Mikä on "pahinta" mitä olet tehnyt vihaisena?
Kertokaas ihan rohkeasti, jospa saataisiin kunnon keskustelu aikaiseksi
Kommentit (156)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:31"]Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä. [/quote] Nii. Pahinta mitä jotkut tehneet niin heitelleet muovipussilla toista. Ai kamalaa! Sitä yläpeukutetaan, mutta auta armias kun joku kertoo oikeasti pahasta teosta, niin alapeukkuja tulee ropinalla ja haukut perään. Taattua av-laatua. [/quote] Että pitäisi yläpeukuttaa näitä "Joo mä yritin tappaa eksän ku suututti... mut ette niinku tiiä taustoi ni ette voi moralisoida !!" -juttuja? [/quote] Tiedätkö tosiaan taustat tapahtuneelle? Eli voitko todellakin moralisoida tietämättä asiasta mitään?
[/quote]
Kerrohan minulle: Mikä on sinusta sellainen tilanne, että olisi ok yrittää tappaa ihminen?
[/quote]
No vaikka sellainen, että huoneessa on kaksi ihmistä ja vain toinen poistuu sieltä elossa. Tyydy sinä vain osaasi, itse en taistelutta lähtisi. Ei kaikki elä pinkissä hattaramaailmassa.
[/quote]
Sinähän dramaattiseksi rupesit.
Tuossa tilanteessa yritetään päästä pois huoneesta. Minut yritti exä tappaa, silti minun ei tarvinnut yrittää tappaa häntä päästäkseni pois. Riitti, että rimpuilin itseni irti ja juoksin ulko-ovesta ulos niin nopeasti kuin ikinä pystyin.
Se, että tapat toisen puolustautumiseksi väkivaltatilanteessa, tulkitaan hätävarjelun liioitteluksi.
Ja sitäpaitsi, tämä kaveri (jos et ole sama) sanoi jo, että hänet "saatiin raivostumaan". Eli tuskin oli kyse puolustautumisesta.
Voitteko lopettaa lainaamasta noita älyttömän pitkiä viestiketjuja?
Olen samaa mieltä että suuttuessa menee helposti överiksi, mutta kenenkään exäänsä hakanneen on turha väittää että niin muutkin tekisi siinä tilanteessa ja sillä oikeuttaa tekonsa. Sain kerran turpaan exältäni ja soitin poliisin ja lähdin suhteesta. Väkivaltaisuus tarkoittaa vain, että olet vajonnut yhtä alas. Jos kostaa haluaa niin paras kosto on lähteä kokonaan ja aloittaa parempi elämä.
En siis puhu hätävarjelusta, jos ei todella ole muuta vaihtoehtoa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:39"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]Meinasin tappaa eksäni. Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan. Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen. [/quote] En ymmärrä miinuspeukkujen määrää. Osaisiko joku selittää ne? Ette tiedä taustoja ja syitä miksi meinasin eksäni tappaa, en sitä tehnyt enkä koskaan tule ihmistä tappamaan. Se vain oli se yksi tilanne elämässäni jolloin olen joutunut niin silmittömän raivon valtaan, etten olisi kyennyt vastaamaan teostani tekohetkellä. Taustoja en ala aukomaan tässä yhtään, mutta näemmä oli liikaa vastata ketjuun rehellisesti. Kai sitten pahinta saa olla joku tyyliin lasin rikkominen (vahingossa sekin tietenkin!) tai joku "tyhmä!"-huuto. Vai? [/quote] Taustat eivät ole enää olennainen asia siinä vaiheessa, kun kerrot yrittäneesi tappaa jonkun. Asiat voi hoitaa muulla tavalla. Minut taas yritti ex-mies tappaa, kun olin häntä jättämässä. Myöhemmin hän sanoi vain syyksi, että "ärsytti". Että minut olisi pistetty lihoiksi, koska toista ärsytti. Että joo, ei heru sympatiaa. Hae apua, ennekuin jotain peruuttamatonta joskus tapahtuu. [/quote] Miksi hakisin apua? Millä syyllä? Tapahtuneesta on jo useita vuosia aikaa. Eikä ole ikinä toistunut eikä toistu. Eli miksi siis hakisin apua? Sinulleko? [/quote] Kiitos, minä en apua tarvitse. Minä en ole yrittänyt tappaa ihmistä. Oikeasti pelottavaa, että tuollaisia ihmisiä liikkuu vapaana. Pidät siis ihan normaalina ja ok:na, että olet yrittänyt kumppanisi murhata? [/quote] Jos osaisit lukea ja ymmärtäisit lukemaasi niin kyseessä oli eksä. "Pöö!" nyt varmaa joudut menee vaihtaa pikkuhoususi ku tais lusikallinen lurahtaa? Hei, maailmassa on pahempiakin ihmisiä mitä minä. Sinuna pelkäisin niitä oikeasti sairaita ihmisiä, mutta ehei! Sinä pelkäät minua, joka on kerran saatu siihen tilaan, ettei raivolla ollu rajoja. Kyllä sutkin siihen pisteeseen saadaan, riittävän kauan kun härkitään niin kyllä sinäkin siihen pisteeseen ajaudut. ;) [/quote] Joo, tulee kyllä erittäin selväksi ettet taida ihan täysillä käydä/olet trolli. [/quote] Ja susta huomaa hyvin, ettet todellakaan tiedä psykologiasta ja ihmismielen liikkeistä mitään. Eli etpä taida sinäkää ihan kaikilla pytyillä käydä, vaikka näin oletatkin. Harmi, että totuus tulee sinulle näin esiin. [/quote] Ahaa. Nyt menee mielenkiintoiseksi. Mitenhän sinä nyt psykologiaa tapaukseesi sovellat? [/quote] Sitähän sinä, oi kaikki tietävä ja täydellinen av-mamma voitkin miettiä siellä omassa terveessä päässäsi! ;) Jos tietäisit "taistele tai kuole"-lausahduksen, niin saattaisit EHKÄ ymmärtää asiaa, mut älä huoli, en mä sulta noin vaativia asioita vaadi!
[/quote]
Selitykset senkun muuttuu. "Et tiiä niiku kaikkee" ja kieltäydytään ehdottomasti kertomasta tätä tilannetta. Eli ei taida tarinan sisältö palvella sinun etujasi.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:39"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]Meinasin tappaa eksäni. Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan. Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen. [/quote] En ymmärrä miinuspeukkujen määrää. Osaisiko joku selittää ne? Ette tiedä taustoja ja syitä miksi meinasin eksäni tappaa, en sitä tehnyt enkä koskaan tule ihmistä tappamaan. Se vain oli se yksi tilanne elämässäni jolloin olen joutunut niin silmittömän raivon valtaan, etten olisi kyennyt vastaamaan teostani tekohetkellä. Taustoja en ala aukomaan tässä yhtään, mutta näemmä oli liikaa vastata ketjuun rehellisesti. Kai sitten pahinta saa olla joku tyyliin lasin rikkominen (vahingossa sekin tietenkin!) tai joku "tyhmä!"-huuto. Vai? [/quote] Taustat eivät ole enää olennainen asia siinä vaiheessa, kun kerrot yrittäneesi tappaa jonkun. Asiat voi hoitaa muulla tavalla. Minut taas yritti ex-mies tappaa, kun olin häntä jättämässä. Myöhemmin hän sanoi vain syyksi, että "ärsytti". Että minut olisi pistetty lihoiksi, koska toista ärsytti. Että joo, ei heru sympatiaa. Hae apua, ennekuin jotain peruuttamatonta joskus tapahtuu. [/quote] Miksi hakisin apua? Millä syyllä? Tapahtuneesta on jo useita vuosia aikaa. Eikä ole ikinä toistunut eikä toistu. Eli miksi siis hakisin apua? Sinulleko? [/quote] Kiitos, minä en apua tarvitse. Minä en ole yrittänyt tappaa ihmistä. Oikeasti pelottavaa, että tuollaisia ihmisiä liikkuu vapaana. Pidät siis ihan normaalina ja ok:na, että olet yrittänyt kumppanisi murhata? [/quote] Jos osaisit lukea ja ymmärtäisit lukemaasi niin kyseessä oli eksä. "Pöö!" nyt varmaa joudut menee vaihtaa pikkuhoususi ku tais lusikallinen lurahtaa? Hei, maailmassa on pahempiakin ihmisiä mitä minä. Sinuna pelkäisin niitä oikeasti sairaita ihmisiä, mutta ehei! Sinä pelkäät minua, joka on kerran saatu siihen tilaan, ettei raivolla ollu rajoja. Kyllä sutkin siihen pisteeseen saadaan, riittävän kauan kun härkitään niin kyllä sinäkin siihen pisteeseen ajaudut. ;) [/quote] Joo, tulee kyllä erittäin selväksi ettet taida ihan täysillä käydä/olet trolli. [/quote] Ja susta huomaa hyvin, ettet todellakaan tiedä psykologiasta ja ihmismielen liikkeistä mitään. Eli etpä taida sinäkää ihan kaikilla pytyillä käydä, vaikka näin oletatkin. Harmi, että totuus tulee sinulle näin esiin. [/quote] Ahaa. Nyt menee mielenkiintoiseksi. Mitenhän sinä nyt psykologiaa tapaukseesi sovellat? [/quote] Sitähän sinä, oi kaikki tietävä ja täydellinen av-mamma voitkin miettiä siellä omassa terveessä päässäsi! ;) Jos tietäisit "taistele tai kuole"-lausahduksen, niin saattaisit EHKÄ ymmärtää asiaa, mut älä huoli, en mä sulta noin vaativia asioita vaadi!
[/quote]
Selitykset senkun muuttuu. "Et tiiä niiku kaikkee" ja kieltäydytään ehdottomasti kertomasta tätä tilannetta. Eli ei taida tarinan sisältö palvella sinun etujasi.
[/quote]
Palvelee kyllä, mutta kerrohan mulle YKSIKIN syy miksi avaisin asiaa enempää?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:13"]
[/quote]
Juu ei tarvitse, mutta sitten ei tarvitse myöskään ihmetellä miksi juttujasi ei peukutella. Siitähän sinä tässä alunperin olit kovin huolissaan, että miksi ihmeessä alapeukutellaan kun kerrot, että yritit tappaa eksäsi.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:13"]
[/quote]
Juu ei tarvitse, mutta sitten ei tarvitse myöskään ihmetellä miksi juttujasi ei peukutella. Siitähän sinä tässä alunperin olit kovin huolissaan, että miksi ihmeessä alapeukutellaan kun kerrot, että yritit tappaa eksäsi.
[/quote]
Ihmettelin vain siksi, että tietämättä taustoista mitään alapeukutellaan, mutta naisia jotka ovat lyöneet tai muutoin käyttäneet väkivaltaa ovat jotain sankareita ja saavat yläpeukutuksia?
Säälittävää toimintaa.
Liimasin vessanpöntön renkaan alas kun se ei muuten pysynyt alhaalla.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:13"] Palvelee kyllä, mutta kerrohan mulle YKSIKIN syy miksi avaisin asiaa enempää? [/quote] Juu ei tarvitse, mutta sitten ei tarvitse myöskään ihmetellä miksi juttujasi ei peukutella. Siitähän sinä tässä alunperin olit kovin huolissaan, että miksi ihmeessä alapeukutellaan kun kerrot, että yritit tappaa eksäsi. [/quote] Ihmettelin vain siksi, että tietämättä taustoista mitään alapeukutellaan, mutta naisia jotka ovat lyöneet tai muutoin käyttäneet väkivaltaa ovat jotain sankareita ja saavat yläpeukutuksia? Säälittävää toimintaa.
[/quote]
Missä täällä yläpeukutettu miehiä, jotka hakkaavat naisia? Ei muualla kuin omassa päässäsi.
Ja kuule, itsekö tosiaan yläpeukuttaisit vimmalla tekstiä "Yritin kerran tappaa eksäni"? Pitäisin erittäin huolestuttavana, jos tuollainen keräisi kannustusta.
Äläkä tukeudu mihinkään taustoihin, kerran et niitä kerro. Ne kun voivat olla ihan mitä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:13"] Palvelee kyllä, mutta kerrohan mulle YKSIKIN syy miksi avaisin asiaa enempää? [/quote] Juu ei tarvitse, mutta sitten ei tarvitse myöskään ihmetellä miksi juttujasi ei peukutella. Siitähän sinä tässä alunperin olit kovin huolissaan, että miksi ihmeessä alapeukutellaan kun kerrot, että yritit tappaa eksäsi. [/quote] Ihmettelin vain siksi, että tietämättä taustoista mitään alapeukutellaan, mutta naisia jotka ovat lyöneet tai muutoin käyttäneet väkivaltaa ovat jotain sankareita ja saavat yläpeukutuksia? Säälittävää toimintaa.
[/quote]
Missä täällä yläpeukutettu miehiä, jotka hakkaavat naisia? Ei muualla kuin omassa päässäsi.
Ja kuule, itsekö tosiaan yläpeukuttaisit vimmalla tekstiä "Yritin kerran tappaa eksäni"? Pitäisin erittäin huolestuttavana, jos tuollainen keräisi kannustusta.
Äläkä tukeudu mihinkään taustoihin, kerran et niitä kerro. Ne kun voivat olla ihan mitä tahansa.
[/quote]
Nii, kyllähän täällä vaan on peukutettu NAISIA jotka ovat hakanneet miehiään. Oikeinko? Näköjään. Sairasta? Ei suinkaan, kyllähän miehiä saa hakata, eikö vain? ;)
Vein kerran lapseni alasti hoitopaikkaan, ei suostunut pukea sitten millään ja en saanut minäkään väkisin puettua häntä.. Noh autoon vaan alasti kuomat jalassa.. Tätä kadun ehkä eniten.. :D onneksi nykyisin aikuinen lapseni on vain naureskellut tälle ei niin kivalle lapsuusmuistolle.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:17"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:13"] Palvelee kyllä, mutta kerrohan mulle YKSIKIN syy miksi avaisin asiaa enempää? [/quote] Juu ei tarvitse, mutta sitten ei tarvitse myöskään ihmetellä miksi juttujasi ei peukutella. Siitähän sinä tässä alunperin olit kovin huolissaan, että miksi ihmeessä alapeukutellaan kun kerrot, että yritit tappaa eksäsi. [/quote] Ihmettelin vain siksi, että tietämättä taustoista mitään alapeukutellaan, mutta naisia jotka ovat lyöneet tai muutoin käyttäneet väkivaltaa ovat jotain sankareita ja saavat yläpeukutuksia? Säälittävää toimintaa. [/quote] Missä täällä yläpeukutettu miehiä, jotka hakkaavat naisia? Ei muualla kuin omassa päässäsi. Ja kuule, itsekö tosiaan yläpeukuttaisit vimmalla tekstiä "Yritin kerran tappaa eksäni"? Pitäisin erittäin huolestuttavana, jos tuollainen keräisi kannustusta. Äläkä tukeudu mihinkään taustoihin, kerran et niitä kerro. Ne kun voivat olla ihan mitä tahansa. [/quote] Nii, kyllähän täällä vaan on peukutettu NAISIA jotka ovat hakanneet miehiään. Oikeinko? Näköjään. Sairasta? Ei suinkaan, kyllähän miehiä saa hakata, eikö vain? ;)
[/quote]
Siis voi luoja. Eli olet kateellinen, koska sinua ei yläpeukuteta kun kerrot yrittäneesi tappaa eksäsi?
Ei herranjumala mitä ihmisiä on olemassa.
Pahimmat on
- avarilla laimaytys
- paiskasin kihlasormuksen makeen
- paiskasin miehen puhelimen seinaan.
Havettaa vielakin. Nama tapahtuivat siis yhtena ja samana kertana, kun olin miehelle ihan aarimmaisen vihainen (ja syystakin, vaikka itse sanonkin). Ikina en ole muuten heittaytynyt vakivaltaiseksi, enka rikkonut mitaan.
Kerran kännissä suutuin taksijonossa etuilevalle naiselle.
Aloin täristä, kädet puristuivat nyrkkiin ja tunsin miten adrenaliini kuohui suonissa. Olin itsekin vähän ihmeissäni, kun oikeasti tuntui etten pysty kohta pitelemään itseäni, saatan kohta lyödä tahtomattani. Jouduin ihan tietoisesti estämään itseäni lyömästä nyrkillä päin näköä.
En tiedä miksi sekosin, ei ollut mitään riitaa tai muuta kenenkään kanssa ja nainenkin ihan tuntematon ja kunhan kiilasi tuttunsa luo jonossa meidän eteen. Oli pakkasta kyllä, mutta järjellä se ois menny kuitenkin samaan taksiin kun ne muut.
En siis lyönyt. Yksi mulkaisu, kehoni tärinä ja pari hiljaista sanaa omalle seurueelleni riitti. Nainen häipyi jonon perälle. Näkyi varmaan naamastakin, että kohta napsahtaa.
Pelottavaa oikeastaan.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:15"]
Olen lihaveitsellä tuhonnut exäni puvun takin, heittänyt kehyksissä olevan taulun olohuoneen lattialle --> lasi paskaksi, olen lihaveitsellä yrittänyt puukottaa exääni joka suojautu sitterillä ---> sitteri paskaksi. Olen monta kertaa paiskonut kotiteatterin lattialle, tai ne kajarit. Ihme kyllä toimii vielä hyvin.
Exäni raahasi mua ympäri kämppää hiuksista repien, painoi mut jääkaappia vasten ja kaato kaikki nestemäiset juomat mun päälleni pitäen mua pakosti paikallaan.
Olen teininä yrittänyt pudottaa äitini parvekkeelta. TÄtä kadun syvästi.
Olin ollut juomassa ja kaverini olivat keskellä yötä parvekkeemme alapuolella ja juttelin heidän kanssa. Äiti heräsi tähän, suuttui ja löi mulle litsarin naamaan. Sillon pimahti ja yritin tiputtaa hänet. Onneksi isä tuli väliin.
Olen lapsena suuttunut niin pahasti kun huoneeseeni ostettiin ruma sohva, että hakkasin huoneeni ovea niin kauan ja kovaa seinään että kahva meni seinästä läpi.
Ja pahin kaikista, jota kadun syvästi vieläkin! Huusin lapselleni kovaa kuinka vihaan häntä ja paidalla huitasin häntä.. Tuupin myös eteiseen. Oltiin myöhässä ja hän riisui kaikki vaatteet jotka sain hänelle puettua niin samantien. Ja alkoi kiljumaan että haluu isälleen, jonka takia sitten alasti olevan lapsen tuupin eteiseen ja huusin että antaa mennä.
Enään ei oo näitä raivokohtauksia enään ollut. Kaikki on ajoittunut 10-20ikävuosien välille.
[/quote]
Ihan sosiaalitapaus jo teini-ikäisenä ja silti piti hankkia lapsi alle 2-kymppisenä?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:17"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:13"] Palvelee kyllä, mutta kerrohan mulle YKSIKIN syy miksi avaisin asiaa enempää? [/quote] Juu ei tarvitse, mutta sitten ei tarvitse myöskään ihmetellä miksi juttujasi ei peukutella. Siitähän sinä tässä alunperin olit kovin huolissaan, että miksi ihmeessä alapeukutellaan kun kerrot, että yritit tappaa eksäsi. [/quote] Ihmettelin vain siksi, että tietämättä taustoista mitään alapeukutellaan, mutta naisia jotka ovat lyöneet tai muutoin käyttäneet väkivaltaa ovat jotain sankareita ja saavat yläpeukutuksia? Säälittävää toimintaa. [/quote] Missä täällä yläpeukutettu miehiä, jotka hakkaavat naisia? Ei muualla kuin omassa päässäsi. Ja kuule, itsekö tosiaan yläpeukuttaisit vimmalla tekstiä "Yritin kerran tappaa eksäni"? Pitäisin erittäin huolestuttavana, jos tuollainen keräisi kannustusta. Äläkä tukeudu mihinkään taustoihin, kerran et niitä kerro. Ne kun voivat olla ihan mitä tahansa. [/quote] Nii, kyllähän täällä vaan on peukutettu NAISIA jotka ovat hakanneet miehiään. Oikeinko? Näköjään. Sairasta? Ei suinkaan, kyllähän miehiä saa hakata, eikö vain? ;)
[/quote]
Siis voi luoja. Eli olet kateellinen, koska sinua ei yläpeukuteta kun kerrot yrittäneesi tappaa eksäsi?
Ei herranjumala mitä ihmisiä on olemassa.
[/quote]
Missä näin olikaan väitetty? Saisko suoran lainauksen tästä tekstin pätkästä?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:25"]
Vein kerran lapseni alasti hoitopaikkaan, ei suostunut pukea sitten millään ja en saanut minäkään väkisin puettua häntä.. Noh autoon vaan alasti kuomat jalassa.. Tätä kadun ehkä eniten.. :D onneksi nykyisin aikuinen lapseni on vain naureskellut tälle ei niin kivalle lapsuusmuistolle.
[/quote]
:-----DD ei hitto, tämä mielikuva piristi iltaani
Poltin miehen vaatteista osan,saksein kalsarit kahtia,kaadoin 4laatikkoa kaljaa pihakaivoon...ja laitoin wc-pönttöön sen valokuvan ja paskansin jöötit päälle..juu olen hullu mut kun ihmistä petetään ni vähän ottaa hermoon:-)
Voi vittu teidän kanssa. Taas menee ketju ihan sivuraiteille teidän juupas eipäs väittelyillänne. Menkää muualle väittelemään, avatkaa vaikka oma ketju, mutta pidetään tää keskustelu oikeilla raiteilla. Tulin tänne lukemaan näitä raivotarinoita enkä teidän väittelyänne.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:39"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]Meinasin tappaa eksäni. Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan. Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen. [/quote] En ymmärrä miinuspeukkujen määrää. Osaisiko joku selittää ne? Ette tiedä taustoja ja syitä miksi meinasin eksäni tappaa, en sitä tehnyt enkä koskaan tule ihmistä tappamaan. Se vain oli se yksi tilanne elämässäni jolloin olen joutunut niin silmittömän raivon valtaan, etten olisi kyennyt vastaamaan teostani tekohetkellä. Taustoja en ala aukomaan tässä yhtään, mutta näemmä oli liikaa vastata ketjuun rehellisesti. Kai sitten pahinta saa olla joku tyyliin lasin rikkominen (vahingossa sekin tietenkin!) tai joku "tyhmä!"-huuto. Vai? [/quote] Taustat eivät ole enää olennainen asia siinä vaiheessa, kun kerrot yrittäneesi tappaa jonkun. Asiat voi hoitaa muulla tavalla. Minut taas yritti ex-mies tappaa, kun olin häntä jättämässä. Myöhemmin hän sanoi vain syyksi, että "ärsytti". Että minut olisi pistetty lihoiksi, koska toista ärsytti. Että joo, ei heru sympatiaa. Hae apua, ennekuin jotain peruuttamatonta joskus tapahtuu. [/quote] Miksi hakisin apua? Millä syyllä? Tapahtuneesta on jo useita vuosia aikaa. Eikä ole ikinä toistunut eikä toistu. Eli miksi siis hakisin apua? Sinulleko? [/quote] Kiitos, minä en apua tarvitse. Minä en ole yrittänyt tappaa ihmistä. Oikeasti pelottavaa, että tuollaisia ihmisiä liikkuu vapaana. Pidät siis ihan normaalina ja ok:na, että olet yrittänyt kumppanisi murhata? [/quote] Jos osaisit lukea ja ymmärtäisit lukemaasi niin kyseessä oli eksä. "Pöö!" nyt varmaa joudut menee vaihtaa pikkuhoususi ku tais lusikallinen lurahtaa? Hei, maailmassa on pahempiakin ihmisiä mitä minä. Sinuna pelkäisin niitä oikeasti sairaita ihmisiä, mutta ehei! Sinä pelkäät minua, joka on kerran saatu siihen tilaan, ettei raivolla ollu rajoja. Kyllä sutkin siihen pisteeseen saadaan, riittävän kauan kun härkitään niin kyllä sinäkin siihen pisteeseen ajaudut. ;) [/quote] Joo, tulee kyllä erittäin selväksi ettet taida ihan täysillä käydä/olet trolli. [/quote] Ja susta huomaa hyvin, ettet todellakaan tiedä psykologiasta ja ihmismielen liikkeistä mitään. Eli etpä taida sinäkää ihan kaikilla pytyillä käydä, vaikka näin oletatkin. Harmi, että totuus tulee sinulle näin esiin.
[/quote]
Ahaa. Nyt menee mielenkiintoiseksi. Mitenhän sinä nyt psykologiaa tapaukseesi sovellat?
[/quote]
Sitähän sinä, oi kaikki tietävä ja täydellinen av-mamma voitkin miettiä siellä omassa terveessä päässäsi! ;)
Jos tietäisit "taistele tai kuole"-lausahduksen, niin saattaisit EHKÄ ymmärtää asiaa, mut älä huoli, en mä sulta noin vaativia asioita vaadi!