Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salvequick kuorintasukat - ei ikinä enää!!

Vierailija
06.06.2015 |

Jalkani olivat ihan ok kunnossa ,ei haavoja, rakkoja tms. Kuitenkin oli vähän kovempaa ihoa kantapäissä ja kun bloggarit mainostivat tätä ihanuutta (!) päätin kokeilla.

Itse aine poltteli jaloissa hieman mutta vasta 3 päivää sen jälkeen alkoi iho kuoriutua. Sattui hemmetisti, iho on tulipunainen yhä ja todella kipeä. En pysty kävelemään ilman kipua!!

En suosittele tätä kenellekään. Tekisi mieli valittaa johonkin. Hirveä myrkky on kyseessä. Ehkä sopii joillekin, minulle ei sopinut. Eikä varmasti sovi monelle muullekaan. Tein kaiken ohjeiden mukaan. Mutta eipä sitä ihoon syöpynyttä ainetta pois saa enää. :(

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:28"]Onko vaikuttavana aineena salisyylihappo? Eikös sitä kannattaisi raskaana olevien välttää? Lisää keskenmenonriskiä.
[/quote]

Mä käytin vasta synnytyksen jälkeen. En uskaltaisi mitään vahvoja kemikaalipommeja käyttää raskauden aikana.

Vierailija
22/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haavoilla oleviin jalkoihin lähtisi näitä kokeilemaan, taidetaan kieltää käyttöohjeessakin. Itsellä toimi vastaavat sukat ihan ok, ei mitään kivuliasta missään vaiheessa. Tosin jalat oli vaan vähän koppurat talven jäljiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas tyhjästä luotu ongelma. Jättäkää jalkanne rauhaan niin ei tule ongelmia.

Vierailija
24/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:10"]

Se moottorilla toimiva Schollin pyörivä hiontajuttu tekee todella sileää jälkeä hellästi. Sitä käytetään vain kuivalle iholle (ei märälle). Ilmaan lentää kuin savua, kun korppuiho hioutuu.

[/quote]

Eikö siitä tule palovammoja? Luulis, että iho kuumentuu niin kovassa hionnassa ja menee puhki tai rakkuloille.

Vierailija
25/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:33"]Tässä taas tyhjästä luotu ongelma. Jättäkää jalkanne rauhaan niin ei tule ongelmia.
[/quote]
Höpö höpö. Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
26/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:28"]

Onko vaikuttavana aineena salisyylihappo? Eikös sitä kannattaisi raskaana olevien välttää? Lisää keskenmenonriskiä.

[/quote]

"hyaloronihappoa, kollageenia, propyleeniglykolia ja aloe veraa", tämän aiemmin linkitetyn blogin mukaan http://www.mutsiavautuu.com/2015/04/allottavan-tehokkaat-salvequick.html 

Vierailija
27/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:31"]

Itse olen käyttänyt vain Footnerin kuorintasukkia, mutta oletan että melko samanlainen on idea ja toimintatapa kuin Salvequickissakin?

Footnerin sukat ovat todella loistavat! Kuorinta perustuu maitohappoon, luonnonmukaiseen tapaan joka saa kovettumat ja kuolleen ihon irtoamaan. Hieman saattaa aine sukkien ollessa jaloissa kihelmöidä (erityisesti jos on haavoja tai esim. kynsinauhat repsottavat) mutta se on tosi pientä tuntemusta. Itse kuorinta tapahtuu sitten vasta noin viikon päästä, kun vanha iho irtoaa itsekseen.

Suosittelen! Todella hyödyllinen tuote! Ja lopputuloksena saa tosi kauniit jalat, varpaankynnetkin näyttävät aina hoidon jälkeen jotenkin paremmilta, en tiedä miksi.

[/quote] Paitsi mulla ei tehonnut kolmetkaan sukat. Tosi surkeat ja kalliit turhakkeet.

Vierailija
28/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:30"]

Minulla toimi loistavasti, ei mitään kipuja, nyt on pehmeät jalat ja etenkin kantapäät jo kolmatta viikkoa. Suosittelen

[/quote]

Miks naisilla täytyy kaikki olla niin pehmeätä? Onko yleisestikin ihanne, että olisi kuin vauvan iho, vauvamainen?

[/quote]

Monilla miehillä on paljon pehmeämmät ja parempikuntoiset jalat. Sukkahousumateriaali ja korkokengät ja muutenkin epämukavammat kengät aiheuttavat kovettumia ja ihon kuivumista sekä varpaiden virheasentoja. 

[/quote] Miesten jalat hikoilee enemmän.

Vierailija
29/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:21"]

Jalkani olivat ihan ok kunnossa ,ei haavoja, rakkoja tms. Kuitenkin oli vähän kovempaa ihoa kantapäissä ja kun bloggarit mainostivat tätä ihanuutta (!) päätin kokeilla. Itse aine poltteli jaloissa hieman mutta vasta 3 päivää sen jälkeen alkoi iho kuoriutua. Sattui hemmetisti, iho on tulipunainen yhä ja todella kipeä. En pysty kävelemään ilman kipua!! En suosittele tätä kenellekään. Tekisi mieli valittaa johonkin. Hirveä myrkky on kyseessä. Ehkä sopii joillekin, minulle ei sopinut. Eikä varmasti sovi monelle muullekaan. Tein kaiken ohjeiden mukaan. Mutta eipä sitä ihoon syöpynyttä ainetta pois saa enää. :(

[/quote]

huh,tiedän itse vastaavanlaisista kokemuksista esim.iho kuoriutunu liikaa,ollut kuten ap:lla;todella kipeä ja arka,lähes vereslihalla,älkää käyttäkö!

Vierailija
30/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaisissa tuotteissa kielletään käyttämästä vastaavia sukkia, jos iho on atooppinen.

Vierailija
31/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ikinä kuullutkaan moisista sukista. Kävin nyt tämän ketjun innoittamana tilaamassa ebaysta kuorintasukat. Toivottavasti tehoaa.

Vierailija
32/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän käytätte raspia, sen enemmän se iho paksuuntuu. Lopettakaa raspaaminen ja alkakaa kävellä paljain jaloin ulkona.

Vierailija
33/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:00"]mitä enemmän käytätte raspia, sen enemmän se iho paksuuntuu. Lopettakaa raspaaminen ja alkakaa kävellä paljain jaloin ulkona.
[/quote]
Joo ulkona paljain jaloin kävelyhän ei kovettumia aiheuta... Miksi minulla sitten lapsena oli karkeat kantapäät ja kovat jalkapohjat, kun kävelin ulkona avojaloin ksikki kesät?

Vierailija
34/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:00"]mitä enemmän käytätte raspia, sen enemmän se iho paksuuntuu. Lopettakaa raspaaminen ja alkakaa kävellä paljain jaloin ulkona.
[/quote]

paljain jaloin kävely ulkona nimenomaan kovettaa jalkapohjat, ihon suojaksi. Ei mee haavoille jos pikkukivet raapii.

Vierailija
35/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:05"]

Kiitos vinkistä, näitä täytyykin todellakin kokeilla. Eivät taatusti sovi kovin pehmeille jaloille, kutta omani vatkin todella koppurat. Kantapäät meinaavat taas paksahdella halki. Se se on tuskallista, kun askelista jää vain verilänttejä lattiaan ja iho tulehtuu. Apteekistako näitä saa?

[/quote]

Tämän ketjun innoittamana kävin tänään todellakin ostamasta kaupasta tuon Salvequickin sukat ja tein hoidon nyt iltasella. Katsotaanpa mitä lähipäivinä tapahtuu. Ostin kaappiin myös odottmaan Footnerin vastaavan tuotteen apteekista, testaan senkin myöhemmin.

Koppurakopara 44 vee

Vierailija
36/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:40"]Ihmiset reagoi eri tavoin myrkkyihin, mutta lapselle en ikinä antaisi kokeiltavaksi noita sukkia. Ihoa lähti paikoitellen ihan liikaa irti, melkein vereslihalla jalkapohjat ja voitte kuvitella, miltä tuntuu. Samoin varpaat on ihan kosketusarat. Ja nyt siis 9 päivää kulunut. Ap
[/quote]

Jalkahoitajat sairaalassa vetää skalpellilla "melkein vereslihalle", eli kuuluisko noiden sukkien toimiakin juuri noin?

Vierailija
37/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tyhmään tekin rahojanne tuhlaatte! Ei voi kun ihmetellä. Hohkakivi tarvittaessa ja jalkojen rasvaaminen kyllä riittää.

Vierailija
38/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:30"]Suolakylpy ja luonnon hohkakivi tekevät hellävaraisesti ihmeitä.
[/quote]

Voi kyllä! Tää on niin helppo homma kuin voi olla. Jos ei muuta niin ruokasuolaa, jalat 20 min veteen ja märällä hohkakivellä kantapäät sileiksi. Toinen mitä käytän on jalkahöylä. Helppoa. Sit vaan Benanthenia kantapäihin ja puuvillasukat jalkaan ja jalat on aamulla tosi pehmeät.

Vierailija
39/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt 5 päivä sukista! Puolet nahkasta lähteny! Alta tulee pehmeetä, jopa kantapään alueelta!
Ei satu, kirvele ym..

Kaverilta sain idean, hän kuorii jalat kahdesti vuodessa.

Vierailija
40/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:31"]

Kaikkeen tyhmään tekin rahojanne tuhlaatte! Ei voi kun ihmetellä. Hohkakivi tarvittaessa ja jalkojen rasvaaminen kyllä riittää.

[/quote]

Kyllä noilla kuorintatuotteilla tulee ihan erilainen iho kuin raspilla ja rasvauksella. Kokeile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä