Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salvequick kuorintasukat - ei ikinä enää!!

Vierailija
06.06.2015 |

Jalkani olivat ihan ok kunnossa ,ei haavoja, rakkoja tms. Kuitenkin oli vähän kovempaa ihoa kantapäissä ja kun bloggarit mainostivat tätä ihanuutta (!) päätin kokeilla.

Itse aine poltteli jaloissa hieman mutta vasta 3 päivää sen jälkeen alkoi iho kuoriutua. Sattui hemmetisti, iho on tulipunainen yhä ja todella kipeä. En pysty kävelemään ilman kipua!!

En suosittele tätä kenellekään. Tekisi mieli valittaa johonkin. Hirveä myrkky on kyseessä. Ehkä sopii joillekin, minulle ei sopinut. Eikä varmasti sovi monelle muullekaan. Tein kaiken ohjeiden mukaan. Mutta eipä sitä ihoon syöpynyttä ainetta pois saa enää. :(

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. päivä

Siis oikeasti, tuotehan toimii todella! En ole ikinä nähnyt jalkojani tällaisina, eikä valmista vielä olekaan. Iho lähti ensin lähinnä ohuina hitusina jalkaterien päältä ja sitten alkoi irtoilla ohuin iho jalkaterän sisäsyrjältä, jalkaholvista ja varpaiden päistä.

Nyt yhtäkkiä viidentenä päivänä alkaa kuoriutua se kaikkein epätoivoisin iho isovarpaan reunasta, kantapäiden kovettumista, päkiöistä. Se sellainen iho, jota ei ole voinut raspatakaan, kun kuivat suomut vain hankaavat vastaan ja halkeilevat kipeästi.

Paksu, kuollut iho lähtee nyt irti ihan kiltisti ja suoraan sanottuna haiskahtaa hieman vanhalle hikisukalle :D Kauheasti tekisi mieli nyppiä ihoa, kun se irtoaisi tulitikkuaskin kokoisina laattoina, mutta suojaan edelleen ohutta uutta ihoa puhtailla sukilla. En halua kynsiä ihoa, etten siirrä kynsistä mitään bakteereja. Iho ei ole kipeä, ei punoita, ei eritä mitään. Se on van pehmeätä ja joustavaa. En ole saanut mitään allergista oiretta, vaikka olen yleensä herkkä kaikelle vähänkään erikoiselle.

Alan uskoa, että nyt löytyi todellinen taikakonsti, mutta katsellaan loppuun asti :)

Koppurakopara

Vierailija
82/138 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:43"]

Nerokasta!!! Altistumista propyleeniglykolille pidetään mahdollisena terveyshaittana edellä mainittujen ärsytystä aiheuttavien ominaisuuksien lisäksi myös siksi, että se muodostaa haitallisia aineita palaessaan. Eräs näistä haitallisista yhdisteistä on propyleenioksidi, jonka johtava kansainvälinen syöväntutkimuslaitos IARC (International Agency for Research on Cancer) on luokitellut ihmisille mahdollisesti syöpää aiheuttavaksi aineeksi.

[/quote]

Höpön löpön, propyleeniglykoli on elintarvikkeissakin käytetty lisäaine, nimeltään E 1520.

Meinasitko muuten polttaa ne sukat jalkaasi kiinni vai miksi palamistuotteet kiinnostavat?

Kaurapuuronkin kattilan pohjaan polttaminen tuottaa todella haitallisia yhdisteitä, kokonaisen kavalkadin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kokeilla noita mutta selailin Ebaysta halvempaa vaihtoehtoa. Siellä oli kuvia ihon kuoriutumisesta ja varoituksia mm. "Hoidon jälkeen kävely voi olla kivuliasta". En uskaltanut onneksi koittaa. Tekee pahaa edes ajatella millaisiksi jalkani olisivat menneet kun paksua ihoa on vain vähän isovarpaan alla ja kantapään reunassa. Varmaan kaikki paitsi em alueet olisivat olleet vereslihalla.

Sitäpaitsi nuo sukat maksavat 20-25€. Kunnon jalkahoidon ammattilaisen tekemänä saa Helsingissäkin jotain 50 eurolla, ennemmin sinne tai itsetehty jalkahoito.

Vierailija
84/138 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos varoituksesta mulla on joku vastaava kaapissa käyttämättä. Joku plantur...

Vierailija
85/138 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää valitus te kenellä mennyt kipeäksi jalat tuosta aineesta!

En ikinä uskaltais kokeilla, on sen verran herkkä iho. Kohta vetävät myynnistä moiset myrkyt, se on varma!!

Vierailija
86/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia myrkkyjä tekin kokeilette. Raspeja on ihan turha käyttää, koska se ei poista ongelmaa. Hankkikaa kunnon kengät! Suomalaisilla on outo tapa pitää älyttömän huonoja ja puhkikuluneita kenkiä, jotka aiheuttavat paljon jalkaongelmia. Jos haluaa kuoria jalkoja niin hunaja+sokeri tai suola
hierotaan jalkoihin ja annetaan vaikuttaa.

Vierailija
87/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorintasukat on aivan taivaallinen keksintö! Itse olin aluksi tosi skeptinen, mutta onneksi kokeilin! Nyt jalkapohjat on kuin "vauvan pylly", ei kovettuman kovettumaa missään. Kipeät, syvät haavaumatkin kantapäässä on historiaa! Suosittelen, ihan täydestä sydämestä! Mulle ei ole kuorinnat, rasvaukset, raspit, hohkakivet tai timanttihionnat saaneet oikein mitään aikaiseksi, mutta kuorintasukat tehosivat heti!

Vierailija
88/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:21"]Jalkani olivat ihan ok kunnossa ,ei haavoja, rakkoja tms. Kuitenkin oli vähän kovempaa ihoa kantapäissä ja kun bloggarit mainostivat tätä ihanuutta (!) päätin kokeilla.

Itse aine poltteli jaloissa hieman mutta vasta 3 päivää sen jälkeen alkoi iho kuoriutua. Sattui hemmetisti, iho on tulipunainen yhä ja todella kipeä. En pysty kävelemään ilman kipua!!

En suosittele tätä kenellekään. Tekisi mieli valittaa johonkin. Hirveä myrkky on kyseessä. Ehkä sopii joillekin, minulle ei sopinut. Eikä varmasti sovi monelle muullekaan. Tein kaiken ohjeiden mukaan. Mutta eipä sitä ihoon syöpynyttä ainetta pois saa enää. :(
[/quote]
Ihanat ovat mun jalat juuri tämän kuorinnan jälkeen.

Juuri reilu viikko sitten kuorin, kuollut ihisolukko poistui muutamassa päivässä KIVUTTOMASTI. Koko operaatio kesti reilun viikon, kuorinta ja ihon irtoaminen. Ja odotan taas milloin pääsen uudelleen kuorimaan, eli 4 kk päästä :)

Kyllä siitä enemmän on positiivista saanut lukea kuin negaa. Taidat olla vasta toinen, joka ei pitänyt... Minkälaiset sun jalat on, jos eivät kestä kosteuttavaa aloe veraa tms.

Vierailija
89/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:23"]Pelottavia kommentteja olen aiemminkin kuullut kuorivista sukista. Itse en uskaltaisi käyttää. Mikä se syövyttävä aine mahtaa olla? Joku happo?
[/quote]

On taas niin ammattitaitoisia kommentteja liikenteessä, kuten av:lla yleensä. Hmmm...

Kuule pitää ihan luonnollisia aineita sisällään.

""Geeli sisältää hyaluronihappoa, kollageenia, aloe veraa sekä muita luonnollisia ainesosia, jorka nopeuttavat ihonuusiutumista ja tekevät jaloistasi jälleen sileät ja silkinpehmeät.""

Minkälaiset pitää mammojen jalat olla, ettei niitä kestä :D

Itse juuri kuorin ja hyvää teki, kuolleet poistui jne.

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/salvequick-2kpl-kuorintasukat

Vierailija
90/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:30"]Suolakylpy ja luonnon hohkakivi tekevät hellävaraisesti ihmeitä.
[/quote]
vahingossa alapeukutin. Paras keino ikinä
[/quote]

Vahingossa yläpeukutin. Kuorintasukat parhaat!

Vierailija
91/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:40"]Ihmiset reagoi eri tavoin myrkkyihin, mutta lapselle en ikinä antaisi kokeiltavaksi noita sukkia. Ihoa lähti paikoitellen ihan liikaa irti, melkein vereslihalla jalkapohjat ja voitte kuvitella, miltä tuntuu. Samoin varpaat on ihan kosketusarat. Ja nyt siis 9 päivää kulunut. Ap
[/quote]

Älykääpiö. Ei kai sitä hyväkuntoiseen ja terveeseen ihoon käytetäkään. Vaan jos on kovettumia, karheeta ihoa jne. Siinä kuollut ihosolukko kuoriutuu eikä se satu sen enempää kuin hiusten tai kynsien leikkuu.

Äly älä jätä.

Tai porukka vaan käyttää vasten ohjeita.

Vierailija
92/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:39"]Ulkomaisissa tuotteissa kielletään käyttämästä vastaavia sukkia, jos iho on atooppinen.
[/quote]

Ei mitään ongelmaa. Juuri kuorin.

T: Atoopikko

Vierailija
93/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, miksi täällä puolilla on suunnilleen irronneet jalkaterät itsekseen ja puolet on saaneet vastasyntyneen anturat näillä? Miten voi ristetä näin kokemukset?

Vierailija
94/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meille "kauneuden" varjolla kaupataankaan.

Vierailija
95/138 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:43"]

OK, noissa Salvequickin sukissa se aika on 1,5h. Sen jälkeen jalat huuhdellaan suihkulla.

[/quote]

Footnerin sukissa vaikutusaika on 1 h (eli 60min). Jännä että Salvequickeja pidetään noinkin paljon kauemmin vaikka itse vaikutusaine on ilmeisesti ihan sama.

Vierailija
96/138 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa naureskelin, että kuinkahan dorka pitää olla ostaakseen mitään noin typerää kuin kuorintasukat. Ei tarviikaan olla dorka, vaan pelkkä AV-mamma.

Vierailija
97/138 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Voiko jalkoja rasvata normaalisti kuorinnan jälkeisinä päivinä?

Vierailija
98/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavia kommentteja olen aiemminkin kuullut kuorivista sukista. Itse en uskaltaisi käyttää. Mikä se syövyttävä aine mahtaa olla? Joku happo?

Vierailija
99/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli allerginen reaktio niistä. Tosin jalatkin kuiriutui, mutta eka yö sen käsittelyn jälkeen oli tuskainen.

Vierailija
100/138 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tajunnut olla uskaltamatta kokeilla. Tämä vahvisti ajatuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi