Mitä noissa Tangle Teezereissä pitäisi olla muka parempaa?
Ihan yhtä paljon hiuksia lähtee sillä harjaressa kuin normaalilla harjallakin, ellei jopa enemmän. Mikä siinä on muka parempaa tai pitäisi olla?
Kommentit (101)
Ihmeellisen vihamielinen asenne sinulla ap. Onko se niin vaikea hyväksyä, että joillekin TT sopii?
Minulla on pitkä, paksu suora tukka, jossa yksittäiset hiukset ovat ohuita ja lasimaisia. Niitä on siis vaan paljon. TT selvittää ne helposti märkinä. Ennen sen löytämistä selvitin hiukset aina vasta niiden kuivuttua. Myös kuivana takut selviävät repimättä. En tee sillä mitään vetoja ylhäältä alas, vaan "silittelen" lyhyillä vedoilla takut auki. Mulla on niin paljon hiuksia, että pitkät vedot ottavat vain pinnalta. Samasta syystä en tykkää käyttää sitä kampausten tekoon. Mutta takkujen selvitykseen se on (minulla) ihan paras.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:02"]Mun 3-vuotiaalla on luonnonkihara tukka ja ilman tangle teezeriä olisi varmaan jouduttu leikkaamaan jo siiliksi. Tuolla onnistuu harjaaminen ilman tappelua. Ja tyttö treenaa nyt itse harjaamista, ja tuolla harjalla sekin sujuu hyvin. Mun nähdäkseni juju on joustavissa harjaksissa, joiden ansiosta harja ei tukista. Silti se selvittää takut. [/quote] Voi herranjestas... annatko vauvasi kasvattaa hiuksiaan? [/quote] En ole lainaamasi, mutta kaljunako se vauva pitäisi pitää? Eli ainakin minä annan vauvani kasvattaa hiuksia. [/quote] No, pitkien hiusten ja kaljun välissä on monta muutakin vaihtoehtoa.
[/quote]
Luetaanko me nyt samaa vastausta? 3-vuotias ei ole vauva, ja missään ei mainittu, minkä pituiset hiukset tällä 3-vuotiaalla on. Ainoa maininta on, ettei tukkaa ole tarvinnut leikata siiliksi.
Mielestäni parempi on The Wet Brush, löytyy googlella. Ei revi, eikä lipeä kädestä kuin kahvaton, sukamainen Tangleteeser.
Tän harjan idea on siinä, että normaalin harjan tapaan se ei venytä hiusta ja näin hiuksen pitäisi pysyä terveempänä. Normi harja kun aukaisee takut, se vetää ikäänkuin väkisin ja siks venyttää ja viottaa samalla hiusta mut tää tangle teezer joustaa. On ollu ihan ok, en osaa sanoa, onko mun hiukset jotenkin paremmat ollut sen jälkeen kun otin käyttöön, mutta niinkin moni sano, sattuu vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:54"]Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja Tangle Teezer on hellävarainen ja nopea selvittämään takut. Ei puhettakaan, että muilla harjoilla tai kammoilla voisin vetää hiusten läpi ylhäältä alas jumiutumatta takkuun, Tangle Teezerillä voin. [/quote] Seliseli. [/quote] Vastasin aloituksen kysymykseen. Mulla ei ole mitään oma lehmä ojassa -syytä kehua Tangle Teezeriä. Miksi puhuisin puuta heinää? Olet outo. [/quote] Ai, ihan hiustenpesunkin jälkeen voi yhden kerran ylhäältä alas ilman mitään takkuja ja valmis? Hekoheko.
[/quote]
Sanoin että mulla on paksut hiukset, eli tietenkään yhteen vetoon ei saa koko hiusmäärää ängettyä. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Jos et tykkää Tangle Teezeristä, älä käytä sitä. Ei tämä sen vaikeampaa ole.
[/quote] Onko sulla lukihäiriö? Tarkoitan, että jos vedät kerran hiusten pesun jälkeen ylhäältä alas niin ei mitään ongelmia, takkuja jne? Mulla hiuksia vaan lähtee ja kuivattaakin.
[/quote]
Ap varmaan nauttii nyt oikein hankaluudestaan... Ihme tyyppi. Vai että Teezeri kuivattaa hiuksia??? Miten?? Pesun jälkeen ne toki jossain vaiheessa kuivuvat;) Mä luulen, ettei ap:lla ole kovin paljon hiuksia, muuten olisi eron huomannut ihan itsekin.
[/quote] Ei mulla mitkään erityisen paksut hiukset ole, muttei todellakaan ohuetkaan. Ihan tavalliset vähän keskiverto suomalaista paksummat. Mikä se ero pitäisi olla? Miksi sinusta muovinpalanen olisi parempi selvittämään hiuksia kuin tavallinen? Eivät kaikki huomaa eroa. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:22"]Ihmeellisen vihamielinen asenne sinulla ap. Onko se niin vaikea hyväksyä, että joillekin TT sopii?
Minulla on pitkä, paksu suora tukka, jossa yksittäiset hiukset ovat ohuita ja lasimaisia. Niitä on siis vaan paljon. TT selvittää ne helposti märkinä. Ennen sen löytämistä selvitin hiukset aina vasta niiden kuivuttua. Myös kuivana takut selviävät repimättä. En tee sillä mitään vetoja ylhäältä alas, vaan "silittelen" lyhyillä vedoilla takut auki. Mulla on niin paljon hiuksia, että pitkät vedot ottavat vain pinnalta. Samasta syystä en tykkää käyttää sitä kampausten tekoon. Mutta takkujen selvitykseen se on (minulla) ihan paras.
[/quote] Onko sun vaikea hyväksyä että kaikki eivät mene mukaan mainosvillityksiin? Sä taidat kuvitella, että se on parempi, koska kyllähän sen on pakko olla kun kaikki muutki niin sanoo :) ap
Mulla on yksittäinen hius ohut, mutta niitä on päässä aivan jumalaton määrä eli hiukset on paksut, eikä mulla TT ole mitenkään kovin hyvä harja.
Harjaa vain päältä, joten esim niskaan jää takkuja, ellen selvittele niitä erikseen normiharjalla. Hieman kosteissaä hiuksissa on aivan kauhea, repii ja katkoo hiuksia. Märissä hiuksissa sen sijaan toimii, mutta valitettavasti en tykkää harjata märkiä hiuksia, kun kuitenkin kuivaan ne pyyhkeeseen ja siinä meni se etu.
Mutta kyllähän TT varmasti osalla toimii, mutta pitäisi ymmärtää että on myös meidänlaisia joille se ei ole mikään must-harja. Kyllä minäkin käytän TT:tä päivittäin vaikkei se mulle paras harja olekaan.
Kuka selvittää hiuksia märkänä? Nehän kärsii siitä. Itse harjaan ne vasta kuivana.
TT ei sovi mulle, kuohkii vain pintaa, ei yllä päänahkaan asti. Mut hyvä, jos jolkekin sopii.
Sitä paitsi takkuja ei kannata vetää ylhäältä alas vaan pidentää vetoja latvasta alkamaan ylempää, sitä mukaa kuin takku aukeaa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:04"]Paras, hiuksista tulee paljon selvemmät kuin normiharjalla + ei revi. Ehkä ap:llä on vaan paska hiuslaatu kun noin harvenee :-)
[/quote] Siis mulla on hiustenpesun jälkeen vaikka laittaisin hoitoainetta niin tosi takkuisey hiukset, ja harjaan ne aika harjalla jossa yksittäiset piikit ovat pitkiä. Miksi tanglerin lyhyet piikit olisivat paremmat kun harjaavat vain pinnalta? Piikit ovat ehkä 5 millin kokoisia. Eihän sillä saa harjattua paksujakaan hiuksia. Ap
Joo olispa tollanen ollut mun lapsuudessa :D Muistan, miten tuskaa oli kun äiti selvitti hiuksia ja minä kiukkusin ja raivosin. Nykyään heti kun hiukseni kasvavat hieman olkalinjaa pidemmiksi, tulee niskaan ns. niskatakku. Tangle teezeri oli hyvä siihen.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:36"]Kuka selvittää hiuksia märkänä? Nehän kärsii siitä. Itse harjaan ne vasta kuivana.
TT ei sovi mulle, kuohkii vain pintaa, ei yllä päänahkaan asti. Mut hyvä, jos jolkekin sopii.
Sitä paitsi takkuja ei kannata vetää ylhäältä alas vaan pidentää vetoja latvasta alkamaan ylempää, sitä mukaa kuin takku aukeaa.
[/quote] Siis jos takkuiset pestyt hiukset antaa kuivua ja sen jälkeen harjaa niin nehän menee ihan karseeseem koppurakuiva kuntoon!! Miten joku voi harjata kuivia hiuksia? Nehän on kuin kuivaa heinää katkoisi. Ap
Meidän tytöillä on kohtuu paksut hiukset. Tangle teezerillä ainakin heillä jää takut niskaan. Lapsi harjailee enemmän vain päältä eikä lyhyet piikit ylety kovin syvälle pehkoon.
Mulla on paksut ja helposti takkuuntuvat hiukset. Tangle Teezerillä pystyn kampaamaan niin, ettei satu ja harja kulkee hiuksissa ihanasti. Harmi vain, että jos sen jälkeen harjaa tavallisella harjalla niin huomaa, että hiuksiin jäi tosi paljon sellaista pientä takkua. Jos on oikeasti helposti takkuuntuvat hiukset niin ei niihin kyllä ole olemassa mitään selvitysmenetelmää, joka ei sattuisi jonkin verran.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:46"]
Sen käyttäminen ei satu.Olen tosin huomannut että se johtuu siitä että se ei avaa takkuja vaan sukii päältä,ihana takkupesä olikin kun harjasi taas normiharjalla...
[/quote]
Tangle teezerillä voi harjata hiukset alta ja päältä monta kertaa niin että takkuja ei jää. Jos vedän millä tahansa harjalla vain päällihiukset suoraksi niin tietenkin alla on takkuja koska hiukseni ovat normaalipaksuiset. Saa vetää ylhäältä alas enemmän kuin kerran. Ihan kuten millä tahansa harjalla. Hei haloo!
Ohuemmat, lyhyemmät ja joustavammat piikit, se on se juju. Päänahka kyllä rasvaantuu nopeemmin kun sillä harjaa, koska tuo jotenkin öljyn pintaan päänahalle? Ja koska ne piikit tosiaan on lyhyemmät, hiukset pitää harjata kerros kerrallaan että kaikki tulee harjattua.
Olin itsekin skeptinen ennen kuin kokeilin. Ja vielä ekan harjauskerran jälkeen. Sitten kerran kokeilin siskon Teezeriä märkään tukkaan ja heitin pyyhkeen sisään, olin ihan hämmentynyt kun pyyhkeen pois ottamisen jälkeen hiukset oli edelleen sileät! Joka oli aiemmin ihan käsittämätöntä, mun tukka kun on ihan kamala harakanpesä muuten kuin just harjattuna.
Mulle sopii loistavasti pitkiin paksuihin hiuksiin. Ainoa harja millä voin selvitellä jopa kosteita hiuksiani, normiharja vain takertuu ja repii. Niskatakun harjaan pää alaspäin-asennossa. Lopuksi vedän läpi tavallisella harjalla varmistaakseni ettei takkuja jää.
Te olette vain blogi- ym. mainostuksen uhreja :D