Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniavioisuus olisi ratkaisu monen suomalaisen yksinäisyyteen

Vierailija
30.12.2021 |

Olen itse ns. betanainen eli monilta ominaisuuksiltani keskiverto ja ulkonäöltäni sellainen, etteivät miehet (puhumattakaan naisista) kiinnostu minusta kovinkaan usein, vaikka olenkin hoikka ja pitkähiuksinen.

Olen jo pidempään haaveillut sellaisesta, että saisin olla jollekin pariskunnalle ns. kolmas pyörä tai sitten kokonaan jonkun miehen kakkosvaimo. Eipä tosin sellaisiakaan ole kukaan tullut minulle ehdottamaan.

Jos mielipideilmasto muuttuisi moniavioisuutta suosivaksi, ehkä minäkin saisin rakkautta, läheisyyttä ja perheen. Sitä odotellessa...

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuulostaa malliesimekiltä sisäistetystä naisvihasta. Mahtavaa päästä jonkun ukkelin haaremiin jalkavaimoksi? Vielä enempi sisäsiittoisuutta Suomeen?

Kannattaa varmaan itse muuttaa sellaiseen maahan, josta tuollaisia yhteisöjä löytyy jo perinteisesti, eikä toivoa sitä kulttuuria Suomeen. Esim. USA:n valkoisilla uskiksilla on yhdenmiehen haaremeita. En muista sen ohjelman nimeä, jossa käydään pelastamassa naisia niistä yhteisöistä.

Vai olisiko aloitus sittenkin jonkin ylisläisen miehen kirjoittama?

Vierailija
42/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko siis, että moniavioisuuden salliminen tarkoittaisi, että kaikkien on otettava joku kolmanneksi pyöräksi?

Vai miksi olisit yhtäkkiä kiinnostavampi muiden mielestä kuin nyt olet?

Ei olisi pakko, mutta se olisi sallittua myös sosiaalisessa mielessä. Ehkä sitten kelpaisin paremmin jollekin - siis juuri kakkos- tai kolmosnaiseksi. Se olisi parempi kuin ei mitään ja seksuaalisesti suuritarpeinen mieskin voisi olla tyytyväisempi.

T. Ap

Sinä voit elää polyamorisessa suhteessa, uasn ei kieä. Naimisiin et voi mennä. Voit muuttaa Utahiin jossa iehellä saa lain mukaan olla usea vamo. Anna muiden ajatella asiasta mitä haluavat- vttuako se sinulke kuumuu tai vttuako se muikke kuuluu miten sinä elät,jos et lak8a riko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoikka ja pitkähihainen ja otat kakkoseen myös, saat täältä aviomiehen heti itsellesi. Jos naamasi ei miellytä niin voimme harrastaa seksiä siten, että sulle laitetaan pussi päähän. Tai voit pitää sitä pussia kotioloissa muutenkin. Riittää kun pitkät hiukset ja hoikka vartalo näkyvät. Minulle ei tarvitse puhua edes mitään. Miltä kuulostaa tarjoukseni?

Mikä ihmeen kakkosvimma monilla palsta-aktiivimiehillä tuntuu olevan?!? Miksi ette hommaa suhdetta suoraan gaymiehen kanssa vai eikö vehkeellä ole mittaa? En ymmärrä.

T. Ohis

Se on tiukempi kuin vagina. Miehistä en kiinnostu, nätti transnainen kävisi mutta heitä on vaikea löytää. Ja jokaiseen koloon tuo mukavaa lisävaihtelua seksissä. Penikseni on hyvän kokoinen, kiitos kysymästä. Ymmärrän etteivät kaikki ymmärrä toisten seksuaalisia mieltymyksiä :)

Vierailija
44/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se jonkinlainen ratkaisu naisten yksinäisyyteen, mutta pahentaisi rajusti miesten yksinäisyyttä, joka on jo nyt yleisempää kuin naisten yksinäisyys. Huippumiehillä olisi viisi vaimoa ja normaaleilla ei ketään.

Vierailija
45/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus kuulostaa malliesimekiltä sisäistetystä naisvihasta. Mahtavaa päästä jonkun ukkelin haaremiin jalkavaimoksi? Vielä enempi sisäsiittoisuutta Suomeen?

Kannattaa varmaan itse muuttaa sellaiseen maahan, josta tuollaisia yhteisöjä löytyy jo perinteisesti, eikä toivoa sitä kulttuuria Suomeen. Esim. USA:n valkoisilla uskiksilla on yhdenmiehen haaremeita. En muista sen ohjelman nimeä, jossa käydään pelastamassa naisia niistä yhteisöistä.

Ketju on jonkin miesùlisijan kirjoitus- haluaisi haarrmin itselleen- pll6a säännöllisesti ja kotiorjat taattuna. Kukaan nainen ei tuommoista haluaisi. Toisinpäin kyllä sopisi monellenaiselee= useampi mies.

Vierailija
46/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei kelpaa edes yhdelle niin millä todennäköisyydellä se löytäsi porukan joka huolii sen?

Vierailija
47/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monisuhteisuus on jo sallittua. Siitä vain etsimään polypiireistä seuraa.

Aina kun näistä on juttua, niin se on niin päin, että naisella on monta miestä. Ap haluaa toisin päin.

Vierailija
48/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täällä pk-seudulla on suhteellisesti paljon vähemmän miehiä, niin yhdellä hyvällä miehellä voisi hyvin olla parikin vaimoa.

T. Ap

Sinä olet naiseton vässykkämies, joka haaveilee monesta naisesta. 

Ei, vaan olen miehetön nainen, joka haaveilee käytännössä joka päivä rakkaudesta, läheisyydestä, s*ksistä ja parisuhteesta. Haaveilen yhdestä miehestä ja voisin olla myös kolmas pyörä naiselle ja miehelle tai osa isompaa perhekuntaa.

Tinderiin tai deittipalstoille en ole uskaltautunut, enkä baareissa käy koskaan, joten ainoa keino on haaveilla ja ehkä roikkua netissä valittamassa kohtalostani.

T. Ap (nainen)

Tässähän se vastaus tilanteeseesi tuli. Myös aloituksessa valitat, kun kukaan ei ole tullut sinulle ehdottamaan kolmen kimppaa. Missä niitä aloituksia sinulle kukaan tekisikään, jos et käy edes baareissa? 

Vierailija
49/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi et lähestyisi hui vi yhteisöä, heillehän tämä voisi sopia. Saisit lapsilauman kaupan päälle.

Vierailija
50/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näistä on juttua, niin se on niin päin, että naisella on monta miestä. Ap haluaa toisin päin.

Ei halua tosissaan, koska ei tee mitään yrityksenpoikastakaan siihen suuntaan. 

Vierailija
51/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessäkin naisessa on jo jaksamista, saati sitten kahdessa.

Jakaisitko sinä sitten mielummin yhden naisen niin että tällä olisi 2-3 aviomiestä samanaikaisesti? Kumma muuten että ne maat joissa hyväksytään miesten moniavioisuus eivät ole samalla tavoin avoimia naisten moniavioisuudelle.

Itse olen monogamian kannattaja tai mieluiten kahden asunnon suhteessa oleva, jolloin mies ja nainen asuvat erillään mutta tapaavat toisiaan silloin kun se heille sopii ja viettävät ns. laatuaikaa yhdessä.

Vierailija
52/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä käy mulle. Ottaisin 2-3 miestä.

Vierailija
53/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsit täysin väärin. Olen nainen ja kaipaan nimenomaan rakkautta, läheisyyttä ja s*ksiä. Mulle "naisvihaa" on se mun oma elämäni, joka on vuodesta toiseen yksinäisyyttä, ilman kosketusta ja ilman edes teoreettista mahdollisuutta perustaa perhettä.

Mulla on ollut esim. niin vähän s*ksiä elämäni aikana, ettei mun ole koskaan tarvinnut käyttää ehkäisyä. Ja olen hoikka ja pitkähiuksinen sekä siisti ja työssäkäyvä, ihan mukavaluonteinenkin. En vain kelpaa kenellekään miehelle ja pk-seudulla on muutenkin vaikeaa löytää vapaita miehiä. Eivät minulle tee aloitteita uskismiehetkään, tosin niitä vasta vähän onkin vapaina.

T. Ap

Vierailija
54/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään feminismi eli valkoisen miehen viha ja lopetetaan ukkojen tuonti nussimismielessä. Alkaa olla kaikilla kumppani, niinkuin ennen.

Vierailija
55/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla provo. Netistä löytyy paljon ihan tavallisia pariskuntia etsimässä kumppania polysuhteeseen. Jos aloittaja tätä oikeasti haluaisi, hän olisi tutkinut asiaa sen verran enemmän, ettei olisi yksittäisten lehtijuttujen ja omien kuvitelmiensa varassa.

Sosiaalisesti polysuhteet eivät ole vielä arkipäivää, mutta  näiden suhteiden paheksuminen tapahtuu lähinnä ihmisten omissa ajatuksissa ja netin anonyymeillä keskustelupalstoilla. Keskusteluja ei ole pakko lukea, eikä toisten ajatuksia kuule.

Vierailija
56/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täällä pk-seudulla on suhteellisesti paljon vähemmän miehiä, niin yhdellä hyvällä miehellä voisi hyvin olla parikin vaimoa.

T. Ap

Sinä olet naiseton vässykkämies, joka haaveilee monesta naisesta. 

Ei, vaan olen miehetön nainen, joka haaveilee käytännössä joka päivä rakkaudesta, läheisyydestä, s*ksistä ja parisuhteesta. Haaveilen yhdestä miehestä ja voisin olla myös kolmas pyörä naiselle ja miehelle tai osa isompaa perhekuntaa.

Tinderiin tai deittipalstoille en ole uskaltautunut, enkä baareissa käy koskaan, joten ainoa keino on haaveilla ja ehkä roikkua netissä valittamassa kohtalostani.

T. Ap (nainen)

Tässähän se vastaus tilanteeseesi tuli. Myös aloituksessa valitat, kun kukaan ei ole tullut sinulle ehdottamaan kolmen kimppaa. Missä niitä aloituksia sinulle kukaan tekisikään, jos et käy edes baareissa? 

En tiedä. Jatkan odottelua ja haaveilua. *phew* Onneksi tänne kirjoittaminen auttaa jaksamaan tätä turhautumista edes vähäsen.

Olen mä käynyt pari kertaa elämäni aikana baarissa (vuosia sitten), mutta ei siellä oikein kukaan tullut fiksusti juttelemaan selvin päin. En viihdy baareissa lainkaan ja nettideittijuttuihin en uskalla mennä siinä pelossa, jos ei sielläkään kukaan tekisi aloitetta tai jos joku yrittäisi vain huijata.

T. Ap

Vierailija
57/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polygamia ja polynandria kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessäkin naisessa on jo jaksamista, saati sitten kahdessa.

Jakaisitko sinä sitten mielummin yhden naisen niin että tällä olisi 2-3 aviomiestä samanaikaisesti? Kumma muuten että ne maat joissa hyväksytään miesten moniavioisuus eivät ole samalla tavoin avoimia naisten moniavioisuudelle.

Itse olen monogamian kannattaja tai mieluiten kahden asunnon suhteessa oleva, jolloin mies ja nainen asuvat erillään mutta tapaavat toisiaan silloin kun se heille sopii ja viettävät ns. laatuaikaa yhdessä.

Menisi gangbäng jutuksi tuollainen kuvio, jossa yksi nainen ja useampi aviomies. Toisaalta mikäs siinä, saisi nainen riittävästi takuulla seksiä.

Vierailija
58/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua tosissaan, koska ei tee mitään yrityksenpoikastakaan siihen suuntaan. 

Mulla on huono itsetunto ja olen ujo. Lisäksi mulla on konservatiiviset käsitykset pariutumisasioista. Oon kahdesti tehnyt aloitteen miehelle elämäni aikana ja toisen kanssa aloimme suhteeseen, mutta olin aina se innokkaampi osapuoli ja suhde päättyi. Ei se toimi, jos nainen on aloitteellinen. Silloin päätyy yhteen ei-kiinnostuneen ja parisuhdeasioissa laiskan miehen kanssa.

T. Ap

Vierailija
59/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla provo. Netistä löytyy paljon ihan tavallisia pariskuntia etsimässä kumppania polysuhteeseen. Jos aloittaja tätä oikeasti haluaisi, hän olisi tutkinut asiaa sen verran enemmän, ettei olisi yksittäisten lehtijuttujen ja omien kuvitelmiensa varassa.

Sosiaalisesti polysuhteet eivät ole vielä arkipäivää, mutta  näiden suhteiden paheksuminen tapahtuu lähinnä ihmisten omissa ajatuksissa ja netin anonyymeillä keskustelupalstoilla. Keskusteluja ei ole pakko lukea, eikä toisten ajatuksia kuule.

En käy missään deittipalstoilla, enkä käytä Tinderiä. En käy baareissakaan. En oikein uskalla tutustua muutenkaan uusiin ihmisiin. Tavallaan edelleenkin odottelen live-elämän treffipyyntöjä kadulla/junassa/bussissa/kaupassa.

Olen suunnitellut meneväni plastiikkakirurgille ja fiksailen itseni paremman näköiseksi. Sitten voisin saada kadullakin aloitteita ehkä? Nyt olen vain hoikka tavisplus-tason nainen parhaimmillanikin eli kukaan ei tule juttelemaan.

T. Ap

Vierailija
60/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies ja tämä on laaduton provo. Yritä ensi kerralla enemmän.