Ystävä pissi silmään :(
Lapsuudenystäväni, jonka kanssa olemme aina olleet läheisiä on menossa huhtikuussa naimisiin. Olen ollut häistä aivan innoissani, hän pyysi minut mm. mukaan mekko-ostoksille syksyllä ja katselimme yhdessä myös juhlapaikkoja. Sain juuri äsken kuulla, että ovat juhlineet polttareita viime viikonloppuna. Minua ei kutsuttu. Kysyin yhteiseltä kaveriltani ketä siellä oli, hän vastasi että "kavereista kaikki jotka on kutsuttu häihin", ihmetteli vielä mikä este minulla oli... Eli siis minua ei näköjään kutsuttu häihinkään jos muut ovat kutsun saaneet! Suututtaa! Ihminen jota olen pitänyt "lisäsiskona" pikkusiskoni lisäksi, joka pyysi minut esikoisensa kummiksi. Ei halua minua häihin. Olenko lapsellinen kun suutun? Mitä oikein teen? Morsian ei vielä tiedä että tiedän.
Kommentit (416)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:25"]Ennen av:lla käyntiä en kyllä tullut ajatelleeksikaan, minkälaista kanssahiihtäjää tuolla kaduilla kanssani tallustaa. Taas saa vaan pyöritellä päätään... Mulle tuli mieleen, että jos tämä morsio ei koe ap:n sopivan porukkaan? On kyllä silti äärimmäisen vastenmielinen ja huono syy jättää kutsumatta häihin. Sinuna, ap, selvittäisin syyn, miksei kutsua kuulunut. Vastauksen perusteella sitten jatkotoimenpiteenä suora ystävyyden katkaisu tai asian selvittely.
[/quote]
Kaikennäkösiä hiippareita mahtuu mukaan. Mullekin ystävä tai siis entinen sellainen sanoi pitävänsä perhehäät, jälkeenpäin paljastui että vieraita olikin ollut n 70. Hyvähän se vain toisaalta oli että kävi selväksi, että minä olen kuvitellut suhteeltamme liikoja.
[/quote]
On sattunut mun kaveripiirissä kans. En ollut itse se joka jätettiin ulos mutta oli sitä hurja seurata. Morsian kielsi kutsumasta yhtä yhteistä ystävää polttareihin eikä myöskään kutsunut häihin. Keitti hänelle sitten kuitenkin erikseen "hääkahvit" lahjan toivossa. Syyksi paljasti kännissä polttareissa, että haluaa olla kaunein nainen omissa häissään... oli ilmeisesti aina jäänyt tämän kauniin ystävänsä varjoon. Aika aikuismaista käytöstä, sanoisin.
[/quote]
Saiko lahjansa? :DDD
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:37"]Mutta eikö missään vaiheessa tullut puheeksi itse häätilaisuus? Siis sillä tavalla, että olisit suunnitellut vaikka omaa pukeutumista? Tai lastenhoitoa? Tai ihan mitä tahansa, josta olisi tullut ilmi että odotat kutsua häihin? Mä olin myös hyvän ystäväni hääjärjestelyissä apuna, mutta kyllä siinä alusta asti puhuttiin asioista, joita hääjuhlassa tapahtuu, puhuin myös omasta pukeutumisesta, mietittiin missä yövytään jne. Eli paljon tilanteita, joissa tulee ilmi, että odotin kutsua ihan itsestäänselvästi (ja tietysti sen sain). En vaan oikein ymmärrä tilannetta, ettei olisi tullut aiemmin ilmi, ettet saa kutsua vai onko morsian ihan totaalisesti valehdellut sinulle tähän asti että olet kutsuttu, vaikket tosiasiassa olekaan? [/quote] On ollut puhetta esim mekosta ja ollaan jopa yhdessä katsottu minulle netistä mekkoa. Kutsuja askarreltiin yhdessä, kutsulistaa en tosin nähnyt. En osannut hämmästellä kutsun puutetta kun ollaan tosiaan näistä asioista puhuttu niin paljon. AP
[/quote]
Ok. Nyt tosiaan kysyisin ystävältä ihan suoraan, että miksi ihmeessä et ole kutsuttu häihin. Ei mitään passiivis-aggressiivisia viestejä eikä mitään katkaisen välit enkä puhu hänelle enää koskaan sanaakaan -meininkiä, koska onhan tuo ihan outoa ja haluaisin selvittää asiat.
Todennäköisesti suhteenne ei morsiamen mielestä ole yhtä merkittävä ja läheinen kuin sinun mielestäsi, mutta hyvähän siihen on saada selvyys.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:10"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:03"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:59"]NO kysy nyt hyvä ihminen,e ttä miksi ottaa sut mukaan häävalmisteluihin jos et niihin millään tavalla liity? :O [/quote] Miksi kysyisin? Ei se muuta sitä asiaa että hän valehteli minulle. AP [/quote] Mä alan ymmärtää sun ystävää.. Nyt sitä viestiä ja pistä kova kovaa vastaan, en mä ainakaan antaisi itseäni kohdella noin moukkamaisesti ja olisi ihan hiljaa sen jälkeen. Onko näitä tempauksia ollut matkanvarrellanne aiemminkin? [/quote] Anteeksi mitä? Meinaat että kaason tehtäviä hoitanut on sopiva palkita paskamaisella käytöksellä? Tässähän tais nyt löytyä ne muut hirviömorsiamet jotka perustelee kusipääkäytöksensä sillä, että muut olisi muka sen ansainneet :D [/quote] Hieno sisälukutaito *klap klap* Mua ei mikään muu vituta niin paljon kuin selän takana pauhaavat naiset, jotka sitten nysveröivät tositilanteessa. Ensin parutaan ja pyydetään analyyseja, mutta itse parun kohteelta ei kysellä mitään tai vaadita selityksiä. Ensimmäinen lause oli sarkasmia, eli "ymmärrän nyt ystävääsi"; ensin kauhea itkuvonkuparku, ja kun kehoitetaan selvittämään tilannetta, niin "en tiedä mitä sanoa". Mulla ainakin riittäisi sanottavaa tuossa tilanteessa; vaikka vastuu olisi tuolla mosnterneidolla ottaa yhteyttä, niin välit voi selvittää joskus itse tai muuten joutuu odottamaan aikas pitkään. Miksi se on niin hiton vaikeaa laittaa sitä viestiä ja kysyä monsterimorsiamelta suoraan vaan sen sijaan kirjoitetaan av:lle sympatiapisteiden toivossa? Me ei tiedetä noista väleistä hevonhuiluakaan, ne voivat olla aivan toiset kuin mitä ap täällä kertoo, joten nyt päät kiinni ja odotellaan jospa ap avaisi tuntemuksiaan enemmän. [/quote] No mulla ei ainakaan olisi MITÄÄN SANOTTAVAA ihmiselle joka kohtelee minua noin. En edes katsoisi häneen päin jos tulisi kadulla vastaan. Miksi ihmeessä vaivautuisin ottamaan yhteyttä?
[/quote]
Se on sinun murheesi.. Kuka sanoi, että puhuisin sen jälkeen enää sanaakaan? :3
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:37"]Mutta eikö missään vaiheessa tullut puheeksi itse häätilaisuus? Siis sillä tavalla, että olisit suunnitellut vaikka omaa pukeutumista? Tai lastenhoitoa? Tai ihan mitä tahansa, josta olisi tullut ilmi että odotat kutsua häihin? Mä olin myös hyvän ystäväni hääjärjestelyissä apuna, mutta kyllä siinä alusta asti puhuttiin asioista, joita hääjuhlassa tapahtuu, puhuin myös omasta pukeutumisesta, mietittiin missä yövytään jne. Eli paljon tilanteita, joissa tulee ilmi, että odotin kutsua ihan itsestäänselvästi (ja tietysti sen sain). En vaan oikein ymmärrä tilannetta, ettei olisi tullut aiemmin ilmi, ettet saa kutsua vai onko morsian ihan totaalisesti valehdellut sinulle tähän asti että olet kutsuttu, vaikket tosiasiassa olekaan? [/quote] On ollut puhetta esim mekosta ja ollaan jopa yhdessä katsottu minulle netistä mekkoa. Kutsuja askarreltiin yhdessä, kutsulistaa en tosin nähnyt. En osannut hämmästellä kutsun puutetta kun ollaan tosiaan näistä asioista puhuttu niin paljon. AP
[/quote]
No sittenhän tämä juttu käy vain hämärämmäksi, jos ollaan sinulle yhdessä mekkoakin katseltu?!
Jos olisin sinä, en kyllä nielisi tätä ilman mitään selitystä.
[/quote]
Eikä sitten tosiaan siinä mekkojen katselun yhteydessä sanonut, että kutsua ei ole tulossa? Olisiko tosiaan sitten niin, että sen jälkeen on tapahtunut jotain, miksi ei halua sinua häihinsä muttei vaan uskalla sitä kertoa?
Hei ap. Sun kaveri kuulostaa ihan mun serkulta. On sellainen kaikkien kaveri ja melkein kaikki luulee olevansa hyviä ystäviä hänen kanssaan, vaikka nainen tekee ohareita jatkuvasti. Teki tuollaisen samanlaisen tempun minulle. Antoi kaasotehtäviä - ihan siis käytti sanaa kaaso - sitten jossain vaiheessa meni vitun vaikeaksi kun aloin kysellä että pitäisikö kutsut askarrella ja lähettää jne. Kakisti sitten lopulta ulos lähettäneensä jo kutsut mutta minua vain ei ole kutsuttu. Mitään muuta syytä ei osannut antaa kuin: "en tiennyt että se on sulle niin tärkeää". Ei olla sen jälkeen pidetty yhteyttä, tästä on kaks vuotta.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:40"]
[/quote]
Eikä sitten tosiaan siinä mekkojen katselun yhteydessä sanonut, että kutsua ei ole tulossa? Olisiko tosiaan sitten niin, että sen jälkeen on tapahtunut jotain, miksi ei halua sinua häihinsä muttei vaan uskalla sitä kertoa?
[/quote]
No ei sanonut. Kyllä minä tietäisin jos olisi sanonut että ei ole kutsuttu. Ei vastaa näköjääm viestiinikään. AP
Kysy siltä. Naiset on ihan ok mutta kylle te olette sekaisin, kun ette osaa sanoa mitään asioita. Teillä menee koko elämä pohtiessa juttuja, jotka voi ratkaista minuutissa. Ihan oikeasti tämä on vakava ongelma ihmis-suhteissa kun ei koskaan kerrota mikä on vikana tai selvitetä asioita. Asioista kyllä puhutaan mutta väärien henkilöiden kanssa, niinkuin tässäkin tapauksessa. Kysy nut kun ei tuo tuon kurjemmaksi kuitenkaan muutu.
Oletko ap varma ettei morsian lue vauvapalstaa? Älysitkö muuttaa häiden ajankohtaa tms ettei tunnista itseään?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:49"]
Hei ap. Sun kaveri kuulostaa ihan mun serkulta. On sellainen kaikkien kaveri ja melkein kaikki luulee olevansa hyviä ystäviä hänen kanssaan, vaikka nainen tekee ohareita jatkuvasti. Teki tuollaisen samanlaisen tempun minulle. Antoi kaasotehtäviä - ihan siis käytti sanaa kaaso - sitten jossain vaiheessa meni vitun vaikeaksi kun aloin kysellä että pitäisikö kutsut askarrella ja lähettää jne. Kakisti sitten lopulta ulos lähettäneensä jo kutsut mutta minua vain ei ole kutsuttu. Mitään muuta syytä ei osannut antaa kuin: "en tiennyt että se on sulle niin tärkeää". Ei olla sen jälkeen pidetty yhteyttä, tästä on kaks vuotta.
[/quote]
Me pidettiin kerran "bileet". Yksi sisarus ihmetteli, miksi ei saanut kutsua. Ei tullut mieleenkään kutsua, koska ei ole mikään bilettäjä. Kutsuttiin ihmisiä, jotka tanssii, laulaa karaokea ym. Se vaikuttaa juhlatunnelmaan, jos joku vaan istuu nurkassa ja ihmettelee menoa. Silti sisarus on meille (oikeasti) tosi tärkeä esim. joulun on luonamme. Mutta tuohon illanviettoon vain ei sopinut porukkaan.
Oletko ap ollut hänelle sellainen "sisko", joka tekee kaiken, mitä hän pyytää. Autat, juttelet ym. Olet hänelle itsestäänselvyys. Oletko itse saanut suhteesta saman verran takaisin? Jos olet hänelle vain se "pikkusisko", jota ei kutsuta isosiskojen partyihin? Älä alennu anelemaan kutsua häihin. Mutta kysy selkeästi "miksi ei minua kutsuttu". Odota mitä vastaa, ja sitten tee päätelmäsi.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:55"]Oletko ap varma ettei morsian lue vauvapalstaa? Älysitkö muuttaa häiden ajankohtaa tms ettei tunnista itseään?
[/quote]
Hyvä olisi jos lukisi. Ehkä heräisi miettimään asiatonta käytöstään.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:40"]
[/quote]
[/quote]
No ei sanonut. Kyllä minä tietäisin jos olisi sanonut että ei ole kutsuttu. Ei vastaa näköjääm viestiinikään. AP
[/quote]
Ala pommittamaan sitä viesteillä. Se on sulle vastauksen velkaa. Kerro niissä miten pahalta tuntuu, niin ehkä hän muuttaa mielensä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:55"]
Oletko ap varma ettei morsian lue vauvapalstaa? Älysitkö muuttaa häiden ajankohtaa tms ettei tunnista itseään?
[/quote]
Mitä väliä sillä on? Ap ei ole sanallakaan esim. haukkunut henkilöä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:40"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:37"]Mutta eikö missään vaiheessa tullut puheeksi itse häätilaisuus? Siis sillä tavalla, että olisit suunnitellut vaikka omaa pukeutumista? Tai lastenhoitoa? Tai ihan mitä tahansa, josta olisi tullut ilmi että odotat kutsua häihin? Mä olin myös hyvän ystäväni hääjärjestelyissä apuna, mutta kyllä siinä alusta asti puhuttiin asioista, joita hääjuhlassa tapahtuu, puhuin myös omasta pukeutumisesta, mietittiin missä yövytään jne. Eli paljon tilanteita, joissa tulee ilmi, että odotin kutsua ihan itsestäänselvästi (ja tietysti sen sain). En vaan oikein ymmärrä tilannetta, ettei olisi tullut aiemmin ilmi, ettet saa kutsua vai onko morsian ihan totaalisesti valehdellut sinulle tähän asti että olet kutsuttu, vaikket tosiasiassa olekaan? [/quote] On ollut puhetta esim mekosta ja ollaan jopa yhdessä katsottu minulle netistä mekkoa. Kutsuja askarreltiin yhdessä, kutsulistaa en tosin nähnyt. En osannut hämmästellä kutsun puutetta kun ollaan tosiaan näistä asioista puhuttu niin paljon. AP [/quote] Eikä sitten tosiaan siinä mekkojen katselun yhteydessä sanonut, että kutsua ei ole tulossa? Olisiko tosiaan sitten niin, että sen jälkeen on tapahtunut jotain, miksi ei halua sinua häihinsä muttei vaan uskalla sitä kertoa? [/quote] No ei sanonut. Kyllä minä tietäisin jos olisi sanonut että ei ole kutsuttu. Ei vastaa näköjääm viestiinikään. AP [/quote] Ala pommittamaan sitä viesteillä. Se on sulle vastauksen velkaa. Kerro niissä miten pahalta tuntuu, niin ehkä hän muuttaa mielensä.
[/quote]
Et todellakaan mene häihin vaikka vielä saisit kutsun! Jotain omanarvontuntoa kehiin!!! Etkä mitään pommittele. Selkä suoraksi nyt ap ja unohdat koko ihmisen!!!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:40"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:37"]Mutta eikö missään vaiheessa tullut puheeksi itse häätilaisuus? Siis sillä tavalla, että olisit suunnitellut vaikka omaa pukeutumista? Tai lastenhoitoa? Tai ihan mitä tahansa, josta olisi tullut ilmi että odotat kutsua häihin? Mä olin myös hyvän ystäväni hääjärjestelyissä apuna, mutta kyllä siinä alusta asti puhuttiin asioista, joita hääjuhlassa tapahtuu, puhuin myös omasta pukeutumisesta, mietittiin missä yövytään jne. Eli paljon tilanteita, joissa tulee ilmi, että odotin kutsua ihan itsestäänselvästi (ja tietysti sen sain). En vaan oikein ymmärrä tilannetta, ettei olisi tullut aiemmin ilmi, ettet saa kutsua vai onko morsian ihan totaalisesti valehdellut sinulle tähän asti että olet kutsuttu, vaikket tosiasiassa olekaan? [/quote] On ollut puhetta esim mekosta ja ollaan jopa yhdessä katsottu minulle netistä mekkoa. Kutsuja askarreltiin yhdessä, kutsulistaa en tosin nähnyt. En osannut hämmästellä kutsun puutetta kun ollaan tosiaan näistä asioista puhuttu niin paljon. AP [/quote] Eikä sitten tosiaan siinä mekkojen katselun yhteydessä sanonut, että kutsua ei ole tulossa? Olisiko tosiaan sitten niin, että sen jälkeen on tapahtunut jotain, miksi ei halua sinua häihinsä muttei vaan uskalla sitä kertoa? [/quote] No ei sanonut. Kyllä minä tietäisin jos olisi sanonut että ei ole kutsuttu. Ei vastaa näköjääm viestiinikään. AP [/quote] Ala pommittamaan sitä viesteillä. Se on sulle vastauksen velkaa. Kerro niissä miten pahalta tuntuu, niin ehkä hän muuttaa mielensä.
[/quote]
Et todellakaan mene häihin vaikka vielä saisit kutsun! Jotain omanarvontuntoa kehiin!!! Etkä mitään pommittele. Selkä suoraksi nyt ap ja unohdat koko ihmisen!!!
[/quote]
Olin juuri kirjoittamassa samaa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:25"]Ennen av:lla käyntiä en kyllä tullut ajatelleeksikaan, minkälaista kanssahiihtäjää tuolla kaduilla kanssani tallustaa. Taas saa vaan pyöritellä päätään... Mulle tuli mieleen, että jos tämä morsio ei koe ap:n sopivan porukkaan? On kyllä silti äärimmäisen vastenmielinen ja huono syy jättää kutsumatta häihin. Sinuna, ap, selvittäisin syyn, miksei kutsua kuulunut. Vastauksen perusteella sitten jatkotoimenpiteenä suora ystävyyden katkaisu tai asian selvittely. [/quote] Kaikennäkösiä hiippareita mahtuu mukaan. Mullekin ystävä tai siis entinen sellainen sanoi pitävänsä perhehäät, jälkeenpäin paljastui että vieraita olikin ollut n 70. Hyvähän se vain toisaalta oli että kävi selväksi, että minä olen kuvitellut suhteeltamme liikoja. [/quote] On sattunut mun kaveripiirissä kans. En ollut itse se joka jätettiin ulos mutta oli sitä hurja seurata. Morsian kielsi kutsumasta yhtä yhteistä ystävää polttareihin eikä myöskään kutsunut häihin. Keitti hänelle sitten kuitenkin erikseen "hääkahvit" lahjan toivossa. Syyksi paljasti kännissä polttareissa, että haluaa olla kaunein nainen omissa häissään... oli ilmeisesti aina jäänyt tämän kauniin ystävänsä varjoon. Aika aikuismaista käytöstä, sanoisin.
[/quote]
No huhhuh. Voiko noin noloja ja säälittäviä ihmisiä ollakaan kuin tuo kertomasi morsian. Ihmisten typeryys ja pienuus eivät koskaan lakkaa yllättämästä.
[/quote]
Samallahan tuo morsian myös paljasti, että pitää muita ystäviään itseään rumempina. :D Varmaan herätti hyvää verta koko seurueessa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:55"]Oletko ap varma ettei morsian lue vauvapalstaa? Älysitkö muuttaa häiden ajankohtaa tms ettei tunnista itseään?
[/quote]
Mitä sitten vaikka lukisi? Eiks olis hyvä juttu jos huomais sen täältä ni tajuis kuinka tampio on.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:49"]
[/quote]
Me pidettiin kerran "bileet". Yksi sisarus ihmetteli, miksi ei saanut kutsua. Ei tullut mieleenkään kutsua, koska ei ole mikään bilettäjä. Kutsuttiin ihmisiä, jotka tanssii, laulaa karaokea ym. Se vaikuttaa juhlatunnelmaan, jos joku vaan istuu nurkassa ja ihmettelee menoa. Silti sisarus on meille (oikeasti) tosi tärkeä esim. joulun on luonamme. Mutta tuohon illanviettoon vain ei sopinut porukkaan.
Oletko ap ollut hänelle sellainen "sisko", joka tekee kaiken, mitä hän pyytää. Autat, juttelet ym. Olet hänelle itsestäänselvyys. Oletko itse saanut suhteesta saman verran takaisin? Jos olet hänelle vain se "pikkusisko", jota ei kutsuta isosiskojen partyihin? Älä alennu anelemaan kutsua häihin. Mutta kysy selkeästi "miksi ei minua kutsuttu". Odota mitä vastaa, ja sitten tee päätelmäsi.
[/quote]
Just, ihan samankainen kusipää säkin olit. Mä en juo ollenkaan. Jättäisitkö mut kutsumatta, koska "se ei tykkää juoda ja bailata"? Etkö luule, että silti haluaisin kutsun, saisinhan itse silti päättää tulenko loppujen lopuksi?!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:25"]Ennen av:lla käyntiä en kyllä tullut ajatelleeksikaan, minkälaista kanssahiihtäjää tuolla kaduilla kanssani tallustaa. Taas saa vaan pyöritellä päätään... Mulle tuli mieleen, että jos tämä morsio ei koe ap:n sopivan porukkaan? On kyllä silti äärimmäisen vastenmielinen ja huono syy jättää kutsumatta häihin. Sinuna, ap, selvittäisin syyn, miksei kutsua kuulunut. Vastauksen perusteella sitten jatkotoimenpiteenä suora ystävyyden katkaisu tai asian selvittely. [/quote] Kaikennäkösiä hiippareita mahtuu mukaan. Mullekin ystävä tai siis entinen sellainen sanoi pitävänsä perhehäät, jälkeenpäin paljastui että vieraita olikin ollut n 70. Hyvähän se vain toisaalta oli että kävi selväksi, että minä olen kuvitellut suhteeltamme liikoja. [/quote] On sattunut mun kaveripiirissä kans. En ollut itse se joka jätettiin ulos mutta oli sitä hurja seurata. Morsian kielsi kutsumasta yhtä yhteistä ystävää polttareihin eikä myöskään kutsunut häihin. Keitti hänelle sitten kuitenkin erikseen "hääkahvit" lahjan toivossa. Syyksi paljasti kännissä polttareissa, että haluaa olla kaunein nainen omissa häissään... oli ilmeisesti aina jäänyt tämän kauniin ystävänsä varjoon. Aika aikuismaista käytöstä, sanoisin.
[/quote]
No huhhuh. Voiko noin noloja ja säälittäviä ihmisiä ollakaan kuin tuo kertomasi morsian. Ihmisten typeryys ja pienuus eivät koskaan lakkaa yllättämästä.
[/quote]
Samallahan tuo morsian myös paljasti, että pitää muita ystäviään itseään rumempina. :D Varmaan herätti hyvää verta koko seurueessa.
[/quote]
Joo no, kyllähän se vähän kulmakarvojen nostelua aiheutti. Ei tosin tullut yllätyksenä kellekään, todella pinnallinen henkilö joka puhuu aina painosta ja meikeistä yms. Mutta en olisi arvannut että menee noin pitkälle, ettei kutsu sitä porukan kauneinta.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:03"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:59"]NO kysy nyt hyvä ihminen,e ttä miksi ottaa sut mukaan häävalmisteluihin jos et niihin millään tavalla liity? :O [/quote] Miksi kysyisin? Ei se muuta sitä asiaa että hän valehteli minulle. AP [/quote] Mä alan ymmärtää sun ystävää.. Nyt sitä viestiä ja pistä kova kovaa vastaan, en mä ainakaan antaisi itseäni kohdella noin moukkamaisesti ja olisi ihan hiljaa sen jälkeen. Onko näitä tempauksia ollut matkanvarrellanne aiemminkin? [/quote] Anteeksi mitä? Meinaat että kaason tehtäviä hoitanut on sopiva palkita paskamaisella käytöksellä? Tässähän tais nyt löytyä ne muut hirviömorsiamet jotka perustelee kusipääkäytöksensä sillä, että muut olisi muka sen ansainneet :D
[/quote]
Hieno sisälukutaito *klap klap*
Mua ei mikään muu vituta niin paljon kuin selän takana pauhaavat naiset, jotka sitten nysveröivät tositilanteessa. Ensin parutaan ja pyydetään analyyseja, mutta itse parun kohteelta ei kysellä mitään tai vaadita selityksiä. Ensimmäinen lause oli sarkasmia, eli "ymmärrän nyt ystävääsi"; ensin kauhea itkuvonkuparku, ja kun kehoitetaan selvittämään tilannetta, niin "en tiedä mitä sanoa". Mulla ainakin riittäisi sanottavaa tuossa tilanteessa; vaikka vastuu olisi tuolla mosnterneidolla ottaa yhteyttä, niin välit voi selvittää joskus itse tai muuten joutuu odottamaan aikas pitkään. Miksi se on niin hiton vaikeaa laittaa sitä viestiä ja kysyä monsterimorsiamelta suoraan vaan sen sijaan kirjoitetaan av:lle sympatiapisteiden toivossa? Me ei tiedetä noista väleistä hevonhuiluakaan, ne voivat olla aivan toiset kuin mitä ap täällä kertoo, joten nyt päät kiinni ja odotellaan jospa ap avaisi tuntemuksiaan enemmän.
[/quote]
No mulla ei ainakaan olisi MITÄÄN SANOTTAVAA ihmiselle joka kohtelee minua noin. En edes katsoisi häneen päin jos tulisi kadulla vastaan. Miksi ihmeessä vaivautuisin ottamaan yhteyttä?