Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin kampaaja Birgitan katoaminen Helsingissä vuonna 2015! Hänet on jo julistettu kuolleeksi, mutta oikeasti mihin

Vierailija
21.10.2023 |

katosi? Ketään kirjoittelija käynyt hänen kampaamossa koskaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänellä ollut joku tapaaminen kampaamolla ja puhelin paikantui Tennispalatsille joka voisi olla reitillä. Toisen kampaajan mukaan ei koskaan tullut tapaamiseen, mutta pystyykö tuota todistamaan? 

Vierailija
2/11 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaan niin oudolta miten voi Suomessa hetkessä kadota ja Helsingin keskustassa vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birgitta ei itse ole enää tuona päivänä liikkunut. Joku muu on, Birgitan bussilipulla ja Birgitan känny mukana. Birgitan ruumis on jonnekin kesäpaikan läheisyyteen haudattu.

Veikkaisin.

Vierailija
4/11 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hänen ulkonäkönsä liittyy tähän? Olipas ilmoitusluontoinen asia.

Vierailija
5/11 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten hänen ulkonäkönsä liittyy tähän? Olipas ilmoitusluontoinen asia. Juuri tuon ulkonäön takia joku tehnyt hänelle jotakin. Birgitta ei oo halunnut ja tullut tapetuksi!

Vierailija
6/11 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Birgitta ei itse ole enää tuona päivänä liikkunut. Joku muu on, Birgitan bussilipulla ja Birgitan känny mukana. Birgitan ruumis on jonnekin kesäpaikan läheisyyteen haudattu.

Veikkaisin.

Jep. Tähän viittaisi sekin, että mitään videokuvaa Birgitan liikkumisista ei ilmeisesti ole. Jos hänet olisi kaapattu tai hän olisi noussut johonkin autoon tuolta Helsingin keskustassa, niin siitä olisi varmasti kuvaa. Vai oliko niin, että etsimään alettiin niin myöhään, ettei kuvia enää ollut?

Vierailija
7/11 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kampaamon nyt omistaa?

Vierailija
8/11 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Veikkaisin.

Sitten tämän pitäisi olla Birgitan läheinen joka on halunnut johdattaa epäilijät toisille jäljille. Yleensä puoliso on ykkös epäilty. 

Vierailija
9/11 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on kadonnut omasta tahdostaan?

Vierailija
10/11 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liittyy vaikka Kennedyyn?

Vierailija
11/11 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän mä luinkaan, että tämän tapauksen kohdalla poliisilla olisi epäily vai jopa käsitys ns. omaehtoisesta katoamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi