Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on "pahinta" mitä olet tehnyt vihaisena?

Vierailija
02.12.2014 |

Kertokaas ihan rohkeasti, jospa saataisiin kunnon keskustelu aikaiseksi

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kerran suutuspäissään perkele :-(

Vierailija
42/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jynssäsin pöntöstä exän paskatahrat sen omalla hammasharjalla.. Ei ollut aikomusta enää pussailla sen mulkeron kanssa..pahempaa on tullut kyllä oman pään sisällä haaveiltua, mutta ilman tarkoitusta pistää hösseliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:15"]Olen lihaveitsellä tuhonnut exäni puvun takin, heittänyt kehyksissä olevan taulun olohuoneen lattialle --> lasi paskaksi, olen lihaveitsellä yrittänyt puukottaa exääni joka suojautu sitterillä ---> sitteri paskaksi. Olen monta kertaa paiskonut kotiteatterin lattialle, tai ne kajarit. Ihme kyllä toimii vielä hyvin.
Exäni raahasi mua ympäri kämppää hiuksista repien, painoi mut jääkaappia vasten ja kaato kaikki nestemäiset juomat mun päälleni pitäen mua pakosti paikallaan.

Olen teininä yrittänyt pudottaa äitini parvekkeelta. TÄtä kadun syvästi.
Olin ollut juomassa ja kaverini olivat keskellä yötä parvekkeemme alapuolella ja juttelin heidän kanssa. Äiti heräsi tähän, suuttui ja löi mulle litsarin naamaan. Sillon pimahti ja yritin tiputtaa hänet. Onneksi isä tuli väliin.

Olen lapsena suuttunut niin pahasti kun huoneeseeni ostettiin ruma sohva, että hakkasin huoneeni ovea niin kauan ja kovaa seinään että kahva meni seinästä läpi.

Ja pahin kaikista, jota kadun syvästi vieläkin! Huusin lapselleni kovaa kuinka vihaan häntä ja paidalla huitasin häntä.. Tuupin myös eteiseen. Oltiin myöhässä ja hän riisui kaikki vaatteet jotka sain hänelle puettua niin samantien. Ja alkoi kiljumaan että haluu isälleen, jonka takia sitten alasti olevan lapsen tuupin eteiseen ja huusin että antaa mennä.

Enään ei oo näitä raivokohtauksia enään ollut. Kaikki on ajoittunut 10-20ikävuosien välille. [/quote] Sä. Olet. Oikeasti. Sairas. Lapset pois tollaselta !! Osaatko edes hävetä ?!? Tekstistäsi ei käy se esille, lähinnä syyllistät muita omasta käytöksestäsi. Sick !!

[/quote]

Tottakai häpeän. Kysyttiinkö tässä ketjussa sitä? Miksi sä luet tätä jos et kestä vastauksia. Mun ei tarvitse enempää kertoa häpeästäni tekojani kohtaan, ollaan kyllä puitu nämä asianomaisten kanssa puhtaiksi. Mulla on loistavat välit kaikkiin, äitiini, exääni ja lapseeni.

Mä olen puolustautunut mun exääni vastaan lihaveitsenkanssa. Kun sua 70kiloa painavempi ja isompi kaveri raahaa sua ympäri kämppää sun hiuksista, pitelee paikoillaan niin että sua sattuu ja sua pelottaa ja et ole yhtään varma mitä se sulle tekee seuraavaksi, niin silloin kyllä puolustaudun. Veitsi oli ainoa mitä sain käsiini silloin. Ja silti se yritti tulla mun kimppuuni uusiks, joten tottakai yritin sitä sillä lyödä. En todellakaan tappaa halunnut, vain puolustautua. Näyttää sille että sen on aika lähteä. Mitä se ei tehnyt.

Mulla on pahamieli tottakai että olen lapselle huutanut. Ja huitassut paidalla. Voin kumminkin kertoa, että 100 kertaa enemmän on mua sattunut pienenä kun olen saanut tukkapöllöä. Tai remmiä. Mun lapseni ei siitä mitenkään traumatisoitunut. Häneen ei käytetä kuritusmetodeja, mitä käytettiin mun lapsuuden aikanani kasvattamiseen. Kerran meni hermot totaalisesti hänen kanssaan kun myöhästyin tarhaan vienniltä ja siten töistä kun riisui kaiken mitä hänelle sain pakkopuettua. Ja loppujen lopuksi sain hänet puettua ja sain hommattua uuden hoitopaikan siksi päiväksi että itse pääsin töihin kun tarhan vika vientiaika meni sivusuun.

Äiti keissiin en voi lisätä mitään. Suututti. Olin itseni mielestä kumminkin aikuinen, ja vihasin ylikaiken jos muhun käydään käsiksi vain koska ei osata rangaista muuten. Sen takia mulla pimahti. En usko että olisin äitiä oikeasti kumminkaan tiputtanut, ainoastaan pelästyttänyt. Ollaan tää puhuttu kyllä hänenkanssaan läpi.

Tää on melkein naurettavaa kuinka jaksatte kommentoida asioihin mistä ette tiedä mitään. Ketjun kysymys oli pahimmat tekosi vihaisena. Ei moraalimammojen jurputusta.

Jos luulette että en osaa olla äiti tuon lapsivaate keissin takia, niin teillä ei ole hajuakaan maailmassa tapahtuvista vääryyksistä. Helpolla olette päässeet, onneksi olkoon vaan. Toivottavasti te ette kohtaa koskaan niitä oikeita sekopäitä, miksi mua tällä hetkellä luokittelette, jotka oikeasti tappavat. Jos ei fyysisesti niin henkisesti. Satuttavat. Jättävät sulle fyysiset arvet ja henkisesti pysyvät arvet joita terapiakäynnitkään ei helpota.

Vierailija
44/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkaisin kirkun. tyhjättiin miehen kanssa kauppakassia kun saatiin riita jostain typerästä aikaiseksi. olin niin kiukussa että nappasin pussista kurkun ja katkaisin niinkuin siwan mainoksessa. onneksi kurkun pystyi vielä syömään. mulla on hyvin pitkä pinna mutta silloin napsahti

Vierailija
45/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:30"]Kertokaas ihan rohkeasti, jospa saataisiin kunnon keskustelu aikaiseksi
[/quote]

Olin 14 ja napsahdin koulukiusaajani sai turpaan ja kunnolla ts. Veri lensi hampaidenkera naamasta.. Tv. Nainen 25 v

Vierailija
46/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:33"]Abortoin riidan seurauksena mieheni kovasti odottaman lapsen.
[/quote]

Miksi alapeukut? Itse pitäisin hyvänä kostona.
-ohis

Vierailija
47/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin kerran kaverilleni (ihan aiheesta) ja tilasin hänen kotiinsa pizzan kaikilla mausteilla pepperonista tonnikalaan ja päälle paistettu kananmuna.

Vierailija
48/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:03"]Olen lihaveitsellä tuhonnut exäni puvun takin, heittänyt kehyksissä olevan taulun olohuoneen lattialle --> lasi paskaksi, olen lihaveitsellä yrittänyt puukottaa exääni joka suojautu sitterillä ---> sitteri paskaksi. Olen monta kertaa paiskonut kotiteatterin lattialle, tai ne kajarit. Ihme kyllä toimii vielä hyvin.
Exäni raahasi mua ympäri kämppää hiuksista repien, painoi mut jääkaappia vasten ja kaato kaikki nestemäiset juomat mun päälleni pitäen mua pakosti paikallaan.

Olen teininä yrittänyt pudottaa äitini parvekkeelta. TÄtä kadun syvästi.
Olin ollut juomassa ja kaverini olivat keskellä yötä parvekkeemme alapuolella ja juttelin heidän kanssa. Äiti heräsi tähän, suuttui ja löi mulle litsarin naamaan. Sillon pimahti ja yritin tiputtaa hänet. Onneksi isä tuli väliin.

Olen lapsena suuttunut niin pahasti kun huoneeseeni ostettiin ruma sohva, että hakkasin huoneeni ovea niin kauan ja kovaa seinään että kahva meni seinästä läpi.

Ja pahin kaikista, jota kadun syvästi vieläkin! Huusin lapselleni kovaa kuinka vihaan häntä ja paidalla huitasin häntä.. Tuupin myös eteiseen. Oltiin myöhässä ja hän riisui kaikki vaatteet jotka sain hänelle puettua niin samantien. Ja alkoi kiljumaan että haluu isälleen, jonka takia sitten alasti olevan lapsen tuupin eteiseen ja huusin että antaa mennä.

Enään ei oo näitä raivokohtauksia enään ollut. Kaikki on ajoittunut 10-20ikävuosien välille. [/quote] Sä. Olet. Oikeasti. Sairas. Lapset pois tollaselta !! Osaatko edes hävetä ?!? Tekstistäsi ei käy se esille, lähinnä syyllistät muita omasta käytöksestäsi. Sick !!

[/quote]

Tottakai häpeän. Kysyttiinkö tässä ketjussa sitä? Miksi sä luet tätä jos et kestä vastauksia. Mun ei tarvitse enempää kertoa häpeästäni tekojani kohtaan, ollaan kyllä puitu nämä asianomaisten kanssa puhtaiksi. Mulla on loistavat välit kaikkiin, äitiini, exääni ja lapseeni.

Mä olen puolustautunut mun exääni vastaan lihaveitsenkanssa. Kun sua 70kiloa painavempi ja isompi kaveri raahaa sua ympäri kämppää sun hiuksista, pitelee paikoillaan niin että sua sattuu ja sua pelottaa ja et ole yhtään varma mitä se sulle tekee seuraavaksi, niin silloin kyllä puolustaudun. Veitsi oli ainoa mitä sain käsiini silloin. Ja silti se yritti tulla mun kimppuuni uusiks, joten tottakai yritin sitä sillä lyödä. En todellakaan tappaa halunnut, vain puolustautua. Näyttää sille että sen on aika lähteä. Mitä se ei tehnyt.

Mulla on pahamieli tottakai että olen lapselle huutanut. Ja huitassut paidalla. Voin kumminkin kertoa, että 100 kertaa enemmän on mua sattunut pienenä kun olen saanut tukkapöllöä. Tai remmiä. Mun lapseni ei siitä mitenkään traumatisoitunut. Häneen ei käytetä kuritusmetodeja, mitä käytettiin mun lapsuuden aikanani kasvattamiseen. Kerran meni hermot totaalisesti hänen kanssaan kun myöhästyin tarhaan vienniltä ja siten töistä kun riisui kaiken mitä hänelle sain pakkopuettua. Ja loppujen lopuksi sain hänet puettua ja sain hommattua uuden hoitopaikan siksi päiväksi että itse pääsin töihin kun tarhan vika vientiaika meni sivusuun.

Äiti keissiin en voi lisätä mitään. Suututti. Olin itseni mielestä kumminkin aikuinen, ja vihasin ylikaiken jos muhun käydään käsiksi vain koska ei osata rangaista muuten. Sen takia mulla pimahti. En usko että olisin äitiä oikeasti kumminkaan tiputtanut, ainoastaan pelästyttänyt. Ollaan tää puhuttu kyllä hänenkanssaan läpi.

Tää on melkein naurettavaa kuinka jaksatte kommentoida asioihin mistä ette tiedä mitään. Ketjun kysymys oli pahimmat tekosi vihaisena. Ei moraalimammojen jurputusta.

Jos luulette että en osaa olla äiti tuon lapsivaate keissin takia, niin teillä ei ole hajuakaan maailmassa tapahtuvista vääryyksistä. Helpolla olette päässeet, onneksi olkoon vaan. Toivottavasti te ette kohtaa koskaan niitä oikeita sekopäitä, miksi mua tällä hetkellä luokittelette, jotka oikeasti tappavat. Jos ei fyysisesti niin henkisesti. Satuttavat. Jättävät sulle fyysiset arvet ja henkisesti pysyvät arvet joita terapiakäynnitkään ei helpota.

[/quote]

Se että joku tekee vielä sairaammin ei tee sun sekoilusta hyväksyttävää. Sä et btw tiedä mitä kommentoijat on kokeneet. Sun ei olis pitänyt hankkia lapsia koska traumatisoituneita aikuisia JOTKA SATUTTAVAT TOISIA tulee just sellaisista joilla on ollut paska lapsuus.

Vierailija
49/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, lainaukset meni pieleen. No, kyllä siitä saa selvää.

Vierailija
50/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonut ihan hirveitä asioita, joista tunnen vieläkin huonoa omaatuntoa. Väkivaltaa en ole harjoittanut muihin ihmisiin, nyrkillä olen lyönyt seinään ja puhelimen paiskannut.

Vierailija
51/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöny miestäni mitä ärsytti
On mulla varmasti joku mt-ongelma menee hermo pienestä ja silloon napsahtaa

Vierailija
52/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri seinään koska youtube pätki

Vierailija
53/156 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tumppasin savukkeen kaverin sieraimeen kun hän sammui

Vierailija
54/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteinen primitiivireaktio: heittelen tavaroita :(

Vierailija
55/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin miestä kerran :(

Vierailija
56/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortoin riidan seurauksena mieheni kovasti odottaman lapsen.

Vierailija
57/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehelle niin vihainen jostain syystä, että heitin suutuspäissäni paksun viinilasin wc-pönttöön ja pönttö meni rikki. Maksoin siitä hyvästä kotivakuutuksen omavastuun..

Vierailija
58/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaisin poikaystävän koiraa :(

Vierailija
59/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkasin lapsille, että muutan kotoa pois. Surettaa vieläkin ne pienet poloiset :(

Vierailija
60/156 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kilahdin äidilleni niin pahasti että potkein ja hakkasin hänet sairaalakuntoon :(