinä enää!!

Vierailija
06.06.2015 |

Jalkani olivat ihan ok kunnossa ,ei haavoja, rakkoja tms. Kuitenkin oli vähän kovempaa ihoa kantapäissä ja kun bloggarit mainostivat tätä ihanuutta (!) päätin kokeilla.

Itse aine poltteli jaloissa hieman mutta vasta 3 päivää sen jälkeen alkoi iho kuoriutua. Sattui hemmetisti, iho on tulipunainen yhä ja todella kipeä. En pysty kävelemään ilman kipua!!

En suosittele tätä kenellekään. Tekisi mieli valittaa johonkin. Hirveä myrkky on kyseessä. Ehkä sopii joillekin, minulle ei sopinut. Eikä varmasti sovi monelle muullekaan. Tein kaiken ohjeiden mukaan. Mutta eipä sitä ihoon syöpynyttä ainetta pois saa enää. :(

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:10"]

Se moottorilla toimiva Schollin pyörivä hiontajuttu tekee todella sileää jälkeä hellästi. Sitä käytetään vain kuivalle iholle (ei märälle). Ilmaan lentää kuin savua, kun korppuiho hioutuu.

[/quote]

Minulla on herkkä iho jaloissa joten en todellakaan aio kokeilla noita kuorintasukkia ja jos niissä riski että liukenee myrkkyjä vielä elimistöönkin, mutta tuo Schollin laite (sininen) on mahtava, sillä saa hellävaraisesti tasaisen kantapään pinnan ja voide imeytyy sen jälkeen hyvin, ja tämän jälkeen laitan varrettomat puuvillasukat aina jalkaan.

[/quote]

Mä taas olen ollut tosi pettynyt siihen Schollin timanttihiojaan. :( ei riitä teho ei, mun kovettumat ja irtoavat kuivat nahkariekaleet on ihan liian isoja sille heppoisella paristohiojalle. Nyt ostin niitä karkeampia vaihtopäitä, täytyy jossakin vaiheessa testata, ehkä sitten kun kuorintasukkien varoaika on umpeutunut.

Vierailija
62/138 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vaikutukset aika yksilöllisiä? Itse katselin noita kuorinntasukkia apteekissa hinta oli 30e., köysin samat kuontasukat marketista 19e.
Vaikutusaika tosiaan tuo puolitoistatuntia, heti pesun jälkeen iho tuntui vain hieman pehmeämmältä, mutta noin kolmen päivän kuluttua iho alkoi kuoriutua voimakkaasti. Ihon kuoriutuminen kestää useita päiviä, joten en suosittele ennen tekemään ennen sandaalikelejä. MUTTA olen erittäin tyytyväinen ! Jaloistani katosi kuiva iho ja kovettumat, ihoni ei siis ihmeemmin edes punoittanut! Ihoni on kyllä ollut aina terve, joten allergisia kehoittaisin varovaisuuteen.
Aion tehdä tämän toimenpiteen toistenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään ennen ja jälkeen kuvia jaloista? Itse laitoin eile Salveqvickin kuorintasukat. Vähän kihelmöi yöllä jalkoja, mutta nyt ei mitäänbtuntemuksia. Ei tosiaan vielä mitään muutostakaan.

Vierailija
64/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:30"]

Minulla toimi loistavasti, ei mitään kipuja, nyt on pehmeät jalat ja etenkin kantapäät jo kolmatta viikkoa. Suosittelen

[/quote]

Miks naisilla täytyy kaikki olla niin pehmeätä? Onko yleisestikin ihanne, että olisi kuin vauvan iho, vauvamainen?

[/quote]

Monilla miehillä on paljon pehmeämmät ja parempikuntoiset jalat. Sukkahousumateriaali ja korkokengät ja muutenkin epämukavammat kengät aiheuttavat kovettumia ja ihon kuivumista sekä varpaiden virheasentoja. 

Vierailija
65/138 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppurakopara on valmis!

Aloitin Salvequick-hoidon siis 6.5. ja nyt koko jalkapohjien iho on uusiutunut. En ole ikinä, missään, millään hoidolla edes jalkojenhoitajan luona lukuisilla käynneillä ole nähnyt jalkojani näin pehmeinä ja nätteinä. Voitte uskoa, että olen kokeillut KAIKEN vuosien aikana, kun kuivuminen on ollut niin kivuliasta ja hankalaa, että halkeamat vuotavat verta.

Nyt käveleminen tuntuu ihanalta, kun ihossa on tunto jälleen tallella, kun vanhan ihon panssari on pois. Iho hengittää, jaloissa on raikas olo.

Ihan kaikki kuiva iho lähti pois, kovimmat reunat kantapään reunasta ja pienet alueet keskeltä päkiää avitin rapsuttelulla irti suihkun jälkeen, kun vanha iho oli pehmeää. Kaikki muu lähti itsekseen.

Kannattaa todellakin malttaa näppinsä, ettei vanhaa ihoa nypi pois. Varmasti saa jalkansa kipeäksi repimällä. Kannattaa pitää jalat puhtaina ja puhtaissa sukissa, niin siellä ne pikkuhiljaa itsekseen uudistuvat. Enkä välttämättä tekisi hoitoa, jos pian on edessä koko päivän marssi korkokenkäjuhlissa, kun uusi iho tuntuu niin herkältä ja ihanalta :)

Todellakin suosittelen, ihan taikuutta!

Vierailija
66/138 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noita apteekista? Vai mistä?

Vierailija
67/138 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan K-Citymarketista. Apteekissa vastaava tuote on Footner, en tiedä millainen se on verrattuna Salvequickiin. Ostin senkin odottmaan vertailun vuoksi. Voisin uuden kuorinnan tehdä vaikka syksyllä, jos kesäjalat ovat koppurat ja vihreät nurmikolla kävelystä.

Vierailija
68/138 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eBaysta kiinalaiset vastaavat kuorintasukat, jotka maksoi koti postilaatikkoon asti tullessa yhteensä vain 0,90€. Toimi ihan ok:sti, kovettumaa lähti paljon mutta teen vielä toisenkin kuorinnan koska lähtötilanne oli tosi paha. Paketissa oli vain kiinaa, ei sanaakaan edes englantia. Tuote ei kirvellyt yhtään, eikä mitään negatiivista sanottavaa muutenkaan tuotteesta :)

Vierailija
69/138 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

93, kuinka pitkän pidit niitä sukkia jalassa, jos käyttöohjettakaan ei ollut?

Vierailija
70/138 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:02"]

93, kuinka pitkän pidit niitä sukkia jalassa, jos käyttöohjettakaan ei ollut?

[/quote]

Myyjän sivulla oli käyttöohjeet englanniksi, pakkauksessa oli vain kiinaa. En muista kauanko pidin niitä, ehkä puoli tuntia...? Mitään kihelmöintiä tai kuumotusta en tuntenut. Tarkistin kyllä, että se aika oli sama, kuin niissä footnerin ja salvequickin vastaavissa. Googlettelin käyttökokemuksia ja käyttöohjeita muilta merkeiltä :) En jaksa nyt tarkistaa sen myyjän sivuilta mitä siellä sanottiin tarkalleen ajaksi.

Vierailija
71/138 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, noissa Salvequickin sukissa se aika on 1,5h. Sen jälkeen jalat huuhdellaan suihkulla.

Vierailija
72/138 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi ku unelma. Kahen viikon jälkeen oli kovettumat takad. Yhyyyyyy

Vierailija
73/138 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:13"]Dermosililta oli tullut myyntiin myös kuorintasukat ja jalkaseerumi käytettäväksi ylläpitämään pehmeyttä. Olisiko nuo Dermosilin "sukat" hellävaraisemmat?
[/quote]

Minä ostin Dermon sukat! Nyt on sileät ja pehmoiset jalat. Minulla, vaikka olen erittäin herkkäihiinen, ei ollut dermon sukkien kanssa mitään ongelmaa.

Vierailija
74/138 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi en löytänyt tätä ketjua aikaisemmin....googletin noita samoja sukkia ja löysin vain positiivisia kokemuksia. Niinpä uskaltauduin ostamaan sellaiset. Nyt kolme päivää hoidosta ja ihan tuskaa jalkojen kans! Punaiset ja kirvelevät, kamala kutina! Ikinä en enää koske tuollaisiin tuotteisiin vaan menen suosiolla ammattilaiselle jalkahoitoon! Otin tänään kuvat punaisista, kirvelevistä jaloista, joista toinen vähän turvonnut, ja laitan palautetta kyseiselle valmistajalle. En todellakaan suosittele, vaikka myös positiivisia kokemuksia tuntuu löytyvän!

Vierailija
75/138 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli tehdä joku selvityspyyntö näistä sukista, kun meitä joille ne eivät sovi, on jo aivan liikaa. Itse sain jonkun allergisen reaktion niistä. :(

Vierailija
76/138 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ei ole ainakaan kuulunut yhtään allergisen reaktion saaneen kommenttia: http://www.minails.fi/tuote/kuorintasukat-holika-holika-baby-silky-foot-one-shot-peeling/8806334335809/

Vierailija
77/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt vain Footnerin kuorintasukkia, mutta oletan että melko samanlainen on idea ja toimintatapa kuin Salvequickissakin?

Footnerin sukat ovat todella loistavat! Kuorinta perustuu maitohappoon, luonnonmukaiseen tapaan joka saa kovettumat ja kuolleen ihon irtoamaan. Hieman saattaa aine sukkien ollessa jaloissa kihelmöidä (erityisesti jos on haavoja tai esim. kynsinauhat repsottavat) mutta se on tosi pientä tuntemusta. Itse kuorinta tapahtuu sitten vasta noin viikon päästä, kun vanha iho irtoaa itsekseen.

Suosittelen! Todella hyödyllinen tuote! Ja lopputuloksena saa tosi kauniit jalat, varpaankynnetkin näyttävät aina hoidon jälkeen jotenkin paremmilta, en tiedä miksi.

Vierailija
78/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:28"]Ap täällä. En todella repinyt nahkaa pois. Tein kaiken ohjeen mukaan, kuten kirjoitin. Edelleen punaiset ja kipeät jalkapohjat täällä. :(
[/quote]

Ootko kokeillu auttaako Hydrocortison-voide?

Vierailija
79/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan se hohkakivi on hellempi kuin mikään mekaaninen laite tai sitten hiekkapaperimainen raspi. Jos liian jytyllä menetelmällä hoitaa ihoa, kiihdyttää vaan sen kovenemista.

Jalkavoide lisätään aina juuri kuivatulle iholle, kun iho on vielä pehmeä ja vastaanottavainen ja imeytymisen tehostamiseksi voi laittaa hetkeksi jalat pakastepussiin tai kelmuun. Näin voide imeytyy vielä paremmin ihoon eikä sukkaan. 

Vierailija
80/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:30"]

Minulla toimi loistavasti, ei mitään kipuja, nyt on pehmeät jalat ja etenkin kantapäät jo kolmatta viikkoa. Suosittelen

[/quote]

Miks naisilla täytyy kaikki olla niin pehmeätä? Onko yleisestikin ihanne, että olisi kuin vauvan iho, vauvamainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme