Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniavioisuus olisi ratkaisu monen suomalaisen yksinäisyyteen

Vierailija
30.12.2021 |

Olen itse ns. betanainen eli monilta ominaisuuksiltani keskiverto ja ulkonäöltäni sellainen, etteivät miehet (puhumattakaan naisista) kiinnostu minusta kovinkaan usein, vaikka olenkin hoikka ja pitkähiuksinen.

Olen jo pidempään haaveillut sellaisesta, että saisin olla jollekin pariskunnalle ns. kolmas pyörä tai sitten kokonaan jonkun miehen kakkosvaimo. Eipä tosin sellaisiakaan ole kukaan tullut minulle ehdottamaan.

Jos mielipideilmasto muuttuisi moniavioisuutta suosivaksi, ehkä minäkin saisin rakkautta, läheisyyttä ja perheen. Sitä odotellessa...

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessäkin naisessa on jo jaksamista, saati sitten kahdessa.

Vierailija
2/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä estää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko siis, että moniavioisuuden salliminen tarkoittaisi, että kaikkien on otettava joku kolmanneksi pyöräksi?

Vai miksi olisit yhtäkkiä kiinnostavampi muiden mielestä kuin nyt olet?

Ei olisi pakko, mutta se olisi sallittua myös sosiaalisessa mielessä. Ehkä sitten kelpaisin paremmin jollekin - siis juuri kakkos- tai kolmosnaiseksi. Se olisi parempi kuin ei mitään ja seksuaalisesti suuritarpeinen mieskin voisi olla tyytyväisempi.

T. Ap

Vierailija
4/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolloinhan naiset kasaantuisivat muutamalle miehelle

Vierailija
5/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksinen ei pitkähihainen..

Vierailija
6/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä estää?

Sosiaalinen estoisuus. Nykyisin vain vähän hörhähtävät ja äärimmäisen kokeneet henkilöt (ainakin lehtiartikkeleiden perusteella) tuntuvat harjoittavan tällaista avoimesti (?). Jos se olisi sallittua tavan kansalaiselle, niin mahdollisuuksia olisi enemmän ja harva jäisi enää sinkuiksi.

T. Ap

Vierailija
7/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että moniavoisuus toimii vain niillä joilla ei ole luonteessa mustasukkaisuutta. Se karsii aika monet pois.

Vierailija
8/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa useampia miehiä. Niiden urheilu- ym. hössötys ärsyttää.

Vierailija
9/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kilttimiesten ongelma olisi ehkä ratkaistu tällä. Onhan niitä semmoisia alfanaisia jotka voi hyvin tarvita monta miestä itselleen. Yksi edustussellainen, yksi tai kaksi tienaamaan rahaa ja yksi tekemään kotihommia.

Vierailija
10/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoikka ja pitkähihainen ja otat kakkoseen myös, saat täältä aviomiehen heti itsellesi. Jos naamasi ei miellytä niin voimme harrastaa seksiä siten, että sulle laitetaan pussi päähän. Tai voit pitää sitä pussia kotioloissa muutenkin. Riittää kun pitkät hiukset ja hoikka vartalo näkyvät. Minulle ei tarvitse puhua edes mitään. Miltä kuulostaa tarjoukseni?

Mikä ihmeen kakkosvimma monilla palsta-aktiivimiehillä tuntuu olevan?!? Miksi ette hommaa suhdetta suoraan gaymiehen kanssa vai eikö vehkeellä ole mittaa? En ymmärrä.

T. Ohis

Vierailija
11/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua nyt etsimästä moniavioisen suhteen? Koen, että yksinäisyyttäni ei parantaisi pari random aviomiestä/ naista vaan se, että minulla olisi ystäviä, joiden tiedän ymmärtävän minua.

Vierailija
12/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös kilttimiesten ongelma olisi ehkä ratkaistu tällä. Onhan niitä semmoisia alfanaisia jotka voi hyvin tarvita monta miestä itselleen. Yksi edustussellainen, yksi tai kaksi tienaamaan rahaa ja yksi tekemään kotihommia.

Totta. Itse oon tavallaan kilttinainen. Sellainen kiltti ja tylsä hissukkanainen.

T. Ap

Vierailija
13/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos rekrytoinnissa suosittaisiin yöeisesti matalasti koulutettuja, olisi heilläkin mahdollisuudet korkeapalkkaisiin työtehtäviin!

Ongelma ei ole instituutioissa ja toimintamalleissa, vaan yleisesti siinä, oletko kiinnostava, ns. "pätevä". Keskity itsesi kehittämiseen ja sosiaaliseen käyttäytymiseesi, eiköhän se siitä!

Vierailija
14/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sinua nyt etsimästä moniavioisen suhteen? Koen, että yksinäisyyttäni ei parantaisi pari random aviomiestä/ naista vaan se, että minulla olisi ystäviä, joiden tiedän ymmärtävän minua.

suomenlaki.

Vierailija
15/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monisuhteisuus on jo sallittua. Siitä vain etsimään polypiireistä seuraa.

Vierailija
16/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt yksiavioistakaan. Siis ainakaan pääosin vain odottelemalla. Moniavioisuus aktivoisi miehiä aloitteellisemmiksi ja naisen ottaminen (betankin siis) ei olisi niin suuri riski kuin nykyisin, kun kaikki vain tavoittelevat niitä parhaita alfoja.

T. Ap

Vierailija
17/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä aloitus on ns. hyvän mielen aloitus, niin olen itse päätynyt samaan lopputulokseen. Minulle riittää kaksi miestä, täyttämään toiveeni. Toiveet ovat ihan arjen asioita. Läheisyyden vuoksi kaksi miestä on taas epäkelpo ratkaisu. Ajatuksena kuitenkin inspiroiva.

Vierailija
18/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus, mielelläni lykkisin muitakin naisia.

M37

Vierailija
19/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa useampia miehiä. Niiden urheilu- ym. hössötys ärsyttää.

Voisihan siinä perhekuviossa olla vain yksi mies + 5 naista. Kotityötkin jakautuisivat niin, että olisi aika vähän tekemistä per henkilö. Synergiaetuja olisi paljon.

T. Ap

Vierailija
20/116 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos rekrytoinnissa suosittaisiin yöeisesti matalasti koulutettuja, olisi heilläkin mahdollisuudet korkeapalkkaisiin työtehtäviin!

Mielenkiintoinen ajatus. Työnantajat siis palkkaisivat työntekijöiksi ensisijaisesti sellaisia, joilla ei ole soveltuvaa koulutusta ja huonot mahdollisuudet pärjätä tulevassa tehtävässä. Voitaisiin siis jopa palkata luku- ja kirjoitustaidottomia suoraan huippuvirkoihin. 

Ihanko oikeasti?