Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pissi silmään :(

Vierailija
05.02.2015 |

Lapsuudenystäväni, jonka kanssa olemme aina olleet läheisiä on menossa huhtikuussa naimisiin. Olen ollut häistä aivan innoissani, hän pyysi minut mm. mukaan mekko-ostoksille syksyllä ja katselimme yhdessä myös juhlapaikkoja. Sain juuri äsken kuulla, että ovat juhlineet polttareita viime viikonloppuna. Minua ei kutsuttu. Kysyin yhteiseltä kaveriltani ketä siellä oli, hän vastasi että "kavereista kaikki jotka on kutsuttu häihin", ihmetteli vielä mikä este minulla oli... Eli siis minua ei näköjään kutsuttu häihinkään jos muut ovat kutsun saaneet! Suututtaa! Ihminen jota olen pitänyt "lisäsiskona" pikkusiskoni lisäksi, joka pyysi minut esikoisensa kummiksi. Ei halua minua häihin. Olenko lapsellinen kun suutun? Mitä oikein teen? Morsian ei vielä tiedä että tiedän.

Kommentit (416)

Vierailija
401/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aplle jää vielä muita ystäviä jäljelle, kun jyvät nypitään akanoista.

Vierailija
402/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap miesystävää? Jos on, tuleeko toimeen morsiamen kanssa? Mulle nimittäin kävi viime kesänä niin, että hyvä ystäväni jätti kutsumatta minut häihinäs ja syyksi sanoi: en halua miestäsi juhlistamaan tärkeää päivääni. Ihmettelin ja kysyin miksi, hänessä on kuulemma "negatiivista energiaa", ei usko että suhteeni hänen kanssaan tulee kestämään, ei halunnut "ventovierasta" juhliinsa... kun kysyin, onko mies tehnyt/sanonut jotain (ollaan kuitenkin asuttukin jo pari vuotta yhdessä) hän vastas että ei, mutta vaisto sanoo niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:05"]Alkoi pelottaa naiset tosi paljon kun luki tämän ketjun. Ainakaan naimisiin en kyllä mene koskaan se on nyt päätetty. Pitäisi olla jotkut testit, joilla voisi selvittä oletteko te ihan hulluja. Sitä mies kuitenkaan pysty pilluhuuruista lumoutuneena aivojaan käyttämään. Mistä niitä jyvä naisia sitten oikein löytyy? Tuntuu, että kaikkia on hulluja tai ilkimyksiä, paitsi avuttomat, jotka eivät saa mitään aikaiseksi >.<
[/quote]
Sun kannattaa varmaan vaihtaa miehiin, aina niin tasaisiin ja luotettaviin...

Vierailija
404/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:05"]Alkoi pelottaa naiset tosi paljon kun luki tämän ketjun. Ainakaan naimisiin en kyllä mene koskaan se on nyt päätetty. Pitäisi olla jotkut testit, joilla voisi selvittä oletteko te ihan hulluja. Sitä mies kuitenkaan pysty pilluhuuruista lumoutuneena aivojaan käyttämään. Mistä niitä jyvä naisia sitten oikein löytyy? Tuntuu, että kaikkia on hulluja tai ilkimyksiä, paitsi avuttomat, jotka eivät saa mitään aikaiseksi >.<
[/quote]

Jyvänaisia, tarkoitatko siis maajusseja? Maalta varmaan löytyy sellaisia.

Vierailija
405/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:29"]

Onko ap morsiamen nimi Merja?

[/quote]

Mä oeln menossa yhden Merjan häihin kesällä, hitto jos onkin sama! Tällä Merjalla on kaksi lasta.

Vierailija
406/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:05"]Alkoi pelottaa naiset tosi paljon kun luki tämän ketjun. Ainakaan naimisiin en kyllä mene koskaan se on nyt päätetty. Pitäisi olla jotkut testit, joilla voisi selvittä oletteko te ihan hulluja. Sitä mies kuitenkaan pysty pilluhuuruista lumoutuneena aivojaan käyttämään. Mistä niitä jyvä naisia sitten oikein löytyy? Tuntuu, että kaikkia on hulluja tai ilkimyksiä, paitsi avuttomat, jotka eivät saa mitään aikaiseksi >.< [/quote] Jyvänaisia, tarkoitatko siis maajusseja? Maalta varmaan löytyy sellaisia.

[/quote]

Ihanko oikeasti et ymmärtänyt, mitä 'jyvänaisia' tässä kontekstissa tarkoittaa, vai yrititkö olla hauska?

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kiinnostaa.

Vierailija
407/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän tuollaiseen joku syy olla, uskomatonta käytöstä. Jos morsiamen mies on möläyttänyt sinusta jotain imartelevaa ja morsian kostaa sinulle?

Tai morsian suuttunut sinulle? Tai miehellesi?

Vierailija
408/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:05"]Alkoi pelottaa naiset tosi paljon kun luki tämän ketjun. Ainakaan naimisiin en kyllä mene koskaan se on nyt päätetty. Pitäisi olla jotkut testit, joilla voisi selvittä oletteko te ihan hulluja. Sitä mies kuitenkaan pysty pilluhuuruista lumoutuneena aivojaan käyttämään. Mistä niitä jyvä naisia sitten oikein löytyy? Tuntuu, että kaikkia on hulluja tai ilkimyksiä, paitsi avuttomat, jotka eivät saa mitään aikaiseksi >.< [/quote] Jyvänaisia, tarkoitatko siis maajusseja? Maalta varmaan löytyy sellaisia.

[/quote]

Ihanko oikeasti et ymmärtänyt, mitä 'jyvänaisia' tässä kontekstissa tarkoittaa, vai yrititkö olla hauska?

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kiinnostaa.
[/quote]

Ymmärsin toki. Vittuilin vain typoista kun lyhyt teksti vilisee niitä. Mene muualle märisemään.

Vierailija
409/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:05"]Alkoi pelottaa naiset tosi paljon kun luki tämän ketjun. Ainakaan naimisiin en kyllä mene koskaan se on nyt päätetty. Pitäisi olla jotkut testit, joilla voisi selvittä oletteko te ihan hulluja. Sitä mies kuitenkaan pysty pilluhuuruista lumoutuneena aivojaan käyttämään. Mistä niitä jyvä naisia sitten oikein löytyy? Tuntuu, että kaikkia on hulluja tai ilkimyksiä, paitsi avuttomat, jotka eivät saa mitään aikaiseksi >.<
[/quote]

Jyvänaisia, tarkoitatko siis maajusseja? Maalta varmaan löytyy sellaisia.
[/quote]

:D

Vierailija
410/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:29"]Onko ap morsiamen nimi Merja?
[/quote]

Ei ole. AP

Vierailija
411/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:12"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:05"]Alkoi pelottaa naiset tosi paljon kun luki tämän ketjun. Ainakaan naimisiin en kyllä mene koskaan se on nyt päätetty. Pitäisi olla jotkut testit, joilla voisi selvittä oletteko te ihan hulluja. Sitä mies kuitenkaan pysty pilluhuuruista lumoutuneena aivojaan käyttämään. Mistä niitä jyvä naisia sitten oikein löytyy? Tuntuu, että kaikkia on hulluja tai ilkimyksiä, paitsi avuttomat, jotka eivät saa mitään aikaiseksi >.< [/quote] Jyvänaisia, tarkoitatko siis maajusseja? Maalta varmaan löytyy sellaisia. [/quote] Ihanko oikeasti et ymmärtänyt, mitä 'jyvänaisia' tässä kontekstissa tarkoittaa, vai yrititkö olla hauska? En ole tuo, jolle vastasit, mutta kiinnostaa. [/quote] Ymmärsin toki. Vittuilin vain typoista kun lyhyt teksti vilisee niitä. Mene muualle märisemään.

[/quote]

Kiitos, että vastasit. Kurjaa, että otit kysymykseni vinoiluna: kysymys oli aito, ei tarkoitettu 'märisemiseksi'. Älä ota itseesi.

Vierailija
412/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:19"]Täytyyhän tuollaiseen joku syy olla, uskomatonta käytöstä. Jos morsiamen mies on möläyttänyt sinusta jotain imartelevaa ja morsian kostaa sinulle?

Tai morsian suuttunut sinulle? Tai miehellesi?
[/quote]

Tämä! Kaveripiirissä tapahtunutta: muija pisti välit poikki ystäväänsä jonka kanssa ainakin 10 vuotta ollut ystävä. Syy oli se, että miehensä oli ihan heidän tapailunsa alussa lipsauttanut että "toi "Tiia" on aika näpsäkkä mimmi". Tarina on tosi, uskokaa tai älkää :D

Vierailija
413/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:29"]

Täh? Mä oon ainakin ollut pareissakin polttareissa, jotka on pidetty edellisenä kesänä ja seuraavana sitten häät. Tässä iässä kun kaveripiiri on hajaantunut ympäri maata ja maailmaa, kaikilla on perheet jne. on huomattavasti helpompi sopia yhteisiä aikoja jos eivät satu samalle kesälle tai edes vuodelle. Luulin että on ihan normikäytäntö? En olo koskaan ollut polttareissa, jotka olisivat esim. edellisessä kuussa ennen häitä. Aina on ollut se puoli vuotta ainakin väliä.

[/quote]

Onpa outoa, meidän kaveripiirissä polttarit taas on pidetty lähes aina "perinteisen" kaavan mukaan, eli häitä edeltävänä viikonloppuna. Ei sentään edellisenä iltana, mutta ihan maksimissaan kuukausi ennen häitä. Niin ne käytännöt vaihtelee :D

Vierailija
414/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:34"]

Mulla vähän saman tyylinen kokemus mutta juhlat eri. Siskoni pyysi minua auttamaan esikoisensa ristiäisvalmisteluissa, olen hyvä leipomaan joten mietittiin yhdessä kakkua ja suolaisia. En nyt ehkä sentään kummiksi pyyntöä odottanut koska emme ole ihan niin läheisiä. No, kuitenkin, kun juhlapäivänä menin sitten täytekakun ja ja suolaiset piiraat viemään siskolleni, hän ihmetteli miksi olen juhlavaatteissa! Ei kuulemma ollut tarkoittanut, että itse seremoniaan jäisin, veisin vain kakut...

[/quote]

Uskomatonta! Oliko siskolla mitään selitystä tarjota? Ja jäitkö kuitenkin seremoniaan, vai jätitkö kakut ja käännyit ovelta pois?

Minä olisin ehkä lähtenyt kakkuineni...

Vierailija
415/416 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:28"]Toi ulkonäön perusteella ekskluudaaminen on ite asiassa tosi yleistä. Akat on bitchejä, ja kaikki itteensä nätteinä pitävät haluaa varmistaa, ettei paikalla ole morsianta kauniimpaa. Tämän vuoksi jenkeissä kaasoilla on aina hirveät vaatteet. [/quote] Niinpä. Mä sain kaasohommista potkut kun en suostunut laittamaan morsiamen valitsemaa, aivan kamalaa kasarihenkistä mekkoa... hän naama punaisena polki jalkaa ja valitti ja sitten lipsautti että tämän mekon rinnalla hän näyttää itse kivalta :D en suostunut sittenkään ja niin vaihtui kaaso

[/quote]

Ohis, mutta minä en voi ymmärtää tuollaista ajattelutapaa ollenkaan. Eikö olisi hienompaa, jos ne häät olisivat esteettisesti miellyttävä kokonaisuus? Huvittava ajatus, että kaikki on ah niin viimeisen päälle, ja sitten hääkuvissa vilkkuu kaaso ja morsiusneidot, jotka on tuotu paikalle aikakoneella vuodesta 1985 :D

[/quote]

Kyllä, luulis että kokonaisvaltaisesti esteettiset häät olisivat tavoiteltavimmat. Aika järkyttävää ja säälittävällä tavalla koomista, jos morsian kerää kauhukabinettia ympärilleen nostaakseen omaa viehätysvoimaansa. Hirveä paradoksi, kun kaikkein kaunein ja viehättävin on yleensä se, jolla on hyvä itsetunto ja joka ei mieti alati sitä miltä näyttää. Vähän reppanoita nämä ulkonäön ympärille identiteettinsä ripustaneet ihmiset, joilla on hyvin heikko itsetunto. Harmi vaan, että itsetuntoa ei voi ostaa kaupasta kuten kauniita kolttuja.

[/quote]

Ilmeisesti jotkut morsmaikut pelkää että tapahtuu Pippa Middletonit...

Vierailija
416/416 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 08:41"]

Ap on hyvin hyvin loukkaantunut ja kyselee silti aloituksessa "Olenko lapsellinen, kun suutun. Mitä teen?"

Erittäin uskottava kysymys sydänjuuriaan myöten loukkaantuneelta. Oikein piti pullo korkata perjantaina suruun,  nääs kun alkuviikosta oli töitä :D

Ei ap, et sä ole lapsellinen, kommentoijat vaan ovat vähän tyhmiä, mutta senhän sä halusitkin nähdä.

[/quote]

Hohhoijaa. En usko että ap:tä tai ketään keskustelijaakaan kiinnostaa, onko sun mielestä tarina uskottava. Täällä löytyy 15 sivun verran sympatiaa ja samanlaisia kokemuksia, joten mene muualle valittamaan.
[/quote]
Hohhoijjjaa, sun mielenpahoitus ei vaikuta kirjoittelemisiini mitenkään. Voit myös kysyä joltain, mitä valittaminen tarkoittaa.