Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noissa Tangle Teezereissä pitäisi olla muka parempaa?

Vierailija
13.01.2015 |

Ihan yhtä paljon hiuksia lähtee sillä harjaressa kuin normaalilla harjallakin, ellei jopa enemmän. Mikä siinä on muka parempaa tai pitäisi olla?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:36"]Kuka selvittää hiuksia märkänä? Nehän kärsii siitä. Itse harjaan ne vasta kuivana.

TT ei sovi mulle, kuohkii vain pintaa, ei yllä päänahkaan asti. Mut hyvä, jos jolkekin sopii.

Sitä paitsi takkuja ei kannata vetää ylhäältä alas vaan pidentää vetoja latvasta alkamaan ylempää, sitä mukaa kuin takku aukeaa.
[/quote] Siis jos takkuiset pestyt hiukset antaa kuivua ja sen jälkeen harjaa niin nehän menee ihan karseeseem koppurakuiva kuntoon!! Miten joku voi harjata kuivia hiuksia? Nehän on kuin kuivaa heinää katkoisi. Ap
[/quote]

Miten kuivat hiukset sulla oikein on jos ne on kuin kuivaa heinää?
[/quote] Hiukseni ovat takkuiset pesun jälkeen, ja tottakai jos ne jättää harjaamatta märkänä niin ovat takkuiset korput. Ap

Vierailija
2/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen pitkiin tosi kihariin hiuksiin ainoa oikea harja. Omassa vähemmän kiharassa pärjää harvalla kammallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:07"]Vitsit ap sä olet aggressiivinen. Kysyt kysymyksen etkä voi hyväksyä kuin vain yhdenlaisia vastauksia jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Ja sitten tämä kommenttiketju jossa ensin joku ilmoittaa että TT sopii hänelle hyvin, jonka jälkeen alat vain jankkaamaan vastaan että ei varmasti sovi. Vittu hyväksy se että jotkut tykkää TT:stä, jotkut ei. Ei se tarkoita että kun sinun käyttäjäkokemuksesi oli huono (ja sinulla on joku pakkomielle että hiukset pitäisi harjata märkinä wtf) että muilla olisi ollut yhtä huono kokemus. Ps. Minulla ei ole TT:tä, enkä välttämättä edes hanki mutta vaan sapettaa miten huonot keskustelutaidot joillakin on.
[/quote] En ole se joka on kommentoinut tänne jotain jankkaamisia. Ei ole pakkomielletä hiusten märkänä harjaamiseen, itse en voisi vain kuvitellakaan että hiukset jätettäisiin pesun jäljiltä takkuisina kuivumaan koppuroiksi ja vasta sitten harjaisin. Kun levitän shampoota ja vatkaan näin hiuksia, ke menevät takkuun vaikka laittaisin hoitoainetta. Siksi en vaan voi olla harjaamatta heti pesun jälkeen, hiukset menisivät todella huonoon kuntoon. Onko sinusta siis outoa ja epänormaalia tehdä kuin minä, koska sinä et tee ja mielestäsi se on pakkomielle? Onko sinulla sitten pakkomielle hiusten kuivana harjaamiseen? Miksi pidät mielipiteiden osoittamista agressiivisena? Siksikö, että sinä et tee samoin? Ap
[/quote]

Edelleen toi "kuivumaan koppuroiksi" ihmetyttää. Kannattaa vaihtaa shampoota ja hoitoainetta jos noin käy. Kyllä mulla ainakin kuivat hiukset on pehmeät.
[/quote] Käytän Bed Hedin laatushampoita ja hoitoaineita. Siis kyllä mullakin kuivat hiukset on pehmeät silloin, kun ne on harjattu ennen kuivumista. Ap

Vierailija
4/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kelpaa tukan suoristajaksi mikä tahansa kampa / harja ja onnistuu vaikka viisipiikisellä. Ohuet hiukset joka eivät mene takkuun. Lapsella ei onnistukaan ja kun aikansa tapeltiin ostettin tuo teazer. Kannattava ostos ainakin meillä. 

Vierailija
5/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:40"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:02"]Mun 3-vuotiaalla on luonnonkihara tukka ja ilman tangle teezeriä olisi varmaan jouduttu leikkaamaan jo siiliksi. Tuolla onnistuu harjaaminen ilman tappelua. Ja tyttö treenaa nyt itse harjaamista, ja tuolla harjalla sekin sujuu hyvin.
Mun nähdäkseni juju on joustavissa harjaksissa, joiden ansiosta harja ei tukista. Silti se selvittää takut.
[/quote] Voi herranjestas... annatko vauvasi kasvattaa hiuksiaan?
[/quote]

En ole lainaamasi, mutta kaljunako se vauva pitäisi pitää? Eli ainakin minä annan vauvani kasvattaa hiuksia.
[/quote] No, pitkien hiusten ja kaljun välissä on monta muutakin vaihtoehtoa.
[/quote] Ai ei ole? Ei esimerkiksi polkkaa tai siiliä? Onko mammat eri mieltä?

Vierailija
6/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:07"]Vitsit ap sä olet aggressiivinen. Kysyt kysymyksen etkä voi hyväksyä kuin vain yhdenlaisia vastauksia jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Ja sitten tämä kommenttiketju jossa ensin joku ilmoittaa että TT sopii hänelle hyvin, jonka jälkeen alat vain jankkaamaan vastaan että ei varmasti sovi. Vittu hyväksy se että jotkut tykkää TT:stä, jotkut ei. Ei se tarkoita että kun sinun käyttäjäkokemuksesi oli huono (ja sinulla on joku pakkomielle että hiukset pitäisi harjata märkinä wtf) että muilla olisi ollut yhtä huono kokemus. Ps. Minulla ei ole TT:tä, enkä välttämättä edes hanki mutta vaan sapettaa miten huonot keskustelutaidot joillakin on.
[/quote] En ole se joka on kommentoinut tänne jotain jankkaamisia. Ei ole pakkomielletä hiusten märkänä harjaamiseen, itse en voisi vain kuvitellakaan että hiukset jätettäisiin pesun jäljiltä takkuisina kuivumaan koppuroiksi ja vasta sitten harjaisin. Kun levitän shampoota ja vatkaan näin hiuksia, ke menevät takkuun vaikka laittaisin hoitoainetta. Siksi en vaan voi olla harjaamatta heti pesun jälkeen, hiukset menisivät todella huonoon kuntoon. Onko sinusta siis outoa ja epänormaalia tehdä kuin minä, koska sinä et tee ja mielestäsi se on pakkomielle? Onko sinulla sitten pakkomielle hiusten kuivana harjaamiseen? Miksi pidät mielipiteiden osoittamista agressiivisena? Siksikö, että sinä et tee samoin? Ap
[/quote]

Edelleen toi "kuivumaan koppuroiksi" ihmetyttää. Kannattaa vaihtaa shampoota ja hoitoainetta jos noin käy. Kyllä mulla ainakin kuivat hiukset on pehmeät.
[/quote] Käytän Bed Hedin laatushampoita ja hoitoaineita. Siis kyllä mullakin kuivat hiukset on pehmeät silloin, kun ne on harjattu ennen kuivumista. Ap
[/quote]

Miten se harjaaminen vaikuttaa siihen miten ne kuivu? Ja terveet normaalit hiujset ei kuivu katkeileviksi koppuroiksi. Vaihda shampoota.

Vierailija
7/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:48"]

Se on olevinaan parempi koska se on muotivillitys, pian se unohtuu kuten muutkin villitykset.

Itse olen aina käyttänyt luonnonharjasharjaa, ei revi tukkaa eikä maksa paljoa.

[/quote]

Miten ihmeessä tuolla harjataan? Ihan oikeasti.

Ostin sellaisen kaverin suosituksesta ja kokeilin niin harjaaminen oli kuin kengänkiillotusta. Mitenkä harjaat, jos harja ei uppoa ollenkaan hiuksiin, eikä selvitä takkuja, kun se luistaa vain päällimmäisillä kerroksilla ilman minkäänlaista tarttumapintaa. Ihan sama yrittikö harjata alta tai päältä, jakamalla tukkaa osiin tai yhtenä läjänä. Kysyin samaa asiaa häneltä ja hän sanoi, että siitä vain harjaa. En ole vieläkään ymmärtänyt, miten se onnistuu.

En sitten tiedä, onko minulla liian paksu tukka, ettei uppoa ollenkaan. Vaikka yritin jakaa tukkaa pienempiin osiin, että saisin sen harjattua niin ei onnistunut :(

[/quote]

Mulla on erittäin paksu luonnonkihara pitkä tukka, ja hyvin onnistuu Tangle Teezerillä harjaus. Ei toki niin että siitä hiusten päältä vaan sukii, vaan kerros kerrokselta. Kun märkänä selvittelen tukkaa, nostan ensin päällihiukset ylös klipsillä ja jätän vain ohuen kerroksen alimpia hiuksia, jotka selvitän. Sitten taas päästän siihen päälle uuden kerroksen hiuksia selvitettäväksi. 4-5 kerroksessa selvittelen ja hyvin toimii. 

Tavallisella harjalla ei tulisi mieleenkään märkää tukkaa selvitellä tällaisella hiustenlaadulla. Sen sijaan harvapiikkinen kampa kyllä toimii ihan ok:sti samalla tekniikalla kuin TT:llä, eli ottamalla selvitettäväksi vain ohuen kerroksen hiuksia kerrallaan.

[/quote]

En puhunut tuossa ollenkaan Tangle Teezeristä. Itsellänikin on sellainen ja hyvin harjaaminen onnistuu, parhaiten kuin millään muulla harjalla, vaikka hiuksia ehkä lähtee enemmän niin ei ainakaan ole takussa. Nimenomaan kysyin tuosta luonnonharjasharjasta, jolla ei tunnu olevan mitään tarttumapintaa hiuksiin. Kaverilla tosin minusta on aika ohut tukka ja käyttää luonnonharjasharjaa...

Vierailija
8/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:07"]Vitsit ap sä olet aggressiivinen. Kysyt kysymyksen etkä voi hyväksyä kuin vain yhdenlaisia vastauksia jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Ja sitten tämä kommenttiketju jossa ensin joku ilmoittaa että TT sopii hänelle hyvin, jonka jälkeen alat vain jankkaamaan vastaan että ei varmasti sovi. Vittu hyväksy se että jotkut tykkää TT:stä, jotkut ei. Ei se tarkoita että kun sinun käyttäjäkokemuksesi oli huono (ja sinulla on joku pakkomielle että hiukset pitäisi harjata märkinä wtf) että muilla olisi ollut yhtä huono kokemus. Ps. Minulla ei ole TT:tä, enkä välttämättä edes hanki mutta vaan sapettaa miten huonot keskustelutaidot joillakin on. [/quote] En ole se joka on kommentoinut tänne jotain jankkaamisia. Ei ole pakkomielletä hiusten märkänä harjaamiseen, itse en voisi vain kuvitellakaan että hiukset jätettäisiin pesun jäljiltä takkuisina kuivumaan koppuroiksi ja vasta sitten harjaisin. Kun levitän shampoota ja vatkaan näin hiuksia, ke menevät takkuun vaikka laittaisin hoitoainetta. Siksi en vaan voi olla harjaamatta heti pesun jälkeen, hiukset menisivät todella huonoon kuntoon. Onko sinusta siis outoa ja epänormaalia tehdä kuin minä, koska sinä et tee ja mielestäsi se on pakkomielle? Onko sinulla sitten pakkomielle hiusten kuivana harjaamiseen? Miksi pidät mielipiteiden osoittamista agressiivisena? Siksikö, että sinä et tee samoin? Ap [/quote] Edelleen toi "kuivumaan koppuroiksi" ihmetyttää. Kannattaa vaihtaa shampoota ja hoitoainetta jos noin käy. Kyllä mulla ainakin kuivat hiukset on pehmeät. [/quote] Käytän Bed Hedin laatushampoita ja hoitoaineita. Siis kyllä mullakin kuivat hiukset on pehmeät silloin, kun ne on harjattu ennen kuivumista. Ap

[/quote] Ihan yhtä pehmeät ne on vaikka ne harjaisi kuivanakin. Ainakin jos hius on terve. Mutta TT on ainoita harjoja joilla harjaamista suositellaan myös märälle hiukselle, muilla harjoilla hius venyy ja katkeaa ja näyttää lopulta epäterveeltä ja hapsottavalta.

Vierailija
9/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hius ei voi olla terve, sillä se on kuollutta solukkoa.

Vierailija
10/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:07"]Vitsit ap sä olet aggressiivinen. Kysyt kysymyksen etkä voi hyväksyä kuin vain yhdenlaisia vastauksia jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Ja sitten tämä kommenttiketju jossa ensin joku ilmoittaa että TT sopii hänelle hyvin, jonka jälkeen alat vain jankkaamaan vastaan että ei varmasti sovi. Vittu hyväksy se että jotkut tykkää TT:stä, jotkut ei. Ei se tarkoita että kun sinun käyttäjäkokemuksesi oli huono (ja sinulla on joku pakkomielle että hiukset pitäisi harjata märkinä wtf) että muilla olisi ollut yhtä huono kokemus. Ps. Minulla ei ole TT:tä, enkä välttämättä edes hanki mutta vaan sapettaa miten huonot keskustelutaidot joillakin on.
[/quote]

[/quote]

Miten se harjaaminen vaikuttaa siihen miten ne kuivu? Ja terveet normaalit hiujset ei kuivu katkeileviksi koppuroiksi. Vaihda shampoota.
[/quote] Koska hiukset ovat kuin harakanpesä hiustenpesun jälkeen ja jos se harakanpesä kuivuu, mahdotonta harjata. Ap

Vierailija
11/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:07"]Vitsit ap sä olet aggressiivinen. Kysyt kysymyksen etkä voi hyväksyä kuin vain yhdenlaisia vastauksia jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Ja sitten tämä kommenttiketju jossa ensin joku ilmoittaa että TT sopii hänelle hyvin, jonka jälkeen alat vain jankkaamaan vastaan että ei varmasti sovi. Vittu hyväksy se että jotkut tykkää TT:stä, jotkut ei. Ei se tarkoita että kun sinun käyttäjäkokemuksesi oli huono (ja sinulla on joku pakkomielle että hiukset pitäisi harjata märkinä wtf) että muilla olisi ollut yhtä huono kokemus. Ps. Minulla ei ole TT:tä, enkä välttämättä edes hanki mutta vaan sapettaa miten huonot keskustelutaidot joillakin on. [/quote] En ole se joka on kommentoinut tänne jotain jankkaamisia. Ei ole pakkomielletä hiusten märkänä harjaamiseen, itse en voisi vain kuvitellakaan että hiukset jätettäisiin pesun jäljiltä takkuisina kuivumaan koppuroiksi ja vasta sitten harjaisin. Kun levitän shampoota ja vatkaan näin hiuksia, ke menevät takkuun vaikka laittaisin hoitoainetta. Siksi en vaan voi olla harjaamatta heti pesun jälkeen, hiukset menisivät todella huonoon kuntoon. Onko sinusta siis outoa ja epänormaalia tehdä kuin minä, koska sinä et tee ja mielestäsi se on pakkomielle? Onko sinulla sitten pakkomielle hiusten kuivana harjaamiseen? Miksi pidät mielipiteiden osoittamista agressiivisena? Siksikö, että sinä et tee samoin? Ap [/quote] Edelleen toi "kuivumaan koppuroiksi" ihmetyttää. Kannattaa vaihtaa shampoota ja hoitoainetta jos noin käy. Kyllä mulla ainakin kuivat hiukset on pehmeät. [/quote] Käytän Bed Hedin laatushampoita ja hoitoaineita. Siis kyllä mullakin kuivat hiukset on pehmeät silloin, kun ne on harjattu ennen kuivumista. Ap [/quote] Miten se harjaaminen vaikuttaa siihen miten ne kuivu? Ja terveet normaalit hiujset ei kuivu katkeileviksi koppuroiksi. Vaihda shampoota. [/quote] Koska hiukset ovat kuin harakanpesä hiustenpesun jälkeen ja jos se harakanpesä kuivuu, mahdotonta harjata. Ap

[/quote] Eli silloin kyse on enemmänkin hiusten huonosta kunnosta. Kuivat hiukset menevät harakanpesäksi, ravitut eivät. Kannattaisi kiinnittää huomiota ruokavalioon, sieltä se hiustenkin kunto on lähtöisin.

Vierailija
12/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:07"]Vitsit ap sä olet aggressiivinen. Kysyt kysymyksen etkä voi hyväksyä kuin vain yhdenlaisia vastauksia jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Ja sitten tämä kommenttiketju jossa ensin joku ilmoittaa että TT sopii hänelle hyvin, jonka jälkeen alat vain jankkaamaan vastaan että ei varmasti sovi. Vittu hyväksy se että jotkut tykkää TT:stä, jotkut ei. Ei se tarkoita että kun sinun käyttäjäkokemuksesi oli huono (ja sinulla on joku pakkomielle että hiukset pitäisi harjata märkinä wtf) että muilla olisi ollut yhtä huono kokemus. Ps. Minulla ei ole TT:tä, enkä välttämättä edes hanki mutta vaan sapettaa miten huonot keskustelutaidot joillakin on.
[/quote]

[/quote]

[/quote] Koska hiukset ovat kuin harakanpesä hiustenpesun jälkeen ja jos se harakanpesä kuivuu, mahdotonta harjata. Ap
[/quote]

No sitten sun täytyy ymmärtää että ehkä 90% ei ole näin. Vaan hiukset ei kuivu korpuiksi vaikka ne harjaisi kuivina. Kuulostaa siltä että sun hiukset on todella huonokuntoiset. Kokeile jotain hiusnaamioita.

Vierailija
13/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:07"]Vitsit ap sä olet aggressiivinen. Kysyt kysymyksen etkä voi hyväksyä kuin vain yhdenlaisia vastauksia jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Ja sitten tämä kommenttiketju jossa ensin joku ilmoittaa että TT sopii hänelle hyvin, jonka jälkeen alat vain jankkaamaan vastaan että ei varmasti sovi. Vittu hyväksy se että jotkut tykkää TT:stä, jotkut ei. Ei se tarkoita että kun sinun käyttäjäkokemuksesi oli huono (ja sinulla on joku pakkomielle että hiukset pitäisi harjata märkinä wtf) että muilla olisi ollut yhtä huono kokemus. Ps. Minulla ei ole TT:tä, enkä välttämättä edes hanki mutta vaan sapettaa miten huonot keskustelutaidot joillakin on. [/quote] En ole se joka on kommentoinut tänne jotain jankkaamisia. Ei ole pakkomielletä hiusten märkänä harjaamiseen, itse en voisi vain kuvitellakaan että hiukset jätettäisiin pesun jäljiltä takkuisina kuivumaan koppuroiksi ja vasta sitten harjaisin. Kun levitän shampoota ja vatkaan näin hiuksia, ke menevät takkuun vaikka laittaisin hoitoainetta. Siksi en vaan voi olla harjaamatta heti pesun jälkeen, hiukset menisivät todella huonoon kuntoon. Onko sinusta siis outoa ja epänormaalia tehdä kuin minä, koska sinä et tee ja mielestäsi se on pakkomielle? Onko sinulla sitten pakkomielle hiusten kuivana harjaamiseen? Miksi pidät mielipiteiden osoittamista agressiivisena? Siksikö, että sinä et tee samoin? Ap [/quote] Edelleen toi "kuivumaan koppuroiksi" ihmetyttää. Kannattaa vaihtaa shampoota ja hoitoainetta jos noin käy. Kyllä mulla ainakin kuivat hiukset on pehmeät. [/quote] Käytän Bed Hedin laatushampoita ja hoitoaineita. Siis kyllä mullakin kuivat hiukset on pehmeät silloin, kun ne on harjattu ennen kuivumista. Ap [/quote] Miten se harjaaminen vaikuttaa siihen miten ne kuivu? Ja terveet normaalit hiujset ei kuivu katkeileviksi koppuroiksi. Vaihda shampoota. [/quote] Koska hiukset ovat kuin harakanpesä hiustenpesun jälkeen ja jos se harakanpesä kuivuu, mahdotonta harjata. Ap

[/quote]

Kuule, osta semmonen Tangle Teeser, sillä saa hyvin hiukset selvitettyä märkänäkin.

Vierailija
14/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:34"]

[/quote] Eli silloin kyse on enemmänkin hiusten huonosta kunnosta. Kuivat hiukset menevät harakanpesäksi, ravitut eivät. Kannattaisi kiinnittää huomiota ruokavalioon, sieltä se hiustenkin kunto on lähtöisin.
[/quote] Mitä sä oikein yrität vihjailla? Että olen ylipainoinen, ruokavalio ei ole kunnossa ja siksi hiuksetkaan eivät? Todella ikävään sävyyn ainakin näitä vihjailuviestejäsi latelet. En tiedä hiusten kunnosta märkänä, mutta kuivana ja harjattuna ainakon terveet ja pehmeät. Minulle vain ilmeisesti sopii paremmin hiusten märkänä harjaaminen. Eihän kenenkään hiukset nyt ihan täysin sileät ole pesun jälkeen ennen harjausta. Voisiko hiusten takkuisuus johtua siitä, että pesussa kokoan hiuksistani aina keon pään päälle ja hankkaan sitten? Tyhmää ajatella, että jos ei harjaa hiuksia vasta niiden kuivumisen jälkeen, hiukset ovat huonossa kunnossa. Jos teidän hiuksenne kerta ovat niiiin terveet ja silkkiset, ei varmaankan märkänä harjatessa pitäisi katkeilla tai venyä hiukset, vai kuinka? :) ap

Vierailija
15/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:07"]Vitsit ap sä olet aggressiivinen. Kysyt kysymyksen etkä voi hyväksyä kuin vain yhdenlaisia vastauksia jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Ja sitten tämä kommenttiketju jossa ensin joku ilmoittaa että TT sopii hänelle hyvin, jonka jälkeen alat vain jankkaamaan vastaan että ei varmasti sovi. Vittu hyväksy se että jotkut tykkää TT:stä, jotkut ei. Ei se tarkoita että kun sinun käyttäjäkokemuksesi oli huono (ja sinulla on joku pakkomielle että hiukset pitäisi harjata märkinä wtf) että muilla olisi ollut yhtä huono kokemus. Ps. Minulla ei ole TT:tä, enkä välttämättä edes hanki mutta vaan sapettaa miten huonot keskustelutaidot joillakin on.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

No sitten sun täytyy ymmärtää että ehkä 90% ei ole näin. Vaan hiukset ei kuivu korpuiksi vaikka ne harjaisi kuivina. Kuulostaa siltä että sun hiukset on todella huonokuntoiset. Kokeile jotain hiusnaamioita.
[/quote] No eivät ne ainakaan harjattuina ja kuivina enää ole huobokuntoiset. Tunnn ihmisiä joilla on oikeasti kuivat ja huonokuntoiset hiukset, mutta omani eivät lukeudu niihin. Voisiko pesutekniikassani olla vikaa? Miten hiukset kuuluu pestä oikein, ettei takkuja tulisi? Itselläni on hieman yli olkaoäiden ylettyvät hiukset. Ap

Vierailija
16/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:34"]

[/quote]

Kuule, osta semmonen Tangle Teeser, sillä saa hyvin hiukset selvitettyä märkänäkin.
[/quote] Minulla on Tangle Teezer, muttei se ole vaikuttanut mitenkään vaikka hehkutetaankin. Ap

Vierailija
17/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:24"]

[/quote] Koska hiukset ovat kuin harakanpesä hiustenpesun jälkeen ja jos se harakanpesä kuivuu, mahdotonta harjata. Ap [/quote] Eli silloin kyse on enemmänkin hiusten huonosta kunnosta. Kuivat hiukset menevät harakanpesäksi, ravitut eivät. Kannattaisi kiinnittää huomiota ruokavalioon, sieltä se hiustenkin kunto on lähtöisin. [/quote] Mitä sä oikein yrität vihjailla? Että olen ylipainoinen, ruokavalio ei ole kunnossa ja siksi hiuksetkaan eivät? Todella ikävään sävyyn ainakin näitä vihjailuviestejäsi latelet. En tiedä hiusten kunnosta märkänä, mutta kuivana ja harjattuna ainakon terveet ja pehmeät. Minulle vain ilmeisesti sopii paremmin hiusten märkänä harjaaminen. Eihän kenenkään hiukset nyt ihan täysin sileät ole pesun jälkeen ennen harjausta. Voisiko hiusten takkuisuus johtua siitä, että pesussa kokoan hiuksistani aina keon pään päälle ja hankkaan sitten? Tyhmää ajatella, että jos ei harjaa hiuksia vasta niiden kuivumisen jälkeen, hiukset ovat huonossa kunnossa. Jos teidän hiuksenne kerta ovat niiiin terveet ja silkkiset, ei varmaankan märkänä harjatessa pitäisi katkeilla tai venyä hiukset, vai kuinka? :) ap

[/quote] Älä nyt vedä tähän mitään ylipainosyytöstä mukaan kun sellaista ei ole väitetty! Jos hiuksesi "kuivuvat korpuksi" tai"harakanpesäksi" on todennäköistä että ravinnostasi puuttuu jotain joka ylläpitää hiusten hyvinvointia, kosteutta ja kasvua. Tämä ei liity painoon millään lailla, vaan ihan normaalipainoisilla ihmisillä voi olla puutoksia ravinnossaan, samoin alipainoisilla ihmisillä hiukset ovat todella usein huonossa kunnossa. Vaikka hiukset olisivat kuinka hyvässä kunnossa niin märkänä harjaus useimmilla harjoilla venyttää hiusta ja saa sen katkeamaan. Tangle Teaserin ei pitäisi tätä tehdä, ja siksi se on hyvä harja jos harjaa hiukset märkinä. Ei kukaan ajattele että hiukset ovat huonossa kunnossa jos ne harjaa märkänä, vaan kuvauksesi omista hiuksistasi ja niiden kuivumisesta kertoo niiden huonosta kunnosta. Hyväkuntoiset hiukset kuivuvat pehmeiksi ja sileiksi vaikka niitä ei voisi harjata kun vasta niiden kuivuttua.

Vierailija
18/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:34"] [quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:07"]Vitsit ap sä olet aggressiivinen. Kysyt kysymyksen etkä voi hyväksyä kuin vain yhdenlaisia vastauksia jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Ja sitten tämä kommenttiketju jossa ensin joku ilmoittaa että TT sopii hänelle hyvin, jonka jälkeen alat vain jankkaamaan vastaan että ei varmasti sovi. Vittu hyväksy se että jotkut tykkää TT:stä, jotkut ei. Ei se tarkoita että kun sinun käyttäjäkokemuksesi oli huono (ja sinulla on joku pakkomielle että hiukset pitäisi harjata märkinä wtf) että muilla olisi ollut yhtä huono kokemus. Ps. Minulla ei ole TT:tä, enkä välttämättä edes hanki mutta vaan sapettaa miten huonot keskustelutaidot joillakin on. [/quote] En ole se joka on kommentoinut tänne jotain jankkaamisia. Ei ole pakkomielletä hiusten märkänä harjaamiseen, itse en voisi vain kuvitellakaan että hiukset jätettäisiin pesun jäljiltä takkuisina kuivumaan koppuroiksi ja vasta sitten harjaisin. Kun levitän shampoota ja vatkaan näin hiuksia, ke menevät takkuun vaikka laittaisin hoitoainetta. Siksi en vaan voi olla harjaamatta heti pesun jälkeen, hiukset menisivät todella huonoon kuntoon. Onko sinusta siis outoa ja epänormaalia tehdä kuin minä, koska sinä et tee ja mielestäsi se on pakkomielle? Onko sinulla sitten pakkomielle hiusten kuivana harjaamiseen? Miksi pidät mielipiteiden osoittamista agressiivisena? Siksikö, että sinä et tee samoin? Ap [/quote] Edelleen toi "kuivumaan koppuroiksi" ihmetyttää. Kannattaa vaihtaa shampoota ja hoitoainetta jos noin käy. Kyllä mulla ainakin kuivat hiukset on pehmeät. [/quote] Käytän Bed Hedin laatushampoita ja hoitoaineita. Siis kyllä mullakin kuivat hiukset on pehmeät silloin, kun ne on harjattu ennen kuivumista. Ap [/quote] Miten se harjaaminen vaikuttaa siihen miten ne kuivu? Ja terveet normaalit hiujset ei kuivu katkeileviksi koppuroiksi. Vaihda shampoota. [/quote] Koska hiukset ovat kuin harakanpesä hiustenpesun jälkeen ja jos se harakanpesä kuivuu, mahdotonta harjata. Ap [/quote] Eli silloin kyse on enemmänkin hiusten huonosta kunnosta. Kuivat hiukset menevät harakanpesäksi, ravitut eivät. Kannattaisi kiinnittää huomiota ruokavalioon, sieltä se hiustenkin kunto on lähtöisin. [/quote] Mitä sä oikein yrität vihjailla? Että olen ylipainoinen, ruokavalio ei ole kunnossa ja siksi hiuksetkaan eivät? Todella ikävään sävyyn ainakin näitä vihjailuviestejäsi latelet. En tiedä hiusten kunnosta märkänä, mutta kuivana ja harjattuna ainakon terveet ja pehmeät. Minulle vain ilmeisesti sopii paremmin hiusten märkänä harjaaminen. Eihän kenenkään hiukset nyt ihan täysin sileät ole pesun jälkeen ennen harjausta. Voisiko hiusten takkuisuus johtua siitä, että pesussa kokoan hiuksistani aina keon pään päälle ja hankkaan sitten? Tyhmää ajatella, että jos ei harjaa hiuksia vasta niiden kuivumisen jälkeen, hiukset ovat huonossa kunnossa. Jos teidän hiuksenne kerta ovat niiiin terveet ja silkkiset, ei varmaankan märkänä harjatessa pitäisi katkeilla tai venyä hiukset, vai kuinka? :) ap

[/quote]

Älä nyt vedä tähän mitään ylipainosyytöstä mukaan kun sellaista ei ole väitetty! Jos hiuksesi "kuivuvat korpuksi" tai"harakanpesäksi" on todennäköistä että ravinnostasi puuttuu jotain joka ylläpitää hiusten hyvinvointia, kosteutta ja kasvua. Tämä ei liity painoon millään lailla, vaan ihan normaalipainoisilla ihmisillä voi olla puutoksia ravinnossaan, samoin alipainoisilla ihmisillä hiukset ovat todella usein huonossa kunnossa. Vaikka hiukset olisivat kuinka hyvässä kunnossa niin märkänä harjaus useimmilla harjoilla venyttää hiusta ja saa sen katkeamaan. Tangle Teaserin ei pitäisi tätä tehdä, ja siksi se on hyvä harja jos harjaa hiukset märkinä. Ei kukaan ajattele että hiukset ovat huonossa kunnossa jos ne harjaa märkänä, vaan kuvauksesi omista hiuksistasi ja niiden kuivumisesta kertoo niiden huonosta kunnosta. Hyväkuntoiset hiukset kuivuvat pehmeiksi ja sileiksi vaikka niitä ei voisi harjata kun vasta niiden kuivuttua.

Vierailija
19/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:34"] [quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:07"]Vitsit ap sä olet aggressiivinen. Kysyt kysymyksen etkä voi hyväksyä kuin vain yhdenlaisia vastauksia jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Ja sitten tämä kommenttiketju jossa ensin joku ilmoittaa että TT sopii hänelle hyvin, jonka jälkeen alat vain jankkaamaan vastaan että ei varmasti sovi. Vittu hyväksy se että jotkut tykkää TT:stä, jotkut ei. Ei se tarkoita että kun sinun käyttäjäkokemuksesi oli huono (ja sinulla on joku pakkomielle että hiukset pitäisi harjata märkinä wtf) että muilla olisi ollut yhtä huono kokemus. Ps. Minulla ei ole TT:tä, enkä välttämättä edes hanki mutta vaan sapettaa miten huonot keskustelutaidot joillakin on. [/quote] En ole se joka on kommentoinut tänne jotain jankkaamisia. Ei ole pakkomielletä hiusten märkänä harjaamiseen, itse en voisi vain kuvitellakaan että hiukset jätettäisiin pesun jäljiltä takkuisina kuivumaan koppuroiksi ja vasta sitten harjaisin. Kun levitän shampoota ja vatkaan näin hiuksia, ke menevät takkuun vaikka laittaisin hoitoainetta. Siksi en vaan voi olla harjaamatta heti pesun jälkeen, hiukset menisivät todella huonoon kuntoon. Onko sinusta siis outoa ja epänormaalia tehdä kuin minä, koska sinä et tee ja mielestäsi se on pakkomielle? Onko sinulla sitten pakkomielle hiusten kuivana harjaamiseen? Miksi pidät mielipiteiden osoittamista agressiivisena? Siksikö, että sinä et tee samoin? Ap [/quote] Edelleen toi "kuivumaan koppuroiksi" ihmetyttää. Kannattaa vaihtaa shampoota ja hoitoainetta jos noin käy. Kyllä mulla ainakin kuivat hiukset on pehmeät. [/quote] Käytän Bed Hedin laatushampoita ja hoitoaineita. Siis kyllä mullakin kuivat hiukset on pehmeät silloin, kun ne on harjattu ennen kuivumista. Ap [/quote] Miten se harjaaminen vaikuttaa siihen miten ne kuivu? Ja terveet normaalit hiujset ei kuivu katkeileviksi koppuroiksi. Vaihda shampoota. [/quote] Koska hiukset ovat kuin harakanpesä hiustenpesun jälkeen ja jos se harakanpesä kuivuu, mahdotonta harjata. Ap [/quote] Eli silloin kyse on enemmänkin hiusten huonosta kunnosta. Kuivat hiukset menevät harakanpesäksi, ravitut eivät. Kannattaisi kiinnittää huomiota ruokavalioon, sieltä se hiustenkin kunto on lähtöisin. [/quote] Mitä sä oikein yrität vihjailla? Että olen ylipainoinen, ruokavalio ei ole kunnossa ja siksi hiuksetkaan eivät? Todella ikävään sävyyn ainakin näitä vihjailuviestejäsi latelet. En tiedä hiusten kunnosta märkänä, mutta kuivana ja harjattuna ainakon terveet ja pehmeät. Minulle vain ilmeisesti sopii paremmin hiusten märkänä harjaaminen. Eihän kenenkään hiukset nyt ihan täysin sileät ole pesun jälkeen ennen harjausta. Voisiko hiusten takkuisuus johtua siitä, että pesussa kokoan hiuksistani aina keon pään päälle ja hankkaan sitten? Tyhmää ajatella, että jos ei harjaa hiuksia vasta niiden kuivumisen jälkeen, hiukset ovat huonossa kunnossa. Jos teidän hiuksenne kerta ovat niiiin terveet ja silkkiset, ei varmaankan märkänä harjatessa pitäisi katkeilla tai venyä hiukset, vai kuinka? :) ap

[/quote]

Älä nyt vedä tähän mitään ylipainosyytöstä mukaan kun sellaista ei ole väitetty! Jos hiuksesi "kuivuvat korpuksi" tai"harakanpesäksi" on todennäköistä että ravinnostasi puuttuu jotain joka ylläpitää hiusten hyvinvointia, kosteutta ja kasvua. Tämä ei liity painoon millään lailla, vaan ihan normaalipainoisilla ihmisillä voi olla puutoksia ravinnossaan, samoin alipainoisilla ihmisillä hiukset ovat todella usein huonossa kunnossa. Vaikka hiukset olisivat kuinka hyvässä kunnossa niin märkänä harjaus useimmilla harjoilla venyttää hiusta ja saa sen katkeamaan. Tangle Teaserin ei pitäisi tätä tehdä, ja siksi se on hyvä harja jos harjaa hiukset märkinä. Ei kukaan ajattele että hiukset ovat huonossa kunnossa jos ne harjaa märkänä, vaan kuvauksesi omista hiuksistasi ja niiden kuivumisesta kertoo niiden huonosta kunnosta. Hyväkuntoiset hiukset kuivuvat pehmeiksi ja sileiksi vaikka niitä ei voisi harjata kun vasta niiden kuivuttua.
[/quote] Syön monipuolisesti. Aö

Vierailija
20/101 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras, hiuksista tulee paljon selvemmät kuin normiharjalla + ei revi. Ehkä ap:llä on vaan paska hiuslaatu kun noin harvenee :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi