Ihastunut varattuun...
Iskin silmäni yhteen mieheen yliopistolla, ja oon ollu ihan ihastunu siihen. Sain nyt tietää että se on varattu. Oon haaveillu siitä ihan liikaa ja edelleen haaveilen. Miten päästä tästä ihastumisen tunteesta eroon, ku edelleen joka kerta ku tulee katsekontakti sen kaa, mahassa lentää perhosia...
Kommentit (14)
Mikäänhän ei estä sinua etenemästä. Jos mies ei ole kihloissa tai avioliitossa niin onko hän kovinkaan varattu vielä.
Hän on seurustellut vuosia, joten uskon että on aika sitoutunut
Vierailija kirjoitti:
Hän on seurustellut vuosia, joten uskon että on aika sitoutunut
Ei kai siinä sitten auta muu kuin ihastua seuraavaan. Näin katoaa nykyinen mielestä.
Hienoa, että sinulla on selkärankaa olla sotkeentumasta varattuun mieheen!
Ihastus on vain tunne ja se menee kyllä ajan kanssa ohi, kun et itse lietso sitä. Keksi muuta tekemistä ja ajattelemista, niin ennemmin tai myöhemmin ihastuminen hiipuu.
Jos sillä on lapsia, pidä näpit erossa. Muuten ei niin väliä.
Olis helpompaa lopettaa hänen ajattelu, mutta ollaan viikoittain tekemisissä jollain tasolla, kun ollaan samassa harrastuksessa yliopistolla
Vähän naisellisia avuja näytille niin ukko unohtaa siviilisäätynsä.
Jos olet kaunis, saat miehen varmasti ainakin sänkyyn. Tämän jälkeen tiedät itsekin paremmin haluatko miehen vai ei.
Ainahan sitä voi vaihtaa, varsinkin jos olet parempi kuin nykyinen.
Yleensä, jos tutustuu paremmin, niin ihastus hiipuu, kun toinen ei elävässä elämässä vastaakaan sitä haavekuvaa. Silloin vapautuu ihastumaan toiseen.
Ihastuminen on vain tunne eli se menee kyllä ohi. Sitäpaitsi alussa sitä luo itse päässään ihastuksestaan illuusion eli käytännössä olet ihastunut omassa päässäsi luomaan mielikuvaan hänestä. Ja sehän ei välttämättä vastaa edes todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei opiskele yliopistolla.
Eihän hän sellaista väittänytkään.
Onko se suhun?