Mitä noissa Tangle Teezereissä pitäisi olla muka parempaa?
Ihan yhtä paljon hiuksia lähtee sillä harjaressa kuin normaalilla harjallakin, ellei jopa enemmän. Mikä siinä on muka parempaa tai pitäisi olla?
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:54"]Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja Tangle Teezer on hellävarainen ja nopea selvittämään takut. Ei puhettakaan, että muilla harjoilla tai kammoilla voisin vetää hiusten läpi ylhäältä alas jumiutumatta takkuun, Tangle Teezerillä voin.
[/quote] Seliseli.
En tiedä, onko se jotenkin parempi. Haluaisin kuitenkin tangle teezerin, koska hiukset eivät tartu siihen. Tavallinen hiusharja on aina kovin hankala putsata harjauksen jälkeen, kun hiukset tarttuvat piikkien ja alustan välisiin rakoihin ja se alusta kerää pölyä.
Itse en ymmärrä tällaisia aloituksia ollenkaan. Millaisia vitun lampaita ihmiset on? Jos on joku uusi juttu mistä kaverit puhuu, saatan sitä kokeilla jos uskon tuotteen sopivan minulle. Jos se sopii, käytäm sitä jatkossakin. Jos se ei sovi, en käytä. Ei minua todellakasn jää vaivaamaan se, sopiko tuote muille vai ei tai hehkutetaanko sitä jossain blogissa,koska: mulla on oma elämä ja osaan itse päättää mitä tuotteita käytän! Suosittelen elämän hankkimista myös AP:lle ja muille joiden on vaikea hyväksyä, että mikä ei sovi sulle voi sopia jollekin toiselle, ja että on IHAN VITUN SAMA HEHKUTETAANKO JOTAIN ASIAA VAI EI.
mulla on halpis ja aito tangle teezer ja sillä halpiksella hiukset katkeilee ihan kauheasti.
se aito sen sijaan on mitä mainioin mun paksulle, karhealle ja hieman kihartuvalle hiuslaadulle. ei tee tukkaa niin pörröiseksi kuin normiharja.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:54"]Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja Tangle Teezer on hellävarainen ja nopea selvittämään takut. Ei puhettakaan, että muilla harjoilla tai kammoilla voisin vetää hiusten läpi ylhäältä alas jumiutumatta takkuun, Tangle Teezerillä voin. [/quote] Seliseli.
[/quote]
Vastasin aloituksen kysymykseen. Mulla ei ole mitään oma lehmä ojassa -syytä kehua Tangle Teezeriä. Miksi puhuisin puuta heinää? Olet outo.
Vitsit ap sä olet aggressiivinen. Kysyt kysymyksen etkä voi hyväksyä kuin vain yhdenlaisia vastauksia jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Ja sitten tämä kommenttiketju jossa ensin joku ilmoittaa että TT sopii hänelle hyvin, jonka jälkeen alat vain jankkaamaan vastaan että ei varmasti sovi. Vittu hyväksy se että jotkut tykkää TT:stä, jotkut ei. Ei se tarkoita että kun sinun käyttäjäkokemuksesi oli huono (ja sinulla on joku pakkomielle että hiukset pitäisi harjata märkinä wtf) että muilla olisi ollut yhtä huono kokemus. Ps. Minulla ei ole TT:tä, enkä välttämättä edes hanki mutta vaan sapettaa miten huonot keskustelutaidot joillakin on.
Sillä ei satu kun mun reuhkaa harjaa.
Just eilen lainasin kaverin tavallista harjaa saunan jälkeen ku oma jäi kotiin. Ai saaaakeli ku se repii
Mun 3-vuotiaalla on luonnonkihara tukka ja ilman tangle teezeriä olisi varmaan jouduttu leikkaamaan jo siiliksi. Tuolla onnistuu harjaaminen ilman tappelua. Ja tyttö treenaa nyt itse harjaamista, ja tuolla harjalla sekin sujuu hyvin.
Mun nähdäkseni juju on joustavissa harjaksissa, joiden ansiosta harja ei tukista. Silti se selvittää takut.
Musta tangletweezer ihan toimii. Olin epäileväinen ja naureskelin että mitä ihmeellistä siinä on mutta kun testas niin eron huomas. Ei satu juuri ollenkaan pahimpiakaan takkuja selvittää. Joten ihan kätsy vehje. Miinuksena tulee se että se harjaa pelkkää päälyosaa joten aikamoista akrobatiaa vaatii että saa kaikki hiukset oikeasti harjattua. Myöskään en sinällään usko että tekee hiuksille hirveän hyvää tälläinen harja, en tiedä mutta kyllä hirvittää kun sama ääni tulee kun jonkun barbin hiuksia harjatessa
Mulla on kiharat hiukset niin huomaan ihan selkeesti et tangle teezer tarttuu kikkuroihin paljon vähämmän ja siks repii vähemmän hiuksia päästä. :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:02"]Mun 3-vuotiaalla on luonnonkihara tukka ja ilman tangle teezeriä olisi varmaan jouduttu leikkaamaan jo siiliksi. Tuolla onnistuu harjaaminen ilman tappelua. Ja tyttö treenaa nyt itse harjaamista, ja tuolla harjalla sekin sujuu hyvin.
Mun nähdäkseni juju on joustavissa harjaksissa, joiden ansiosta harja ei tukista. Silti se selvittää takut.
[/quote] Voi herranjestas... annatko vauvasi kasvattaa hiuksiaan?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:54"]Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja Tangle Teezer on hellävarainen ja nopea selvittämään takut. Ei puhettakaan, että muilla harjoilla tai kammoilla voisin vetää hiusten läpi ylhäältä alas jumiutumatta takkuun, Tangle Teezerillä voin. [/quote] Seliseli.
[/quote]
Vastasin aloituksen kysymykseen. Mulla ei ole mitään oma lehmä ojassa -syytä kehua Tangle Teezeriä. Miksi puhuisin puuta heinää? Olet outo.
[/quote] Ai, ihan hiustenpesunkin jälkeen voi yhden kerran ylhäältä alas ilman mitään takkuja ja valmis? Hekoheko.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:54"]
Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja Tangle Teezer on hellävarainen ja nopea selvittämään takut. Ei puhettakaan, että muilla harjoilla tai kammoilla voisin vetää hiusten läpi ylhäältä alas jumiutumatta takkuun, Tangle Teezerillä voin.
[/quote]
Sama minulla. Jos on lasimaiset ohuet hiukset, ei eroa varmaan huomaa. Ainoa kokeilemani harja, joka menee hiusteni läpi. Eipä tuotetta niiden tarvitse ostaa, joilla ei ole tätä ongelmaa. Minusta ripsivärikin on ihan turha tuote, ovathan ripset, pitkät, kaartuvat ja mustat muutenkin. Ai ei kaikilla, maskara kiellettävä silti!
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:54"]Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja Tangle Teezer on hellävarainen ja nopea selvittämään takut. Ei puhettakaan, että muilla harjoilla tai kammoilla voisin vetää hiusten läpi ylhäältä alas jumiutumatta takkuun, Tangle Teezerillä voin. [/quote] Seliseli. [/quote] Vastasin aloituksen kysymykseen. Mulla ei ole mitään oma lehmä ojassa -syytä kehua Tangle Teezeriä. Miksi puhuisin puuta heinää? Olet outo. [/quote] Ai, ihan hiustenpesunkin jälkeen voi yhden kerran ylhäältä alas ilman mitään takkuja ja valmis? Hekoheko.
[/quote]
Sanoin että mulla on paksut hiukset, eli tietenkään yhteen vetoon ei saa koko hiusmäärää ängettyä. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Jos et tykkää Tangle Teezeristä, älä käytä sitä. Ei tämä sen vaikeampaa ole.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:02"]Mun 3-vuotiaalla on luonnonkihara tukka ja ilman tangle teezeriä olisi varmaan jouduttu leikkaamaan jo siiliksi. Tuolla onnistuu harjaaminen ilman tappelua. Ja tyttö treenaa nyt itse harjaamista, ja tuolla harjalla sekin sujuu hyvin.
[/quote] Voi herranjestas... annatko vauvasi kasvattaa hiuksiaan?
[/quote]
En ole lainaamasi, mutta kaljunako se vauva pitäisi pitää? Eli ainakin minä annan vauvani kasvattaa hiuksia.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:48"]
Se on olevinaan parempi koska se on muotivillitys, pian se unohtuu kuten muutkin villitykset.
Itse olen aina käyttänyt luonnonharjasharjaa, ei revi tukkaa eikä maksa paljoa.
[/quote]
Miten ihmeessä tuolla harjataan? Ihan oikeasti.
Ostin sellaisen kaverin suosituksesta ja kokeilin niin harjaaminen oli kuin kengänkiillotusta. Mitenkä harjaat, jos harja ei uppoa ollenkaan hiuksiin, eikä selvitä takkuja, kun se luistaa vain päällimmäisillä kerroksilla ilman minkäänlaista tarttumapintaa. Ihan sama yrittikö harjata alta tai päältä, jakamalla tukkaa osiin tai yhtenä läjänä. Kysyin samaa asiaa häneltä ja hän sanoi, että siitä vain harjaa. En ole vieläkään ymmärtänyt, miten se onnistuu.
En sitten tiedä, onko minulla liian paksu tukka, ettei uppoa ollenkaan. Vaikka yritin jakaa tukkaa pienempiin osiin, että saisin sen harjattua niin ei onnistunut :(
Mä voin sanoa että olen fani enkä enää käytä muita harjoja hiusten selvittämiseen pesun jälkeen.
TT:ssä on tiheä, mutta hellävarainen harjas. Toki sais olla vähän halvempi.
Halvemmista harjoista lähtee yleensä ne "nupit" pois ja sitten ne raapii päänahkaa. Karhealla luonnonharjalla en oikein saa tukkaa siistittyä.
Kai se on ihan täysin hiuslaadusta kiinni. Suurimmalla osalla suomalaisista on ohut ja liukas hius jonka varmaan saa harjattua muillakin harjoilla ihan yhtä hyvin. Itselläni on paksut ja tuuheat hiukset jotka takkuuntuvat tavallisilla (esim. luonnonharjoilla) helposti. Teezerillä saa takut vaivatta auki ja se ei katko hiuksia jolloin hiukset näyttävät terveemmiltä.
Mulla lähtee vähemmän hiuksia tangle teazerilla kun normaalilla harjalla. Mulla myös on aika ohuet hiukset, niin ne kyllä selviää tanglellakin kunnolla. Tuntuu ihanalta päänahkaan:D. En nyt oo mikään fanaattinen fani, voin käyttää muitakin harjoja ja mulle on ihan sama mitä muut käyttää:)...