Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pihtaa, en jaksa enää!

Vierailija
08.02.2024 |

Yhdessä 5 vuotta, naimisissa 4. Mies 39 minä 34 Minulla 1 lapsi aiemmasta suhteesta 8v. Asuu vuoroviikoin meillä. Yhteinen 2 v. Yhteisesti sovittuna olisi toive vielä vauvasta. Mutta, mies on alkanut viimeisen vuoden aikana pihtaamaan. Minulle kelpaisi vaikka joka päivä, miehelle kerran viikossa tai kahdessa.

Ensimmäisen vuoden seksiä oli noin 4 kertaa viikossa ja se oli hyvää. Molemmat ollaan aika vaniljaa. Pärjäisin ehkä kahdella kerralla viikossa. Jos ehdottelen niin teen sen aina jotenkin väärin tai olen "kiukutteleva pikkutyttö" kun en saa "munaa". Miehellä on aina syy valmiina, väsyttää, liian valoisaa jne. Mies saa aina kun haluaa, minä silloin kun mies haluaa.

Mä olen ihan rikki ja nujerrettu. Näivetyn sisältä. Erityisesti oviksen aikaan voisin viedä kenet tahansa vastaantulevan miehen sänkyyn. Pettämään minusta ei kuitenkaan ole, enkä ole sitä koskaan elämäni aikana tehnytkään. Minun korkea viettini oli julkista ihan alusta asti ja se oli miehelle ok. Lelut eivät ole ratkaisu. Kaipaan kosketusta. Avoin suhde ei sovi kummallekaan.

Mikä avuksi? Kohtalotovereita?

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole pihtaamista. Mies ei vain halua eikä yritä seksillä kiristämällä saada sinua tekemään jotain.

Vierailija
2/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millään sen miehen saisi haluamaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa pettäminen on ok.

Vierailija
4/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä suoraan saatko käydä panemassa muita miehiä kun häneltä et saa.. M30

Vierailija
5/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään. Sellaista se on meilläkin.

Vierailija
6/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun munkin mies pitais.. Munaa ei ole tehnyt aikoina mieli.. Saan yksin paremmin.. 

Vierailija
7/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt että sopiiko käydä vieraissa. Ei kuulemma sovi. Ap

Vierailija
8/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kollektiivisesti minun pitää saada tuta kaikkien naisten teot. Itsehän en ole pihtaamista koskaan harrastanut. Ap

Vierailija
9/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se äärimmäisen tylyä mieheltä, jos hän AINA hylkää puolisonsa aloitteet seksiin. Itse seksin määrään en ota kantaa.

Vierailija
10/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa pettäminen on ok.

Trollihan tuo aloitus on, mutta hauska huomata, että noin päin pettäminen onkin ihan ok.

Vierailija
11/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit vaan käyt vieraissa.. pidä vaan huoli että käytätte kumia ja vielä muuta ehkäisyä. 

Vierailija
12/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ihan oikea ihminen ja tämä on ihan oikea tilanne. Miksi tämä olisi trolli. Naiset ei halua seksiä? Ap

Vierailija
13/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kerran viikossa ole pihtaamista ja puutteessa eloa. Ap on kuin mun ex-mies joka kiristämällä vaati kaksi kertaa päivässä. Eipä se ollut mukavaa avata saksia velvollisuudestakaan. Nyt nautin sinkkuna kun ei tarvitse jatkuvasti sitä mekaanista jumputusta.

Jos ette pääse kompromissiin niin eroatte. Se että ap painostaa miestä johtaa vaan lisähaluttomuuteen.

Vierailija
14/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
15/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan sinulle munaa. Tule käymään nii puutteesi hoidetaan...

Vierailija
16/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärrää mies lääkäriin mittauttamaan testosteroniarvot.

Onko paljon stressiä, masentuneisuutta, ahdistusta, ärtymistä, epäterveellinen ruokavalio, liian vähän liikuntaa?

Vierailija
17/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En painosta vaan yritän kertoa toiveistani. Kiristystä ei ole ja mitään "seuraamuksia" seksin määrästä ei miehelle tule. Ap

Vierailija
18/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut tuollaista miestä. En osaa siis antaa neuvoja. Mutta oletko miettinyt, että mistä johtuu, että sinä haluaisit noin paljon. 

Vierailija
19/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä ei ole. Mies koti-isäilee. Minä teen teknologia-alalla johtotason hommia. Ei suostu lääkäriin, yrittänyt olen. Liikkuu kyllä varmaan liian vähän ja syö osittain epäterveellisesti. Ylipainoa ei ole. Ap

Vierailija
20/151 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat stay-upit jalkaan, avo rintsikat ja halkio pikkarit jalkaan. Jos ei miestä ala panettamaan, niin on syytä vaihtaa miestä. Meillä olen saanut JOKA kerta tällä konstilla.