Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaviston siivooja-kommentti

Vierailija
30.01.2024 |

Haavisto ei antaisi siivoojalle puhelinta, jos Venäjän presidentti soittaisi. Kuvasi tällä presidentin arvovaltaa. Oliko juuri siivooja valittu tähän kohtaan esimerkkinä ihan sattumalta, kuten Pekka totesi, vai haluttiinko tuolla termillä nimenomaan korostaa siivoojien vähäpätöistä arvostusta? Minun mielestäni ei todellakaan ollut vahinko, että sattui juuri siivoojan tuossa mainitsemaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Minä ainakin menen äänestämään Pekkaa, vaikka siivoankin joka päivä vessoja. Ja olen ylpeä siitä.

Vierailija
2/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Pekka suotta sanonut, ettei ole ollenkaan punainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Minä ainakin menen äänestämään Pekkaa, vaikka siivoankin joka päivä vessoja. Ja olen ylpeä siitä.

Mutta Pekka ei ole ylpeä sinusta.

Vierailija
4/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa hyvin nykyaikaa, että siinä pisimmässä aihetta käsittelevässä ketjussa yksikään siivoustyötä tekevä ei loukkaantunut, mutta monet loukkaantuivat heidän puolestaan.

Vierailija
5/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka puhui jo tuossa itsensä pussiin kun sanoi tuon olleen huono vertaus ja hänen tarkoituksensa oli vain todeta, että jokainen hoitaa oman toimenkuvansa. Jos hän tuota noin yksiselitteisesti olisi tarkoittanut, niin ei hänen pitäisi mainita jälkeenpäin mitään huonoa vertausta erikseen, koska sillä ei ole silloin mitään väliä että mainitseeko siivoojan vaiko vaikka kansanedustajan. Kun hän erikseen puhuu siivojan kohdalla huonosta vertauksesta, niin silloin hän nimenomaan halventaa juuri siivojan toimenkuvaa.

Vierailija
6/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin ylpeä siitä, että siivoan vessoja. Pekan äänestämistä taas häpeäisin.

Vierailija
7/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ehdokkaista ovat syntyneet ylempää keskiluokkaa edustavaan perheeseen ja etuoikeutettuun asemaan. 

Vierailija
8/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveeraava oli ja piste. Ei tule ääntä ainakaan täältä.

Vierailija
9/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on susi lampaan vaatteissa

Vierailija
10/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä siivoaja tai laitoshuoltaja puhuisi Venäjän presidentin kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän