Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?

Vierailija
29.11.2021 |

Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??

Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?

Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?

Kommentit (828)

Vierailija
401/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin sitten hörhö-ketju.

Vierailija
402/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti kiinnostavan naisen kanssa ei yleensä tule mentyä nopeasti sänkyyn. Esim vaimon kanssa tutustumiseen kului kolmisen tuntia ihan vaatteet päällä. Nopeasti tarkoittaa sellaista puolta tuntia tai alle ensinäkemästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen takia just menenkin sänkyyn, kun olen tosissani. Miksi menisin sänkyyn, jos en ole tosissani? 

Siitä samasta syystä miksi yhden illan juttuja harrastetaan.

Vierailija
404/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ts. sait vasta nyt tietää, että ap on "hörhö"

Vierailija
405/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ts. sait vasta nyt tietää, että ap on "hörhö"

Aika pitkään ap onnistui sen multa piilottamaan, mutta nyt heräsi munkin hörhötutka.

Vierailija
406/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen takia just menenkin sänkyyn, kun olen tosissani. Miksi menisin sänkyyn, jos en ole tosissani? 

No ei todellakaan. En harrasta yhden illanjuttuja, koska en ole tosissani yhden illan seuralaisen kanssa. .

Vierailija
407/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hölmöläinen. Et ole tainnut koskaan rakastua kunnolla?

Silloin kun jalat menee alta, seksikin tapahtuu nopeasti (lue:heti).

Nimimerkki kokemusta on, ja se johti 15 vuoden suhteeseen.

Ja sinä hölmöläinen siellä. Se mitä sinulle tapahtuu, ei ole totuus koko maailman keskiössä, vaan sinun kokemuksesi ja elämäsi. T. Edellen yhdessä yli 20 vuoden jälkeen, eikö tulisesta rakastumisesta huolimatta edetty heti seksiin

Vierailija
408/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat pilata tuoreen ihmissuhteen taian panemisella?

Vierailija
409/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kypsässä iässä eli 50 v. kun olen tapaillut miehiä, eivät yleensä ole nostaneet metakkaa tai saaneet itkupotkuraivaria, kun olen sanonut että en mene läheisimmälle tasolle nopeasti. Yksi kyllä vitsaili että "en anna".

Avioliittoni solmin aikanaan mieheen, jonka kanssa koimme heti räjäyttävän kemian. Sitten neljä lasta.

Tosiaan nyt yksin jääneenä ovat kumppaniehdokkaat olleet ihan hyväksyviä sen suhteen että esim parien ulkoilu/harrastustreffien jälkeen kyllä kotoillaan ja loikoillaan ja suudellaan, mutta vaatteet päällä.

Olen kai ollut onnekas herrasmiehiä tavannut.

Miksi suhteet ovat päättyneet 1 - 6 kk.n jälkeen? En edes muista (😅) Joskus ottanut päähän joku pienikin asia tai valehtelu tai typeryys.

Vierailija
410/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen niin etten halua rikkoa sitä taikaa joka syntyy kun tapaa ihmisen joka kiinnostaa heti.

Lisäksi olen sellainen että haluan odottaa miten halu kasvaa. Kaksi-kolme kertaa tavata toinen ja jutella, istua lähekkäin, halata ja suudella, tehdä tutustumista toiseen tälläkin tavoin.

On mahtavaa kun huomaa että toinen tuntuu aina vain upeammalta ja läheisemmältä, halu kasvaa ja sitten kun sen annetaan purkautua puolin ja toisin niin se on hieno hetki.

Ja rakastelun jälkeen sitten, kun sä tunnet jo toista paremmin ei tule sellaista vierauden tuntua.

Joku filmitähtimies sanoi joskus että naisen kanssa synkkaa kun voi sängyssä nauraa yhdessä.

Vierailija
411/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kokematon seksissä, ei ihan 100% extra virgin :D mutta neitsytlevelit, että en siksiKään pysty heti taikka edes muutamien tapaamiskertojen jälkeen ainakaan penetratiiviseen seksiin. En suhtaudu seksiin kielteisesti taikka neuroottisesti taikka fundamentaalisti/estyneesti :D :D :D VAAN varovaisesti.  Tähän ei siis tarvita jotakuta käsittelemään meikäläistä kuin palvikinkkua ja jättämään lopuksi valumaan kuin lihatiskille. Vaan aitoa kohtaamista. ☀️

Haluaisin että mies on rakastava, ymmärtävä ei hyväksikäyttäjä taikka muutakaan ikävää. Turvallisuus myös henkinen turvallisuus on tärkeää. Moni mies ei Tinder-aikakaudella jaksa eikä välitä, seksi on liukuhihnatyyliä enemmistölle mutta minulle se ei ole sitä enkä lähde seksiin miehen kanssa, jolle se on kuin osa/vaihe jotain deittikaavaa ja joka ei näe sinua yksilönä ja rakkauden kohteena. Mutta sydämen asiat ovat vaikeita, 💛 vaikka kohdalle jotenkin ihmeellisesti jostain tulisi kunnon mies joka olisi ihastunut juuri minuun, niin olenko sitten ihastunut häneen.

Mikä on kemia. Aivan. Kun olisi henkistä ja fyysistä kemiaa, olisi hauskaa ja sytyttävää yhdessä, mutta tämä on kuin utopiaa, niin vaikeaa on ihmisten löytää sellaista ja siksi monet yleensä antavat mennä vaan eikä siinäkään ole vikaa. En etsi aktiivisesti ja ilmeisesti olen yksin tässä elämässä, sekin on ok, rakkautta on kuitenkin ilman suhdetta ja maailma on ihmeellistä. 

Vierailija
412/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nauti seksistä ellen oikeasti rakasta kumppaniani ja rakkauteen menee aikaa. Joten ei seksiä ennen suuria tunteita. 

Vierailija
413/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan oikein ymmärtänyt miten ilman seksiä toiseen tutustuisi jotenkin paremmin tai "rauhassa". Mitä omia suhteitani mietin niin niihin ihmisiin on tutustunut paljon nopeammin syvemmin ja kaikin puolin paremmin joiden kanssa on myös suhde mennyt nopeasti intiimiksi.

Se pelkkä tapailu on helposti sellaista jutustelua ja vähän ulkokultaista omien hyvien puolien esittelyä joka tuntuu minusta vähän teinimeiningiltä. Istutaan kahvilla tai käydään hohtokeilaamassa jne. En itse koe tutustuvani siinä mitenkään kovin hyvin.

Mutta kukin tavallaan tietysti.

Siis kyllähän sitä uusien ystävienkin kanssa tutustuu ja on hauskaa ensimmäisillä hengailukerroilla, ja siitä muuttuu vielä siistimmäksi kun tutustuu lisää?

En ymmärrä miksi miehen kanssa pitäisi hakea sen enempää jännitystä heti seksistä, päinvastoin en usko että olisi sopiva kumppani jos en viihtyisi sen seurassa ilman seksuaalista aspektia.

Minusta taas se, että mies on pyrkimässä heti housuihin on teinimeininkiä jos joku.

Ap

Miksi käännät tämän koko ajan niin että mies on se joka haluaa ja nainen joka jotenkin sitten suostuu tai "antaa"? Kyllähän nyt hyvänen aika se nainenkin voi haluta seksiä ihan siinä kuin mieskin ja olla jopa aloitteellinen.

Koska itse tosiaan haluan tutustua rauhassa jos ylipäätään haluan tutustua, joten seksiyritykset on tulleet enempi vähempi miehiltä.

Olen kyllä aloitteellinen jne., ei liity tähän nyt seksuaalisuuteni sinänsä vaan nimenomaan tutustumisesta kyse.

Minua tosiaan haluttaa yleensä jatkuvasti seksiä, mutta en halua sitä heti uuden ihmisen kanssa johon haluan tosissani tutustua, ja mietin että onko niin, että kulttuurissamme yleisesti on kuitenkin tapana niin tehdä?

Eli harrastaa seksiä uuden ihmisen kanssa, jota on tapailtu vasta muutama viikko?
Eli onko se normi ja jopa oletus?

Enkä siis paheksu tuota eli ei tarvitse puolustautua, vaan mietin _onko se niin_.

Ap

Ei kai se ole mikään varsinainen normi mutta moni pitää sitä kyllä ihan luonnollisena jos niin tapahtuu. Ei kukaan sinua vaadi muuttamaan omaa tapaasi. Lähinnä on ihmetelty jotenkin moralistista suhtautumistasi jossa ihmettelet miten ihmiset nyt noin voivat toimia.

He siis toimivat niin koska heille se sopii ja heistä se tuntuu luonnolliselta ja oikealta. Sinusta ei tarvitse tuntua mutta nyt ehkä ymmärrät helpommin miksi monet miehet ovat halunneet seksiä nopeasti. Se ei johdu siitä että he haluaisivat vain seksia (toki osa vain sitä haluaa) vaan että heidän suhtautumisensa seksiin on erilaista kuin sinulla.

En tiedä onko suhtautuminen seksiin erilaista kuin minulla, mutta jos olen kiinnostunut tutustumaan mieheen enemmänkin ja mies yrittää nopeasti seksiä / alkaa vihjailemaan seksiin päin, niin tietysti siitä tulee sellainen vaikutelma ettei miestä kiinnosta tutustua minuun.

En sinänsä moralisoi ketään, lähinnä olen hämmentynyt kun nyt vasta aloin miettimään kun tätä palstaa luin, että onko tuo sitten yleistäkin ja minä vaan jotenkin erilainen sitten.

Ja jos tuo on yleistä, niin nopeasti seksiä yrittävä mies ei välttämättä tajua antavansa tietynlaista kuvaa.

Ap

Olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa vaikka en todellakaan ole mikään siveyden sipuli, kumppaneita on ollut yli 10. 

Vierailija
414/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen niin etten halua rikkoa sitä taikaa joka syntyy kun tapaa ihmisen joka kiinnostaa heti.

Lisäksi olen sellainen että haluan odottaa miten halu kasvaa. Kaksi-kolme kertaa tavata toinen ja jutella, istua lähekkäin, halata ja suudella, tehdä tutustumista toiseen tälläkin tavoin.

On mahtavaa kun huomaa että toinen tuntuu aina vain upeammalta ja läheisemmältä, halu kasvaa ja sitten kun sen annetaan purkautua puolin ja toisin niin se on hieno hetki.

Ja rakastelun jälkeen sitten, kun sä tunnet jo toista paremmin ei tule sellaista vierauden tuntua.

Joku filmitähtimies sanoi joskus että naisen kanssa synkkaa kun voi sängyssä nauraa yhdessä.

Harlekiinia. Kerran pihtasin 6 kk, tuloksella ettei siitä mitään hyvää suhdetta koskaan tullut. Kun menee ohi se luonnollinen halu, jos vaan odottaa ja odottaa.

Vierailija
415/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 17 vuotta naimisissa tuon yhden illan jutun kanssa. Itse katson että jos ei heti ole kipinää ei sitä tulekaan.

Vierailija
416/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu 17 vuotta naimisissa tuon yhden illan jutun kanssa. Itse katson että jos ei heti ole kipinää ei sitä tulekaan.

Täällä naimisissa 15 v ja sänkyyn ekoilla treffeillä. Se 6 kk odottaminen johti laimeaan suhteeseen, en ikinä olisi mennyt naimisiin sen kanssa, meistä tuli kaverit vaan. 

Riskihän se on ja pitää olla varma, mutta ei seksi heti pilaa suhdetta jossa on oikeasti ainesta. Eikä 6 kk odottaminen tuo sitä kipinää.

Vierailija
417/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, mutta ei se tarkoita ettei kipinää ole jos sänkyyn ei heti hyppää. Tais tulla sulle ihan uutena tää. 

Vierailija
418/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään mene heti sänkyyn, en ole eläin. 

Vierailija
419/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. En harrasta yhden illanjuttuja, koska en ole tosissani yhden illan seuralaisen kanssa. .

No miten voi tietää ensimmäisenä iltana onko tosissaan vai ei jos heti menee silloin sänkyyn?

Sehän selviää juuri niin, ettei mene sänkyyn vaan katsoo onko tosissaan.

Tämä on se logiikka jota en ymmärrä. Pitää mennä heti sänkyyn ja kuitenkin sänkyyn mennään vaan ihmisen kanssa joka on tosissaan.

Ei ole oikein realistinen ajatus eikä voi olla edes mahdollista.

Monet kyllä menee sänkyyn, mutta eivät ole tosissaan jatkoa ajatellen. Hakevat hetken hupia.

En uskoisi mitään mitä joku sellainen minulle sanoisi jos heti olisi valmis hyppäämään sänkyyn.

Koska on ilmeisesti tehnyt niin muidenkin kanssa. On vain arkinen tapa, että seksiä harrastetaan kaikkien kanssa jotka sen mahdollistavat. Mitään tunteita ei siihen välttämättä liity, turha niin luulla tai uskotella.

En ymmärrä ovatko ne, joiden suhde on alkanut seksillä sitten niin harvoin saaneet toisen ihmisen "kiinni", että ovat sitten niin hullaantuneet kun jonkun ovat saaneet sänkyynsä ja myös sitä seksiä, ovat aivan haltioissaan.

Vierailija
420/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn mennään silloin kun siltä tuntuu, ja se tunne voi tulla heti tai myöhemmin. En tykkää synkyhommista tyypin kanssa, joka ei olisi minusta ihmisenä muutenkin kiinnostava.

Mitä "vakavammaksi" suhde voisi mielestäni mennä, sitä tärkeämpää on omalla kohdallani olla himmailematta sänkyhommien suhteen: jos homma ei toimi makkarissa, ei koko suhde voi toimia. Tai kai jollakin voi, mutta itselläni ei.

N37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi