Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkein asia mikä sinulle on sanottu päin naamaa?

Vierailija
07.12.2014 |

Mitä törkeää, loukkaavaa, asiatonta, ilkeää teille on joku (ihan kuka tahansa) sanonut ja miten käsittelit asian mielessäsi? Kuka sen sanoi?

Mikä on kaikkein pahin asia mitä sinulle on sanottu?

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huhhuh!

Ja minä olen maani myynyt aikoinaan siitä, että ex haukkui mua näin:
"Tee tuolle naamalles jotain et kehtaa sun kanssa kauppaan lähteä."
"Jos sä eroat minusta nii luuletko tosiaan että kukaan huolii tuon näköistä yh-äitiä?"
"Vittu sä aina flirttailet kaikille. Hävettää ihan vitusti olla sun kanssa julkisesti jossain kun kaikilla miehillä ahdistaa tuo sun flirttailu kun ei ne haluaa flirttiä vastaanottaa tollaselta korppikotkalta."

Joo ja siis se että katsoin johonkin suuntaan, jossa oli mies, oli flirttailua..
Televisiota en saanut katsoa, koska katsoin vain siellä näkyviä miehiä.

Ja siis täällä on monet kuulleet niin paljon pahempaa, olen pahoillani puolestanne! Toivottavasti tajuatte olevanne arvokkaampia ettekä jää parisuhteisiin tuollaisten hirviöiden kanssa!

Itse kamppailen edelleen itsetunnon kanssa. Onneksi minulla on nykyään maailman ihanin aviomies joka ei kehuja säästele. <3

Vierailija
62/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:36"]

Mun yks tuttu tuli baarissa vastaan, ilmoitti että hänellä olisi mulle yksi mies, toi sellaisen ruman mikrofonitukkaisen jätkän mun eteeni, mä en ehtinyt sanomaan mitään kun tää jätkä tokaisi tutulleni "sori mut mä haluisin jotain vähän tasokkaampaa". Olin nuori, nätti ja sopusuhtainen, mutta toi kommentti vei mun itsetunnon moneksi vuodeksi, etenkin kun siinä oli paljon ihmisiä ympärillä kuulemassa.

[/quote] :((Ei varmaan oikeasti tarkoittanut sitä, mitä sanoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot niin nolo ettei sun kans kehtaa olla"
"Makkara-maha rasvatukka rumilus"
"Lapsellinen läski"
"Olet niin hirveä ja kiittämätön ihminen ettet ansaitse mitään hyvää"

...Ekat kolme tuli koulukiusaajilta ja viimeinen omalta siskoltani.

Vierailija
64/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvää ystävänpäivää" vieläpä vieras ihminen joka päätteli minun olevan paljon yksin.

Vierailija
65/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta lapsettomuudesta kärsittyämmr mieheni sanoi että et sä koskaan olisi ollut kykenevä äidiksi

Vierailija
66/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä paikassa missä välillä keikkailen sanoi mulle yksi vakkari sieltä että ainut asia missä olen hyvä on minun suomenkieli ja siis joo olen ulkomaalainen, ironista koska sain kuulla että hän myöskään ei ole suomalainen vaan ruotsalainen xD
Työni teen aina kunnolla ja oon aina ollut ahkera tyyppiä, en ymmärrä.

Kyseessä on siis kaikkien keskuudessa inhottu vanha akka.

Vierailija
67/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suvussa on paljon mt- ja päihdeongelmia. Olen kuullut paljon haukkuja ja rumia sanoja itsestäni. Ehkä pahinta mitä mä muistan, oli kun äiti sanoi kovassa kännissä (olin ystäväni kanssa meillä) että häntä hävettää kun oma tytär (olin 13v) on ruma ja isoperseinen ja miten mun ystävä on niin nätti, oikein mallin näköinen.

Näin vanhemmalla iällä olen ymmärtänyt, että äitini eli huonossa suhteessa, ja oli varmasti hyvin pettynyt elämäänsä. Ei kestänyt sitä että minä, hänen tytär, olin hyvä kroppainen ja ihan nätti nuori tyttö. Ei hän edelleenkään pysty sanomaan minulle mitään hyvää. Kamala äiti. Oma tyttäreni tulee kuulemaan usein, kuinka kaunis ja ihana lapsi hän.

Vierailija
68/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis sä olit ihan punanen kokoajan!" Näin sanoi kaverini yläasteella. Lause oli siksi paha, että siitä alkoi hirveä kierre ja punastumista pelko ja punastelu, joka yhä jatkuu, vaikka olen jo 40.

yksittäisiä satuttaneita sanomisia: sä oot niin ruma, sä näytät ihan noidalta. Olen kärsinyt ulkonäkökomplelseista koko ikäni.

Vierailija
69/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä anna sitä sille, se rikkoo sen kuitenkin" ei kuulosta pahalta, mutta jostain syystä tuo lause on kummitellut mielessäni aina kun olen katsellut jotain kaunista. Kun tuo lause palaa mieleeni, ajattelen, että en minä ansaitse mitään kaunista tai arvokasta, koska rikon tai hävitään sen kuitenkin. Olin viisi kun minulle tuo sanottiin, ja se kummittelee mielessäni vielä näin 25 vuoden jälkeenkin.

"No en vittu koskis tuohon pitkällä tikullakaan" Olin 13 ja ekassa discossani ikinä. 

Kaikkea en edes muista. Minua on haukuttu siasta huoraksi ka jossain vaiheessa sitä ei enää kuule niitä sanoja. En enää vain pysty ottamaan kehuja todesta, mutta positiivista on se, että enää en kuule loukkauksia.

Vierailija
70/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on sanonut niin paljon törkeyksiä, etten edes muista kaikkia. Viimeisimmät laukoi odottaessani kuopusta: että olen viimeinen ihminen kelle soisi lapsia ja parasta mitä minulle on sattunut on mieheni, ilman häntä olisin täys 0 enkä pärjäisi elämässä. (Olen korkeakoulutettu, hyvä työssäni, lisäksi sekä omasta että muun lähipiirin mielestä myöskin kodin ja arjen pyörittäminen näin ruuhkavuosinakin onnistuu kiitettävästi)
Anoppini on haukkunut minut idiootiksi syystä että en tahdo lapsiani kastettavan luterilaisiksi, hänen mielestään ateismi on järjen köyhyyttä ja "mitä korkeammalle kouluttaudut, sitä tyhmemmäksi tulet" kun erehdyin kertomaan jatko-opinto haaveistani.

Oma äitini on sanonut, olisit niin kaunis jos olisit vähän laihempi. (Olin alle 15v ja normaalipainoinen)

Vierailija
71/151 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
72/151 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi lapseni ristiäisissä, osoitti mahaani, virnisti ja kysyi: " Ai onko sieltä toinen tulossa?" >:( muutenkin ahdisti hätäsektion jättämät jäljet ja maharöllykkä :(
Ja kun mieheni sanoi siitä anopilleni hän soitti minulle ja pyysi "anteeksi" : " et sinä läski ole, olet vain tukeva!" Vaikka ihan normaalipainoinen olen..

Vierailija
73/151 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhä, kun poika johon olin teininä ihastunut, totesi silloin että otsani on täynnä finnejä.. Se oli murskaavaa ja yhä mielessäni :D

Eräs ystäväni haukkuu aina kaiken kun tulee kylään. Vaatteeni, kotini, jouluvalot, ruoat, juomat juhlissa, lista on loputon.. En ota enää itseeni noista, ja käsken painumaan helvettiin jos ei kelpaa

Vierailija
74/151 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kirjoittaa, mitä exäni minulle kirjoittelee vieläkin jokaisen pienenkin näkemyseron myötä (siis turhanpäiväisen mielipide-eron myötä), vaikka erosta on vuosia. Tässä joitain:

- tahdon pahaa lapsillemme

- ajattelen vain omaa napaani

- olen horo, epäempaattinen, tylsä, emotionaalisesti kömpelö, maailman epäempaattisin....vaikka mitä tahansa, mutta ruma, lihava enkä tyhmä en ole koskaan kuullut olevani...

mietin aina, miksi hän haluaa painaa minua maan rakoseen ja saada minulle huonoa mieltä...miksi???

Vierailija
75/151 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, läski, "mee nyt vittuun sen nenäs kans", huora

Oma äiti toivoi usein etten saisi lapsia lainkaan, välillä syystä että olen niin kamala ihminen etten niitä ansaitse ja välillä syystä että itse oli minun takiani kärsinyt niin paljon ettei toivo mulle samaa (hah, SAIN 7 lasta!)

Vierailija
76/151 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:30"]

Yläasteella mies opinto-ohjaaja sanoi että sössötän. Jos en sitä aiemmin tehnyt niin sen jälkeen ainakin sössötin. Yhä olen varsinkin väsyneenä ylitarkkaavainen puheeni suhteen. Olen muutaman kerran kuullut itseni puhuvan videoituna esim joissain juhlissa ja kuulen kyllä puhuvani ilman sössötystä mutta kuitenkin takaraivossa vaivaa tuo opon sanoma. Mutta ei hän saanut minua kokonaan lannistettua sillä siitä syystä tai siitä huolimatta minusta tuli opettaja.

[/quote]

Mitä helvettiä?! Miksi tollanen urpo saa olla yläasteen opinto-ohjaajana?

Vierailija
77/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:41"]Eksäni:
- On loukkaus lehmiä kohtaan sanoo sua lehmäks!
- Sä oot tommonen löysä vittuinen huora, jonka pillun huulet lepattaa ku saluunan ovet ruuhka-aikaan. (Nii olihan mulla ollu 2 miestä ennen tätä jumalten antamaa lahjaa, joka oli kuin vastaus rukouksiini!)
- Sä oot niin ruma ja läski, et sun pitäs vaa olla kiitollinen, et mä ees suostun sun kans säälistä olee. Tuossa nyt muutamat exäni lausahuksista. Silloin ne loukkas todella pahasti, nykyisin ne on enemmän vitsin aiheita ku loukkauksia.
[/quote]

Ai nii! Olipa unohtua!
Eksäni ilkeimmät sanat sanoi viimeisenä mulle:
- Tajuatko sä huora, et jos mä en saa sua pitää itelläni ni ei sua kukaa muukaa saa. Ei sillä et kukaa sua ees haluiskaa.
MÄ VITTU TAPAN SUT LUTKA NYT!
Piti puukkoa kurkullani, vaan tässäpä olen.
[/quote]

Nykyinen avomieheni puhuu juuri noin ja lisäksi vielä käskee tappamaan itseni "koska päästäisiin sustakin, ei kukaan tollasta huoraa kaipaa." Mitäpä tuohon lisäämään!

Vierailija
78/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haukkuu ja haukkuu juuri niin kauan, että saa musta irti jonkun reaktion. Oli se sitten raivo tai itku. Jos raivostun niin olen vitun hullu huora.

Vierailija
79/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä huoritteli kun odotin ensimmäistä lastamme, sanoi myös " väljävittuiseksi lortoksi " . Tein kaksi lasta hänen kanssaan mutta yhdessä asuimme vain 6 kk.

Vierailija
80/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on pitkä nenä. Olin tuolloin ala-asteella.Häpesin nenääni kymmeniä vuosia kunnes kerran oikein aloin katsomaan koulukuvia ja mm hääkuviani. Katsomalla katsoin mutta en löytänyt pitkää nenää. Nenäni oli ja yhä on ihan normikokoinen. Jollakin tavalla vaan piti minua loukata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan