Mies joka ei pitkässä liitossa petä ei ole mies
Kommentit (59)
Eikös se ole just päinvastoin, että jos täytyy hakea kiksejä muualta, niin ei ole hormoonit ihan kohillaan ja mikään muukaan? :D
Ihmettelen tätä ap:n miesvihaa. Ei kaikki miehet ole huoria. Törkeää väittää sellaista.
Jooh, huoh. Kyllä sen näin on oltava. Kovan kunnon lisäksi miehellä on kova k***i, jota tänäänkin taas käytteli taidokkaasti pari kertaa. Kuten eilenkin. Ja sitä edellisenä päivänä.
Minä pidän miehekkäänä luotettavuutta, kykyä sitoutua, huumorintajua, älyä, seksuaalista kekseliäisyyttä yms. ominaisuuksia, jotaka mahollstavat pitkän, onnellisen liiton, jossa ei petetä ketään vaan pidetään toisista ja jälkikasvusta hellästi huolta.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:54"]Minä pidän miehekkäänä luotettavuutta, kykyä sitoutua, huumorintajua, älyä, seksuaalista kekseliäisyyttä yms. ominaisuuksia, jotaka mahollstavat pitkän, onnellisen liiton, jossa ei petetä ketään vaan pidetään toisista ja jälkikasvusta hellästi huolta.
[/quote]
Miks alapeukku?
Ei ainakaan aviomies enää sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:54"]Minä pidän miehekkäänä luotettavuutta, kykyä sitoutua, huumorintajua, älyä, seksuaalista kekseliäisyyttä yms. ominaisuuksia, jotaka mahollstavat pitkän, onnellisen liiton, jossa ei petetä ketään vaan pidetään toisista ja jälkikasvusta hellästi huolta. [/quote] Miks alapeukku?
[/quote]
Koska kuvailemasi kaltaisia miehiä saavat puolisoikseen vain parhaat naiset. Saamistasi alapeukuista voit laskea ketjun katiskojen ja pommikoneiden määrän! :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:42"]
Lääkäriin tarkistuttamaan mieshormoonitasot
[/quote]
Sitä olen itsekin ihmetellyt, akkakin on tuollainen vitun pihtari.
Tv.mies tossunalta.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:46"]
Eikös se ole just päinvastoin, että jos täytyy hakea kiksejä muualta, niin ei ole hormoonit ihan kohillaan ja mikään muukaan? :D
[/quote]
Jos miehellä on hormonit kohdallaan hän haluaa seksiä joka päivä ja pitkään sekä harstaasti.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:48"]
Ihmettelen tätä ap:n miesvihaa. Ei kaikki miehet ole huoria. Törkeää väittää sellaista.
[/quote]
Ei se ole huoraamista että nussii. Mies on tehty nussimaan niin monen naisen kanssa kuin fyysiesti mahdollista.
[/quote] "Mies", joka pettää ei ole Mies. Ap tarvitsee mielenterveydellistä apua.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:54"]
Minä pidän miehekkäänä luotettavuutta, kykyä sitoutua, huumorintajua, älyä, seksuaalista kekseliäisyyttä yms. ominaisuuksia, jotaka mahollstavat pitkän, onnellisen liiton, jossa ei petetä ketään vaan pidetään toisista ja jälkikasvusta hellästi huolta.
[/quote]
Ihminen EI ole yksiavioinen eikä koskaan tule olemaankaan
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:42"]Lääkäriin tarkistuttamaan mieshormoonitasot
[/quote]
Mun mies jakeli lääkärin tuputtamat hormoonit kavereilleen, ei ole ongelmia sillä saralla. 15 v oltu naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:54"]Minä pidän miehekkäänä luotettavuutta, kykyä sitoutua, huumorintajua, älyä, seksuaalista kekseliäisyyttä yms. ominaisuuksia, jotaka mahollstavat pitkän, onnellisen liiton, jossa ei petetä ketään vaan pidetään toisista ja jälkikasvusta hellästi huolta. [/quote] Miks alapeukku?
[/quote]
Koska kuvailemasi kaltaisia miehiä saavat puolisoikseen vain parhaat naiset. Saamistasi alapeukuista voit laskea ketjun katiskojen ja pommikoneiden määrän! :)
[/quote]
Kunnon miehelle kelpaa vain paras nainen ja hän kilpailuttaa niitä koko ajan. Kunnon mies haluaa ITSE AINA parhaan mitä voi saada
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:17"]
[/quote] "Mies", joka pettää ei ole Mies. Ap tarvitsee mielenterveydellistä apua.
[/quote]
MIES nussii aina kun sen tekee mieli
Mä saan sitten kans käydä vierais, jos mieskin saa. :)
No voi se noinkin olla, itse olen naisena pettänyt jokaista pitkäaikaista miestäni lopulta ja myös jättänyt, ja he ovat ansainneet sen. Jos nainen kohtelee miestä kuin paskaa, ei ole ihme, että mies pettää. Ja sama toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:48"]
[/quote]
Ei se ole huoraamista että nussii. Mies on tehty nussimaan niin monen naisen kanssa kuin fyysiesti mahdollista.
[/quote]
Laadilaadilaa, vittu mitä paskaa. Tätä jotkut säälittävät lutkuttajat jaksaa toitottaa, mutta tehän elättekin vielä kivikaudella.
Mun edellinen "mies" selitti, että se haluaa aina parhaan naisen ja siitä ominaisuudesta ei vain pääse eroon. Siis ulkonäöllisesti parhaan, viis muusta. Ja vaikka olisi muuten sopiva nainen, niin sitä parhaan näköistä pitää silti metsästää. Aika säälittävää, ulkonäöllä kun ei suhteessa pitkälle pötkitä.
Ei kai siinä, jos harrastaisi lyhyitä juttuja, mutta kun tääkin halus ihan kunnon suhteen.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:48"]
[/quote]
[/quote]
Ne miehet on huoria.
Tarkistettu on ja oikein hyvältä näyttää:)
En tietenkään omista miestäni enkä urki tekemisiä mutta ainakaan mun takia ei ole tarvetta mennä vieraisiin:) Kotoa saa kaiken mitä haluaa ja enemmänkin.