Mikä on "pahinta" mitä olet tehnyt vihaisena?
Kertokaas ihan rohkeasti, jospa saataisiin kunnon keskustelu aikaiseksi
Kommentit (156)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]Meinasin tappaa eksäni. Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan. Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen. [/quote] En ymmärrä miinuspeukkujen määrää. Osaisiko joku selittää ne? Ette tiedä taustoja ja syitä miksi meinasin eksäni tappaa, en sitä tehnyt enkä koskaan tule ihmistä tappamaan. Se vain oli se yksi tilanne elämässäni jolloin olen joutunut niin silmittömän raivon valtaan, etten olisi kyennyt vastaamaan teostani tekohetkellä. Taustoja en ala aukomaan tässä yhtään, mutta näemmä oli liikaa vastata ketjuun rehellisesti. Kai sitten pahinta saa olla joku tyyliin lasin rikkominen (vahingossa sekin tietenkin!) tai joku "tyhmä!"-huuto. Vai? [/quote] Taustat eivät ole enää olennainen asia siinä vaiheessa, kun kerrot yrittäneesi tappaa jonkun. Asiat voi hoitaa muulla tavalla. Minut taas yritti ex-mies tappaa, kun olin häntä jättämässä. Myöhemmin hän sanoi vain syyksi, että "ärsytti". Että minut olisi pistetty lihoiksi, koska toista ärsytti. Että joo, ei heru sympatiaa. Hae apua, ennekuin jotain peruuttamatonta joskus tapahtuu. [/quote] Miksi hakisin apua? Millä syyllä? Tapahtuneesta on jo useita vuosia aikaa. Eikä ole ikinä toistunut eikä toistu. Eli miksi siis hakisin apua? Sinulleko? [/quote] Kiitos, minä en apua tarvitse. Minä en ole yrittänyt tappaa ihmistä. Oikeasti pelottavaa, että tuollaisia ihmisiä liikkuu vapaana. Pidät siis ihan normaalina ja ok:na, että olet yrittänyt kumppanisi murhata? [/quote] Jos osaisit lukea ja ymmärtäisit lukemaasi niin kyseessä oli eksä. "Pöö!" nyt varmaa joudut menee vaihtaa pikkuhoususi ku tais lusikallinen lurahtaa? Hei, maailmassa on pahempiakin ihmisiä mitä minä. Sinuna pelkäisin niitä oikeasti sairaita ihmisiä, mutta ehei! Sinä pelkäät minua, joka on kerran saatu siihen tilaan, ettei raivolla ollu rajoja. Kyllä sutkin siihen pisteeseen saadaan, riittävän kauan kun härkitään niin kyllä sinäkin siihen pisteeseen ajaudut. ;)
[/quote]
Joo, tulee kyllä erittäin selväksi ettet taida ihan täysillä käydä/olet trolli.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:31"]Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä. [/quote] Nii. Pahinta mitä jotkut tehneet niin heitelleet muovipussilla toista. Ai kamalaa! Sitä yläpeukutetaan, mutta auta armias kun joku kertoo oikeasti pahasta teosta, niin alapeukkuja tulee ropinalla ja haukut perään. Taattua av-laatua. [/quote] Että pitäisi yläpeukuttaa näitä "Joo mä yritin tappaa eksän ku suututti... mut ette niinku tiiä taustoi ni ette voi moralisoida !!" -juttuja? [/quote] Tiedätkö tosiaan taustat tapahtuneelle? Eli voitko todellakin moralisoida tietämättä asiasta mitään?
[/quote]
Kerrohan minulle: Mikä on sinusta sellainen tilanne, että olisi ok yrittää tappaa ihminen?
[/quote]
Kuka on sanonut sen olevan ok?
Kerrotko? Laitatko suoran lainauksen ko viestistä?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]Meinasin tappaa eksäni. Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan. Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen. [/quote] En ymmärrä miinuspeukkujen määrää. Osaisiko joku selittää ne? Ette tiedä taustoja ja syitä miksi meinasin eksäni tappaa, en sitä tehnyt enkä koskaan tule ihmistä tappamaan. Se vain oli se yksi tilanne elämässäni jolloin olen joutunut niin silmittömän raivon valtaan, etten olisi kyennyt vastaamaan teostani tekohetkellä. Taustoja en ala aukomaan tässä yhtään, mutta näemmä oli liikaa vastata ketjuun rehellisesti. Kai sitten pahinta saa olla joku tyyliin lasin rikkominen (vahingossa sekin tietenkin!) tai joku "tyhmä!"-huuto. Vai? [/quote] Taustat eivät ole enää olennainen asia siinä vaiheessa, kun kerrot yrittäneesi tappaa jonkun. Asiat voi hoitaa muulla tavalla. Minut taas yritti ex-mies tappaa, kun olin häntä jättämässä. Myöhemmin hän sanoi vain syyksi, että "ärsytti". Että minut olisi pistetty lihoiksi, koska toista ärsytti. Että joo, ei heru sympatiaa. Hae apua, ennekuin jotain peruuttamatonta joskus tapahtuu. [/quote] Miksi hakisin apua? Millä syyllä? Tapahtuneesta on jo useita vuosia aikaa. Eikä ole ikinä toistunut eikä toistu. Eli miksi siis hakisin apua? Sinulleko? [/quote] Kiitos, minä en apua tarvitse. Minä en ole yrittänyt tappaa ihmistä. Oikeasti pelottavaa, että tuollaisia ihmisiä liikkuu vapaana. Pidät siis ihan normaalina ja ok:na, että olet yrittänyt kumppanisi murhata? [/quote] Jos osaisit lukea ja ymmärtäisit lukemaasi niin kyseessä oli eksä. "Pöö!" nyt varmaa joudut menee vaihtaa pikkuhoususi ku tais lusikallinen lurahtaa? Hei, maailmassa on pahempiakin ihmisiä mitä minä. Sinuna pelkäisin niitä oikeasti sairaita ihmisiä, mutta ehei! Sinä pelkäät minua, joka on kerran saatu siihen tilaan, ettei raivolla ollu rajoja. Kyllä sutkin siihen pisteeseen saadaan, riittävän kauan kun härkitään niin kyllä sinäkin siihen pisteeseen ajaudut. ;)
[/quote]
Joo, tulee kyllä erittäin selväksi ettet taida ihan täysillä käydä/olet trolli.
[/quote]
Ja susta huomaa hyvin, ettet todellakaan tiedä psykologiasta ja ihmismielen liikkeistä mitään. Eli etpä taida sinäkää ihan kaikilla pytyillä käydä, vaikka näin oletatkin. Harmi, että totuus tulee sinulle näin esiin.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:40"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:31"]Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä. [/quote] Nii. Pahinta mitä jotkut tehneet niin heitelleet muovipussilla toista. Ai kamalaa! Sitä yläpeukutetaan, mutta auta armias kun joku kertoo oikeasti pahasta teosta, niin alapeukkuja tulee ropinalla ja haukut perään. Taattua av-laatua. [/quote] Että pitäisi yläpeukuttaa näitä "Joo mä yritin tappaa eksän ku suututti... mut ette niinku tiiä taustoi ni ette voi moralisoida !!" -juttuja? [/quote] Tiedätkö tosiaan taustat tapahtuneelle? Eli voitko todellakin moralisoida tietämättä asiasta mitään? [/quote] Kerrohan minulle: Mikä on sinusta sellainen tilanne, että olisi ok yrittää tappaa ihminen? [/quote] Kuka on sanonut sen olevan ok? Kerrotko? Laitatko suoran lainauksen ko viestistä?
[/quote]
Kovasti tässä nyt itseäsi puolustelet ja toitotat, että sinua ärsytettiin + että et tarvitse mitään apua.
Tietoisku: normaali ihminen ei yritä tappaa toista vaikka kuinka ärsytettäisiin. Voidaan huutaa, heitellä tavaroita lattialle ja seinille, haukkua toinen pystyyn jne. mutta jos yritetään tappaa, niin siinä ylitetään raja.
Mites, jos homma olisikin päättynyt eksäsi kuolemaan? Luuletko, että oikeudessa kaikki olisivat pyyhkineet silmäkulmiaan ja antaneet rohkaiset aplodit, kun olisit kertonut miten traagisesti sinua ensin ärsytettiin ja siksi siis jouduit näin tekemään?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:39"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]Meinasin tappaa eksäni. Se on se ainoa kerta kun mut on saatu sokea raivon valtaan. Suuttunut olen myös ja usein. Toisiks pahinta taitaa olla läppärini hajottaminen. [/quote] En ymmärrä miinuspeukkujen määrää. Osaisiko joku selittää ne? Ette tiedä taustoja ja syitä miksi meinasin eksäni tappaa, en sitä tehnyt enkä koskaan tule ihmistä tappamaan. Se vain oli se yksi tilanne elämässäni jolloin olen joutunut niin silmittömän raivon valtaan, etten olisi kyennyt vastaamaan teostani tekohetkellä. Taustoja en ala aukomaan tässä yhtään, mutta näemmä oli liikaa vastata ketjuun rehellisesti. Kai sitten pahinta saa olla joku tyyliin lasin rikkominen (vahingossa sekin tietenkin!) tai joku "tyhmä!"-huuto. Vai? [/quote] Taustat eivät ole enää olennainen asia siinä vaiheessa, kun kerrot yrittäneesi tappaa jonkun. Asiat voi hoitaa muulla tavalla. Minut taas yritti ex-mies tappaa, kun olin häntä jättämässä. Myöhemmin hän sanoi vain syyksi, että "ärsytti". Että minut olisi pistetty lihoiksi, koska toista ärsytti. Että joo, ei heru sympatiaa. Hae apua, ennekuin jotain peruuttamatonta joskus tapahtuu. [/quote] Miksi hakisin apua? Millä syyllä? Tapahtuneesta on jo useita vuosia aikaa. Eikä ole ikinä toistunut eikä toistu. Eli miksi siis hakisin apua? Sinulleko? [/quote] Kiitos, minä en apua tarvitse. Minä en ole yrittänyt tappaa ihmistä. Oikeasti pelottavaa, että tuollaisia ihmisiä liikkuu vapaana. Pidät siis ihan normaalina ja ok:na, että olet yrittänyt kumppanisi murhata? [/quote] Jos osaisit lukea ja ymmärtäisit lukemaasi niin kyseessä oli eksä. "Pöö!" nyt varmaa joudut menee vaihtaa pikkuhoususi ku tais lusikallinen lurahtaa? Hei, maailmassa on pahempiakin ihmisiä mitä minä. Sinuna pelkäisin niitä oikeasti sairaita ihmisiä, mutta ehei! Sinä pelkäät minua, joka on kerran saatu siihen tilaan, ettei raivolla ollu rajoja. Kyllä sutkin siihen pisteeseen saadaan, riittävän kauan kun härkitään niin kyllä sinäkin siihen pisteeseen ajaudut. ;) [/quote] Joo, tulee kyllä erittäin selväksi ettet taida ihan täysillä käydä/olet trolli. [/quote] Ja susta huomaa hyvin, ettet todellakaan tiedä psykologiasta ja ihmismielen liikkeistä mitään. Eli etpä taida sinäkää ihan kaikilla pytyillä käydä, vaikka näin oletatkin. Harmi, että totuus tulee sinulle näin esiin.
[/quote]
Ahaa. Nyt menee mielenkiintoiseksi. Mitenhän sinä nyt psykologiaa tapaukseesi sovellat?
Meillä taitaa olla ehta narsisti linjoilla.
Ei kukaan muutoin noin raivokkaasti puolustelisi tappoyrityksiään.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:40"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:31"]Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä. [/quote] Nii. Pahinta mitä jotkut tehneet niin heitelleet muovipussilla toista. Ai kamalaa! Sitä yläpeukutetaan, mutta auta armias kun joku kertoo oikeasti pahasta teosta, niin alapeukkuja tulee ropinalla ja haukut perään. Taattua av-laatua. [/quote] Että pitäisi yläpeukuttaa näitä "Joo mä yritin tappaa eksän ku suututti... mut ette niinku tiiä taustoi ni ette voi moralisoida !!" -juttuja? [/quote] Tiedätkö tosiaan taustat tapahtuneelle? Eli voitko todellakin moralisoida tietämättä asiasta mitään? [/quote] Kerrohan minulle: Mikä on sinusta sellainen tilanne, että olisi ok yrittää tappaa ihminen? [/quote] Kuka on sanonut sen olevan ok? Kerrotko? Laitatko suoran lainauksen ko viestistä?
[/quote]
Kovasti tässä nyt itseäsi puolustelet ja toitotat, että sinua ärsytettiin + että et tarvitse mitään apua.
Tietoisku: normaali ihminen ei yritä tappaa toista vaikka kuinka ärsytettäisiin. Voidaan huutaa, heitellä tavaroita lattialle ja seinille, haukkua toinen pystyyn jne. mutta jos yritetään tappaa, niin siinä ylitetään raja.
Mites, jos homma olisikin päättynyt eksäsi kuolemaan? Luuletko, että oikeudessa kaikki olisivat pyyhkineet silmäkulmiaan ja antaneet rohkaiset aplodit, kun olisit kertonut miten traagisesti sinua ensin ärsytettiin ja siksi siis jouduit näin tekemään?
[/quote]
Asiaa en ala aukomaan enää ollenkaan. En varsinkaan näiden "hakeudu hoitoon!" , "pelottavaa, että tollaset saa liikkua vapaalla jalalla normaalien ihmisten seassa!".
Voin kertoa sulle tasan yhden asian. Ja olkoon se: "Haista sinä pitkä vittu!"
Tää keskustelu jää mun osaltani tähän, sovitaan vaikka niin että lähden hakemaan sitä "apua" ettei tämmönen hullu liiku teidän "normaalien" ihmisten seassa. ;)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:31"]Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä. [/quote] Nii. Pahinta mitä jotkut tehneet niin heitelleet muovipussilla toista. Ai kamalaa! Sitä yläpeukutetaan, mutta auta armias kun joku kertoo oikeasti pahasta teosta, niin alapeukkuja tulee ropinalla ja haukut perään. Taattua av-laatua. [/quote] Että pitäisi yläpeukuttaa näitä "Joo mä yritin tappaa eksän ku suututti... mut ette niinku tiiä taustoi ni ette voi moralisoida !!" -juttuja? [/quote] Tiedätkö tosiaan taustat tapahtuneelle? Eli voitko todellakin moralisoida tietämättä asiasta mitään?
[/quote]
Kerrohan minulle: Mikä on sinusta sellainen tilanne, että olisi ok yrittää tappaa ihminen?
[/quote]
No vaikka sellainen, että huoneessa on kaksi ihmistä ja vain toinen poistuu sieltä elossa. Tyydy sinä vain osaasi, itse en taistelutta lähtisi. Ei kaikki elä pinkissä hattaramaailmassa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:48"]
Täytyy kyllä sen verran sanoa, että jos joku minua isompi ja voimakkaampi koittaisi tappaa minua hullun kiilto silmissä ja pääsisin jotenkin irti, mutta pakoon pääseminen ei olisi 100% varmaa, en kääntäisi tappajalle selkääni juostakseni pakoon (jolloin hän voisi napata minut uudestaan) vaan koittaisin ainakin mukiloida tai potkaista munille tms. että saisin enemmän aikaa pakenemiseen.
Myöskin jos lapseni olisivat paikalla tekisin MITÄ TAHANSA, että uhka poistuu.
Tämä vaan noille tuomitsijoille. Tietenkään ei ole koskaan OK satuttaa yhtään ketään millään lailla, mutta joillakin voi tulla sellainen tilanne eteen, että täytyy toimia.
Minulla juurikin nuo lapset on sellainen tekijä, että hyökkäisin apinan raivolla uhkaa kohti :D
[/quote]
Se, että hakkaa toista sen verran että pääsee pakenemaan, ei ole tappamisen yritystä. Mutta sitä nyt ei vaan ei voi tehdä, että selänkääntämisen pelossa isket toisen ensin hengettömäksi ennenkuin lähdet. Se ei ole enää puolustautumista, vaan tappo.
Ja miksi muuten tuo yksi tulisi kertomaan itsepuolustustilanteesta ketjuun, jossa kysytään pahinta asiaa jonka on vihaisena tehnyt?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:25"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:17"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:13"] Palvelee kyllä, mutta kerrohan mulle YKSIKIN syy miksi avaisin asiaa enempää? [/quote] Juu ei tarvitse, mutta sitten ei tarvitse myöskään ihmetellä miksi juttujasi ei peukutella. Siitähän sinä tässä alunperin olit kovin huolissaan, että miksi ihmeessä alapeukutellaan kun kerrot, että yritit tappaa eksäsi. [/quote] Ihmettelin vain siksi, että tietämättä taustoista mitään alapeukutellaan, mutta naisia jotka ovat lyöneet tai muutoin käyttäneet väkivaltaa ovat jotain sankareita ja saavat yläpeukutuksia? Säälittävää toimintaa. [/quote] Missä täällä yläpeukutettu miehiä, jotka hakkaavat naisia? Ei muualla kuin omassa päässäsi. Ja kuule, itsekö tosiaan yläpeukuttaisit vimmalla tekstiä "Yritin kerran tappaa eksäni"? Pitäisin erittäin huolestuttavana, jos tuollainen keräisi kannustusta. Äläkä tukeudu mihinkään taustoihin, kerran et niitä kerro. Ne kun voivat olla ihan mitä tahansa. [/quote] Nii, kyllähän täällä vaan on peukutettu NAISIA jotka ovat hakanneet miehiään. Oikeinko? Näköjään. Sairasta? Ei suinkaan, kyllähän miehiä saa hakata, eikö vain? ;) [/quote] Siis voi luoja. Eli olet kateellinen, koska sinua ei yläpeukuteta kun kerrot yrittäneesi tappaa eksäsi? Ei herranjumala mitä ihmisiä on olemassa. [/quote] Missä näin olikaan väitetty? Saisko suoran lainauksen tästä tekstin pätkästä?
[/quote]
"Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä."
"Nii. Pahinta mitä jotkut tehneet niin heitelleet muovipussilla toista. Ai kamalaa! Sitä yläpeukutetaan, mutta auta armias kun joku kertoo oikeasti pahasta teosta, niin alapeukkuja tulee ropinalla ja haukut perään. Taattua av-laatua."
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:25"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:17"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:13"] Palvelee kyllä, mutta kerrohan mulle YKSIKIN syy miksi avaisin asiaa enempää? [/quote] Juu ei tarvitse, mutta sitten ei tarvitse myöskään ihmetellä miksi juttujasi ei peukutella. Siitähän sinä tässä alunperin olit kovin huolissaan, että miksi ihmeessä alapeukutellaan kun kerrot, että yritit tappaa eksäsi. [/quote] Ihmettelin vain siksi, että tietämättä taustoista mitään alapeukutellaan, mutta naisia jotka ovat lyöneet tai muutoin käyttäneet väkivaltaa ovat jotain sankareita ja saavat yläpeukutuksia? Säälittävää toimintaa. [/quote] Missä täällä yläpeukutettu miehiä, jotka hakkaavat naisia? Ei muualla kuin omassa päässäsi. Ja kuule, itsekö tosiaan yläpeukuttaisit vimmalla tekstiä "Yritin kerran tappaa eksäni"? Pitäisin erittäin huolestuttavana, jos tuollainen keräisi kannustusta. Äläkä tukeudu mihinkään taustoihin, kerran et niitä kerro. Ne kun voivat olla ihan mitä tahansa. [/quote] Nii, kyllähän täällä vaan on peukutettu NAISIA jotka ovat hakanneet miehiään. Oikeinko? Näköjään. Sairasta? Ei suinkaan, kyllähän miehiä saa hakata, eikö vain? ;) [/quote] Siis voi luoja. Eli olet kateellinen, koska sinua ei yläpeukuteta kun kerrot yrittäneesi tappaa eksäsi? Ei herranjumala mitä ihmisiä on olemassa. [/quote] Missä näin olikaan väitetty? Saisko suoran lainauksen tästä tekstin pätkästä?
[/quote]
"Tekopyhät puhtaat pulmuset taas miinuspeukuttelemassa "pahoille" jutuille. Ette te tiedä taustoja, vaikka joku avaisi asiaa, ette silti tiedä sitä todellista tilannetta. Ihminenkin on eläin ja tekee ihan uskomattomia asioita nurkkaan ahdistettuna. Se, että teille ei ole sattunut mitään tällaista tilannetta, ei tarkoita että olisitte jotenkin parempia ihmisiä."
"Nii. Pahinta mitä jotkut tehneet niin heitelleet muovipussilla toista. Ai kamalaa! Sitä yläpeukutetaan, mutta auta armias kun joku kertoo oikeasti pahasta teosta, niin alapeukkuja tulee ropinalla ja haukut perään. Taattua av-laatua."
[/quote]
Tuskin nyt ketään on kuitenkaan kateellinen kellekkään mistään peukuista, mutta niistä vain näkee ihmisten kyvyttömyyden asettua toisten asemaan. Kun otsikko on tuollainen, voi varmaan osata jo päätellä, että täällä on muitakin juttuja kuin noita "heitin pehmolelulla". Millä oikeudella ihmiset käy tuomitsemaan toisten tekosia, tietämättä yksityiskohtia? Työntäkää te peukuttelijat ne peukut perseisiinne, jos tulis vaik parempi mieli.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:14"]
[/quote]
[/quote]
Tuskin nyt ketään on kuitenkaan kateellinen kellekkään mistään peukuista, mutta niistä vain näkee ihmisten kyvyttömyyden asettua toisten asemaan. Kun otsikko on tuollainen, voi varmaan osata jo päätellä, että täällä on muitakin juttuja kuin noita "heitin pehmolelulla". Millä oikeudella ihmiset käy tuomitsemaan toisten tekosia, tietämättä yksityiskohtia? Työntäkää te peukuttelijat ne peukut perseisiinne, jos tulis vaik parempi mieli.
[/quote]
No tähän tappoviestiinhän ei hirveästi edes reagoitu, kun vasta sen jälkeen kun ruvettiin vinkumaan peukutuksien perään.
Ja muutenkin, miksi ihmeessä pitäisi olla ymmärtämässä kun joku kirjoittaa "Joo melkein tapoin exäni, en kerro enempää"?
Pahoja juttuja voi joo tällaiseen ketjuun tulla ja vihapäissään ihminen voi rikkoa tavaroita ja heittää tavaran ikkunasta läpi jne. mutta toisen henkeä uhkaavat asiat eivät ole enää normaalia käytöstä, ei vaikka olisi kuinka vihainen. Samaan kastiin menee tuo toisen ihmisen kirjoittama saksien heittely poikaystävää päin.
Mites muuten, jos itse joutuisit uhriksi tilanteeseen, jossa joku pieksee sinut lähes hengiltä koska olit jollain tavalla suututtanut hänet? Riittääkö ymmärryksesi edelleen siinä tapauksessa?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:44"]Potkaisin oveen reiän, ei tosin ollut tarkoitus.
[/quote]
Niin minäkin nuorena. Vanhempieni luona kun riitelin poikaystäväni kanssa. :/
[/quote]
Mun nuoruusvuosien suuri rakkaus taas pamautti nyrkillä oveen reiän vanhempiensa luona, kun meillä oli matsi. Sen äiti liimas siihen päälle kortin, jossa oli delfiinin kuva ja luki "älykästä seuraa". Hieman hävetti.
Olen käyttäytynyt marttyymaisesti ja uhannut tehdä itselleni jotain. Tätä häpeän kaikista eniten ja tapahtui todella pahan masennuskauden aikana. Tuon tapahtuman jälkeen en ole käyttäytynyt tai uhkaillut tuommoisia ja todella säikähdin itsekin kun tajusin mitä uhkailin.
Yleensä raivoissani menen yksin. Lähden huoneesta. Huudan kiljun tyynyyn tai parvekkeelta ulos. Joskus olen jotain ei särkyvää nakannut seinään. Jos minun ei anneta purkaa tätä huutamista rauhassa vaan tullaan vielä häiritsemään huudan kyllä päin naamaa istten niin loukkaavia sanoja ja asioita mitä vaan keksin tarkoittamatta niitä. Siksi yritän rauhoittua ensin itsekseni ja päästellä höyryt ulos, koska tiedän että muuten kadun sanomisiani jälkikäteen. Näin ei tapahdu usein. Että näin kovin hermostuisin. Olen hyvinkin pitkäpinnainen ihminen ja aina mietin kovasti ensin että miksi näin on tapahtunut jne. Joskus se vain näillä pitkäpinnaisillakin napsahtaa :D En tosin ikinä pystyisi vahingoittamaan ketään. Kerran tönäisin eksääni kun sain tietää hänen pettäneen minua. Ja hän oli minua paljon isompi niin eipä hievahtanutkaan. Minä häivyin siltä istumalta koko asunnosta.
Kirjoitin parhaan ystäväni puhelinnumeron & nimen ja että sieltä voi ostaa "palveluita" yleiseen vessaan.