Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää ja mitä huonoa sait ns. geenilotossa?

Vierailija
14.01.2015 |

Mihin ole tyytyväinen ja mihin taas et ole?

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+lähisuvussa ei allergioita, ei alkoholismia, ei taipumusta väkivaltaisuuteen.

+ei pahasti ylipainoisia

-naisilla runsaat ja epäsäännöliset menkat, suonikohjuja ja vaivaisenluita. Miehillä nuorena kaljuuntumista.
-mielenterveysongelmat

Vierailija
102/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, nyt tulee pitkä lista.. Huonoa: ohuet hiukset, huono iho, friikki nenä, luiseva kroppa, karsea kallonmuoto, isot jalat ja kädet, lievä ocd, unettomuus, suonikohjut, selluliitti. Sit jostain oon bonuksena saanut vielä hörökorvatkin, joita muilla sukulaisilla ole.

Hyvää: öö, no en ainakaan liho millään. Mut mieluummin olisin vaikka lihavakin, jos vaan olisin muuten nätti :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:06"]

En keksi mitään niin hyvää, että se korvaisi tämän geenivirheen. Vaihtaisin ulkonäön vaikka heti siihen, että voisin olla terve.

[/quote]   Sama. Olisin mieluummin ollut ruma ja terve kuin kaunis ja sairas. Munasarjasyövästä tosin selvisin mutta kilpirauhassyöpä ei tunnu olevan hoidoista moksiskaan ja koko ajan kipeänä :(  Kun ihmiset tajuiaisikin miten onnellsia saavat olla jos ovat terveitä. Siinä on todella asia mistä kannattaa olla kiitollinen.

Vierailija
104/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa: ikääntyessä tyypillinen suvun naisten oheneva tukka, taipumus ylipainoon, ajoittainen raskasmielisyys ja synkkyys (jopa depressio?), taipumus akneen ja rasvoittuva iho, suvun taipumus syöpään molemmilta puolilta

Hyvää: siniset silmät, musikaalisuus, älykkyys, vahva ja roteva ruumiinrakenne (pidän sitä hyvänä asiana), sopiva pituus 170cm, selkeästi erottuva povi ja vartalon kaaret

Vierailija
105/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: Paksut hiukset, tuuheat kulmakarvat ja ripset. Musikaalisuus. Kaikki lähisukuni naiset ovat myös tulleet raskaaksi todella helposti, mutta vaikea vielä sanoa, onko tämä ominaisuus minulle periytynyt, ja vaikuttaahan siihen toki miehenkin geenit. 

Huonoa: Taipumus lihavuuteen. Mummollani on diabetes, joka on hypännyt hänen omien tyttäriensä yli, eli katsotaan nyt, olenko itse seuraavana.

Vierailija
106/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää:tarpeeks isot rinnat en perinnyt äitini pieniä,suorat hiukset,suorat hampaat,vihreet silmät(kaikilla muilla sisarruksilla ruskeet),isot silmät

huonot:152cm pituus,vaiks äiti ja sisarrukset pitkiä,lihoamistaipumus..johtuu osittain pituudesta,mahaan tulee kaikki läski,saamattomuus.

Vierailija
107/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleislahjakkuutta, pituutta, vaaleutta ja ulkonäköä olisi voinut periä enemmän. Isältä perin perusteellisuutta, sosiaalisuuden, hyvän muistin ja mukiinmenevät kognitiiviset kyvyt, musikaalisuuden ja järjestelmällisyyden. Äidiltä perin toimeliaisuuden ja ehkä jonkin verran taiteellisuutta. 

Vierailija
108/141 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:35"]

hyvää:tarpeeks isot rinnat en perinnyt äitini pieniä,suorat hiukset,suorat hampaat,vihreet silmät(kaikilla muilla sisarruksilla ruskeet),isot silmät

huonot:152cm pituus,vaiks äiti ja sisarrukset pitkiä,lihoamistaipumus..johtuu osittain pituudesta,mahaan tulee kaikki läski,saamattomuus.

[/quote]

niin ja hyvää pitkät ripset

Vierailija
109/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä rehellisiä omakuvauksia on aika viihdyttävää lukea. Kunpa nettitreffi-ilmoituksissa olisi samaa rehellisyyttä. Jokainen voisi totuutta oletettavasti melko hyvin vastaavien kuvausten perusteella valita vähiten kiusalliset tulevan partnerin ominaisuudet.

Vierailija
110/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin tullut sukuuni, jolla on tummien ja kauniiden piirteiden lisäksi todella luovia ja taiteellisia piirteitä, myöskin se on toisaalta hyvin viisas ja syvällinen jos näin saa sanoa. Olen sukuani mukaillen myös käytännöllinen ja osaan tehdä/piirtää/rakentaa/askarrella/ommella monesta materiaalista vaikka mitä, myös olen tavattoman hoksaavainen ja tunneälykäs siinä mielessä että mm. aistin ihmisten tunnetiloja, tunnelmia, motiiveita pelottavalla tarkkuudella, kuten suvun muutkin jäsenet. Mutta ikävä kyllä nämä taitavat ja viisaat geenit eivät lähde kauttani levitykseen, sillä sukurasitteena kulkee kokonainen kirjo eri mt-ongelmia ja persoonaan ja käytökseen liittyviä häiriöitä ja alkoholismi, masennus, epävakaus ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Myöskin itseni kohdalla (olen tosin raitis nykyään, mutta masentunut ja epävakaa).

Vierailija
111/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:03"]

Olen todellakin tullut sukuuni, jolla on tummien ja kauniiden piirteiden lisäksi todella luovia ja taiteellisia piirteitä, myöskin se on toisaalta hyvin viisas ja syvällinen jos näin saa sanoa. Olen sukuani mukaillen myös käytännöllinen ja osaan tehdä/piirtää/rakentaa/askarrella/ommella monesta materiaalista vaikka mitä, myös olen tavattoman hoksaavainen ja tunneälykäs siinä mielessä että mm. aistin ihmisten tunnetiloja, tunnelmia, motiiveita pelottavalla tarkkuudella, kuten suvun muutkin jäsenet. Mutta ikävä kyllä nämä taitavat ja viisaat geenit eivät lähde kauttani levitykseen, sillä sukurasitteena kulkee kokonainen kirjo eri mt-ongelmia ja persoonaan ja käytökseen liittyviä häiriöitä ja alkoholismi, masennus, epävakaus ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Myöskin itseni kohdalla (olen tosin raitis nykyään, mutta masentunut ja epävakaa).

[/quote]

Fiksuimmat ihmiset tuntuvat useimmiten olevan vähemmistönä lisääntymisessä. Toisaalta siinä missä tyhmyys on rasite niin se näyttävästi on myös ihmisten elin ehto. En tiedä mitä tästä ajatella.

Vierailija
112/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan maailman komein mies muuten, mutta toinen silmä karsastaa ja ihmisten silmiin katsominen on siksi aina tuntunut tosi kiusalliselta...

Vierailija
113/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: Pituus ja hoikkuus, kauneus, äly, musikaalisuus.

Huonoa: Perin isältä laihat sääret ja kolhuiset polvet. Melanolinen luonteenlaatu. Vino nenänpää. Vittumainen luonne.

Vierailija
114/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: ei mitään sairauksia!, ikäistään nuoremman näköinen, epäsuomalaisen paksut hiukset ja kulmakarvat, hoikkuus, kaunis ääni, ainakin jonkin verran älykkyyttä, nopea päättelykyky ja tilannetaju

Huonoa: kauhea akne jollaista en ole nähnyt kellään sukulaisellani, paksut tummat säärikarvat ja muut karvat, huono keskittymiskyky, pahantuulisuus, hermoheikkous

Vierailija
115/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa: sydän- ja verisuonitautien riski. Hyvää: pylly ja tissit, mutta suvussa yleiseltä lihavuudelta vältyin.

Vierailija
116/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa migreeni ja masennus, hyvää hoikkuus, korkeat poskipäät, paksu tukka ja terveet hampaat

Vierailija
117/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain miellyttävän ulkonäön ja älyä, ikävä kyllä myös sokeritautitaipumuksen.

Vierailija
118/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: isot silmät, pitkät ripset, ei lihomistaipumusta, siro ruumiinrakenne, sievä pieni peppu, keskimittainen (168 cm), sopivasti älyä, lahjakkuus enemmän kielellisellä puolella kuin matemaattisella

Huonoa: likinäkö (silmät -7, myyrä tässä moi!), helposti reikiintyvät hampaat, nenä liian pyöreäpäinen, kasvot rasvoittuvaa sorttia+isot huokoset, masennustaipumus

Vierailija
119/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa: Taipumus ylipainoon ja keskivartalolihavuuteen, pienet rinnat (ihana yhdistelmä... vartalotyyppi siis perseestä. Äitillä ja siskoilla isommat tissit, geenilotto tosiaan... Epäreilua!), taipumus masennukseen, järkyttävät menkkakivut (Äidillä ei... Kivut onneks hävis e-pillereillä mutta lastentekovaihe pelottaa...), tummat ja tiheässä olevat sääri(ym)karvat (siskolla ei... reilua taas), paksut pohkeet, skolioosi, allergiat (siitepöly, eläimet, hedelmiä ja kasviksia, blaaah).

Tulevaisuudessa mahdollisesti: Sydän- ja verisuonitauteja, syöpää, nivelreuma, nuorena harmaantuminen (ekan harmaan hiuksen huomasin 23-vuotiaana)

Hyvää: Kauniit silmät (taivaan/vaaleansiniset, luonnonvalossa monesti päivitelty ja kehuttu), hyvänmuotoinen nenä, karvaisuuden seurauksena sopivan tummat&runsaat kulmakarvat, ja paksut, nopeesti kasvavat ihan kivan väriset hiukset, kauniit jalkaterät&kädet, kokonaisuutena hyvänmuotoset jalat&peppu. Musikaalinen ja kielellinen lahjakkuus (suomi ja muut kielet), allergioita lukuunottamatta hyvä perusterveys ja vastustuskyky.

Vierailija
120/141 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖH, laitoin enterillä kappaleiden välit mutta jostain syystä ne jäi julkaistessa/lähettäessä pois! T.96

P.s. Huonoo huonosti ruskettuva vaalee iho ja kellertävät hampaat. Hyvää hyvä näkö (62v isällä vain lukulasit, mä nään usein lukea kauempaa kuin muut) ja kuulo, ja hyvä hammaslaatu muuten, ei reikiä.

T.96

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän