Mikä on "pahinta" mitä olet tehnyt vihaisena?
Kertokaas ihan rohkeasti, jospa saataisiin kunnon keskustelu aikaiseksi
Kommentit (156)
Se klassinen, eli heittänyt kännykän seinään. :D
Teininä löin isoveljeäni. Mutta toisaalta niin hänkin löi minua, oltiin aika tuittupäitä silloin, nykyään hyvissä väleissä :)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:48"]
Noilla on ollut menkat. Niiden varjolla voi vähän kilahtaa.
[/quote]
No eipä ole kyllä minulla mitkään menkat aiheuttaneet tuollaista. Ihan otan omaksi syykseni enkä koita syyttää jotain tuollaista.
t. 26/27
Ja vieläkö te ihmettelette miksi suomalaiset noteerattu ulkomaiden mediassa väkivaltaisimmaksi kansaksi väkilukua kohden????!
Pitkäaikainen kiusaajani ammattikoulusta oli saanut osoitteeni selville ja odotti minua oveni takana kotiini mennessä. Hän kerkesi yhden typerän solvauksen sanoa ja sillon mun sisällä pimahti. Aloin vaan lyömään sitä ja lopulta se laahusti pois aivan naama verissä.
Ei ikinä nostanut mitään juttua ja kiusaaminen loppui siihen. Mutta kaduttaa että menin lyömään, olen itse kokenut perheväkivaltaa lapsuudessa ja siksi tuntuu erityisen pahalta.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:26"]Ihania, upeita, fiksuja suomalaisia unelmanaisia.
[/quote]
Kun oot 6vuotta saanu turpaas ja eläny pelossa että ihana, upea, fiksu, suomalainen unelmamies toteuttaa uhkauksensa ja tappaa sun koko perheen jos lähdet niin jossain vaiheessa katkeaa kamelinselkä ja heittää pannullisen kuumaa kahvia niskaan, repii itsensä sieltä helvetin suosta ja pakenee.
[/quote]
Niin tosiaan, koska ethän voinut alunalkaen paeta ilman että täytyy ryhtyä väkivaltaiseksi. Soittoa poliisille jne. Miksi et lähtenyt noin kamalasta suhteesta jo silloin kuusi vuotta sitten...
[/quote]
Koska mun perhe uhattiin tappaa. Koska mut uhattiin tappaa. Pelkäsin sitä hullua, ainoa mitä kadun on se että en kostanut mitenkään. Soitinhan mä poliisilke sitten kun uskalsin, sinä päivänä kun lähdin. Eksä sai syytteen pahoinpitelystä, 2kk ehdonalaista ja 300 sakkoa ja 1000e vahingonkorvauksia. Mä olen maksanut terapiasta itseni kipeäksi ja en tule koskaan luottamaan miehiin enää.
Paiskoin läppärin seinään kun oli paska päivä ja kone kaatui vieden päivän duunin mukanaan. Oma vika kun en tallentanut, mutta sehän se vielä lisäsi sitä vitutusta :D onneksi en ole kovin temperamenttinen ihminen, pahin mitä olen toiselle tehnyt on sitä luokkaa että olen lähtenyt ovet paukkuen ja tullut takaisin vasta seuraavana päivänä, mitään tällä aikavälillä ilmoittamatta.
Petin miestäni. Olen myös pannut parhaan ystävän silloisen miehen kanssa kun ystäväni sammui viereiseen huoneeseen sohvalle.
Hitto mitä porukkaa! Kuinka huonosti täytyy asioiden olla että alkaa oikeasti väkivaltaiseksi?
Mun pahimmat on ollut tavaroiden paiskominen (yleensä sohvatyynyjä lattialle), ja kaikkein "shokeeraavin" oli kun kerran kännikiukuissa kaadoin lasin vettä lattialle tahallani :D
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:37"]Potkaisin poikaystävän koiraa :(
[/quote]
Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:01"]Hitto mitä porukkaa! Kuinka huonosti täytyy asioiden olla että alkaa oikeasti väkivaltaiseksi?
Mun pahimmat on ollut tavaroiden paiskominen (yleensä sohvatyynyjä lattialle), ja kaikkein "shokeeraavin" oli kun kerran kännikiukuissa kaadoin lasin vettä lattialle tahallani :D
[/quote]
nro 40 antoi ihan hyvän esimerkin. ymmärrän täysin.
Hahhah..hyviä juttuja.