Ilkein asia mikä sinulle on sanottu päin naamaa?
Mitä törkeää, loukkaavaa, asiatonta, ilkeää teille on joku (ihan kuka tahansa) sanonut ja miten käsittelit asian mielessäsi? Kuka sen sanoi?
Mikä on kaikkein pahin asia mitä sinulle on sanottu?
Kommentit (151)
Isäni itsemurhan jälkeen mieheni sanoin äitini varmaan aiheuttaneen tapahtuman. Totesi, että sukuni naiset ajavat miehensä itsemurhaan. Itse siis uhkaili tappavansa itsensä, koska olen niin hirveä ihminen. On myös sanonut, että mun ikäisen ja ylipainoisen pitäisi olla onnellinen, että kelpaan jollekin. Vielä ollaan yhdessä, uskomatonta. Kaikki nämä ja paljon muuta on sanonut kännissä, muttei se mielestäni tee sanoista yhtään vähemmän loukkaavia.
''tapa ittes! Näin tekisit kaikille palveluksen! Et ansaitse elää! Säälin muksuas ku on tollanen paska äitinä! Säälin miestäs ku oot ihan perseestä!''
Niin, meni välit poikki hyvän päivän tuttuun ja tollasta lähti huutamaan. Kyllä kirpas..
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:43"]
Olisit täydellinen lapsi jos olisit poika. Näin sanoi isäni aikoinaan minulle, tyttärelleen. Mitä tähän olisi pitänyt vastata.. Anteeksi?
[/quote]
wow.... Niin tuttua..
faija tuli aikoinaan kännipäissään avautumaan et hän olis niin halunnu poikia! Ne kuulemma pärjää AINA paremmin.. Tytöistä ei ole mihinkään..
eikä myönnä mitä on sanonu.. Ei vaan muista niin ei ole tapahtaunut... Sinnitellään. Ja näytetään parhaamme, ja hyvin on mennyt..
"sinusta ei ole muuhun kuin sillan alle persettä antamaan" isäpuoli minulle kun olin 13.
väärässä oli :) mutta voi hyvä ihme kuinka nuo sanat kouristi nuoren tytön mieltä....
Olin saanut keskenmenon muutamaa viikkoa aikaisemmin (miehen kanssa yhdessä yritimme lasta ja surin keskenmenoa kovasti). Välillemme tuli riitaa ja mies huusi että hyvä että raskaus keskeytyi kun minusta olisi kuitenkin tullut niin huono äiti.
Yläasteella mun paras kaveri sanoi että 'Olisit muuten ihan nätti, mutta tuo sun nenä on niin ruma'. Ne sanat satutti pitkään ja tavallaan vieläkin vihaan nenääni vaikka ei nenässäni oikeasti edes ole mitään vikaa. Kaveri varmaan vaan kateuksissaan keksi jotain ilkeää kun luokan pojat tykkäsivät minusta.
yritin huumeisiin koukkuun jäänyttä ystävääni auttaa sanomalla että saa aina tulla mun luo jos on paha olla tai ihan vaan tarvitsee yösijaa.
käski mun painua helvettiin ja llla tunkematta naamaani muitten asioihin.
En halua sanatarkkaan kirjoittaa, mutta painoa ja ulkonäköä on kommentoitu suoraan tai minun kuulteni monet kerrat. Koen että ne sanat ovat olleet ilkeimmät, ja ne on vielä sanottu omahyväisellä ja ilkkuvalla naamalla.
Lapsettomuudesta olen myös saanut ikävän kommentin, tai tarkemmin sanottuna siitä ettei minulla ole lapsia. Raskaaksi tulemisen vaikeudesta kukaan ei vielä tiedä mieheni lisäksi.
Psyykkisesti sairas mies ystäväni" sää oot niin levee kasvoinen.haluaisin kapeamman." " kato! Tuo on kaitasempi kasvoinen" " voitko auttaa mua jos mää katon jotain naista,niin vedä mua hihasta." ja minä olin malli.Että silleen moni on luullut missiksi. Minun leveät leukaperäni vaan ei häntä miellyttäneet. Siitä jankutuksesta jäi trauma. Piti varmistaa että nykyinen mieheni,oikeesti pitää kasvoistani vaikka ne on näin leveet. Nykyinen mieheni on kuulemma aina haaveillut mun näköisestä