Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?
Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??
Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?
Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?
Kommentit (828)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen takia just menenkin sänkyyn, kun olen tosissani. Miksi menisin sänkyyn, jos en ole tosissani?
Siitä samasta syystä miksi yhden illan juttuja harrastetaan.
No ei todellakaan. En harrasta yhden illanjuttuja, koska en ole tosissani yhden illan seuralaisen kanssa. .
No miten voi tietää ensimmäisenä iltana onko tosissaan vai ei jos heti menee silloin sänkyyn?
Sehän selviää juuri niin, ettei mene sänkyyn vaan katsoo onko tosissaan.Tämä on se logiikka jota en ymmärrä. Pitää mennä heti sänkyyn ja kuitenkin sänkyyn mennään vaan ihmisen kanssa joka on tosissaan.
Ei ole oikein realistinen ajatus eikä voi olla edes mahdollista.
Monet kyllä menee sänkyyn, mutta eivät ole tosissaan jatkoa ajatellen. Hakevat hetken hupia.
En uskoisi mitään mitä joku sellainen minulle sanoisi jos heti olisi valmis hyppäämään sänkyyn.
Koska on ilmeisesti tehnyt niin muidenkin kanssa. On vain arkinen tapa, että seksiä harrastetaan kaikkien kanssa jotka sen mahdollistavat. Mitään tunteita ei siihen välttämättä liity, turha niin luulla tai uskotella.
En ymmärrä ovatko ne, joiden suhde on alkanut seksillä sitten niin harvoin saaneet toisen ihmisen "kiinni", että ovat sitten niin hullaantuneet kun jonkun ovat saaneet sänkyynsä ja myös sitä seksiä, ovat aivan haltioissaan.
Logiikkavirhe: kaikki ei harrasta tahallaan yhden illan juttuja, ja on harvinaista oikeasti kiinnostua. Silloin on turha keinotekoisesti juonia ja laskelmoida seksillä, asioiden pitää tapahtua aidosti ilman mitään pelailuaja. Kun oikeasti kiinnostavia on hyvin harvoin, ei voi puhua irtoseksistä, vaikka kerran vuosikymmeneen uskaltaa heti sänkyyn.
Mutta "ihan kivan" kanssa en mene sänkyyn, joko ollaan tosissaan, tai ei olla.
Ap:n kaltaiselle rehelliselle kristitylle pitäisi laittaa kukko huuleen jo kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Sänkyyn mennään silloin kun siltä tuntuu, ja se tunne voi tulla heti tai myöhemmin. En tykkää synkyhommista tyypin kanssa, joka ei olisi minusta ihmisenä muutenkin kiinnostava.
Mitä "vakavammaksi" suhde voisi mielestäni mennä, sitä tärkeämpää on omalla kohdallani olla himmailematta sänkyhommien suhteen: jos homma ei toimi makkarissa, ei koko suhde voi toimia. Tai kai jollakin voi, mutta itselläni ei.
N37
Miten voi tietää millainen se tuntematon ihminen on, vaikka tuntuu kiinnostavalta. Se on usein pelkkää seksiä tai himoa.
Ihminen voi oikeasti ollakin ihan erilainen kun häneen tutustuu. Minua ainakin harmittaisi kun olisin mennyt nopeasti sänkyyn enhestään tuntemattoman muka " kiinnostavavan" miehen kanssa. Esimerkiksi luullen häntä fiksummaksi tai ajatusmaailmaansa ihan erilaiseksi kuin tuntui.
Mikään ei harmita enempää kuin mennä sänkyyn miehen kanssa joka ei ollutkaan sellainen kuin luulin. Se jos mikä on ollut turha pano.
Nuorena näitä tuli tehtyä, mutta nyt ei edes tulisi mieleen.
Senverran olen viisastunut ja arvostan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen takia just menenkin sänkyyn, kun olen tosissani. Miksi menisin sänkyyn, jos en ole tosissani?
No ei todellakaan. En harrasta yhden illanjuttuja, koska en ole tosissani yhden illan seuralaisen kanssa. .
No miten voi tietää ensimmäisenä iltana onko tosissaan vai ei jos heti menee silloin sänkyyn?
Sehän selviää juuri niin, ettei mene sänkyyn vaan katsoo onko tosissaan.Tämä on se logiikka jota en ymmärrä. Pitää mennä heti sänkyyn ja kuitenkin sänkyyn mennään vaan ihmisen kanssa joka on tosissaan.
Monet kyllä menee sänkyyn, mutta eivät ole tosissaan jatkoa ajatellen. Hakevat hetken hupia.
En uskoisi mitään mitä joku sellainen minulle sanoisi jos heti olisi valmis hyppäämään sänkyyn.
Koska on ilmeisesti tehnyt niin muidenkin kanssa. On vain arkinen tapa, että seksiä harrastetaan kaikkien kanssa jotka sen mahdollistavat. Mitään tunteita ei siihen välttämättä liity, turha niin luulla tai uskotella.
En ymmärrä ovatko ne, joiden suhde on alkanut seksillä sitten niin harvoin saaneet toisen ihmisen "kiinni", että ovat sitten niin hullaantuneet kun jonkun ovat saaneet sänkyynsä ja myös sitä seksiä, ovat aivan haltioissaan.Logiikkavirhe: kaikki ei harrasta tahallaan yhden illan juttuja, ja on harvinaista oikeasti kiinnostua. Silloin on turha keinotekoisesti juonia ja laskelmoida seksillä, asioiden pitää tapahtua aidosti ilman mitään pelailuaja. Kun oikeasti kiinnostavia on hyvin harvoin, ei voi puhua irtoseksistä, vaikka kerran vuosikymmeneen uskaltaa heti sänkyyn.
Niin, olen ajatellutkin, että nämä heti seksiin ovat ihmisiä jotka menevät sitten sänkyyn kerran vuosikymmenessä, ei ihme, että sitten jäävät siihen "vuosikymmenen" ihmiseen kiinni.
Vertaan vain aikaan kun olin sinkku ja nuorempi. Naisena ravintolassa miehiä pyöri ympärillä ja pyysivät numeroa, olivat monetkin kinnostuneita. Monia mukavia miehiä tapailinkin, koska suurin osa oli ihan ok. Mutta en mennyt kyllä sänkyyn heti. Joidenkin kanssa kyllä tuli suhde, lyhyempi tai pidempi. Mutta vasta tutustumisen jälkeen.
Olisi ollut kyllä vilkasta seksin saralla jos kaikkien niiden, joiden kanssa tapailin ja tuntuivat kivoilta, jopa kipinää oli, olisin mennyt sänkyyn heti kun huomasin kiinnostavuuden.
Mutta en edes ajatellut, että nyt kun on vuosisadan mahdollisuus niin pitäähän siitä tilaisuudesta ottaa kiinni.
Koska miehiä ja tilaisuuksia oli niin mitää hoppua seksiin ei ollut, päinvastoin. Ei ollut pelkoa, että jos en nyt ota tilaisuudesta vaarin niin menee taas aikaa kun tulee tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ovatko ne, joiden suhde on alkanut seksillä sitten niin harvoin saaneet toisen ihmisen "kiinni", että ovat sitten niin hullaantuneet kun jonkun ovat saaneet sänkyynsä ja myös sitä seksiä, ovat aivan haltioissaan.Logiikkavirhe: kaikki ei harrasta tahallaan yhden illan juttuja, ja on harvinaista oikeasti kiinnostua. Silloin on turha keinotekoisesti juonia ja laskelmoida seksillä, asioiden pitää tapahtua aidosti ilman mitään pelailuaja. Kun oikeasti kiinnostavia on hyvin harvoin, ei voi puhua irtoseksistä, vaikka kerran vuosikymmeneen uskaltaa heti sänkyyn.
Logiikkasi toimii vain omaan suuntaasi.
Mistä tiedät, että se toinenkin on kiinnostunut muusta kuin seksistä?
Vaikka itse olisit kuinka tosissasi kerran vuosikymmenessä niin toiselle se voi olla ihan muuta.
Miten on mahdollista tavata sattumalta toinen samanhenkinen ihminen, että nyt kun mennään seksiin niin se on sitten niin, että ollaan tosissaan.
Toisellehan se voi olla vaikka joka viikkonen juttu. Tai tavanomainen elämään kuuluva asia.
Ei mitenkään maailmaa mullistava tai tunteita herättävä juttu.
Vaikka sinulle olisikin
Vierailija kirjoitti:
Vihkimisen jälkeen kerkiää.
Tämä on se huonoin tapa toimia,
Seksuaalisuus on vahva osa yhteensitoutumista ja perusta parisuhteelle.
Hämmentävä ketju. Seksihän on todella perusteellista, tehokasta ja pirun nopeaa tutustumista. Eikä poissulje mitään muutakaan tutustumista yhtään mitenkään, mutta jos se ei toimi, niin koko muu tutustuminen on ollut aivan täysin turhaa. Eli jos sitä harrastaa vasta myöhemmin, niin helposti on vain tuhlannut aikaansa ja rikkonut itseään ihan turhaan elätellen turhaa toivoa toimivasta suhteesta. En sano että heti ekalla tapaamisella sitä pitäisi harrastaa, mutta jos vielä kolmannella kerralla ylipäätään pystyy pitämään näpit irti toisistaan, niin ihan turha juttu muutenkin jo kyseessä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat pilata tuoreen ihmissuhteen taian panemisella?
Tässähän se tulikin lyhyesti ja ytimekkäästi.
Monet, varsinkiin tunteelliset ihmiset, haluavat juuri nautiskella siitä tuoreen ihmissuhteen taiasta. Se on se alkavan suhteen hienous ja myös monesti hyvän seksin salaisuus.
Antaa ensin tunteen vahvistua ja ihastuksen tulla mukaan.
Surettaa nämä nopeat etenijät. Heiltä jää tämä taika kokematta.
Tai ehkä eivät edes osaisi tai tajuaisi siitä nauttia. Ovat tunne-elämältään erilaisia.
Ehkä se taika on joillekin ihmisille välttämätön ja joillekin tarpeeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen ajatellutkin, että nämä heti seksiin ovat ihmisiä jotka menevät sitten sänkyyn kerran vuosikymmenessä, ei ihme, että sitten jäävät siihen "vuosikymmenen" ihmiseen kiinni.
Vertaan vain aikaan kun olin sinkku ja nuorempi. Naisena ravintolassa miehiä pyöri ympärillä ja pyysivät numeroa, olivat monetkin kinnostuneita. Monia mukavia miehiä tapailinkin, koska suurin osa oli ihan ok. Mutta en mennyt kyllä sänkyyn heti. Joidenkin kanssa kyllä tuli suhde, lyhyempi tai pidempi. Mutta vasta tutustumisen jälkeen.
Olisi ollut kyllä vilkasta seksin saralla jos kaikkien niiden, joiden kanssa tapailin ja tuntuivat kivoilta, jopa kipinää oli, olisin mennyt sänkyyn heti kun huomasin kiinnostavuuden.
Mutta en edes ajatellut, että nyt kun on vuosisadan mahdollisuus niin pitäähän siitä tilaisuudesta ottaa kiinni.
Koska miehiä ja tilaisuuksia oli niin mitää hoppua seksiin ei ollut, päinvastoin. Ei ollut pelkoa, että jos en nyt ota tilaisuudesta vaarin niin menee taas aikaa kun tulee tilaisuus.
Voi reppana, et tajunnut sanaakaan. Kyllä mullakin pyöri niitä kiinnostuneita, mutta kun minua ei kiinnostanut kun tämä yksi/vuosikymmen, niin en pannut niitä muita. Kun se on oikea, sen vaan tietää. ellei ole varma, tyyppi on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet, varsinkiin tunteelliset ihmiset, haluavat juuri nautiskella siitä tuoreen ihmissuhteen taiasta. Se on se alkavan suhteen hienous ja myös monesti hyvän seksin salaisuus.
Tai ehkä eivät edes osaisi tai tajuaisi siitä nauttia. Ovat tunne-elämältään erilaisia.
Kuule, ihan on kokeiltu sitä kuukausien pihtaamista, eikä taikaa tullut sitten myöhemminkään, vaan vaivaannuttavaa huonoa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on jotakin Harlekiinia, sori vaan
Luin vain otsikon. Ja kyllä mä menen nopeasti sänkyyn, kun oon ihan tosissani menossa nukkumaan.
Kyllä siis todellakin. Ihan on tullut hyvinkin vakavia suhteita ihastumisista, vaikka olen hypännyt heti sänkyyn, kun pystyy. Tietenkin, ihastuneena tehdään niin.
Ällöttää amerikkalaisten "romanttisten" elokuvien neitsytihannointi missä naisen seksi on kauppatavaraa ja vaihdon väline. Ei kuulu suomalaiseen perinnekulttuuriin ja toivon, että tämä seksi vaihdon välineenä muoti menee äkkiä pois ja ohi.
Varmaan toi "ei seksiä ennenkuin x " on ajalta ennen kunnollista ehkäisyä koska jos lapsia alkaa tulla niin se morjens.
Kunnon tutustumiseen tarvitaan tunteminen myös seksin saralla. Kuten jo joku sanoikin, hukkaan on mennyt aika jos ei seksi toimi.
Rakastelu on tutustumista parhaimmillaan. Ottaako huomioon vai riittääkö vain yhden nautinto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logiikkasi toimii vain omaan suuntaasi.
Mistä tiedät, että se toinenkin on kiinnostunut muusta kuin seksistä?
Vaikka itse olisit kuinka tosissasi kerran vuosikymmenessä niin toiselle se voi olla ihan muuta.
Miten on mahdollista tavata sattumalta toinen samanhenkinen ihminen, että nyt kun mennään seksiin niin se on sitten niin, että ollaan tosissaan.
Toisellehan se voi olla vaikka joka viikkonen juttu. Tai tavanomainen elämään kuuluva asia.
Ei mitenkään maailmaa mullistava tai tunteita herättävä juttu.
Vaikka sinulle olisikin
Sen vaan tietää. Sinä vaan et ole tavannut oikeasti sopivaa, tietäisit jos olisit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siis todellakin. Ihan on tullut hyvinkin vakavia suhteita ihastumisista, vaikka olen hypännyt heti sänkyyn, kun pystyy. Tietenkin, ihastuneena tehdään niin.
Ällöttää amerikkalaisten "romanttisten" elokuvien neitsytihannointi missä naisen seksi on kauppatavaraa ja vaihdon väline. Ei kuulu suomalaiseen perinnekulttuuriin ja toivon, että tämä seksi vaihdon välineenä muoti menee äkkiä pois ja ohi.
Joo. Ja vielä isä luovuttaa neitsyen toiselle miehelle. Yöks.
Ennen tosiaan oli se raskauden riski, mikä teki elämästä muutenkin vaikeaa.
Toisilla treffeillä, tuntui luontevalta kun toinen tuntui oikealta. Edelleen onnellisesti yhdessä.
No jos en ole tosissani niin en mene sänkyyn olenkaan. Jos olen tosissani niin mitä sitä turhia oottelemaan.
Ei, mutta muutaman tapaamiskerran odottaminen ei myöskään hukkaa sitä kipinää jos sitä on. Voi vaikka jopa voimistua kun tulee tunteet mukaan.
En ymmärrä kauheaa hätää, että kun nyt on kipinää niin heti sänkyyn. Silloinhan vasta onkin ihanaa ensin tutustua toiseen kun mukana on se kihelmöivä kipinä. Kun sitten luontevasti mennään sänkyyn niin se on usein oikeaa ilotulitusta.
Ette käsitä jos ette ole kokeneet.
Kipinää joko on tai ei ja ilman kipinää ei sänkyyn kannata mennä. Ja se kipinä ei odottamalla tule jos ei ole tullakseen.