Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noissa Tangle Teezereissä pitäisi olla muka parempaa?

Vierailija
13.01.2015 |

Ihan yhtä paljon hiuksia lähtee sillä harjaressa kuin normaalilla harjallakin, ellei jopa enemmän. Mikä siinä on muka parempaa tai pitäisi olla?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mikään muu harja ei avaa takkuja märästä tukasta kuin Tangle Teezer eli en oo vaihtamassa siitä koskaan pois enää.

Vierailija
42/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:04"]Mulla on kiharat hiukset niin huomaan ihan selkeesti et tangle teezer tarttuu kikkuroihin paljon vähämmän ja siks repii vähemmän hiuksia päästä. :)
[/quote] Hyi, onko sulla kiharat? Älä vaan sano että oot myös punapää...
[/quote]

Minä omaan punaiset kiharat hiukset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:04"]Paras, hiuksista tulee paljon selvemmät kuin normiharjalla + ei revi. Ehkä ap:llä on vaan paska hiuslaatu kun noin harvenee :-)
[/quote] Siis mulla on hiustenpesun jälkeen vaikka laittaisin hoitoainetta niin tosi takkuisey hiukset, ja harjaan ne aika harjalla jossa yksittäiset piikit ovat pitkiä. Miksi tanglerin lyhyet piikit olisivat paremmat kun harjaavat vain pinnalta? Piikit ovat ehkä 5 millin kokoisia. Eihän sillä saa harjattua paksujakaan hiuksia. Ap
[/quote]

Ne lyhyet piikit on nimenomaan se pointti: ne ei jää takkuihin kiinni vaan sukivat pikkuhiljaa veto vedolta takkukasaa auki. Mun takkuihin jos kokeilee pitkäpiikkistä harjaa, se jumahtaa kiinni eikä irtoa kuin leikkaamalla. Eihän takkuja kuulukaan harjata auki tyylillä yksi veto ylhäältä alas ja kaikki selviää, vaan takkujen avaaminenhan aloitetaan latvoista pienillä liikkeillä. Tänhän selittää joka ikinen kampaajakin...

Vierailija
44/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:48"]Se on olevinaan parempi koska se on muotivillitys, pian se unohtuu kuten muutkin villitykset.

Itse olen aina käyttänyt luonnonharjasharjaa, ei revi tukkaa eikä maksa paljoa.
[/quote]

Varmaan on osittain muotivillitys mutta omani ostin Berliinistä jo pari vuotta ennenkuin Suomessa kukaan esim. Kirjoitteli harjoista mitään. Ainoa harja joka minulla toimii joten kohdallani paljon enemmän kuin muotivillitys. Saahan sitä änkyrät leimata ihan kaiken villityksiksi, sellaiseksihan kännykät ja farkutkin on aikanaan leimattu :P

Vierailija
45/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:54"]Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja Tangle Teezer on hellävarainen ja nopea selvittämään takut. Ei puhettakaan, että muilla harjoilla tai kammoilla voisin vetää hiusten läpi ylhäältä alas jumiutumatta takkuun, Tangle Teezerillä voin. [/quote] Seliseli.

[/quote]

Vastasin aloituksen kysymykseen. Mulla ei ole mitään oma lehmä ojassa -syytä kehua Tangle Teezeriä. Miksi puhuisin puuta heinää? Olet outo.
[/quote] Ai, ihan hiustenpesunkin jälkeen voi yhden kerran ylhäältä alas ilman mitään takkuja ja valmis? Hekoheko.
[/quote]

sekopää.....

Vierailija
46/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun hiukset on järkyttävän huonossa kunnossa. Ootko käynyt asiantuntevalla kampaajalla ja onko sulla oikeat hoitotuotteet? Ootko pilannut hiukset liialla värjäämisellä?

Vierailija
47/101 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kampaan mun tytön (4v) hiuksia, Tangle Teezerillä saa takut kammattua selviksi ilman, että hän kiljuu. Tavallisella kammalla ei onnistu ilman kovaa huutoa.

Omissa hiuksissa en huomaa mitään eroa, mutta mulla ei mene hiukset helposti takkuun.

Vierailija
48/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:48"]Se on olevinaan parempi koska se on muotivillitys, pian se unohtuu kuten muutkin villitykset.

Itse olen aina käyttänyt luonnonharjasharjaa, ei revi tukkaa eikä maksa paljoa.
[/quote]
Mä käytin ennen, mutta kyllästyin kun niitä on hankala pitää puhtaana. Tanhle toimii mulla ja tytöllä, kummalkakin luonnonkiharat mutta hiuslaatu muutoin vähän eri. Mut eihän niitä ole pakko käyttää, onneks harjoissa on malleja joista valita itselle miellyttävin!

Vierailija
49/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:52"]Mulla mikään muu harja ei avaa takkuja märästä tukasta kuin Tangle Teezer eli en oo vaihtamassa siitä koskaan pois enää.
[/quote] No, minulla todellakin avaa muut harjat. Ap

Vierailija
50/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä saisi tollasella lelulla harjattua mun hiuksia. :D Mutta varmaan toimii hyvin lapsille, kun on ohuet hiukset.

Vierailija
51/101 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen käyttäminen ei satu.Olen tosin huomannut että se johtuu siitä että se ei avaa takkuja vaan sukii päältä,ihana takkupesä olikin kun harjasi taas normiharjalla...

Vierailija
52/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:34"]Ap, sun hiukset on järkyttävän huonossa kunnossa. Ootko käynyt asiantuntevalla kampaajalla ja onko sulla oikeat hoitotuotteet? Ootko pilannut hiukset liialla värjäämisellä?
[/quote] Näinkö päättelet kun Tangle teezer ei ole minulle sopiva harja? Älä naurata. Kaikille ei sovi kaikki. Jos sinulle sopii tangle teezer, se ei tarkoita että se sopisi kaikille ja että hiukset olisivat huonossa kunnossa, jos se ei sovi. Ap

Vierailija
53/101 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:43"]Kun kampaan mun tytön (4v) hiuksia, Tangle Teezerillä saa takut kammattua selviksi ilman, että hän kiljuu. Tavallisella kammalla ei onnistu ilman kovaa huutoa.

Omissa hiuksissa en huomaa mitään eroa, mutta mulla ei mene hiukset helposti takkuun.
[/quote] Jaa, mä en myöskään huomaa mitään eroa hiusten harjaamisessa muuta kuin että hiuksia lähtee enemmän Tanglerilla harjatessa.

Vierailija
54/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:22"]Ihmeellisen vihamielinen asenne sinulla ap. Onko se niin vaikea hyväksyä, että joillekin TT sopii? Minulla on pitkä, paksu suora tukka, jossa yksittäiset hiukset ovat ohuita ja lasimaisia. Niitä on siis vaan paljon. TT selvittää ne helposti märkinä. Ennen sen löytämistä selvitin hiukset aina vasta niiden kuivuttua. Myös kuivana takut selviävät repimättä. En tee sillä mitään vetoja ylhäältä alas, vaan "silittelen" lyhyillä vedoilla takut auki. Mulla on niin paljon hiuksia, että pitkät vedot ottavat vain pinnalta. Samasta syystä en tykkää käyttää sitä kampausten tekoon. Mutta takkujen selvitykseen se on (minulla) ihan paras. [/quote] Onko sun vaikea hyväksyä että kaikki eivät mene mukaan mainosvillityksiin? Sä taidat kuvitella, että se on parempi, koska kyllähän sen on pakko olla kun kaikki muutki niin sanoo :) ap

[/quote]

Minulla ei ole mitään vaikeuksia hyväksyä, ettei Tangle Teezer sovi kaikille hiuksille ja käyttötavoille. Itsellenikin sillä on myös huonoja puolia, en erityisemmin tykkää sen muodosta ja piikkien lyhyyden takia täytyy kammata hiuksia vähemmän kerrallaan kuin joillain muilla harjoilla eikä se ole kovin kätevä esim. ponnarien tekoon. Mutta takut se selvittää (minulla) hellävaraisesti ja on tosiaan kiva, kun nyt pystyy märkinä ja kosteinakin harjaamaan hiukset suoriksi. Nopeuttaa kummasti kuivumista!  

Mielestäni kykenen arvioimaan tuotetta tasapainoisesti toisin kuin sinä, jotka leimaat kaikki tuotteesta pitävät mainosvillitysten perässä juoksijoiksi, kun se nyt ei sattunut sopimaan sinulle. 

Sinänsä luulen, että muitakin vaihtoehtoja voi olla. Tässä ketjussa mainittu Wet brush kuulosti mielenkiintoiselta, samoin jonkun kampaajan mainitsemat selvitysharjat. 

Vierailija
55/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten teillä on niin pirusti muka takkuja hiuksissa? Kannattasko välillä leikkauttaa ne kuivat latvat pois niin pysyis takuttomana. Itellä paksu luonnonkihara eikä oo kyllä takkuja pesunkaan jälkeen ku pitää hiukset hyvässä kunnossa. Tarvi mitään takkujen selvitysharjaa hommata..

Vierailija
56/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustavat piikit, helppo putsata. Ja nyt jännäämään saako tämänkin vastauksen johdosta ap:n vihat päällensä.

Vierailija
57/101 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/101 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu että hiuksia lähtisi jopa enemmän teezerillä.

Vierailija
59/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:52"]Siis miten teillä on niin pirusti muka takkuja hiuksissa? Kannattasko välillä leikkauttaa ne kuivat latvat pois niin pysyis takuttomana. Itellä paksu luonnonkihara eikä oo kyllä takkuja pesunkaan jälkeen ku pitää hiukset hyvässä kunnossa. Tarvi mitään takkujen selvitysharjaa hommata..
[/quote]

Koskaan en ole tukkaa värjännyt ja latvat leikkautan 2kk välein. On vain niin huokoinen hiustyyppi että takkuuntuu märkänä (näin kampaajat on asiaa selittäneet). En halua käyttää hiuksiin jätettäviä hoitoaineita joten tangle teezer on ainoa tapa saada märät hiukset selviksi. Se, että sinun hiuksesi ovat menneet värjäämisestä pilalle, eitarkoita sitä etteikö jollain voi olla hiustyyppi joka takkuuntuu vaikka siitä pitäisi hyvää huolta.

Vierailija
60/101 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja Tangle Teezer on hellävarainen ja nopea selvittämään takut. Ei puhettakaan, että muilla harjoilla tai kammoilla voisin vetää hiusten läpi ylhäältä alas jumiutumatta takkuun, Tangle Teezerillä voin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan