Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää ja mitä huonoa sait ns. geenilotossa?

Vierailija
14.01.2015 |

Mihin ole tyytyväinen ja mihin taas et ole?

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa migreenitaipumus. Hyvää nuorekas naama ja hyvä viinapää.

Vierailija
2/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen että minulla on korvanlehdissä nipukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:31"]

[/quote]

Aika erikoinen yhdistelmä tuo migreeni ja hyvä viinapää. Minulla on migreeni enkä voi ottaa tippaakaan alkoholia. Pää tulee kipeäksi jo pelkästä kaupan tiramisu-pikaristakin.

Vierailija
4/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussamme ei ole taipumusta lihomiseen eikä meillä naisilla ole juurikaan menkkakipuja.

Vierailija
5/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:32"]Olen tyytyväinen että minulla on korvanlehdissä nipukat.
[/quote]
Vähäänpä tyydyt :)

Vierailija
6/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen rasvaprosentti ruokavaliosta riippumatta, pitkät jalat, kaunis kallonmuoto, kapeat nilkat, suorat hampaat, korvannipukat.

Vierailija
7/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:31"]

[/quote]

Aika erikoinen yhdistelmä tuo migreeni ja hyvä viinapää. Minulla on migreeni enkä voi ottaa tippaakaan alkoholia. Pää tulee kipeäksi jo pelkästä kaupan tiramisu-pikaristakin.
[/quote]
Niinpä. Migreenin saan vaan jos pitkä tauko syömisessä. Huonoa siksi, koaka usein kiireessä unohdan syödä. En tunne nälkää. Tämä myös perittyä. Alkoa voin vetää huolella ja tuskin koskaan krapulaa.

Vierailija
8/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiat. Kuka nyt sellaista haluaisi. Hyvänä... Isot silmät, paksut hiukset, rentous.

Vierailija
9/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönteistä: paksut hiukset, kauniit silmät, verbaalinen lahjakkuus. Ei-niin-myönteistä: alttius keskivartalolihavuuteen, hiusten varhainen harmaantuminen (jep, alkoi kaksvitosena, kiitos iskä), rintasyöpäkin kulkenee geeneissä joten sitä ootellessa, reumataipumus

Vierailija
10/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen siihen, että olen pitkä ja hoikka enkä liho helposti. Myös kasvot ovat kauniit ja omaan c-kupin rinnat.

En ole tyytyväinen siihen, että olen perinyt suvussa kulkevia sairauksia.

Vierailija
11/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksidatiivista stressiä vastaan huonosti taistelevat geenit molemmilta vanhemmilta. Mutsilta pilkuntarkkuus. Faijalta luovuus ja lieviä OCD piirteitä.

Vierailija
12/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: pituus, isot rinnat, klassisen kauniit kasvot.
Huonoa: paniikkihäiriö, alkoholismi

Vierailija
13/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut hiukset ja hyvä matikkapää ja taipumus lihavuuteen.

Vierailija
14/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan vartalon ja pitkät sääret. Joskus tämä on huono ja josku hyvä asia: Pitkän paksun tukan, ne joilla on oikeasti paksu tukka tietää mitä tarkoitan.
Huonoa myös oudon mallinen nenä joka periytyy isäni puolelta. Hyvää: suuret silmät.
Huonoa (en vielä ole itse saanut mutta pelkään että saan koska aika moni sukulaisistani sairastunut näihin jo monessa polvessa) keliakia, diabetes, skitsofrenia..
Hyvää: musikaalisuus, osaan soittaa mitä vain viululla ja pianolla. Hyvää myös taiteellisuus (?) olen tosi hyvä piirtämään ja maalaamaan, samoin isäni, hänen veljensä yms (isäni tauluja on mm.museoissa ja myynnissä)

Onhan noita. Toi sairaushomma oli vähän ot koska en ole itse niihin sairastunut (paitsi keliakiaa epäilen, pitäisi käydä testeissä)

Vierailija
15/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-: Rumat sääret, taipumus vyötärölihavuuteen, liikavarpaat, harvat, ohuet hiukset, fyysinen jäykkyys, hajamielisyys/huolimattomuus, paksut varpaat, pienet silmät, epämusikaalisuus

+ : Huulet, kaula, matemaattinen lahjakkuus, fyysinen nopeus, nopeat hoksottimet, sormet, sekä lisäksi minulla on kuulemma miellyttävä puheääni (itse en osaa sanoa).

Vierailija
16/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen siihen, että:

- minulle tulee älyttömän helposti lihasta reisiin ja pakaroihin treenatessa
- hiukseni kasvavat hyvin pitkiksi, eikä niillä ole maksimipituutta.
- minulla on hyvä iho
- olen lyhyt
- minulla on sirot ranteet

En ole tyytyväinen:

- hörökorviini
- leveisiin hartioihini
- pieniin rintoihin
- siihen, että vyötäröni ei ole tarpeeksi näkyvästi kapea.

Vierailija
17/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

, huonoa: AdHd, migreeni, vyötärörölihavuus, pitkähkö nenä, pienet rinnat

hyvää: pitkät sääret & lyhyt selkä

Vierailija
18/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja siro ulkonäkö. Vaaleat hiukset. Sirot jalat ja kädet. Ujo ja kiltti luonne. Jne! Miinuksena migreeni.

Vierailija
19/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ täyteläiset huulet, kauniit kasvot muutenkin, hyvännäköinen kroppa, lihasta saan helposti, pitkä 178cm,         kroppani toimii täydellisesti lisääntyessään ja synnyttäessä

- liian isot jalat 42, sosiaalisesti tosi kömpelö, ujohko/epävarma (ulkonäkökorvaa onneksi nuo vajeet) masennusta suvussa joka ehkä yrittää välillä iskeä muhun

n26

Vierailija
20/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: kauniit kasvonpiirteet, virheetön iho, tummat kulmakarvat ja ripset, pitkät ja paksut luonnonvaaleat hiukset, paksuhkot huulet, sopusuhtainen vartalo, c-kupin tissit, muodokas peppu, hoikka vyötärö, pituus 160cm ja paino 51kg, ennakkoluuloton luonne ja usko itseeni, musikaalisesti lahjakas (soitan paria instrumenttia ja laulan), hyvä liikunnassa, periksiantamattomuus

Huonoa: syylä jalkapohjassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme