Ärsyttääkö kun joku tuijottaa?
Ärsyynnyn, kun huomaan, että joku jostain katsoo koko ajan mitä teen. Esim rannalla aurinkoa ottaessani ja lukiessani kirjaa. Tulee sellainen olo että bikinien pitää varmasti olla tiptop paikoillaan ja alan esittää ihmistä, joka lukee kirjaa. Sitten ärsytys nousee ja ajattelen rumia asioita tästä ihmisestä.
Pidän tuijottavia ihmisiä vähän tyhminä ja turhan uteliaina. Juntteina, joilla ei ole käytöstapoja. Toivon, ettei tämä triggeröi ketään. Kerron vain rehellisesti mitä tunnen ja utelias tietämään, miten muut tuntevat.
Jotkut varmasti myös tykkäävät tässä huomionkipeässä ajassa.
Kommentit (40)
Elämäsi olisi helpompaa jos et luulottelisi liikoja
Vierailija kirjoitti:
Kuule Töllääjä, sekö on luulottelua, kun joku mummeli bussipysäkillä ei katso sinne, mistä bussi tulee vaan sinua..? Ymmärtäisin, jos minulla olisi vaikka jotkut goottivaatteet. Mutta olen ihan tavis. Arvasin, että joku utelias töllääjä loukkaantuu, kun kysyn.
Oisko sulla kuvia lähettää?
Pertti -58
On se nyt kummaa, kun jotkut häiriintyy kun jatkuvasti tuijoitan, pidän kameraa kohteessani ja siksi minun on suunnattava itseni kuvattavaa kohdetta kohti. Sitten voin kommentoida videoitani ja niissä olevia ihmisiä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuijottajalle osui ja upposi :D Älä töllää, antaa sinusta tollon kuvan :D
No joo, itse en näe mitään syytä miksi esim. ollessani ulkona syömässä, se naapuripöydän tyyppi alkaa vahdata jokaisen suupalan mitä syön.
Kun katson takaisin, kääntää päänsä äkkiä toiseen suuntaan, mutta aloittaa heti uudelleen, kun on tilaisuus.
Yleensä kallistan hieman päätäni, suurennan silmiäni, avaan suuni ihan ammolleen ja tuijotan takaisin. Tämä tehoaa, mutta vain hetkellisesti.
Täytynee varmaan kysyä jatkossa, että onko sulla nälkä tai olenko mä sulle velkaa...
Muistatko minut? Kävelin 27 minuuttia perässäsi ja tuijotin sinua. Näin aivan kaiken. Tiedän missä asut. Minulla on kiikarit, sellaiset joilla näkee pitkälle ja tosi tarkasti.
Ei tämä ollut tarkoitettu vitsiksi tai provoksi! Vajaa vuosi sitten oli kauniit säät. Lähdin joka päivä rannalle iltapäivällä. Jossain vaiheessa havahduin, että ylhäällä rinteessä on aina sama auto parkissa. Vähän resuisen näköinen mies istui ja tuijotti autostaan. Olin kuin en olisi huomannut mitään. Ja olin ihan, et luulen vain.
Pari päivää seurasin, niin auto ilmestyi vähän sen jälkeen kun olin jättänyt oman autoni kadunvarteen. Ei ärsyttänyt, mutta tuli vähän turvaton tunne. Et Joku tietää autoni ja noin tarkkaan seuraa liikkeitäni. Vaihdoin sitten järveä vähäksi aikaa.
Haukottele, jos tuijotetaan. Haukotus tarttuu.
missä muka arska paistaa niin et bersbiksuissa voi loisia rätillä lukemassa? en usko sanaakaan
Vierailija kirjoitti: Muistatko minut? Kävelin 27 minuuttia perässäsi ja tuijotin sinua. Näin aivan kaiken. Tiedän missä asut. Minulla on kiikarit, sellaiset joilla näkee pitkälle ja tosi tarkasti.
Kyllä. Laahasit toista jalkaasi ja kuolasit öäää öääää öööö ööö
Aina yhtä huvittavaa kun nainen kuvittelee olevansa universumin keskipiste että kaikkia kiinnostaa minä nainen tekee. Totuus kuitenkin on että varmaan yli 90% kaikista niistä kerroista kun nainen syyttää tuijottamisesta niin se tuojottaja ei ole edes huomannut naisen olemassa oloa mutta kun nainen himoitsee huomiota niin kuvittelee että kaikki tuijottaa häntä
Vierailija kirjoitti:
Haukottele, jos tuijotetaan. Haukotus tarttuu.
Mutta jos se on psykopaatti eikä haukottele takaisin? 😱
Ap
Ei se tuijotus, mutta mikä ihme tapa joillakin ihmisillä on tulla kertomaan, että: - Hei, mä näin sut muuten eilen siellä ja siellä. Teit sitä ja sitä.
Niin? Ihmisillä on tapana liikkua muuallakin kuin kotonaan...
Kyllä ärsyttää vaikka en makaa rannalla.
Ärsyttää ainoastaan, koska tuijottaja on vääränlainen. Jos tietäisi että tuijottaja asuu velattomassa kivitalossa, tuli rannalle velattomalla AMG mersulla ja on kumppania vailla -IHANAAA.
Vierailija kirjoitti:
missä muka arska paistaa niin et bersbiksuissa voi loisia rätillä lukemassa? en usko sanaakaan
Toi oli esimerkki ja kokemusta aiemmilta ajoilta. Kyllä voi nippanappa ehtiä aurinkoon, kun on kassi valmiiksi pakattuna ja auto pihassa tyhjäkäynnillä.
Ap
Just, tiedän todellakin tuon tunteen eteenkin silloin kun on vähissä pukeissa esim rannalla tai uimahallissa.
Meillä täällä savossa on vanha kylpylä jossa kiva käydä koska siellä on vaikka mitä vesijumppaa, erilaisia altaita, voimakkaasti hierovia porepisteitä koko kropalle ym ym, mut inhottaa jo lähtökohtaisesti mennä sinne jos se iäkkäämpi miesvalvoja on siellä kun se tuijottaa ihan avoimesti, siis se ei vilkaise vaan jää ihan avoimesti KATSELEMAAN ja seuraamaan kun kuka tahansa nainen nousee altaasta ja siirtyy seuraavaan, ei varmasti käännä katsettaan pois.
Hän ei siis seuraa että hukkuuko joku esim lastenaltaassa, hän voi olla kauankin selin lastenaltaaseen koska hän ei saa silmiään irti uikkareissa kävelevästä naisesta.
Hän myös hakee ihan katsekontaktia. Viimeksikin oli tilanne että olin virtuaali vesijumppa altaassa ja oikein odotin hetkeä millon hän menee pois lähistöltä muka "hääräilemästä" joidenkin mattojen kanssa. Hän lähti poispäin viemään niitä mattoja jolloin minä ajattelin tilaiduuteni tulleen päästä toiseen altaaseen ilman tuijotusta, niin eikö helvetti se jotenkin sivusilmällä nähnyt jonkun naisen nousevan altaasta ja oikein käntyi katsomaan ikäänkuin menosuunnassa taakseen, katsoi pitkään ja haki katsekontaktia. Hyi helvetti.
Tietääköhän sen muija (jos sillä sellainen on) mitä se puuhaa töissä.
Tai tietääköhän hänen työnantajansa mitä hän harrastaa töissä. Ei suinkaan uinninvalvontaa ja turvallisuudesta huolehtimista vaan avointa /estotonta naisten katselua. Hitto mikä moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule Töllääjä, sekö on luulottelua, kun joku mummeli bussipysäkillä ei katso sinne, mistä bussi tulee vaan sinua..? Ymmärtäisin, jos minulla olisi vaikka jotkut goottivaatteet. Mutta olen ihan tavis. Arvasin, että joku utelias töllääjä loukkaantuu, kun kysyn.
Vainoharhaisuuttasi voidaan hoitaa. Onko lääkkeet otettu ja seuraava mt-polikäynti sovittu?
Sehän on selvää että vain moukat tuijottaa ja kyylää. On toiminut kun alan tuijottamaan takaisin. Tietysti moukat voi vaan jättää omaan arvoonsa.