Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perintö sijoituksiin?

Vierailija
04.04.2026 |

Saan noin 50k perinnön. Talo on maksettu, autoa en halua vaihtaa. Matkustanutkin olen ne paikat, joissa olen halunnut käydä eli josko nämä sitten kannattaisi sijoittaa. Toiveena päästä aiemmin eläkkeelle jos on varaa, olen nyt viisikymppinen. Miten ja mihin tuo raha kannattaisi sijoittaa tätä ajatellen? Ilmeisesti hajauttaa. Pankkien sijoitusneuvoihin en uskaltaisi kokonaan luottaa. Kaverini luotti ja on ihan plus miinus nollaa tehnyt niillä pankin neuvoilla, joten olen tullit varovaiseksi sen suhteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indeksirahastoihin.

Vierailija
2/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat tiistaina Mandatumia noin 7.10€ kappale hintaan niin saat noin 7042 osaketta joilla saat toukokuussa osinkoa 5986€. Aika hyvä tuotto alle 2kk sijoitukselle. Avaa osakesäästötili niin verot menee vasta kun nostat rahat pois 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terrafame all in 📈🚀🌛💰💰💰👏🏻🤑

Vierailija
4/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlaajuista rahastoa koodilla ”SPYI”, esim. 5k€/kk hajautuksella. T. Sijoittajaguru

Vierailija
5/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo sijoittaminen on vaan ajan haaskausta,hajautettu on, ostettu on mutta ..tuottaako ne?!Pitkän tähtäimen hommaa.Ei moneen vuoteen hirveen kannattavaa.

Vierailija
6/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain perinnön 2016 niin nordea tyrkytti sijoitus neuvoja. Luin lehdestä että joku nainen menetti 100000 euroa nordean sijoitus neuvojen takia. Nordeassa ne sinnikkäästi yritti tyrkyttää neuvoa sijoittamiseen. Menin nostamaan 12000 euroa koska olin ostamassa venettä niin se virkailija toi mulle papereita jossa oli jotain sijoitus juttuja. Huusin sille että en todellakaan sijoita euroakaan. Siinä muut asiakkaat katsoi suu auki kun huusin sille naiselle. Ärsytti todella paljon silloin enkä ole nordeassa käynyt kun kaksi kertaa sen 10 vuoden aikana.