Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelen täällä olevani perheellinen

Vierailija
15.12.2014 |

ja kommentoin juttuihin sellaisia näkökulmia mitä toivoisin joskus kuulevani perheellisten, etenkin äitien, suusta. Useita kommenttejani yläpeukutetaan ja kompataan.

- Vela

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon vaihtelevasti mies, nainen, teini, perheellinen, vela, sinkku, vegaani, kokoomuslainen, miesvihaaja, miesasiamies, nuori, vanha, vihervasuri, sinisilmäinen, tummaihoinen, uskovainen, ateisti, stadilainen, ulkosuomalainen, vapaa taiteilija, uraohjus, työtön, koiran omistaja, hevosallerginen ja kerran olin myös Kanervan salarakas.
T. Joku jonka saatat tuntea

Vierailija
2/2 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:43"]

Minäkin oon vaihtelevasti mies, nainen, teini, perheellinen, vela, sinkku, vegaani, kokoomuslainen, miesvihaaja, miesasiamies, nuori, vanha, vihervasuri, sinisilmäinen, tummaihoinen, uskovainen, ateisti, stadilainen, ulkosuomalainen, vapaa taiteilija, uraohjus, työtön, koiran omistaja, hevosallerginen ja kerran olin myös Kanervan salarakas. T. Joku jonka saatat tuntea

[/quote]

Joo, toi perheellisyysidentiteetti onkin vain yksi rooleistani. Mutta toimii hyvin, uskon että olen avartanut parin aaveemamman perspektiiviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi