Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniavioisuus olisi ratkaisu monen suomalaisen yksinäisyyteen

Vierailija
30.12.2021 |

Olen itse ns. betanainen eli monilta ominaisuuksiltani keskiverto ja ulkonäöltäni sellainen, etteivät miehet (puhumattakaan naisista) kiinnostu minusta kovinkaan usein, vaikka olenkin hoikka ja pitkähiuksinen.

Olen jo pidempään haaveillut sellaisesta, että saisin olla jollekin pariskunnalle ns. kolmas pyörä tai sitten kokonaan jonkun miehen kakkosvaimo. Eipä tosin sellaisiakaan ole kukaan tullut minulle ehdottamaan.

Jos mielipideilmasto muuttuisi moniavioisuutta suosivaksi, ehkä minäkin saisin rakkautta, läheisyyttä ja perheen. Sitä odotellessa...

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta moniavioisuus ei ratkaise sitä perimmäistä ongelmaa, minkä vuoksi monet niin pakonomaisesti haluavat seurustella.

Ei ongelma ole "ihmisen" tai "läheisyyden kaipuu". Etenkin miehille pakkomielteessä saada nainen (kuten he itse asian niin usein ilmaisevat ja ilmaisevat samalla senkin, että sama se on kuka sen nainen on, kunhan mulla on nainen), on itse asiassa pakkomielle saada se sosiaalinen status, joka on seurustelevalla ja myöhemmin aviossa olevalla miehellä.

Jos ihmisen ihmisarvoa ei olisi sidottu niin tiukasti siihen,onko hän kapinen vanhapiika vai äiti ja vaimo tai peräkammarin poika vai isä ja mies, ihmiset eivät olisi niin hysteerisiä asian suhteen. Parisuhteessa elävällä on arvokkaampi ihmisarvoa, ennen vanhaanhan moni mies sai palkankorotuksen tai ylennyksenkin sen jälkeen, kun oli päässyt naimisiin. Tää sama ajattelutapa on meihin syvään juurtunut edelleen, vaikkakin piilevämmin. Ei ihme, että etenkin mies tarvii naisen.

Yksineläjä voi elää täysin onnellista elämää ilman jotain mystistä "toisen ihon kaipuuta" tai "naisenkaipuuta" jne. Yksineläjät ruoskivat itseään ihan turhaan asiasta. Ja hulluinta olisi olla jossain haaremisuhteessa, koska siinähän ei suinkaan ihmisarvo kohoaisi vaan heikkenisi entisestään.

Vierailija
22/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sinua nyt etsimästä moniavioisen suhteen? Koen, että yksinäisyyttäni ei parantaisi pari random aviomiestä/ naista vaan se, että minulla olisi ystäviä, joiden tiedän ymmärtävän minua.

En ole löytänyt yksiavioistakaan. Siis ainakaan pääosin vain odottelemalla. Moniavioisuus aktivoisi miehiä aloitteellisemmiksi ja naisen ottaminen (betankin siis) ei olisi niin suuri riski kuin nykyisin, kun kaikki vain tavoittelevat niitä parhaita alfoja.

T. Ap

Mikä estää SINUA olemasta aloitteellinen, arvon lady? Enkä tiedä, onko moniavioisuus riskittömämpää kuin yksiavioisuus. Miehethän valittaa näistä "nainen huijasi isäksi" jutuista niin mitenhän siinä kävisi, jos pari haaremin naista pamahtaisi paksuksi, eikä isästä ole mitään varmuutta kun sitä siementä on kylvänyt viisi muutakin miestä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta moniavioisuus ei ratkaise sitä perimmäistä ongelmaa, minkä vuoksi monet niin pakonomaisesti haluavat seurustella.

Ei ongelma ole "ihmisen" tai "läheisyyden kaipuu". Etenkin miehille pakkomielteessä saada nainen (kuten he itse asian niin usein ilmaisevat ja ilmaisevat samalla senkin, että sama se on kuka sen nainen on, kunhan mulla on nainen), on itse asiassa pakkomielle saada se sosiaalinen status, joka on seurustelevalla ja myöhemmin aviossa olevalla miehellä.

Jos ihmisen ihmisarvoa ei olisi sidottu niin tiukasti siihen,onko hän kapinen vanhapiika vai äiti ja vaimo tai peräkammarin poika vai isä ja mies, ihmiset eivät olisi niin hysteerisiä asian suhteen. Parisuhteessa elävällä on arvokkaampi ihmisarvoa, ennen vanhaanhan moni mies sai palkankorotuksen tai ylennyksenkin sen jälkeen, kun oli päässyt naimisiin. Tää sama ajattelutapa on meihin syvään juurtunut edelleen, vaikkakin piilevämmin. Ei ihme, että etenkin mies tarvii naisen.

Yksineläjä voi elää täysin onnellista elämää ilman jotain mystistä "toisen ihon kaipuuta" tai "naisenkaipuuta" jne. Yksineläjät ruoskivat itseään ihan turhaan asiasta. Ja hulluinta olisi olla jossain haaremisuhteessa, koska siinähän ei suinkaan ihmisarvo kohoaisi vaan heikkenisi entisestään.

Mä ainakin kaipaan läheisyyttä ja jopa s*ksiäkin, vaikka olenkin elänyt nyt sinkkuna (ja selibaatissa) yli viisi vuotta. Mulle kelpaisi joku ns. kolmosvaimon virka hyvin ja se olisi parannus nykytilanteeseeni. Mutta aidosti kiinnostavaa, älykästä tai komeaa miestä en voi nykyspekseilläni saada.

T. Ap

Vierailija
24/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sinua nyt etsimästä moniavioisen suhteen? Koen, että yksinäisyyttäni ei parantaisi pari random aviomiestä/ naista vaan se, että minulla olisi ystäviä, joiden tiedän ymmärtävän minua.

En ole löytänyt yksiavioistakaan. Siis ainakaan pääosin vain odottelemalla. Moniavioisuus aktivoisi miehiä aloitteellisemmiksi ja naisen ottaminen (betankin siis) ei olisi niin suuri riski kuin nykyisin, kun kaikki vain tavoittelevat niitä parhaita alfoja.

T. Ap

Mikä estää SINUA olemasta aloitteellinen, arvon lady? Enkä tiedä, onko moniavioisuus riskittömämpää kuin yksiavioisuus. Miehethän valittaa näistä "nainen huijasi isäksi" jutuista niin mitenhän siinä kävisi, jos pari haaremin naista pamahtaisi paksuksi, eikä isästä ole mitään varmuutta kun sitä siementä on kylvänyt viisi muutakin miestä. :D

Olen parit pakit saanut elämäni aikana, joten enempään en pysty.

Tuohon isyyskysymykseen ratkaisu tulisi DNA-testeistä.

T. Ap

Vierailija
25/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sä et tykkäis sen ekan naisen toisesta miehestä?

Vierailija
26/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää yksi mies aivan hyvin. Jos hän taas rupeaisi puuhaamaan sisarvaimoa tähän perheeseen, niin sanoisin kyllä että kiitos ei.

Tietysti jos kaikki systeemit jossain perheessä todella on vapaaehtoispohjalla niin en ole ketään kieltämässä tai tuomitsemassa.

Vierailija
27/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sä et tykkäis sen ekan naisen toisesta miehestä?

Ei siinä kaikkien tarvitsisi hommailla keskenään välttämättä.

T. Ap

Vierailija
28/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täällä pk-seudulla on suhteellisesti paljon vähemmän miehiä, niin yhdellä hyvällä miehellä voisi hyvin olla parikin vaimoa.

T. Ap

Sinä olet naiseton vässykkämies, joka haaveilee monesta naisesta. 

Vierailija
29/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ajatus, pelkään käyvän kuitenkin niin, et jos ottaisin monta vaimoa, ei minkäänlaista lepohetkeä olisi ikinä kotona. Turhaan kuvittelisi hetkisen lepuuttavan sohvalla kun monta naista alkaisia nalkuttaa "mitäs siinä makaat taas." Tai jos kaikilla olisi menkat samaan aikaan.. Jokainen tietysti jotain seksihulluja joita pitäisi olla kokoajan panemassa. Pelottaisi tulla töistä kotiin.. 😬

Vierailija
30/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko yksi vaimoista olla transnainen ja muut cis?

Vierailija
31/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptiläinen tuttu muistuttaa että jokaisen vaimon mukana tulee myös anoppi ja appi ja muu suku. Katuu toista vaimoa, johon omat vanhemmat painosti. Kauhea stressi kahden suvun (+oma) tasapuolisesta kohtelusta kaikilla tavoilla.

Vierailija
32/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava ajatus, pelkään käyvän kuitenkin niin, et jos ottaisin monta vaimoa, ei minkäänlaista lepohetkeä olisi ikinä kotona. Turhaan kuvittelisi hetkisen lepuuttavan sohvalla kun monta naista alkaisia nalkuttaa "mitäs siinä makaat taas." Tai jos kaikilla olisi menkat samaan aikaan.. Jokainen tietysti jotain seksihulluja joita pitäisi olla kokoajan panemassa. Pelottaisi tulla töistä kotiin.. 😬

Tuollaiseen komboon kannattaisi ottaa joko toinen mies tai sitten pitäytyisit vain yhdessä naisessa.

T. Ap

Vierailija
33/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko yksi vaimoista olla transnainen ja muut cis?

Toki, jos se olisi kaikille osapuolille ok.

Vierailija
34/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rasisti vai kelpaisiko sinulle somalimies?

Vierailija
35/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täällä pk-seudulla on suhteellisesti paljon vähemmän miehiä, niin yhdellä hyvällä miehellä voisi hyvin olla parikin vaimoa.

T. Ap

Sinä olet naiseton vässykkämies, joka haaveilee monesta naisesta. 

Ei, vaan olen miehetön nainen, joka haaveilee käytännössä joka päivä rakkaudesta, läheisyydestä, s*ksistä ja parisuhteesta. Haaveilen yhdestä miehestä ja voisin olla myös kolmas pyörä naiselle ja miehelle tai osa isompaa perhekuntaa.

Tinderiin tai deittipalstoille en ole uskaltautunut, enkä baareissa käy koskaan, joten ainoa keino on haaveilla ja ehkä roikkua netissä valittamassa kohtalostani.

T. Ap (nainen)

Vierailija
36/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko rasisti vai kelpaisiko sinulle somalimies?

En ole rasisti, mutt tuollaista en tullut edes ajatelleeksi. Ehkä joku fiksu somalimies kävisi.

T. Ap

Vierailija
37/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa useampia miehiä. Niiden urheilu- ym. hössötys ärsyttää.

Ne voisivat hössöttää keskenään niin siihen ei tarvitse itse osallistua - ja pieni maskuliiltinen kilpailuhenki voisi edistää sovittujen asioden tapahtumista nopeammassa tahdissa

Vierailija
38/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa useampia miehiä. Niiden urheilu- ym. hössötys ärsyttää.

Ne voisivat hössöttää keskenään niin siihen ei tarvitse itse osallistua - ja pieni maskuliiltinen kilpailuhenki voisi edistää sovittujen asioden tapahtumista nopeammassa tahdissa

Tämä on totta. Tuon koko kuvion voisi yhdistää myös kaveruuteenkin tarvittaessa.

Vierailija
39/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aidosti nainen voisi ottaa monta erilaista miestä puolisoksi ja käyttää steriloituja miehiä tietysti ettei ne miehet voi pilata elämää.

Vierailija
40/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube armon virta Asko ja Kirsi Toivola luvattu maa Egyptissä.