Ilkein asia mikä sinulle on sanottu päin naamaa?
Mitä törkeää, loukkaavaa, asiatonta, ilkeää teille on joku (ihan kuka tahansa) sanonut ja miten käsittelit asian mielessäsi? Kuka sen sanoi?
Mikä on kaikkein pahin asia mitä sinulle on sanottu?
Kommentit (151)
Luokkakaveri yläasteella näytti vahingossa, että olin nimellä pentu hänen puhelimensa luettelossa. Se loukkasi, että oli muka niin hyvää kaveria ja selän takana sitten tuollaista. Myöhemmin hänellä olisi ollut intressejä olla parempiaki kavereita minun kanssa, mutta en pystynyt unohtamaan tuota.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 04:22"]Kymmenen vuoden seurustelun jälkeen kysyin miksi ihmeessä ei halua naimisiin, vastaus veti alas : NO KUN EN EHTINYT SEURUSTELLA TAI OLLA MUIDEN NAISTEN KANSSA!!!
Äitini sanoi autossa kun olin teini - olisit saanu jäädä syntymättä (olin vahinko kahden täydellisen lapsen jälkeen!)
Poikaystäväni kännissä (ei edelleenkään myönnä) sanoi : oon sun kanssa kunnes löydän paremman!
Ja nämä on totta!!!! Nice eikö!?!?
[/quote]
Eiks se oo ihan normaalia et on jonkunkaa kunnes löytää paremman? Tai haluu olla yksin tms. Oon itekin sanonu miehelleni että niin kauan oon sen kaa kunnes löydän paremman. Sepä siinä on että tuskin tota parempaa on <3 jos on niin en varmaan tuu tutustumaan koska ooon nykysen kanssa enkä siis päästä muita miehiä niin lähelle että tietäisin olevan kaikinpuolin parempi. Että aika pakkaus saa olla se "parempi" mies tai meidän suhteessa särö jotta tulee päästettyä muita lähelle
"Oot täysin sekaisin, toivottavasti saat apua tai tapat ittesi. Mun vastuulla sun auttaminen ei ole." Näin toivotti rakas silloinen poikaystäväni kun kärsin syvimmästä masennuksestani, ja kipeästi kaipasin syliä ja lohdutusta. Että kiitos vain T.
Kun äitini sanoi kun olin 20 ja oltiin yhdessä ruotsinlaivalla: "Kyllähän sinä olet minun elämäni pilannut. Minusta olisi tullut mitä vaan jos en olisi tullut raskaaksi vahingossa ja sen jälkeen ollut pakotettu paskatöihin sinun elättämiseksesi."
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:13"]Entinen poikaystävä, joka kohteli minua kuin roskaa koko seurustelun ajan, sanoi kun löysin nykyisen mieheni, etten ansaitse hyvää kohtelua. Ansaitsen vain haukkuja ja huonoa kohtelua, koska olen niin hirveä ihminen, eikä kenenkään pitäisi kunnioittaa minua tai olla minulle hyvä.
On minua läskiksikin sanottu, ja joka kerta se on tuntunut kuin iskulta vasten kasvoja, vaikken todellisuudessa mikään järin lihava olekaan.
[/quote]
Lähes täsmälleen sama juttu täälläkin! Ihan ovat syystäkin entisiä :)
Eksän kaveri kysyi multa kerran että miksi kaikki läski on kerääntynyt mun naamaan. Ei mitään hajua millasta reaktioo se odotti mutta mä vastasin että "näyttäs tuolla perseenkin kohilla sitä jonkun verran olevan" :D
"Ei tuo auta." kerhon vessassa pojat näki kun lisäsi puuteria.
Seiskqlla haluskn tutustua uuteen luokkatoveriin. Kerroin hänelle iloisesti, että hän näyttää hieman serkultani (kaunis). Vasasi siihen, että toivottavasti se ei ole ruma.
15-v pussailin kännissä yhden mikon knassa. Mikko sai kuulla siitä vielä pitkään, pussaili nyt minun kanssa!
Nyt viimein 30 veenä alan pitää itseäni kauniina. Se tosin vaati 15kg painonpudotuksen ja sopivamman hiustyylin.
Huora, lutka, horo, ruma, läski, lauta, eltaantunut, nyrkillä tapettava, rinnaton, niin isot kourat, että miehen munakin tuntuu kädessä pieneltä, häpyhuulet kuin lentoliskon siivet, hyppyrinenä, lyttynenä... Kuoleman toivomispuheet parilta läheiseltä... Suurin osa rumista puheista kuitenkin aikuisiällä kuultuja "rakkaaltani". Kaikkea kuulemaani en enää muista.
Ethän sä edes osaa mitään.
Äiti 9- luokkalaiselle minulle, kun oisin halunnut amikseen. Lukioon mentiin.
Yksi lause vaan ja yhä sen muistan, se kuvaa kyllä hyvin suhdettamme...
Paljon on haukuttu ja lytätty maahan, mutta viime ajoilta pahin kommentti on ex-poikaystävän "Sä et oo minkään arvoinen." En kuulemma ansaitse häntä, en onnea enkä mitään muutakaan hyvää elämässä.
Olet helvetin lyhyt. Siis 154 cm nainen, joka on koko elämänsä kärsinyt lyhyydestään.
Eksäni sanoi toivovansa, että itsemurhayritykseni olisi onnistunut.
Olin tuolloin vielä vakavasti masentunut ja itsemurha-altis.
"Sun ei ois koskaan pitänyt syntyä"
"Oot vähemmän lahjakas"
"Mun elämä meni pilalle kun sä synnyit"
"Mikset voi joskus olla pois kotoa, kun olet tiellä"
"Sä oot tommonen riuku"
"Sulla on viikset, sulla on parta"
"Tosi hyvät tissit sulla" (naurua perään)
ym.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:21"]
"Ihan vaan että tiedät, tolla on muuten ollut paljon paremman näköisiä muijia ku sä." Kiitos tiedosta, mutta halusin lähinnä päästä känniääliöstä eroon, kun tämän kaveri päätti tulla kertomaan tosiasioita. Olkoon millainen naistenmies vaan, mua ei kiinnostanut. :P
[/quote]
Mullekin on sanottu noin, mutta vähällä oot päässyt, jos toi on kaikista ilkein mitä sulle on sanottu.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:29"]
"Sä et ansaitse sun lastasi, jos et pysty muutamaa kuukautta olla polttamatta kunnes se syntyy. Jos lapsen etusijalle asettaminen on noin vaikeaa jo nyt, mieti mitä se on jatkossa" Näin sanoi vieras aikuinen, kun kävin sisäpihalla tupakalla. Ei se lopettaminen ole kaikille mahdollista, mutta olen silti paras äiti lapselleni <3
[/quote]
Hyi helvetti, olisit ansainnut pahempaa tekstiä! Et todellakaan ole paras äiti lapsellesi. Vai onko lapsesi niin inhottava tapaus, että parasta hänelle on myrkyttää hänet ja vammauttaa loppuiäksi? Nikotiinivauvat ovat pieniä; alhainen syntymäpaino altistaa aikuisena esim. sydän- ja verisuonitaudeille. Nikotiinivauvalla on koulussa useammin oppimisvaikeuksia ja käytöshäiriöitä. Nikotiinivauva sairastuu teininä muita todennäköisemmin mielenterveysongelmiin. Nikotiinivauvat saavat isona enemmän allergioita, astmaa ja syöpiä.
Sinä se tässä ilkeä olet, eikä se, joka sanoi sinulle totuuden!
"Oot ehkä säälittävin homo koko koulus, älä yritä, en pane sua p*rseeseen vaik miten haluut" -kiusaaja koulun käytävällä.
"Pikkumuna, pikkumuna, tolle ei ikinä kasva oikeeta munaa" -kiusaaja liikuntasalin pukuhuoneessa.
"Oletko nyt varma että oot ihan normaalikasvuinen, ettei sulla vaan oo kasvuhäiriö" -lukion terkkari mitatessani pituuttani.
Hajakommentteja pituudestani, muista ruumiinominaisuuksistani yms sain kuulla ensimmäiset 20 ikävuottani (armeijan loppuun asti).
Sen jälkeen itsetunto on kasvanut kohisten.
lyhyt mies
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:54"]
"Sun ei ois koskaan pitänyt syntyä"
"Oot vähemmän lahjakas"
"Mun elämä meni pilalle kun sä synnyit"
"Mikset voi joskus olla pois kotoa, kun olet tiellä"
"Sä oot tommonen riuku"
"Sulla on viikset, sulla on parta"
"Tosi hyvät tissit sulla" (naurua perään)
ym.
Hali <3
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:48"]Mitä törkeää, loukkaavaa, asiatonta, ilkeää teille on joku (ihan kuka tahansa) sanonut ja miten käsittelit asian mielessäsi? Kuka sen sanoi?
Mikä on kaikkein pahin asia mitä sinulle on sanottu?
[/quote]
Olen ottanut sinut kasvatti lapsekseni vain saadakseni sinusta elatusmaksut ja lapsilisät kun täytät 18 heitän sut ulos. Et merkitse minulle mitään muuta kuin 2000mk kuussa rahaa -lasu-/sijaishuolto-helvetistä selvinnyt. PS. Hän myöskin pahoinpiteli muutenkin fyysisesti ja henkisesti kaikilla aapiskirjan tavoilla.
'Kaikki toivoo et mä jättäisin sut. Mun vanhemmat on sanonu niin, ja mun kavereiden mielestä sun kans on vaikee tulla toimeen'
Mies riidan yhteydessä kun oltiin/ollaan eroamassa. :( Hän petti minua pahasti, ja tämä on kieltämättä tehnyt musta vähän neuroottisen. Mutta niin makaa kuin petaa. Aivan kamala olo :(