Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuolen näihin menkkoihin

Vierailija
20.01.2015 |

Mulla ei oo särkylääkettä eli saa valvoa ens yön, jipii....onko kellään mitään vinkkejä?? On ehkä elämäni pahimmat menkat:(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lämpötyynyä? Tai sellasta kylmägeelipussia? Jos ei oo niin kuumaa vettä muovipulloon ja se alavatsan päälle. Koita kestää :(

Vierailija
2/9 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko menkat yllätyksenä? Et sitten voinut ostaa buranaa valmiiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma suihku, jos sua ei pyörrytä kipu kuitenkaan. Mulla lähti kipujen takia taju toissapäivänä, kun en ajoissa kerennyt ottaa särkylääkettä. Mut mun vinkki on olla pitkään lämpimässä suihkussa ja jos mahdollista, laittaa lämmin kauratyyny mahan/selän päälle lepäämään mennessä.

Vierailija
4/9 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin suihku voi auttaa.

Vierailija
5/9 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:00"]Tuliko menkat yllätyksenä? Et sitten voinut ostaa buranaa valmiiksi...
[/quote]...

Oikeasti?

Vierailija
6/9 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä:) yritän selvitä! Juu tuli yllätyksenä niin en älynny hankkia lääkettä.
Ap

Vierailija
7/9 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:02"]Kuuma suihku, jos sua ei pyörrytä kipu kuitenkaan. Mulla lähti kipujen takia taju toissapäivänä, kun en ajoissa kerennyt ottaa särkylääkettä. Mut mun vinkki on olla pitkään lämpimässä suihkussa ja jos mahdollista, laittaa lämmin kauratyyny mahan/selän päälle lepäämään mennessä.
[/quote

Voi ei kuulostaa kauheelta! Ootko ikinä joutunu oksentaan menkkojen aikaan?

Vierailija
8/9 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:02"]Kuuma suihku, jos sua ei pyörrytä kipu kuitenkaan. Mulla lähti kipujen takia taju toissapäivänä, kun en ajoissa kerennyt ottaa särkylääkettä. Mut mun vinkki on olla pitkään lämpimässä suihkussa ja jos mahdollista, laittaa lämmin kauratyyny mahan/selän päälle lepäämään mennessä.
[/quote

Voi ei kuulostaa kauheelta! Ootko ikinä joutunu oksentaan menkkojen aikaan?
[/quote]
Olen. Oksentelu, yleinen huono olo, huimaus ja joskus jopa pyörtyily on aika tuttua. Tosin menkkakivut kestää vain sen yhden päivän, kun menkat alkaa, eli se on vielä ihan siedettävä, vaikkakin inhottava silti.
Se eka päivä on mulla aina sellanen, että vaikka kuinka ottaisi särkylääkkeitä, en voi nousta edes sängystä. Ja sitten kun en ajoissa ota lääkettä, lähtee taju.

Vierailija
9/9 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you sis. Mulla tällä hetkellä sama juttu. Kävin jo kuumassa suihkussa ja nyt lepäilen lämpötyyny vatsalla. Tänä yönä en tuu nukkumaan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän