Mitä hyvää ja mitä huonoa sait ns. geenilotossa?
Kommentit (141)
Hyvää isot rinnat ja huonoa se, että perin syövän, joka kulkee suvussa.
Huonoa olisi ollut äidiltä peritty brca2-geenivirhe, mutta onneksi se ei langennut minulle. Joten... joku ihme pätemisentarve, koppavuus, olemattomat ripset ja huono viinapää, pienestäkin alkoholiannoksesta alkaa ääni kiekua tosi pöljästi. Huonoa myös alttius koronneeseen kolesteroliin ja se, että rintakudokseni on todella tiivistä sekä rakkulaista, minkä seurauksena rintani ovat äärimmäisen hankalasti tutkittavat ja sietämättömän kipeät aikalailla kolme viikkoa kuukaudesta. Siinä on myös hyvää, rintani ovat suht isot muuhun vartalooni nähden ja piukat eli terhakat, kaikilla sukuni naisilla on tosi kauniit tissit. Hyvää on myös pienuuteni (158cm) ja se, etten liho oikein mitenkään. Hyvien listalle menee myös perusterveys, ei allergioita, uteliaisuus, empaattisuus, halu auttaa, tuuhea tukka, syvällisyys ja kädentaidot, myös jonkin sortin maalaisjärki.
+ pitkä ja hoikka vartalo, paksut hiukset, vahvat kynnet, kauniit silmät ja kasvot, musikaalisuus, perusterve
- huono näkö, migreeni, refluksi
Joudun todennäköisesti elämään yli 90-vuotiaaksi, mahdollisesti herra Alzheimerin kanssa
Kuvan kauniit kasvot jotka ovat Suomessa aika eksoottista lajia vaikka suomalainen olenkin, pienet nätit kädet, hyvän pituuden (en liian pitkä enkä taskuvenus), sirot jalat, älliä, huumorintajua, perusterveyden, loogista päättelykykyä, MUTTA todella ruman vartalon, kaikilla mittareilla. Se on ruma laihana ja ruma pyöreänä. Mikään ei auta, hämään vaatteilla minkä voin, mutta yhtäkään yhden illan juttua en ole pystynyt kokemaan vaikka kuinka olisi haluttanut. N39
Vihreät silmät, pitkät sääret, hyvän ihon ja niukat menkat. Vaikea löytää mitään erityistä huonoa kun olen itse ihan tyytyväinen ja itsetuntokin on terveellä tavalla kunnossa.
Kauniit silmät. Taipumus korkeaan kolesterooliin. Erityisherkkyys ja alakuloisuus sekä venäläinen ulkonäkö (olisivat ehdottomasti saaneet jäädä saamatta). Rasismia pikkulapsesta saakka, vaikka kumpikaan vanhemmista ei ole venäläinen eikä suvussa ole venäläisiä.
Leveät hartiat ja miehekäs rotevuus. (olen mies), Luovuutta.
Luomia, yksi melanooma ollut.
Hyvää: Vihreät silmät, pieni suora nenä, pienet nipukalliset korvat, suorat hiukset. Ei taipumusta masennukseen. Pitkät raajat.
Huonoa: isot kädet.
- suonikohjut (isän suvun naiset)
-alttius saada alzheimer
-sydän- ja verisuonitautien riski
+terveet vahvat hiukset
+äidin suvun puolelta pitkäikäisyyttä (jos säkää olis)
+musikaalisuus
Tää on aivan ihana ketju! Paras pitkään pitkään aikaan! Mutta asiaan:
Plussat: Kauniin malliset vihreät silmät, sinänsä kauniit hampaat, kohtuullinen älykkyys ja hyvä oppimiskyky, "taiteellinen silmä" (nuorena piirsin ja maalasin hyvin, taidot tosin rapistuivat harjoittelun puutteessa...). Kohtuullisen ekstrovertti luonne, vaikka ajoittaista jöröyttä toki ilmenee. Ei syöpägeenejä, vaikka isällä onkin todettu eturauhassyöpä (muilla lähisukulaisilla ei mitään). Ei vakavaa masennusta tai dianosoituja mt-ongelmia.
Miinukset: Todella omituisen mallinen kroppa, jossa kaiketi yhdistyy äidin puolen pienet rinnat ja leveät hartiat, sekä isän puolen "raskaampi alakroppa". Taipumus pyylevyyteen, mutta yläosa ei kerää rasvaa juuri ollenkaan eli minitissit pysyy minitisseinä vaikka painoa tulisi paljonkin. Hampaat ovat olleet pahasti vinot, mutta oikomishoidon johdosta nyt suht nätit. Likinäköisyys periytyy kummaltakin puolelta, mutta aikakauteni myyränä päättyi Eiran sairaalan silmäkirurgiselle osastolle. Molemmilta puolilta tulee taipumusta addiktioihin, sillä kuningas alkoholi on vienyt monta lähisukulaista ja peliongelmaakin esiintyy lievänä. Sydän- ja verisuonisairauksia tulee niin ikään kummastakin suvusta.
Nuorekas ulkonäkö, paksut hiukset, kasvoissa ei mitään moitittavaa, kaikki sopusuhtaista, ei raskausarpia, oksennustaudit tarttuu hyvin huonosti, suorat hampaat, pienet jalat ja kädet, pieni olen muutenkin. Matala verenpaine ja kolesteroliarvot ym. Huonona voisin sanoa kellertävä hammaslaatu jos se on edes geneettistä.
Tein lapsen erittäin hyvät ja vahvat kasvonpiirteet omaavan miehen kanssa ja meillä on ihan superkaunis tyttö <3
Ison lauman kaikenmaailman tyhjäntoimittajia ympärille nähtävästi..
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:48"]
Ison lauman kaikenmaailman tyhjäntoimittajia ympärille nähtävästi..
[/quote]
Eli huonosti
+paksut ja pitkiksi kasvavat hiukset, ihan nätit ja nuorekkaana (ainakin toistaiseksi) pysyvät kasvot, nätin malliset kulmakarvat, kivan väriset silmät ja muodokas peppu
-lyhyet jalat ja valkoinen huonosti ruskettuva iho. Pieniä rintoja ja alunperin hieman vinoja hampaita en pidä pahana, koska nämä on niin helppo korjata.
Hyvää: paksu tukka, suorat ja nätit hampaat, pitkät ja kaarevat ripset
Huonoa: taipumus keskivartalolihavuuteen, likinäköisyys, pienet silmät
Tarkoittaako geenit mielikuvitusta?
Olen saanut kauniit silmät (väri, muoto, koko jne), hyvän pituuden ja olen matemaattisesti suhteellisen lahjakas. Olen tyytyväinen myös hampaideni muotoon.
Huonoa riittää sitten muillekkin jaettavaksi. Olen atoopikko, allergikko sekä älyttömän likinäköinen. Minulla tullaan todennäköisesti toteamaan jossain vaiheessa kilpirauhasen vajaatoiminta (tulee sekä isän, että äidin puolelta) sekä tulen luultavasti kuolemaan nuorena sydän- tai verisuonitautiin (suvun miehet isänpuolelta ovat perinteisesti kuolleet sydänkohtaukseen siinä neli-/viisikymppisinä).
++ Sopusuhtainen vartalo, en lihoa helposti. Kauniit kasvot ja paksut hiukset.
-- Yliherkkyys kaikille keskushermostoa kiihdyttävälle, kuten kofeiinille.. ja monille lääkkeille, myös alkoholille = kamalat krapulat. Keskittymishäiriö.
Hyvää: Älykkyys
Huonoa: Alkoholismi
Hyvää: Persoonallisen näköinen kiitos ulkomaalaisen isäni (hän on itsekin 50/50 kahta eri maata), paksu kihara tukka, kapea vyötärö, pituus, kiva nenä, ihon väri, hyvät silmät, (hyvä olla, koska rakastan lukemista),en ole masennukseen taipuvainen ja arvostan elämää.
Huonoa: iso jalka(41), kaikki rasva menee peppuun ja reisiin, hampaat sais olla semmoset perfect big white :D, täysi lahjattomuus matematiikassa ja luonnontieteissä sekä ärsyttävän kimeän matala ääni :D omasta mielestäni.