Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salvequick kuorintasukat - ei ikinä enää!!

Vierailija
06.06.2015 |

Jalkani olivat ihan ok kunnossa ,ei haavoja, rakkoja tms. Kuitenkin oli vähän kovempaa ihoa kantapäissä ja kun bloggarit mainostivat tätä ihanuutta (!) päätin kokeilla.

Itse aine poltteli jaloissa hieman mutta vasta 3 päivää sen jälkeen alkoi iho kuoriutua. Sattui hemmetisti, iho on tulipunainen yhä ja todella kipeä. En pysty kävelemään ilman kipua!!

En suosittele tätä kenellekään. Tekisi mieli valittaa johonkin. Hirveä myrkky on kyseessä. Ehkä sopii joillekin, minulle ei sopinut. Eikä varmasti sovi monelle muullekaan. Tein kaiken ohjeiden mukaan. Mutta eipä sitä ihoon syöpynyttä ainetta pois saa enää. :(

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokasta!!!
Altistumista propyleeniglykolille pidetään mahdollisena terveyshaittana edellä mainittujen ärsytystä aiheuttavien ominaisuuksien lisäksi myös siksi, että se muodostaa haitallisia aineita palaessaan. Eräs näistä haitallisista yhdisteistä on propyleenioksidi, jonka johtava kansainvälinen syöväntutkimuslaitos IARC (International Agency for Research on Cancer) on luokitellut ihmisille mahdollisesti syöpää aiheuttavaksi aineeksi.

Vierailija
42/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oi käyny mielessä, että ne kovettumat suojaa ihoa ja niiden on tarkoituskin olla jalkapohjissa? Itse en ole koskaan raspannut, enkä edes rasvaa jalkojani ja ihan vähän vain on kovaa kantapäässä. Iho on sileä ja elinvoimainen. T. Nainen 27-vee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:58"]

Mulla toimi moitteetta, seuraavan kerran käytän sukkia syksyllä! Ap - revitkö omatoimisesti ihoa kun se rupesi kuoriutunaan? Niihinhän ei saa koskea vaan antaa "pudota" omalla ajallaan.. Kaikinpuolin mukava kokemus ja halvemmaksi tuli kun jalkahoito spassa :)

[/quote]

Niin just, ihan sama mikä aine sen karstan sulattaa KUNHAN PÄÄSEE HALVEMMALLA! Surullisen suomalainen kommentti. 

Vierailija
44/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:30"]Suolakylpy ja luonnon hohkakivi tekevät hellävaraisesti ihmeitä. [/quote]Ei kyllä vaikuta yhtään jos kovat kantapäät. Ainut mikä auttaa on schollin pattereilla toimiva jalkaraspi. [/quote] Miksi jalat päästetään noin surkeaan kuntoon ennen kovettumien hoitamista? Onko tosiaan niin, että talvella ei hoideta ollenkaan ja kesän tultua yritetään korjata tilanne ja saada jaloista esittelykelpoiset? Itse hoidan jalkojani ympäri vuoden, joten ei pääse muodostumaan mitään elefantti-ihon paksuisia kovettumia. [/quote]Mulle tulee ainakin päivässä jo kovat keltaiset kantapäät. Sukatkin menee heti rikki ja syviä viiltoja monessa kohtaa.

[/quote]

Sulla on sitten joku infektio tms. Normaalit tassut ei todellakaan päivässä kellerrä ja kovetu.

Vierailija
45/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:45"]Ei oi käyny mielessä, että ne kovettumat suojaa ihoa ja niiden on tarkoituskin olla jalkapohjissa? Itse en ole koskaan raspannut, enkä edes rasvaa jalkojani ja ihan vähän vain on kovaa kantapäässä. Iho on sileä ja elinvoimainen. T. Nainen 27-vee.
[/quote]
Oot vain perinyt hyvät geenit. Sekä isälläni että äidilläni on karstaiset kantapäät ja niin olisi minullakin, jos en hoitaisi jalkojani päivittäin.

Vierailija
46/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosililta oli tullut myyntiin myös kuorintasukat ja jalkaseerumi käytettäväksi ylläpitämään pehmeyttä. Olisiko nuo Dermosilin "sukat" hellävaraisemmat?

Vierailija
48/138 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

67 täällä: 2 vuorokautta nyt takana Salvequickia, mitään ei vielä tapahdu. Jalkapohjat tuntuvat vain entistä kuivemmilta ja tarttuvat sukkiin, ehkä kuollut iho alkaa kuivua kerrassaan pois tai jotain. Käytin tuotetta täsmälleen kuten on ohjeessa oli, nukuin itse asiassa päikkärit sen 1,5h.

Koppurakopara

Vierailija
49/138 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:00"]

67 täällä: 2 vuorokautta nyt takana Salvequickia, mitään ei vielä tapahdu. Jalkapohjat tuntuvat vain entistä kuivemmilta ja tarttuvat sukkiin, ehkä kuollut iho alkaa kuivua kerrassaan pois tai jotain. Käytin tuotetta täsmälleen kuten on ohjeessa oli, nukuin itse asiassa päikkärit sen 1,5h.

Koppurakopara

[/quote]

Odottele vaan rauhassa vielä pari päivää! Juurikin se karheus ja kuivuus on merkki siitä, että jotakin tapahtuu. Vanha iho karheutuu ja pikkuhiljaa kuivahtaa irti ja uusi, pehmeä iho kasvaa vanhan alle.

Itse (vaikka tiedän ettei varmaan saisi....) olen nopeuttanut kuivan ihon irtoamista esim. hankaamalla jalkapohjia  karhealla pyyhkeellä aina suihkun jälkeen. Ihan reilusti voimaa käyttämällä. Repiä nahkaa ei missään nimessä kannata vaikka houkutus on loppuvaiheessa todella suuri...saattaa lähteä uutta ja tervettäkin ihoa mukana.

En tiedä onko irtoamiselle parempi vai huonompi, että jalkapohjia liottaa vedessä ja kastelee kuorintasukkien jälkeen usein: vesi saa jalkapohjat pehmenemään ja ehkä ihon irtoamaan helpommin, mutta laimentaako vesi samalla maitohappokuorinnan tehoa? Eli olisko parempi, jos välittäisi jalkapohjien kastelemista parin viikon ajan kuorintasukkien käytön jälkeen... Jostakin luin, että ENNEN kuorintasukkien jalkaan laittamista, jalkapohjia kannattaisi liottaa vedessä ja kuivauksen jälkeen laittaa sukat, se vedellä pehmentäminen saisi maitohapon tehoamaan paremmin erityisen kuiviin koppurakohtiin?

Vierailija
50/138 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä bloggaajien pitää kehua näitä tuotteita maasta taivaisiin blogeissaan, vaikkei tuotteet olekkaan kovin häppösiä, muuten tulee satikutia.

Vierailija
51/138 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin kuorintasukat testasin kolmisen viikkoa sitten, ja olen todella tyytyväinen. Kantapäihin jäi vielä jonkin verran karheaa kohtaa, mutta näin pehmeät jalat minulla on ollut viimeksi varmaan lapsena.

Vierailija
52/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon noi maksaa? Tekis mieli kokeilla,mulla on av:n rumimmat jalkapohjat.

Vierailija
53/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin tänne kerran kuvankin jalkapohjistani ja sain kommentteja että mikä niissä on, jalkasyöpäkö? Valitettavasti en löydä ketjua enää. Täytyy kokeilla noita sukkia.
t. rumilusjalka

Vierailija
54/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 03:33"]Häh, miksi täällä puolilla on suunnilleen irronneet jalkaterät itsekseen ja puolet on saaneet vastasyntyneen anturat näillä? Miten voi ristetä näin kokemukset?
[/quote]

No kun osa on herkkäihoisia eikä iho kestä jotain ainesosista tai noin rajua käsittelyä muuten.

Vierailija
55/138 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat kieltää myymästä! Minullakin normaali, hyvä iho aina ollut eikä mitään allergioita ja nyt tuon hoidon jälkeen jalat kirkuvan punaiset ja kutisevat ja kirvelevät!

Vierailija
56/138 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:10"]

Se moottorilla toimiva Schollin pyörivä hiontajuttu tekee todella sileää jälkeä hellästi. Sitä käytetään vain kuivalle iholle (ei märälle). Ilmaan lentää kuin savua, kun korppuiho hioutuu.

[/quote]

Minulla on herkkä iho jaloissa joten en todellakaan aio kokeilla noita kuorintasukkia ja jos niissä riski että liukenee myrkkyjä vielä elimistöönkin, mutta tuo Schollin laite (sininen) on mahtava, sillä saa hellävaraisesti tasaisen kantapään pinnan ja voide imeytyy sen jälkeen hyvin, ja tämän jälkeen laitan varrettomat puuvillasukat aina jalkaan.

Vierailija
57/138 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja toimivin jalkahoito joka antaa pehmeät ja lisäksi stressittömät jalat joilla jaksaa kävellä päiväkaudet = kalajalkakylpy. Olen käynyt näissä vuosikausia ulkomaan matkoillani. Ne kalat on antiseptisiä joten eivät levitä tauteja, ja ne saavat oikeaakin ruokaa ihmisten jalkojen lisäksi ja niillä on työvuorot päivittäin eli samat kalat eivät syö ihmisten jalkoja päiväkausia :D

Vierailija
58/138 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:30"]Suolakylpy ja luonnon hohkakivi tekevät hellävaraisesti ihmeitä.
[/quote]
Jep. Jaloista täytyy pitää aktiivisesti huolta jos haluaa siistit jalat ilman kovettumia.

Vierailija
59/138 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:07"]

Paras ja toimivin jalkahoito joka antaa pehmeät ja lisäksi stressittömät jalat joilla jaksaa kävellä päiväkaudet = kalajalkakylpy. Olen käynyt näissä vuosikausia ulkomaan matkoillani. Ne kalat on antiseptisiä joten eivät levitä tauteja, ja ne saavat oikeaakin ruokaa ihmisten jalkojen lisäksi ja niillä on työvuorot päivittäin eli samat kalat eivät syö ihmisten jalkoja päiväkausia :D

[/quote]

Miten kalat voi olla antiseptisiä :D Nuo kalajalkahoidot levittävät sienitauteja, ei siitä pääse mihinkään. Lisäksi kalojen työpanos on varsin pieni, kovettumia ne eivät poista, siihen tarvittaisiin joku piraija-allas.

Vierailija
60/138 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:07"]

[/quote]

Hoidon jälkeen on kiva mennä syömään viereiseen kalaravintolaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi