Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noissa Tangle Teezereissä pitäisi olla muka parempaa?

Vierailija
13.01.2015 |

Ihan yhtä paljon hiuksia lähtee sillä harjaressa kuin normaalilla harjallakin, ellei jopa enemmän. Mikä siinä on muka parempaa tai pitäisi olla?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:54"]Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja Tangle Teezer on hellävarainen ja nopea selvittämään takut. Ei puhettakaan, että muilla harjoilla tai kammoilla voisin vetää hiusten läpi ylhäältä alas jumiutumatta takkuun, Tangle Teezerillä voin. [/quote] Seliseli. [/quote] Vastasin aloituksen kysymykseen. Mulla ei ole mitään oma lehmä ojassa -syytä kehua Tangle Teezeriä. Miksi puhuisin puuta heinää? Olet outo. [/quote] Ai, ihan hiustenpesunkin jälkeen voi yhden kerran ylhäältä alas ilman mitään takkuja ja valmis? Hekoheko.

[/quote]

Sanoin että mulla on paksut hiukset, eli tietenkään yhteen vetoon ei saa koko hiusmäärää ängettyä. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Jos et tykkää Tangle Teezeristä, älä käytä sitä. Ei tämä sen vaikeampaa ole.
[/quote] Onko sulla lukihäiriö? Tarkoitan, että jos vedät kerran hiusten pesun jälkeen ylhäältä alas niin ei mitään ongelmia, takkuja jne? Mulla hiuksia vaan lähtee ja kuivattaakin.
[/quote]

Ap varmaan nauttii nyt oikein hankaluudestaan... Ihme tyyppi. Vai että Teezeri kuivattaa hiuksia??? Miten?? Pesun jälkeen ne toki jossain vaiheessa kuivuvat;) Mä luulen, ettei ap:lla ole kovin paljon hiuksia, muuten olisi eron huomannut ihan itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi