Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt äkkiä liikkumaan ennen kuin alkaa satamaan!

Vierailija
24.06.2026 |

Taidan mennä tekemään nopsan lenkin, ihan on jo sateenuhka päällä. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen lakkaa satamasta, kun lakkaa satamasta.

Vierailija
2/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanut jo kauan, ja sataa vielä monta tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne pitäisi olla sadetta tulossa, tosin on ne sääennusteet ennenkin väärässä olleet. Aika näyttää.

Vierailija
4/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tänään varmaan lepopäivän lenkkeilystä. Käyn normaalisti 6-7 x viikossa niin jos tänään en kävisi ja sitten taas loppuviikon käyn painamassa. Täällä sataa jo.

Vierailija
5/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä viitsi, reilun tunnin päästä töihin ja siellä saa kävellä ihan tarpeeksi.

Vierailija
6/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ainoa vp ja siivouspäivä (joo, tyhmää), siinä saa liikkua jo riittävästi ja jos avaan takapihan oven niin sehän on vähän kuin ulkoilua samalaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään Forecan ennusteessa on tälle päivää yksi pisara klo 11 ja klo 14 kohdalla, Ilmatieteenlaitos ja yr.no kumpikin lupaavat puolipilvistä tai aurinkoista koko päivälle. Samoin kuin Forecakin muille ajankohdille kuin noille mainituille.

 

Tuliko ap:lle mieleen, että Suomi on pitkä maa ja samat ennusteet eivät päde kaikkialle?

Vierailija
8/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sataa,a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen monesti lenkille ja jopa uimaan kun alkaa sataa, niin saa olla rauhassa

Vierailija
10/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo sokeritoppa kumminkin että et sula jos vettä ripsauttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä on näköjään satanut.

Vierailija
12/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kuka hullu lähtee Suomesta kesällä ulkomaille?” 💋


Niih. Just vittutän paskan takia!! Tä o satanan synggä maa! +15 ja vettä vihmoo 💦 Tä on se syy, miks mä lähden kesällä Espanjaan Hajotkaa pakkaseen köyhät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni sade ei haittaa liikkumista, lippis päähän niin silmälasit eivät kastu. Sateella ilma on ihanan raikas.

Vierailija
14/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Kuka hullu lähtee Suomesta kesällä ulkomaille?” 💋


Niih. Just vittutän paskan takia!! Tä o satanan synggä maa! +15 ja vettä vihmoo 💦 Tä on se syy, miks mä lähden kesällä Espanjaan Hajotkaa pakkaseen köyhät. 

Siellä onkin sitten mukavaa +45 asteen kuumuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meen monesti lenkille ja jopa uimaan kun alkaa sataa, niin saa olla rauhassa

Etkö muuten saa olla rauhassa??

Vierailija
16/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Kuka hullu lähtee Suomesta kesällä ulkomaille?” 💋


Niih. Just vittutän paskan takia!! Tä o satanan synggä maa! +15 ja vettä vihmoo 💦 Tä on se syy, miks mä lähden kesällä Espanjaan Hajotkaa pakkaseen köyhät. 

Siellä onkin nyt sellaiset mukavan lämpimät +40 kelit, eli kannattaisi jo lähteä 😁

Vierailija
17/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Kuka hullu lähtee Suomesta kesällä ulkomaille?” 💋


Niih. Just vittutän paskan takia!! Tä o satanan synggä maa! +15 ja vettä vihmoo 💦 Tä on se syy, miks mä lähden kesällä Espanjaan Hajotkaa pakkaseen köyhät. 

En hajoo pakkaseen, mutta kuumuuteen kyllä. Mutta kiva että sä pääset sinne minne haluat, ehkä tuo mielentilasikin vähän paranee. Mukavaa matkaa! 😘

Vierailija
18/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni sade ei haittaa liikkumista, lippis päähän niin silmälasit eivät kastu. Sateella ilma on ihanan raikas.

Täällä kosteusprosentti nyt 92 eli ei todellakaan raikas vaan painostava ja hiostava.

Vierailija
19/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lappeenrannassa sataa vaan viikonloppuna viikolla kun olen töissä niin on helvetin hyvä ilma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän