Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?

Vierailija
29.11.2021 |

Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??

Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?

Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?

Kommentit (828)

Vierailija
441/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa minä menen vain siinä tapauksessa, että toisessa on potentiaalia kumppaniksi.

Irtoseksi ei kiinnosta.

Vierailija
442/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisten ihmisten pitäisi pelata jotain vaikeasti tavoiteltavaa tms. teennäistä? Jos toinen oikeasti kiinnostaa, niin kiinnostaahan se seksikin. Jos seksi ei ala aika nopeasti kiinnostamaan, niin ei se ala missään vaiheessa.

Älä sekoita asioita. Seksi voi hyvinkin kiinnostaa, mutta silti itsellä voi olla periaate, että seksi kuuluu vasta syvempään suhteeseen. Odotetaan kunnes toinen jo tunnetaan, ollaan muutakin kuin vain ihastuneita, ja hääpäiväkin jo kalenterissa.

t. seksiä rakastava konservatiivikristitty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkään jostain, niin halua myös sänkyyn mahdollisimman pian ja katsoa miltä se tuntuu. Jos on ihanaa, niin toivottavasti se yhteiselo siitä jatkuu. 

Vierailija
444/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen takia just menenkin sänkyyn, kun olen tosissani. Miksi menisin sänkyyn, jos en ole tosissani? 

Haluat pilata tuoreen ihmissuhteen taian panemisella?

Tässähän se tulikin lyhyesti ja ytimekkäästi.

Monet, varsinkiin tunteelliset ihmiset, haluavat juuri nautiskella siitä tuoreen ihmissuhteen taiasta. Se on se alkavan suhteen hienous ja myös monesti hyvän seksin salaisuus.

Antaa ensin tunteen vahvistua ja ihastuksen tulla mukaan.

Surettaa nämä nopeat etenijät. Heiltä jää tämä taika kokematta.

Tai ehkä eivät edes osaisi tai tajuaisi siitä nauttia. Ovat tunne-elämältään erilaisia.

Ehkä se taika on joillekin ihmisille välttämätön ja joillekin tarpeeton.

Täällä yleisin linja on mitä turhia odottelemaan jne. Noh, voit katsoa avioerotilastoja miltä ne näyttää. Nämä perimmäiset asenteet näkyy kaikki mulle heti, ei odoteta. Luultavasti eivät anna odotella uusissakaan ihastuksissaan vaan painavat menemään kun tuntuu, että pitää saada. Onneksi ei tarvitse tutustua näihin ihmisiin. Pitäkööt kertakäyttöiset ihmissuhteensa. 

Vierailija
445/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteiden rappio näkyy tosiaan täällä. Ja nää ylpeenä selittää että tämä on ainut ja oikea tapa. Salli mun nauraa :D

Vierailija
446/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menen mahdollisimman pian. 

Vierailija
447/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheata tuommoinen ihmisten koeajaminen.

Vierailija
448/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haluun karkkia niin mä otan sen heti. En mä odota ja säästä sitä. Kun ihminen on tällä henkisen kehityksen tasolla niin on vaan mahtavaa, että jokaiselle löytyy omansa. 

Vierailija
449/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes ja kondylooma tarttuvat, vaikka käyttäisi kondomia.

Vierailija
450/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondylooma aiheuttaa lapsettomuutta, itselläni onneksi 2 lasta, mutta en menisi silti.

Vierailija
451/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes tarttuu myös oireettomana.

Vierailija
452/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarttuvatko ne vähemmän muutaman kuukauden tapailun jälkeen? Nopeasti sänkyyn meneminen ei tarkoita yhdenyönjuttuja tai satoja kumppaneita. Minä menin kolmansilla treffeillä sänkyyn aviomieheni kanssa, se oli miehen eka kerta ja minulle hän on toinen kumppani (edellisen kanssa oli parisuhde). Kymmenen vuotta myöhemmin elämä on aivan täydellistä ja seksielämä juurikin niin villiä ja estotonta kuin ensimmäinen kerta antoi ymmärtääkin, juuri se vakuutti minut siitä, että mies oli oikea, kun olin jopa alkanut vähän empiä asiaa.

Vierailija
453/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen takia just menenkin sänkyyn, kun olen tosissani. Miksi menisin sänkyyn, jos en ole tosissani? 

Siitä samasta syystä miksi yhden illan juttuja harrastetaan.

Nuoletko herpes kalua?

Vierailija
454/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisten ihmisten pitäisi pelata jotain vaikeasti tavoiteltavaa tms. teennäistä? Jos toinen oikeasti kiinnostaa, niin kiinnostaahan se seksikin. Jos seksi ei ala aika nopeasti kiinnostamaan, niin ei se ala missään vaiheessa.

Ei minulla liity mitään tuollaista ”vaikeasti tavoiteltava”-ajatusta tähän, vaan yksinkertaisesti koen seksin helposti sekoittavan tutustumista ja rauhallinen ystävä-pohjainen tutustuminen enempi mieleeni.

Miehestä tulee myös herkästi pelimies-vibat, jos se yrittää heti seksiä.

Se taas ei liity asiaan mitenkään, että kiinnostaako seksi, sillä sitä ei tarvitse silti harrastaa heti.

Eikä mielestäni kannata. Minua haluttaa kyllä seksiä päivittäin, mutta en halua sitä heti uuden ihmisen kanssa jos on aie tutustua.

Ap

Tuosta tulee jotenkin sellainen kuva että sinusta ihmisessä on kaksi ihan irrallista puolta, se "oikea ihminen" ja sitten se seksipuoli. Tiedän että osa ihmisistä ajattelee jotenkin noin. Itse taas haluan nähdä ihmiset kokonaisuuksina jossa nämä puolet ovat erottamattomasti yhdessä. En siis koe tutustuvani ihmiseen kunnolla jos joku puoli hänestä jätetään kokonaan pois tai piiloon.

Uskonnollisissa piireissä kasvaneilla on vaikeuksia olla erottamatta noita puolia toisistaan. Joillakin uskovaisilla naisilla on jopa vaikeuksia jutellessa katsoa miestä silmiin seksin harrastamisen jälkeen.

Vierailija
455/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttuvatko ne vähemmän muutaman kuukauden tapailun jälkeen? Nopeasti sänkyyn meneminen ei tarkoita yhdenyönjuttuja tai satoja kumppaneita. Minä menin kolmansilla treffeillä sänkyyn aviomieheni kanssa, se oli miehen eka kerta ja minulle hän on toinen kumppani (edellisen kanssa oli parisuhde). Kymmenen vuotta myöhemmin elämä on aivan täydellistä ja seksielämä juurikin niin villiä ja estotonta kuin ensimmäinen kerta antoi ymmärtääkin, juuri se vakuutti minut siitä, että mies oli oikea, kun olin jopa alkanut vähän empiä asiaa.

Kyllä, siinä vaiheessa ehtii selvittää toisen taustoja ja käydä tarvittaessa testeissä. Meillä ei menty pariin ekaan kk sänkyyn ja myöskin edelleen yhtä villiä ja estotonta seksiä kuin ensimmäinen kerta antoi ymmärtää. Yhdessä 25 vuotta. 

Vierailija
456/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole etukäteissuunnitelmaa x kerrasta treffejä ja kuinka niissä sitten kulloinkin edetään. Fiiliksellä mennään. Jonkun kanssa seksi voi tuntua hyvältä idealta hyvinkin nopeasti, mutta useimpien kanssa ei voisi edes kuvitella moista, koskaan. Kaitpa se on sitä kuuluisaa kemiaa.

Seksuaalisena naisena ihmettelisin, jos mies ei mitään vihjausta seksin suuntaan viimeistään toisilla treffeillä tekisi, tulisi vähän sellainen enkö-naisena-kelpaa-fiilis. Ei se silti tarkoita, että petiin päädyttäisiin. Itse en suoraa ehdotusta tee, tahdon olla varma, että mieskin haluaa.

Ensimmäisille seksikerroille ei mielestäni kannata kauheasti paineita kasata, seksi paranee, kun oppii tuntemaan toisen haluja/tapoja. Siksi kuulostaa hiukan oudolta nuo "testaukset" ja testituloksen perusteella tutustumisen lopettamiset.

Vierailija
457/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, siinä vaiheessa ehtii selvittää toisen taustoja ja käydä tarvittaessa testeissä. Meillä ei menty pariin ekaan kk sänkyyn ja myöskin edelleen yhtä villiä ja estotonta seksiä kuin ensimmäinen kerta antoi ymmärtää. Yhdessä 25 vuotta. 

Hmm. Tein eksän kanssa noin. Sain klamydian kun kävi pettämässä.

Vierailija
458/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun ilmeisesti vähemmistöön, sillä en halua mennä heti sänkyyn jos olen tosissani. Yhtenä syynä on ihan varovaisuus, joka perustuu omiin ja ystävien kokemuksiin, eli haluan selvittää ensin ainakin perusasiat, joiden ilmeneminen olisi suhteen este. Esim. mies valehtelee, eikä olekaan eronnut/vapaa, on alkoholisti tms. Valitettavasti näitä tulee vastaan, itsekin olin joskus kovasti ihastunut tapailemaani kaikin puolin mukavaan ja rehellisenoloiseen mieheen, joka oli unohtanut kertoa että asuu avopuolison kanssa...

Toinen syy on siinä, että fyysisen lähentymisen jälkeen kiinnyn entistä voimakkaammin, ja haluan olla tietyllä tavalla varmalla pohjalla suhteen mahdollisuuksista, ennen kuin menen sänkyyn.

Mutta nyt puhutaan siis ajasta 1-1,5 kk, ei monia kuukausia tai vuosia.

Jos suhdeviritys on lähtökohtaisesti kevyempi, niin silloin ei ole syytä odottaa.

Vierailija
459/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan oikein ymmärtänyt miten ilman seksiä toiseen tutustuisi jotenkin paremmin tai "rauhassa". Mitä omia suhteitani mietin niin niihin ihmisiin on tutustunut paljon nopeammin syvemmin ja kaikin puolin paremmin joiden kanssa on myös suhde mennyt nopeasti intiimiksi.

Se pelkkä tapailu on helposti sellaista jutustelua ja vähän ulkokultaista omien hyvien puolien esittelyä joka tuntuu minusta vähän teinimeiningiltä. Istutaan kahvilla tai käydään hohtokeilaamassa jne. En itse koe tutustuvani siinä mitenkään kovin hyvin.

Mutta kukin tavallaan tietysti.

Mä kyllä ymmärrän. Haluaa henkistä mukaan.

Enemmistö osaa kyllä panna, mutta kaikki ei osaa olla.

Vierailija
460/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä samasta syystä miksi yhden illan juttuja harrastetaan.

Nuoletko herpes kalua?

Tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi