Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkein asia mikä sinulle on sanottu päin naamaa?

Vierailija
07.12.2014 |

Mitä törkeää, loukkaavaa, asiatonta, ilkeää teille on joku (ihan kuka tahansa) sanonut ja miten käsittelit asian mielessäsi? Kuka sen sanoi?

Mikä on kaikkein pahin asia mitä sinulle on sanottu?

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee hyle toi täti. Olin 28v ja viimeisilläni raskaana. Näin sanoivat n. 18v pojat.

Vierailija
2/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylje siis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 2 Kotkasta? :D Mietin vaan tuosta "hyle" vai kirjoititko sanan vahingossa väärin... Minä sen lausun noin...

Vierailija
4/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin "ystävälleni", että minut on raiskattu ja tämä rupesi vittuilemaan, kun arvoin, että näkyykö kaikki jo testeissä. Ei muuten ole enää minkään sortin ystävä.

Vierailija
5/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaverini sanoi minun olevan niin luuseri etten pääse edes hullujenhuoneelle. Ajattelin että asia selvä ja jatkoin elämääni entistä itsenäisempänä.

Vierailija
6/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tyttöystäväni, täällä on niin kauheaa (asuntoni), että tänne ei voi kutsua ketään. Tavallinen, siisti ja puhdas asunto. Sanoinkin, etä kerro kaikille ystävillesi miksi meille ei enää ole asiaa, siitähän se helvetti! syntyi!

Vierailija
7/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystävä, joka kohteli minua kuin roskaa koko seurustelun ajan, sanoi kun löysin nykyisen mieheni, etten ansaitse hyvää kohtelua. Ansaitsen vain haukkuja ja huonoa kohtelua, koska olen niin hirveä ihminen, eikä kenenkään pitäisi kunnioittaa minua tai olla minulle hyvä. 

On minua läskiksikin sanottu, ja joka kerta se on tuntunut kuin iskulta vasten kasvoja, vaikken todellisuudessa mikään järin lihava olekaan.

Vierailija
8/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska sä et ole "kukaan".

Sanoi kaverin kaveri kun pyysin toistamaan juuri muille kertomansa hauskan jutun jota en kuullut alusta asti kokonaan. Yllättäen kieltäytyi ja kysyin että miksi et. Oltiin teinejä. Eikä todellakaan "suosittujen" porukkaa. Tuo kaverin kaveri ei varsinkaan.

Monesti ajatellaan että suositut olisivat pinnallisempia ja töykeitä, mutta kyllä mun kokemuksen mukaan ne luuserit on luusereita myös vuorovaikutustaidoissa yms. Ajatelkaa nyt tuotakin. Eihän kukaan normaali sanoisi noin ellei sitten haluaisi olla ilkeä.

Vierailija
9/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaksi on sanottu monta kertaa, varsinkin nuorempana. Ei tuntunut kivalta. Minulla oli ihosairaus, jota en osannut hoitaa.

Nykyään saan ulkonäöstäni kohteliaisuuksia sekä miehiltä että naisilta. Silti tuntuu, että rikki mennyttä itsetuntoani ei voi korjata mikään. 

Vierailija
10/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näytän hiukan hiihstäjä Marit Björgeniltä. Muistui mieleeni, kun joku oli tehnyt tänne aloituksen Björgenistä. Veljeni väitti joskus niin. 

Vierailija
11/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy vapaaehtoiseen lapsettomuuteeni.

Vierailija
12/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsen on haukkui minut mm. mielisairaaksi, valehtelijaksi, hyväksikäyttäjäksi ja syytti että tarkoitukseni on pettää häntä perinnönjaossa.

Vierailija
13/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan vaan että tiedät, tolla on muuten ollut paljon paremman näköisiä muijia ku sä."

Kiitos tiedosta, mutta halusin lähinnä päästä känniääliöstä eroon, kun tämän kaveri päätti tulla kertomaan tosiasioita. Olkoon millainen naistenmies vaan, mua ei kiinnostanut. :P

Vierailija
14/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis parempi että sun kasvoilles tapahtuis jotain niin sitten kukaan mies ei enää katsois sua.

Sanoi exä ja paljon muutakin yhtä ihanaa. Miten niin sairaalloisen mustasukkainen?

Vierailija
15/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy painon nousuun ja vanhentumiseen. Nuorena oli hoikka ja nätti.

N47

Vierailija
16/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä et ansaitse sun lastasi, jos et pysty muutamaa kuukautta olla polttamatta kunnes se syntyy. Jos lapsen etusijalle asettaminen on noin vaikeaa jo nyt, mieti mitä se on jatkossa"

Näin sanoi vieras aikuinen, kun kävin sisäpihalla tupakalla. Ei se lopettaminen ole kaikille mahdollista, mutta olen silti paras äiti lapselleni <3

Vierailija
17/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:29"]"Sä et ansaitse sun lastasi, jos et pysty muutamaa kuukautta olla polttamatta kunnes se syntyy. Jos lapsen etusijalle asettaminen on noin vaikeaa jo nyt, mieti mitä se on jatkossa"

Näin sanoi vieras aikuinen, kun kävin sisäpihalla tupakalla. Ei se lopettaminen ole kaikille mahdollista, mutta olen silti paras äiti lapselleni <3
[/quote]

Todellakin. Parhaat äidit tunnistaa juuri siitä, että he vammauttavat lapsensa loppuelämäksi jo ennen näiden syntymää <3

Vierailija
18/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:20"]

Että näytän hiukan hiihstäjä Marit Björgeniltä. Muistui mieleeni, kun joku oli tehnyt tänne aloituksen Björgenistä. Veljeni väitti joskus niin. 

[/quote]

Mitä ilkeää tuossa on? Ihan nätit kasvothan Maritilla on eikä pahannäköinen muutenkaan. M28

Vierailija
19/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huora ja hän tuhoaa kaikki suhteeni. En kuulemma ansaitse onnea koska olen kuvottava lehmä ja hän vihaa tälläistä perseen jakakaa. Exäni,häntä ennen oli ollut kaksi miestä. olin tuolloin 27 eli kaksi vuotta sitten. Jätin hänet koska puolen vuoden suhteemme aikana petti mua kahden entisen kanssa ja jauhoi paskaa musta selän takana.

Vierailija
20/151 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ystävänpäivänä: Olisi mukavampaa yksin kuin sinun kanssasi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme