Valehtelen täällä olevani perheellinen
ja kommentoin juttuihin sellaisia näkökulmia mitä toivoisin joskus kuulevani perheellisten, etenkin äitien, suusta. Useita kommenttejani yläpeukutetaan ja kompataan.
- Vela
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:43"]
Minäkin oon vaihtelevasti mies, nainen, teini, perheellinen, vela, sinkku, vegaani, kokoomuslainen, miesvihaaja, miesasiamies, nuori, vanha, vihervasuri, sinisilmäinen, tummaihoinen, uskovainen, ateisti, stadilainen, ulkosuomalainen, vapaa taiteilija, uraohjus, työtön, koiran omistaja, hevosallerginen ja kerran olin myös Kanervan salarakas. T. Joku jonka saatat tuntea
[/quote]
Joo, toi perheellisyysidentiteetti onkin vain yksi rooleistani. Mutta toimii hyvin, uskon että olen avartanut parin aaveemamman perspektiiviä!
Minäkin oon vaihtelevasti mies, nainen, teini, perheellinen, vela, sinkku, vegaani, kokoomuslainen, miesvihaaja, miesasiamies, nuori, vanha, vihervasuri, sinisilmäinen, tummaihoinen, uskovainen, ateisti, stadilainen, ulkosuomalainen, vapaa taiteilija, uraohjus, työtön, koiran omistaja, hevosallerginen ja kerran olin myös Kanervan salarakas.
T. Joku jonka saatat tuntea