Käyttääkö teillä pojat pitkiä alushousuja?
Pakkaset tulivat ja meillä pojat (9 ja 12v) eivät noita tahdo käyttää.
Pakkaseenkin lähtevät pelkissä verkkareissa jollei vahdi.
Omien sanojensa mukaan muutkaan eivät (ehkä) käytä.
Kommentit (18)
Niitä kutsutaan kalsareiksi ja joo kyllähän pakkasella pitkät täytyy olla alla tai muuten paleltuu
Meillä käytää isä ensimmäisenä,Samalla opetaa mallin jälkipolvelle asiasta.
Käyttää. Ja vielä merinovillaa. Urheileva ja paljon ulkona liikkuva teini kyseessä, joka pitää itse huolen lämpimästä ja fiksusta pukeutumisesta.
Hifkin pukukoppiin jos joku tuli pitkissä kalsareissa niin treenien jälkeen ne oli leikattu saksilla lyhyiksi
Meillä käytetään vielä lisäksi välihousuja kovalla pakkasella. T. Poromies
Vierailija kirjoitti:
Hifkin pukukoppiin jos joku tuli pitkissä kalsareissa niin treenien jälkeen ne oli leikattu saksilla lyhyiksi
Jääkiekko onkin sairasta urheilua.
Eivät käytä koska he eivät ole mitään homoja.
Pojat 7 ja 10 käyttävät, ja käyttävät kyllä toppahousujakin. Ei kumpikaan ole vielä esittänyt sellaista ajatusta, että pitäisi päästä tuonne parinkympin pakkaseen pelkissä verkkareissa.
Meillä 12v näköjään lähti taas lenkkareissa, verkkareissa ja ohuessa takissa.
Kallis, mieluisana haluama kunnon takkikin jäi kotiin.
Eikö nykylapsia muka palele? -7 astetta näyttää mittari.
Bokserit, merinovillakalsarit, farkut tai kollarit ja päälle kuorihousut tai toppahousut. Tää Tampereen keskustassa 9- ja 11-vuotiailla pojilla.
Aamun pakkanen tuntui fmi:n mukaan -17 -asteiselta kun lähtivät kouluun.
Älkää pakottako poikianne käyttämään pitkiä kalsareita, itse joutunut tappelemaan aikoinani lapsena ja traumat niistä tuli.
Normi koulupäivinä, niistä ei ole, kuin riesaa. Eri asia jos reippast pakkaset ja reipssta toimintaa useita tunteja putkeen ulkona, mutta itse korvasin pitkikset tupla alkkareilla.
Nyorilla veri kiertää ja ei tule kylmä, hanskoja en myös käyttänyt ja aina oli kädet lämpimät.
Käyttää tottakai. Ei ne tytöt tykkää, jos plnsa jäädyttää.
Käyttää: 19, 16 ja 14 pojat. Eivät pidä palelemista mitenkään hauskana. Varmaan on kynnys matalampi kun harrastavat kesät talvet liikuntaa ulkona, joten pitkät kalsarit on aika kivat 2,5 tunnin ulkotreeneissä joulukuussa.
Ulkohousuista keskustellaan, kalsareista ei koskaan. Kukaan ei ole edes kysynyt niistä.
Minä kelpo äitinä laitoin aamulla poikasille (11-19v), pitkät kalsarit, paksummat käsineet, pipot, toppahousut tyrkylle. Kun tulin lounastamaan kotiin, nuorimmainen teki lähtöä ja jouduin pakottamaan paksummat kamppeet päälle. 19v oli lähtenyt ilman pipoa, verkkareissa, lenkkareissa ja ohuet käsineet kädessä pyörällä töihin. Pakkasta 20 astetta. Palelkoot mun puolestani.
Kyllä 17 käyttää. Pyörämatka kouluun 20 km suuntaansa. Pitää olla lämpimästi päällä, ettei jäädy.
Ei tämmöisenä hektisenä internet-aikana ehdi pukemaan kalsareita.